[нова раса] Флеи
Модератор: Ro#|#
[нова раса] Флеи
Disclaimer: Флей най-вероятно ще е единствената раса в Анфолдия, която може да претендира за някаква оригиналност. Адаптирана е от сай фай раса от разкази от младините ми. И е най-старата там
Произход
След като заедно съзали света на Анфолдия, Богът на светлината решил да покаже на своята половинка как да създаде живо същество. Взел пръст от равнината, стрил я на прах, добавил вода и я оформил. Използвал огън, за да я изпече. Накрая създал тайфун и го поставил в центъра му. Вятърът проникнал в него и оформил дробовете му и изваял всеки детайл от тялото. А изгряващото слънце обагрило кожата. И видял Богът, че делото му е успешно. Вдъхнал му живот и побързал да създаде още много.
Богът ги дарил със способността да черпят мана направо от енергийното поле на Анфолдия. Кръстил я флей, от “флевира йа”, “повелителите на маната” на древния език.И отредил им пещерите на Кристалната планина, където да се крият от силното слънце и бурите.
С уоволствие гледал той как расата му напредва. Флеите изградили система от тунели, свързващи пешерите и изградили град в скалите. Открили чиста вода. С помощта на маната облагородили мъхове и гъби и ги използвали за храна. Научили се да използват депозитите от прозра чни кристали за строителен материал и за съшраняване на мана.
След време атмосферните условия се подобрили. Слънцето галело повърхността на Анфолдия, а не я нажежавало безмилостно. През по-голямата част от времето вятърът бил слаб бриз, а валежите станали по-равномерни. Смята се, че древните флеи успяли да променят мана потока на Анфолдия, от където произтекли и климатичните промени.
Бит и култура
Мнозина флей напуснали пещерите и се заселили в равнината. Построили си къщи от камък и кристали, а по-късно с помощта на магическа генна модификация създали прочутите си живи домове, отличаващи се с пулсиращи меки стени разум и телепатични умения. Междувременно се научили да създават временни сгради от магическа енергия. Последните осигуряват отлична защита на присъстващите в тях, но се използват много рядко (главно за срещи на владетелите на разумните раси в Анфолдия), тъй като поддръжката им изисква много мана.
Флеите култивирали (и опитомили) множество растения и животно и видоизменили други. Според някои биолози, наличието на 20% от растителните и животински видове в Анфолдия се свързва с дейността на расата.
Начело на флеите стои крал, който заедно със Съвета на Избраните определя приоритетите за развитие на расата и териториите. Членовете на съвета (общо осем на брой) се избират за срок от 10 години от населяващите четири главни селища на флеите.
Религията е слабо развита. След появата на останалите разумни раси, флеите се почувствали пренебрегнати от Боговете. Оказало се, че въпреки способностите си да манипулират потока от мана, баншите са по-могъщи магьосници. Харпиите били по-ловки и можели да летят, гаргойлите и ентите били по-силни. В знак на обида, флеите спрели да поддържат всички храмове на боговете и те се сринали. По-късно един, този на Богът на Светлината в столицата Фолдерай, бил реставриран и сега е единствения в цялата територия, населявана от расата.
Външен вид и индивидуално развитие
Флеите са сравнително високи, но не много мускулести хуманоиди. Цветът на кожата варира от яркочервен до бледо жълт. Косите са в същите цветове, но в по-пастелни тонове. Тъй като са много твърди и трудни за обработка, повечето представители на расата имат късо подстригана прическа. Очите са най-интересното нещо от външния им вид – те са големи и черни, без ирис. Те им позволяват да имат по-добро зрение (във всички отношвния) при всякакви условия, както и по-широко периферно такова.
Може би за да контрастират с прородните им цветове, флеите предпочитат да се обличат с дрехи в студени цветове.
Още от най-ранна детска възраст (около две години), малките започват да се обучават да се свързват с мана потока. С нарастване на опита им, успяват да правят все по-сложни неща с него, като на 30 годишна възраст по-голямата част от флеите успяват да се научат да използват расовите си умения на добро ниво. Средната продължителност на живота при нормални условия е 200 години, но единици достигат около 300.
