Бордова игра по А16

Организационен и работен форум за този интересен като идея проект.
Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Бордова игра по А16

Мнение от Vilorp » вт апр 19, 2011 12:26 pm

Начало на играта:
Всеки играч разполага с 4 войника в столицата си и два кораба на полета най-близки до нея означени като пристанища.


Край на играта:
- Превземане на столицата на противника - 3 войника в нея
- Изчерпване на картите - „Събития”


Общи пониятия:
- Тур - пълно извъртане на всички участници в играта
- Рунд - действията на конкретния играч в тура. Дели се на две части:
___Икономическа - строят се сгради, изучават се технологи, наема се армия (в този ред)
___Военна - придвижват се войски по картата
- Ход - определя се чрез хвърляне на не изтъргуваните от играча зарове колко пионки ще може да премести. Една пионка може да се движи само веднъж на рунд. Ако играча има останали ходове те се губят.
- Действие - на колко полета по игралната дъска ще може да се придвижи фигурката.


Рунд на играч:
Икономическа фаза:
Когато играч е под ръка той получава 3 зара като ресурс, които може да похарчи в долопосочения ред за:
1. Строеж на сгради
Нужно е да имаш 2 войника в столицата, които да ти построят сградата (после се премахват от игралната дъска дъската). Ясно е, че не може да се строи повече от две сгради на рунд. Ако това са последните бойци на играча, той не може да ги ползва за строеж.
2. Усвояване на нови технологии
Нужно е да имаш кораб на пристанище или войник в столицата (после се премахват от игралната дъска). Ясно е, че не може да се изследват повече от две технологии на рунд. Ако това са последните бойци (последен кораб или последен войник) на играча, той не може да ги ползва за изследване.
3. Наемане на армия по следните цени:
__1 наемник коства един от трите зара на играча
__1 кораб коства два от трите зара на играча
__2 наемника за два зара
__3 наемника три зара
__кораб и наемник за три зара
Допълнително:
Наемниците се появяват в столицата на играча, ако няма свободно място в нея или има противникова войска не могат да се появят.
Корабите, се появяват на пристанищата, ако има фигурка върху тях не могат да се появят.
При игра всяко пълно извъртане на играчите се тегли нова карта Събитие, важащо за всички играчи докато е активна. След като премине действието ѝ карта се изважда от играта, а не се връща в тестето.

Военна фаза:
Ако на играча са му останали зарове той ги хвърля и сборът от показателите им означава с колко хода за движение на пионките си по игралната дъска разполага в този рунд.
Движение на пионките (изисква 1 ход):
Войниците могат да се движат във всяка посока по едно поле (без по диагонал), като могат да стъпват на полета изцяло заети с земя, на такива частично заети с земя и вода или да се качват на кораби. Не могат да стъпват на полета изцяло заети с вода.
Корабите могат да стъпва по полета изцяло заети с вода или по такива с вода и земя. Хода на кораба не може да завърши на поле изцяло заето с земя.
Кораб има право на две движения и може да се движи по два начина:
- Дрейф - Придвижване по права линия на 2 полета + бонусите
- Маневра - При нея едно от движенията задължително е завъртане на 90 градуса около носа на кораба.
Маневрите без бонуси са:
- завъртане на 90 градуса в ляво или дясно около носа на кораба и придвижване едно поле на пред
- придвижване едно поле на пред и завъртане на 90 градуса около носа на кораба
- завъртане на 180 градуса около носа на кораба (2 завъртания по 90 градуса).

Товарене и разтоварване на армия (изисква 1 ход):
На всеки кораб могат да се качат до два войника, като за целта корабът трябва да е акостирал до брега. Качването и респективно слизането от корабът отнема един цял ход на пионката.
- Пионка на войник се сваля на съседна поле на кораба от левия или десния му борд.
- Пионка на войник не може да слезе върху друга пионка, била тя своя или на противник.
- Пионка на войник не може да слезе директно в столицата на противников играч.

