Страница 1 от 1

[нова раса] Флеи

Публикувано: вт ное 16, 2010 11:30 am
от Ro#|#
Disclaimer: Флей най-вероятно ще е единствената раса в Анфолдия, която може да претендира за някаква оригиналност. Адаптирана е от сай фай раса от разкази от младините ми. И е най-старата там

Произход

След като заедно съзали света на Анфолдия, Богът на светлината решил да покаже на своята половинка как да създаде живо същество. Взел пръст от равнината, стрил я на прах, добавил вода и я оформил. Използвал огън, за да я изпече. Накрая създал тайфун и го поставил в центъра му. Вятърът проникнал в него и оформил дробовете му и изваял всеки детайл от тялото. А изгряващото слънце обагрило кожата. И видял Богът, че делото му е успешно. Вдъхнал му живот и побързал да създаде още много.
Богът ги дарил със способността да черпят мана направо от енергийното поле на Анфолдия. Кръстил я флей, от “флевира йа”, “повелителите на маната” на древния език.И отредил им пещерите на Кристалната планина, където да се крият от силното слънце и бурите.
С уоволствие гледал той как расата му напредва. Флеите изградили система от тунели, свързващи пешерите и изградили град в скалите. Открили чиста вода. С помощта на маната облагородили мъхове и гъби и ги използвали за храна. Научили се да използват депозитите от прозра чни кристали за строителен материал и за съшраняване на мана.
След време атмосферните условия се подобрили. Слънцето галело повърхността на Анфолдия, а не я нажежавало безмилостно. През по-голямата част от времето вятърът бил слаб бриз, а валежите станали по-равномерни. Смята се, че древните флеи успяли да променят мана потока на Анфолдия, от където произтекли и климатичните промени.

Бит и култура

Мнозина флей напуснали пещерите и се заселили в равнината. Построили си къщи от камък и кристали, а по-късно с помощта на магическа генна модификация създали прочутите си живи домове, отличаващи се с пулсиращи меки стени разум и телепатични умения. Междувременно се научили да създават временни сгради от магическа енергия. Последните осигуряват отлична защита на присъстващите в тях, но се използват много рядко (главно за срещи на владетелите на разумните раси в Анфолдия), тъй като поддръжката им изисква много мана.
Флеите култивирали (и опитомили) множество растения и животно и видоизменили други. Според някои биолози, наличието на 20% от растителните и животински видове в Анфолдия се свързва с дейността на расата.
Начело на флеите стои крал, който заедно със Съвета на Избраните определя приоритетите за развитие на расата и териториите. Членовете на съвета (общо осем на брой) се избират за срок от 10 години от населяващите четири главни селища на флеите.
Религията е слабо развита. След появата на останалите разумни раси, флеите се почувствали пренебрегнати от Боговете. Оказало се, че въпреки способностите си да манипулират потока от мана, баншите са по-могъщи магьосници. Харпиите били по-ловки и можели да летят, гаргойлите и ентите били по-силни. В знак на обида, флеите спрели да поддържат всички храмове на боговете и те се сринали. По-късно един, този на Богът на Светлината в столицата Фолдерай, бил реставриран и сега е единствения в цялата територия, населявана от расата.

Външен вид и индивидуално развитие

Флеите са сравнително високи, но не много мускулести хуманоиди. Цветът на кожата варира от яркочервен до бледо жълт. Косите са в същите цветове, но в по-пастелни тонове. Тъй като са много твърди и трудни за обработка, повечето представители на расата имат късо подстригана прическа. Очите са най-интересното нещо от външния им вид – те са големи и черни, без ирис. Те им позволяват да имат по-добро зрение (във всички отношвния) при всякакви условия, както и по-широко периферно такова.
Може би за да контрастират с прородните им цветове, флеите предпочитат да се обличат с дрехи в студени цветове.
Още от най-ранна детска възраст (около две години), малките започват да се обучават да се свързват с мана потока. С нарастване на опита им, успяват да правят все по-сложни неща с него, като на 30 годишна възраст по-голямата част от флеите успяват да се научат да използват расовите си умения на добро ниво. Средната продължителност на живота при нормални условия е 200 години, но единици достигат около 300.
Расови статистики
Ръст 190, Тегло 85 кг за двата пола
Скорост 15
Виталност 2
Жизненост 34
МЗ 3
Красота 3 зара
Сила 4-13
Ловкост 5-13
Интелект 6-17
Прецизност 6-20
Издържливост 4-10

