[темплейт] Немъртви

Подсекция за новосъздадения свят населен от банши, лупини, флеи, гойли...

Модератор: Ro#|#

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

[темплейт] Немъртви

Мнение от Ro#|# » пет ное 26, 2010 8:34 pm

Не съм убеден, че темплейт е това, което си мисля, но може да е адекватно решение за немъртви игрови герои. Последните запазват особеностите си от расата си приживе, като върху тях се наслагва следния темплейт:

-Всички ТЖ се превръщат в мана. От сега нанатък, при понасяне на щети, немъртвите намаляват мана, а не ТЖ.
-Героят става неподатлив на АУ от мушкащи атаки, отрови, алкохол (и някои други неща, за които не се сещам в момента)
-Нърф от -2 за езда и катерене
-Понасят двойни щети от магии от школата на светлината и не могат да специализират в нея
-Немъртви не могат да са банши, големи и специалисти в школата на светлината

Правят се следните промени на основните показатели
СИ +1
ИН +1
ПР -1
Л -2
Изд +1

Максималните показатели за расата се променят както следва
СИ +2
ИН +2
ПР -2
Л -3
Изд +2

-Степента, до която героят променя начина си на мислене зависи от играещия
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » съб яну 01, 2011 10:53 pm

Ro#I# написа:Няма ли да е по-добре тези да са темплейти, а не СУ? Тоест, има си расови особености, върху които се добавя темплейт вампир (примерно), който дава допълнителни плюсове и минуси.
hameleona написа:Преди година пробвах да изградя темплейти за А 16. Оказа се, че не вършат нужната работа - нещата като вампиризма и ликантропията са твърде комплексни, че да се решат така.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Отговори