Военни действия:
Сухопътни битки (изисква 1 ход):

1. Мести се пионка на войник, така че да навлезе в полето на противникова.
2. Атакуващия и защитника хвърлят по три зара, като атакуващия прибавя 1-ца към своята сума.
- Ако атакуващия има по-голям сбор пионката на защитника се премахва от дъската и атакуващия застава на нейно място.
- Ако защитника има по-голям сбор пионката на атакуващия се премахва от дъската, а защитника остава на място.
- Ако атакуващия има равен сбор с защитника, то вторият има право на контра атака (без да са му нужни точки действие и без да е длъжен да предприеме такава), като този път той влиза в ролята на атакуващ по гореописаните правила.
Морски битки (изискват 1 ход):
Морските битки са два типа, потапяне на кораби чрез таран и абордаж.
- Таран: за целта е нужно след преместване на кораб носът му да се озове върху пионка на противников плавателен съд, така удареният кораб потъва и се премахва от игралната дъска заедно с пионките които евентуално са били натоварени на него.Кораб не може да се потопи с челен удар.
- Абордаж: За целта е нужно след преместването на кораба той да се озове успоредно и на съседно поле с противников плавателен съд. След това играчът има право да обяви абордаж. Абордажът се провежда по правилата за сухопътна битка, като особеното при него е, че първо в боя влизат натоварената на кораба войска да пълното ? унищожение. После в поя влиза екипажа на кораба, ако и той бъде победен корабът е превзет и може да се замени с фигурка на такъв на победителя.

[sblock="Пример"]Корабът Плаващия гробар на който са натоварени два легиона се изравнява с Честа на тор на който освен екипажа има и едно подразделение.
1 рунд
Елфите предприемат абордаж и хвърлят: 4+3+4+1(бонус за атакуващия)=12
Гигантите се защитават с: 1+6+5=12
равни са тъй че Гигантите предприемат контра офанзива: 1+2+2+1(бонус за атакуващия)=4
Елфите се защитават с: 1+1+3=5 и избиват нападателите
Елфите имат 2 войника и екипаж
Гигантите имат само екипаж
2 рунд
Гигантите (екипажът) атакуват: 3+3+3+1(бонус атакуващ)=10
Елфите са защитават: 4+2+3=9
Елфите губят една пионка
Елфите имат 1 войник и екипаж
Гигантите имат само екипаж
3 рунд
Елфите предприемат абордаж и хвърлят: 5+6+1+1(бонус за атакуващия)=13
Гигантите се защитават с: 6+3+4=13
равни са, тъй че Гигантите предприемат контра офанзива: 6+6+6+1(бонус за атакуващия)=19
Елфите се защитават с: 5+4+6=15 и губят още един войник.
Елфите имат само екипаж
Гигантите имат само екипаж
4 рунд
Гигантите (екипажът) атакуват: 4+4+3+1(бонус за атакуващия)=12
Елфите са защитават: 5+5+5=15
Гигантите губят и екипажа и кораба си.
Елфите имат 2 кораба без войници.
Гигантите нямат нищо
[/sblock]

Превземане на столица:
Правилата са подобни на тези за Абордаж, като първо трябва да се избие армията в столицата преди чужд войник да влезе в нея.

Точкова система:
Точките са два вида, такива които се получават веднага с което маркерът на съответния играч се придвижва по скалата опасваща терена и точки взети след края на играта, което определя крайния победител - събралия най-много точки.
1 жив Войник - 1 точка в края на играта
1 здрав Кораб - 2 точки в края на играта
1 убит Войник - 2 точки
1 потопен Кораб - 2 точки +1 точка за всеки войник на него
1 превзет Кораб - 5 точки
1 сграда - 5 точки +5 точки в края на играта
1 технология - 5 точки в края на играта
1 превзета столица - 25 точки и край на играта.
Последна промяна от Vilorp на пон авг 22, 2011 11:10 am, променено общо 10 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт апр 19, 2011 12:31 pm

Сгради в Столица - до 5 сгради в град
Стена
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 защита на града
тип: многократно

Ковач
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: позволява второ надграждане на пехота
тип: еднократно

Док
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: позволява второ надграждане на кораби
тип: еднократно

Складове
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: дава +3 войника на терена към максимума от 10
тип: многократно

Пристанище
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: дава още едно пристанище (поставя се под пионка на собствен войник стъпил на поле заето от суша и вода.)
тип: многократно

Дърводелница
цена: 2 войника + 1 зара
ефект: дава +2 кораба на терена към максимума от 10
тип: многократно


Карти Технологии:
ограничението е 10 карти

Кораби:
Платна
цена: 1 кораб + 1 зар
ефект: +1 действие за кораб по права линия (общо 3 движения за кораб, като едното от тях задължително трябва да е по права линия).