Расови умения и модификатори

-Магическа устойчивост (МЗ 3)
Флеите имат по-добро вътрешно усешане за процеса на превръщане на мана в конкретна магия и съответно инстинкт за противодействането му.

-Възобновяване на мана (пасивно)
Флеите възстановяват мана два пъти по-бързо от нормалното.

-Глътка от потока
Умение, позволяващо на флеите срещу 3 ТУ и 10 ТД да се свържат с потока от мана и да възстановят 5+НИ*3 точки мана

-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.

-Мана лекуване

Срещу 3 ТУ, 10 ТД и 10 мана лекува една цел, възстановявайки 5 ТЖ. Умението е много неефективно, но е общодостъпно за всички флей.

Извинявам се за правописните грешки!

Публикувано: вт ное 16, 2010 1:29 pm
от kilorez
само една забележка имам къде са им минусите имат толкова много положителни умения и нито един минус

Публикувано: вт ное 16, 2010 7:24 pm
от Ro#|#
Ето и минусите:

-Забравени от боговете
Липсата на уважение към боговете води до ответна реакция. Флеите не могат да се възползват от милостта на боговете, както и от правилата за късмет (имат късмет 0)

Публикувано: ср ное 17, 2010 2:35 pm
от cherno_slance
-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/2 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие.

Това е прекалено силно.

Публикувано: ср ное 17, 2010 3:43 pm
от Vilorp
Има отвара която дества оп подобен принцип но ако му сложиш подръжка от Х мана на рунд/10 секунди нещата не са толкова зле.

Глътка от потока е умението което працаква вече дестваща механика - а именно мана кладенец, тъй че оп добре въобще да го няма или да е в пъти по-слабо.

Публикувано: ср ное 17, 2010 4:03 pm
от Ro#|#
Добре, прилагам следните нърфове

-Прилив на мощ
Срещу 10*Х точки мана временно се увеличават точките на основните качества (Си, Л, Ин, Пр или Изд) с общо Х точки за НИ/3 рунда. Х не може да е повече от 1+НИ/3. Така повишените стойности могат да надвишават максималните за расата. Мигновено действие. Изисква поддръжка от 10*Х точки мана за всеки рунд, през който умението е активно

-Глътка от потока отпада. Флеите имат пасивно умение, което им помага да възстановяват мана.

Мерси за коментарите.

Публикувано: ср ное 17, 2010 10:06 pm
от Vilorp
За да опростим сметките:
Прилив на мощ, регулярно дествие за 10 ТД
Цена Х на рунд мана
Продължителност: 1+НИ/3 рунда
Ефект: покачва базовите показатели: СИ, Л, ПР, ИН с 1+НИ/3
Където НИ е това на героя, а Х стойноста на най-високия показател от основните след повишението.

Пример: Флъфи 7-мо ниво със СИ 8, Л 12, ПР 20 и ИН 6 като му идва реда получава прилив на мощ, харчи си 10 ТД и показателите му се променят на СИ 12, Л 15, ПР 23, ИН 9, а на рунд заплаща 23 ТМ

Публикувано: чет ное 18, 2010 6:32 am
от Ro#|#
thumbs up :D

Пример: Флъфи 7-мо ниво със СИ 8, Л 12, ПР 20 и ИН 6 като му идва реда получава прилив на мощ, харчи си 10 ТД и показателите му се променят на СИ 12, Л 15, ПР 23, ИН 9, а на рунд заплаща 23 ТМ


По принцип идеята ми беше да е покачване с 3 (е конкретния случай) общо точки. Тоест, Флъфи може да качи 3 точки прецизност или 2 прецизност и 1 ловкост (примерно). Нямам нищо против и да е 1+НИ/3, само че ми се струва, че ще е твърде много.

