Иска ми се сетинга да бъде малко по-ориентиран към социални умения и решаване на загадки. По тази причина ми се струва логично преговорите да бъдат структурирани сходно с битките (на които толкова се набляга в ПММ).
НИГ-овете следва да имат социални точки (СТ), които да намаляват при успешен чек на социално умение. Всяка единица успех води до намаляването на СТ с 1 зар. Когато СТ достигнат 0, ХИГ-а е убеден, измамен и тнт.
Пример: Герасим се опитва да убеди леля си Гертруда (СТ 10) да му даде малко пари на заем.
Герасим: Лельо, знаеш, че ще ти ги върна. Винаго съм бил честен с теб. Дюкянът ми е пълен със сушено месо, само трябва да изчакаш да го продам.
Чек на убеждаване, успех 2, зарове 5 и 2. СТ на Гертруда спадат от 10 на 3.
Ръката на Леля Гертруда се протяга към портмонето си, но спира по средата на пътя. Герасим знае, че не е бил достатъчно убедителен.
Герасим: Трябват ми за годежен пръстен. Знам, че ако не действам сега, завинаги ще загубя любимата ми..
Чек на измама, успех 1, зар 5. Съпротивата на Гертруда е сломена.
Гертруда: Разбира се, миличък, не трябва да се бавиш с тези неща.
В този си вариант, преговорите стават с 1 идея по-сложни, но това може да се компенсира със социални СУ като кукловод и каризматик (което ще изровя от архива и преработя)
Социални точки
Модератор: Ro#|#
Социални точки
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!
My weapon is yours to command!