Платна 2, изисква Платна и Док
цена: 1 кораб + 1 зара
ефект: +1 действие по права линия (+2 общо) (общо 4 движения за кораб, като едното от тях задължително трябва да е по права линия).

Гребци
цена: 1 кораб + 1 зара
ефект: +1 действие за маневра (общо 3 движения за кораб, като едното задължително трябва да е завъртане)

Гребци 2, изисква Палуба и Док
цена: 1 кораб + 1 зара
ефект: двойна маневра (общо 4 движения за кораб, като две от тях задължително трябва да са завъртане)

*Забележка: При Платна 2 и Гребци две, корабите имат общо 6 движения, като две са завъртане, две са придвижване и две са свободни.

Палуба
цена: 1 кораб + 1 зар
ефект: +1 атака при абордаж за всеки натоварен на кораба войник

Палуба 2, изисква Палуба и Док
цена: 1 кораб + 1 зар
ефект: +1 защита при абордаж за всеки натоварен на кораба войник

Координация
цена: 1 кораб + 1 зара
ефект: дава +1 атака и защита, ако противниковия кораб е между два и повече собствени.

Координация 2, изисква Координация и Палуба 2
цена: 1 кораб + 1 зара
ефект: дава +1 атака и защита, за всеки собствен кораб допрян с борд към атакувания. (х +2 общо)

Пехота:
Ботуши

цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 действие на пехотата

Езда, изисква Ботуши и Ковач
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +2 ход на пехотата (+3 общо)

Лък
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: бие през едно поле по пехота без бонуса от +1, нужен е ход и при загуба не загива.

Балиста, изисква Лък и Ковач
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: войник може да атакува войници на кораби, които не са на пристанище без бонуса от +1, нужен е ход и при загуба не загива. Ако кораба няма екипаж потъва - не се превзема.

Щит
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 защита

Броня, изисква Щит и Ковач
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 защита (+2 общо)

Меч
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 атака

Таран, изисква Меч и Ковач
цена: 2 войника + 1 зар
ефект: +1 атака и намалява с 2 ефекта на стена


Карти Раси:
Елфи: имат карта Лък първоначално
Гиганти: след края на прехода могат да се придвижат още до 2 полета, ако това няма да доведе до атака.
Човек: +2 карти технологии към максимума (12 вместо 10)
Щраха*: пехотата се движи и по вода и докато са в поле изцяло заето с вода имат +1 защита.
Джудже: след края на прехода могат да се придвижат още до 2 полета, ако така ще завършат с атака, но в този случай нямат бонус от +1 при тази атака.
Гоблин: при загуба в битка хвърлят 1 зар, ако се падне 6 оцеляват, това не може да ги спаси повече от веднъж на рунд.

*Бойците на гущероидите, които вървят през водата не могат да бъдат таранирани с кораб, тъй като се гмуркат.
Могат да правя абордаж на кораби, но без бонуса от +1.
Кораби могат да минават през изцяло водни полета заети от войник на щраха.
Ако ход на кораб завършва върху поле заето от войн на щраха, той задължително започва битка с война по правилата за абордаж, дори да е кораб на щраха.


Карти Събития:
Делят се на моментни и постоянни. Моментните се изпълняват от всички играчи веднага щом бъдат изтеглени, а постоянните действат до края на тура.

