Не съм убеден, че темплейт е това, което си мисля, но може да е адекватно решение за немъртви игрови герои. Последните запазват особеностите си от расата си приживе, като върху тях се наслагва следния темплейт:
-Всички ТЖ се превръщат в мана. От сега нанатък, при понасяне на щети, немъртвите намаляват мана, а не ТЖ.
-Героят става неподатлив на АУ от мушкащи атаки, отрови, алкохол (и някои други неща, за които не се сещам в момента)
-Нърф от -2 за езда и катерене
-Понасят двойни щети от магии от школата на светлината и не могат да специализират в нея
-Немъртви не могат да са банши, големи и специалисти в школата на светлината
Правят се следните промени на основните показатели
СИ +1
ИН +1
ПР -1
Л -2
Изд +1
Максималните показатели за расата се променят както следва
СИ +2
ИН +2
ПР -2
Л -3
Изд +2
-Степента, до която героят променя начина си на мислене зависи от играещия
[темплейт] Немъртви
Модератор: Ro#|#
[темплейт] Немъртви
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ro#I# написа:Няма ли да е по-добре тези да са темплейти, а не СУ? Тоест, има си расови особености, върху които се добавя темплейт вампир (примерно), който дава допълнителни плюсове и минуси.
hameleona написа:Преди година пробвах да изградя темплейти за А 16. Оказа се, че не вършат нужната работа - нещата като вампиризма и ликантропията са твърде комплексни, че да се решат така.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.