Расови статистики
Ръст 190, Тегло 85 кг за двата пола
Скорост 15
Виталност 2
Жизненост 34
МЗ 3
Красота 3 зара
Сила 4-13
Ловкост 5-13
Интелект 6-17
Прецизност 6-20
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори
-Магическа устойчивост (МЗ 3)
Флеите имат по-добро вътрешно усешане за процеса на превръщане на мана в конкретна магия и съответно инстинкт за противодействането му.
-Възобновяване на мана (пасивно)
Флеите възстановяват мана два пъти по-бързо от нормалното.
-Глътка от потока
Умение, позволяващо на флеите срещу 3 ТУ и 10 ТД да се свържат с потока от мана и да възстановят 5+НИ*3 точки мана
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.
-Мана лекуване
Срещу 3 ТУ, 10 ТД и 10 мана лекува една цел, възстановявайки 5 ТЖ. Умението е много неефективно, но е общодостъпно за всички флей.
Извинявам се за правописните грешки!
Произход
След като заедно съзали света на Анфолдия, Богът на светлината решил да покаже на своята половинка как да създаде живо същество. Взел пръст от равнината, стрил я на прах, добавил вода и я оформил. Използвал огън, за да я изпече. Накрая създал тайфун и го поставил в центъра му. Вятърът проникнал в него и оформил дробовете му и изваял всеки детайл от тялото. А изгряващото слънце обагрило кожата. И видял Богът, че делото му е успешно. Вдъхнал му живот и побързал да създаде още много.
Богът ги дарил със способността да черпят мана направо от енергийното поле на Анфолдия. Кръстил я флей, от “флевира йа”, “повелителите на маната” на древния език.И отредил им пещерите на Кристалната планина, където да се крият от силното слънце и бурите.
С уоволствие гледал той как расата му напредва. Флеите изградили система от тунели, свързващи пешерите и изградили град в скалите. Открили чиста вода. С помощта на маната облагородили мъхове и гъби и ги използвали за храна. Научили се да използват депозитите от прозра чни кристали за строителен материал и за съшраняване на мана.
След време атмосферните условия се подобрили. Слънцето галело повърхността на Анфолдия, а не я нажежавало безмилостно. През по-голямата част от времето вятърът бил слаб бриз, а валежите станали по-равномерни. Смята се, че древните флеи успяли да променят мана потока на Анфолдия, от където произтекли и климатичните промени.
Бит и култура
Мнозина флей напуснали пещерите и се заселили в равнината. Построили си къщи от камък и кристали, а по-късно с помощта на магическа генна модификация създали прочутите си живи домове, отличаващи се с пулсиращи меки стени разум и телепатични умения. Междувременно се научили да създават временни сгради от магическа енергия. Последните осигуряват отлична защита на присъстващите в тях, но се използват много рядко (главно за срещи на владетелите на разумните раси в Анфолдия), тъй като поддръжката им изисква много мана.
Флеите култивирали (и опитомили) множество растения и животно и видоизменили други. Според някои биолози, наличието на 20% от растителните и животински видове в Анфолдия се свързва с дейността на расата.
Начело на флеите стои крал, който заедно със Съвета на Избраните определя приоритетите за развитие на расата и териториите. Членовете на съвета (общо осем на брой) се избират за срок от 10 години от населяващите четири главни селища на флеите.
Религията е слабо развита. След появата на останалите разумни раси, флеите се почувствали пренебрегнати от Боговете. Оказало се, че въпреки способностите си да манипулират потока от мана, баншите са по-могъщи магьосници. Харпиите били по-ловки и можели да летят, гаргойлите и ентите били по-силни. В знак на обида, флеите спрели да поддържат всички храмове на боговете и те се сринали. По-късно един, този на Богът на Светлината в столицата Фолдерай, бил реставриран и сега е единствения в цялата територия, населявана от расата.
Външен вид и индивидуално развитие
Флеите са сравнително високи, но не много мускулести хуманоиди. Цветът на кожата варира от яркочервен до бледо жълт. Косите са в същите цветове, но в по-пастелни тонове. Тъй като са много твърди и трудни за обработка, повечето представители на расата имат късо подстригана прическа. Очите са най-интересното нещо от външния им вид – те са големи и черни, без ирис. Те им позволяват да имат по-добро зрение (във всички отношвния) при всякакви условия, както и по-широко периферно такова.