10 карти - бърза игра
15 карти - нормална игра
20 карти - епична игра

1.Карта Пожари (моментна) - играчите губят първата построена сграда
2.Карта Буря (моментна) - играчите губят един кораб в открито море по свой избор ( полета изцяло заети с вода), ако няма такива не търпят загуба
3.Карта Бунт (моментна) - най-отдалечения от столицата на играча кораб и екипажът му преминава на страната на следващия по ред играч (ако корабите са повече от един новия собственик избира)
4.Карта Катран (постоянни) - този рунд корабите струват само 1 зар.
5.Карта Пшеница (постоянни) - този рунд може да се наеме два войника на цената на един.
6.Карта Чума (моментна) - всички войници които в момента са в столицата умират.
7.Карта Дезертьори (моментна) - най отдалечения от столицата войник дезартира (ако са повече от един играчът избира кой, като в това число не се включват войници натоварени на корабите)
8.Карта Кракен (моментна) - най-отдалечения от столицата на играча кораб и екипажът му изчезват (ако са повече от един следващия по ред играч избира)
9.Карта Пътуващи счетоводители (постоянни) - точките спечелени през този собствения рунд се удвояват
10.Карта Загубен архив (моментна) - губят се една пета от точките.
11.Карта Кратки пътеки (постоянни) - пехотата може да се придвижи едно поле повече
12.Карта Попътен вятър (постоянни) - корабите имат едно действие повече
13.Карта Скорбут (моментна) - губят се двама войника от натоварените по корабите (играчът сам определя колко и от кои кораби)
14.Карта Берсерк (постоянни) - пехотата атакува с още +1
15.Карта Новобранци (моментна) - към армията се присъединяват 1 зар-1 войници (ако няма място в столицата на полетата покрай нея)
16.Карта Призрачен кораб (моментна) - на свободно пристанище се появява кораб
17.Карта Жертвоприношение (постоянни) - всеки убит в сухопътна битка войник дава двойно точки
18.Карта Пирова победа (постоянни) - всеки загинал войник дава точки и на собственика си
19.Карта Ренесанс (постоянни) - технологиите не изискват жертва на фигура
20.Карта Инквизиция (постоянни) - технологиите искат двойна жертва на фигури, но не искат зар.

4 бр. Карта Отлив (постоянни) - качването на войници по корабите не изисква действие
4 бр. Карта Прилив (постоянни) - свалянето на войници на сушата не изисква действие



Максимален брой фигурки за цялата игра:
за 5-6 играча х18 от вид
за 3-4 играча х14 от вид
за 2 играча 10 от вид или по споразумение
Последна промяна от Vilorp на пон авг 22, 2011 11:08 am, променено общо 10 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт апр 19, 2011 2:05 pm

На това нещо нарисувал ли си примерно игрално поле?
Иначе правилата звучат добре, като за основа. Само при битката мисля, че 3 зара и бону от +1 към Атакуващия е твърде рандъм фактор. Има нужда от малко по-високо ниво на предсказуемост, за да не се окаже,ч е единственият фактор е само количеството армия, с която разполагаш (а това би забавило играта).
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт апр 19, 2011 9:50 pm

Вилорпе доста сложно си го направил.

Моята идея е следната за развитието:

- Конница дава +1 към скоростта на сухопътните войски
- Ковачници
+ брони +1 към защита
+ оръжия +1 към атака
-Лъкове +1 към атака
-Картография +1 към скоростта на флотата
-Навигация +1 към атаката и защитата на флота при битки
-Артилерия
+катапулти +2 към атака при нападение на замък
+балисти +2 към атаката на флота, но само при нападение над противников флот и не може да се използва по-време на абордаж. Заема място на един войник на кораба.
-Крепостни стени +3 към защита на замъка.

-Храмове
+ На моретата +1 към скоростта на корабите
+ На войната +1 към битките
+ На мъдростта или науката, която ти дава допълнително развитие
+ На горите +1 към скоростта
+ На времето или небето, в зависимост кой бог играе тази роля игнорира ефекта на времето през целия рунд



Тъй като е по Аксиом 16 и не се сещам за боговете на народите, засега го оставям без имена, а ти по-късно ще си ги включиш, кой Бог къде му е мястото.


Имаш право само на три развития, които можеш да научиш.