И цената в ТД май я бях забравил

Публикувано: чет ное 18, 2010 1:54 pm
от cherno_slance
Хм, да изчистим докрай

значи 1+НИ/3 но не повече от 4 максимално (това прави 9-то ниво, което е средното за игра).

Също така - да не може да се стаква с билки или магия (щото става двойно и тройно).

Но цената в Мана трябва да се понижи - в момента е прекомерна

Публикувано: чет ное 18, 2010 2:02 pm
от hameleona
cherno_slance написа:Хм, да изчистим докрай

значи 1+НИ/3 но не повече от 4 максимално (това прави 9-то ниво, което е средното за игра).


Всъщност, мисля, че е най-добре първо да си посочат, какво е средното ниво за игра в света им, не мислиш ли? Примерно на Хоул героите почват от 3то ниво и нагоре, а не е необичайно да се срещат 10то ниво създания. ;)

А иначе, като принцип - тез върколачета могат да ползват изграденото умение за Ликантропия от Киди ;)

Публикувано: чет ное 18, 2010 3:37 pm
от Ro#|#
Това за нивата е интересен въпрос. Чувал съм, че системата работи най-добре при по-ниските нива. За Анфолдия можем да приемем, че се започва с ниво 0-3, а само легендарните фигури са с ниво над 10, така че средното тук е някъде към 5-7.

Това за ликантропията сигурно е добра идея, обаче фундаментално не ми се връзва с идеята вълчата раса да е друидската. И целенасочено бягам от идеите да трансформация, убиване със сребро и така нататък.

Евала за умението на Кид. Ако ще се използва за Анфолдия, ще трябва да мине (примерно) за грешка на Богинята - изпуснала е магията за създаване на лупините извън контрол, тя се е видоизменила и е продобила характера на зараза.

И май е време да започна да обобщавам промените, препоръчани ми от екипа.

Публикувано: чет ное 18, 2010 11:50 pm
от Cocaine
Ro#|# написа:Това за ликантропията сигурно е добра идея, обаче фундаментално не ми се връзва с идеята вълчата раса да е друидската. И целенасочено бягам от идеите да трансформация, убиване със сребро и така нататък.

Каквото и да означава това...

Публикувано: пет ное 19, 2010 6:58 am
от Ro#|#
Искам да има една игрова раса в Анфолдия, която да е свързана с природата и нейното опазване. За това я наричам "друидска". Както писах по-горе, първоначалната ми идея беше това да са ентите, но предвиждам да има две други бавни и силни раси - големи и гаргойли, така че ентите за сега си остават на заден план.

Ако си играл УаУ, там има раса със сходна концепция и са полу-животни. Това са хората мечки - фърболгите. Те нямат нищо общо с вербьорите (мечият вариант на върколаците) освен външния вид.

Цялата ситуация ми напомня на опитите на Мистрал да обясни, че фелините не са котки на два крака. Лупините не са ликантропи/върколаци. Не се трансформират (за разлика от всички върколаци, вкл. тези от Ендивал). Като ги бодат им е все тая дали е със сребро или стомана.

Публикувано: пет ное 19, 2010 5:14 pm
от hameleona
Мистал не напразно не успя да ни убеди :P
Ако нещо изглежда като котка
държи се като котка
мирише като котка
и мяука като котка, какво друго да е, освен вид котка :P

Публикувано: пет ное 19, 2010 9:19 pm
от Ro#|#
Честно казано, и аз не разбрах какво точно са фелините.

Дано с лупините да няма такива проблеми :)