Може би за да контрастират с прородните им цветове, флеите предпочитат да се обличат с дрехи в студени цветове.
Още от най-ранна детска възраст (около две години), малките започват да се обучават да се свързват с мана потока. С нарастване на опита им, успяват да правят все по-сложни неща с него, като на 30 годишна възраст по-голямата част от флеите успяват да се научат да използват расовите си умения на добро ниво. Средната продължителност на живота при нормални условия е 200 години, но единици достигат около 300.
Расови статистики
Ръст 190, Тегло 85 кг за двата пола
Скорост 15
Виталност 2
Жизненост 34
МЗ 3
Красота 3 зара
Сила 4-13
Ловкост 5-13
Интелект 6-17
Прецизност 6-20
Издържливост 4-10
Расови умения и модификатори
-Магическа устойчивост (МЗ 3)
Флеите имат по-добро вътрешно усешане за процеса на превръщане на мана в конкретна магия и съответно инстинкт за противодействането му.
-Възобновяване на мана (пасивно)
Флеите възстановяват мана два пъти по-бързо от нормалното.
-Глътка от потока
Умение, позволяващо на флеите срещу 3 ТУ и 10 ТД да се свържат с потока от мана и да възстановят 5+НИ*3 точки мана
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.
-Мана лекуване
Срещу 3 ТУ, 10 ТД и 10 мана лекува една цел, възстановявайки 5 ТЖ. Умението е много неефективно, но е общодостъпно за всички флей.
Извинявам се за правописните грешки!
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
Ето и минусите:
-Забравени от боговете
Липсата на уважение към боговете води до ответна реакция. Флеите не могат да се възползват от милостта на боговете, както и от правилата за късмет (имат късмет 0)
-Забравени от боговете
Липсата на уважение към боговете води до ответна реакция. Флеите не могат да се възползват от милостта на боговете, както и от правилата за късмет (имат късмет 0)
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.
Това е прекалено силно.
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.
Това е прекалено силно.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Добре, прилагам следните нърфове
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/3 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие. Изисква поддръжка от 10*Х точки мана за всеки рунд, през който умението е активно
-Глътка от потока отпада. Флеите имат пасивно умение, което им помага да възстановяват мана.
Мерси за коментарите.
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/3 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие. Изисква поддръжка от 10*Х точки мана за всеки рунд, през който умението е активно
-Глътка от потока отпада. Флеите имат пасивно умение, което им помага да възстановяват мана.
Мерси за коментарите.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За да опростим сметките:
Прилив на мощ, регулярно дествие за 10 ТД
Цена Х на рунд мана
Продължителност: 1+НИ/3 рунда
Ефект: покачва базовите показатели: СИ, Л, ПР, ИН с 1+НИ/3
Където НИ е това на героя, а Х стойноста на най-високия показател от основните след повишението.
Пример: Флъфи 7-мо ниво със СИ 8, Л 12, ПР 20 и ИН 6 като му идва реда получава прилив на мощ, харчи си 10 ТД и показателите му се променят на СИ 12, Л 15, ПР 23, ИН 9, а на рунд заплаща 23 ТМ
Прилив на мощ, регулярно дествие за 10 ТД
Цена Х на рунд мана
Продължителност: 1+НИ/3 рунда
Ефект: покачва базовите показатели: СИ, Л, ПР, ИН с 1+НИ/3
Където НИ е това на героя, а Х стойноста на най-високия показател от основните след повишението.
Пример: Флъфи 7-мо ниво със СИ 8, Л 12, ПР 20 и ИН 6 като му идва реда получава прилив на мощ, харчи си 10 ТД и показателите му се променят на СИ 12, Л 15, ПР 23, ИН 9, а на рунд заплаща 23 ТМ
thumbs up
И цената в ТД май я бях забравил
По принцип идеята ми беше да е покачване с 3 (е конкретния случай) общо точки. Тоест, Флъфи може да качи 3 точки прецизност или 2 прецизност и 1 ловкост (примерно). Нямам нищо против и да е 1+НИ/3, само че ми се струва, че ще е твърде много.Пример: Флъфи 7-мо ниво със СИ 8, Л 12, ПР 20 и ИН 6 като му идва реда получава прилив на мощ, харчи си 10 ТД и показателите му се променят на СИ 12, Л 15, ПР 23, ИН 9, а на рунд заплаща 23 ТМ
И цената в ТД май я бях забравил
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Хм, да изчистим докрай
значи 1+НИ/3 но не повече от 4 максимално (това прави 9-то ниво, което е средното за игра).