Едно ново правило, което засяга всички участници. Това е за времето. В началото на всеки един глобален рунд (става дума, когато първият играч отново е на ход), той или тя тегли от едно малко тесте карти, които променят времето из цялата карта. Например:

- Дъжд, намалява крайната оценка за заровете за действие с 3, Корабите не могат да се движат този ход, освен ако не си покровителстван от Бога на моретата, но морски битки не могат да се проведат през този рунд. Намаляват се стойностите на атака и защита при сухопътните битки с 3 освен ако не си покровителстван от Бога на Войната. Движението на сухопътните войски е равен на 1, ако не си покровителстван от Бога на Горите.

- хубаво време - всички действия са възможни

- Сняг, намалява крайната оценка на заровете за действие с 6, Корабите могат да се придвижват с едно поле по малко, освен ако не си покровителстван от Бога на Моретата. Сухопътни битки не могат да се проведат освен ако не си покровителстван от Бога на Войната. Движението на сухопътните войски е невъзможно освен ако не си покровителстван от Бога на Горите.

Другите аномалии по-нататък ще ги доизкусурявам........

За сега това съм измъдрил.

Искрено ваш почитател - мастъра на Бордовите игри. :D
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср апр 20, 2011 10:48 pm

Картата която имам е от две големи парчета но сатаника предложи да се сглобява от шест по-малки на сравнително произволен принцип, и в момента си търся текстури подходящи. По проек трябва да може да се играят както морски битки така и по мащабни сухоземни.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » пон апр 25, 2011 8:18 pm

Тъй, звучи много интересно... Честно казано с кеф ще си го купя, ако има добре направени фигурки и карти... Дори и да е 30 лева, примерно...

П.П.: Танер?! :o
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » чет апр 28, 2011 3:33 am

Играта трябва да се тества. Засега това са опциите. Пробвам се да обясня на Вилорп, че бордовите игри не са като останалите игри. Те винаги трябва да са поднесени с максимално улеснени правила. Обаче времетраенето си е в зависимост от играчите и типа игра.
Затова сложих моите идеи, които са от самото начало.

ПП Разбира се Картач. Колко хора могат да имат този ник :D И ако фигурките са добре направени, както и картата не му мърдат минимум 60 лева.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » чет апр 28, 2011 11:46 pm

SatanicSlayer написа:И ако фигурките са добре направени, както и картата не му мърдат минимум 60 лева.
Ей, майкууууууу! Хептен никаква представа си нямам явно...
И да, колкото по-проста, толкова по-добре.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет апр 29, 2011 8:48 am

А си мислех да се реализира в нещо като мега стратовете на Върджил. Защото 30-60 кинта си е доста пара за дете, пък и за възрастен.
Прототипа ми костваше 10 лв. производството. Евентуално ще спретна една Вилорпияда за по подробни тестове. Ако има желаещи.
Танер предполагм е прав, че 50 кинта не ти мърдат ако искаш пласмасови фигурки да речем.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » пон май 02, 2011 6:11 pm

Вилорп. Настолните игри не са за един човек. Те са насочени за група хора, които искат да се забавляват заедно, пиейки бира или сокче, или водка, или да си чоплят семки...... Това също може да се каже, че е семейна игра....
Когато някоя от тези групи приятели си набележат дадена игра, не я купува един човек. Всички заедно събират по равно, въпросната сума, която струва и така излиза по-евтино.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон май 02, 2011 6:17 pm

Подкрепям напълно. Стратовете реално бяха опит за настолна игра за един човек, но резултата не беше задоволителен, макар да имам идеи по въпроса. :D
Сега, факта, че някои бордгеймове са се пресилили (ВХ 40 000 е добър пример) и струват майка си и баща си е друг фактор, който за нашата реалност си е гадост. Освен всичко това... Кой да направи фигурките? Някой да знае колко би излезнало нещо такова?