Също така - да не може да се стаква с билки или магия (щото става двойно и тройно).
Но цената в Мана трябва да се понижи - в момента е прекомерна
значи 1+НИ/3 но не повече от 4 максимално (това прави 9-то ниво, което е средното за игра).
Също така - да не може да се стаква с билки или магия (щото става двойно и тройно).
Но цената в Мана трябва да се понижи - в момента е прекомерна
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Всъщност, мисля, че е най-добре първо да си посочат, какво е средното ниво за игра в света им, не мислиш ли? Примерно на Хоул героите почват от 3то ниво и нагоре, а не е необичайно да се срещат 10то ниво създания.cherno_slance написа:Хм, да изчистим докрай
значи 1+НИ/3 но не повече от 4 максимално (това прави 9-то ниво, което е средното за игра).
А иначе, като принцип - тез върколачета могат да ползват изграденото умение за Ликантропия от Киди
Това за нивата е интересен въпрос. Чувал съм, че системата работи най-добре при по-ниските нива. За Анфолдия можем да приемем, че се започва с ниво 0-3, а само легендарните фигури са с ниво над 10, така че средното тук е някъде към 5-7.
Това за ликантропията сигурно е добра идея, обаче фундаментално не ми се връзва с идеята вълчата раса да е друидската. И целенасочено бягам от идеите да трансформация, убиване със сребро и така нататък.
Евала за умението на Кид. Ако ще се използва за Анфолдия, ще трябва да мине (примерно) за грешка на Богинята - изпуснала е магията за създаване на лупините извън контрол, тя се е видоизменила и е продобила характера на зараза.
И май е време да започна да обобщавам промените, препоръчани ми от екипа.
Това за ликантропията сигурно е добра идея, обаче фундаментално не ми се връзва с идеята вълчата раса да е друидската. И целенасочено бягам от идеите да трансформация, убиване със сребро и така нататък.
Евала за умението на Кид. Ако ще се използва за Анфолдия, ще трябва да мине (примерно) за грешка на Богинята - изпуснала е магията за създаване на лупините извън контрол, тя се е видоизменила и е продобила характера на зараза.
И май е време да започна да обобщавам промените, препоръчани ми от екипа.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Каквото и да означава това...Ro#|# написа: Това за ликантропията сигурно е добра идея, обаче фундаментално не ми се връзва с идеята вълчата раса да е друидската. И целенасочено бягам от идеите да трансформация, убиване със сребро и така нататък.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
Искам да има една игрова раса в Анфолдия, която да е свързана с природата и нейното опазване. За това я наричам "друидска". Както писах по-горе, първоначалната ми идея беше това да са ентите, но предвиждам да има две други бавни и силни раси - големи и гаргойли, така че ентите за сега си остават на заден план.
Ако си играл УаУ, там има раса със сходна концепция и са полу-животни. Това са хората мечки - фърболгите. Те нямат нищо общо с вербьорите (мечият вариант на върколаците) освен външния вид.
Цялата ситуация ми напомня на опитите на Мистрал да обясни, че фелините не са котки на два крака. Лупините не са ликантропи/върколаци. Не се трансформират (за разлика от всички върколаци, вкл. тези от Ендивал). Като ги бодат им е все тая дали е със сребро или стомана.
Ако си играл УаУ, там има раса със сходна концепция и са полу-животни. Това са хората мечки - фърболгите. Те нямат нищо общо с вербьорите (мечият вариант на върколаците) освен външния вид.
Цялата ситуация ми напомня на опитите на Мистрал да обясни, че фелините не са котки на два крака. Лупините не са ликантропи/върколаци. Не се трансформират (за разлика от всички върколаци, вкл. тези от Ендивал). Като ги бодат им е все тая дали е със сребро или стомана.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!