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » пон май 02, 2011 6:20 pm

Разбира се че знам Хамелеоне. Клуба, който посещавам редовно организират и ходят по турнири из Европата и мачкат наред горките, които не знаят какви танкове са нашите.


http://blackcitadel.eu/phpBB2/

Това ни е форума и тука можеш да научиш всичко, което те интересува. Засега обаче клуба ще е затворен, тъй като се местиме на по-хубаво място.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон май 02, 2011 9:45 pm

Аз друго визирах. Ок, да приемем, че някой се навие да финансира издаването на такава игра. Има ли кой да му направи фигурките?

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » пон май 02, 2011 10:15 pm

Фигурките се правят от конкретни фирми, които се занимават с това. Но по-големите фирми си имат свои работилници за такива фигурки, както и свои печатници, при което само си остава да измислят, каква игра да направят, а не да му мислят как ще я издадат.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт май 03, 2011 9:37 am

Значи или се придържаш към хартиените фигури или се пробваш да пробуташ играта на фирма дето прави игри и фигурки?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт май 03, 2011 10:30 am

За начало ще е с хартиени за да видиме и тестваме играта. Дори ще имам някои мои предложения по структурата и характера на самата игра :)
Няма да се отклониме от света. Просто ще трябва да го направиме по картите от правилата за игра.

Така повечето фирми са си направили моделите за да стане по-евтина играта
Изображение


Изображение



Изображение

Но все пак трябва да се забележи какъв е борда за игра. Точно това го прави привлекателна играта. :)
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 03, 2011 3:14 pm

Точка номер едно е:
Ако искате да правим бордова игра по А16, давай да я направим като хората, а не за 10 минути :P
Номер две:
Ако искате сериозно да се заемаме, давайте да врътна един форум, а не да занимаваме тук великото количество посетители :D
И три:
Всичко хубаво, но дори за да е на нивото на Мега-страт като графично оформление ти трябва някой, за да го направи, Спасе. Ако имаш идеи кой може - казвай, докато е време ;)

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт май 03, 2011 4:39 pm

От друг форум едно момче каза че може да ме уреди с добър художник, така че може да се възползваме от неговите услуги.
Но първо трябва да изчислиме какво ще искаме от една карта. Планини, морета, езера, каньони......
Едно нещо мога да направя и това е груба скица, как трябва да изглежда даден град, на някоя от расите, за да могат там да се сложат съответните развития + храма на даденото божество.


Освен това наистина да си уредиме първа среща на хората, които искат да помогнат със създаването на тази игра, така че всички да са на линия и да могат да дават съвети. Сам да създадеш настолна игра е доста трудно, защото все нещо интересно можеш да изпуснеш. Заровете са от мене.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 03, 2011 4:49 pm

весело събиране, аз съм Хасковлия, та нема да съм наоколо. Иначе аз съм готов да помагам с флейвър, система и каквото друго там се сетя, но НЕ и графичен дизайн :D

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт май 03, 2011 4:52 pm

Ще държиме тогава конферентна връзка. Не че моята камера на лаптопа е нещо особено, но пък можеш да гледаш, да мяташ зарове, да коментираш и съответно да даваш мнения по въпросите. Така че проблем няма, че си оттам.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт май 03, 2011 4:53 pm

Довечера ще пусна базовата визия която съм разработил.
Хам ако мислиш че има нужда отвърти един форум.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт май 03, 2011 5:44 pm

Изображение

Това е примера за табло с град, който ще бъде притежание на всеки един играч. От горната страна ще са фигурките, които му остават да мобилизира, а от долната страна показват, какво може да върши в града.
Трите кутиики са за развитията, които ще иска да има.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 03, 2011 6:51 pm

Изображение

Веднага кандидатствам да копираме подхода на Мега и да крадем картинките :D

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » вт май 03, 2011 9:01 pm

хаххаахх

Обаче не е това начина. Просто го дадох за пример. Нали Вилорпъ иска да си го прави по Аксиом, така че художника, който ще го направи ще трябва да нарисува съответните градове на расите.
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 03, 2011 11:06 pm

Ми, да ти кажа H3е много добра база за основната идея.
Хората приличат на касъла, с изключение на Източния Съюз, който е от магьосници = Tower.
Елфите са прекрасни за Рампарт.
На Гигантите Строгхолд им приляга.
Гущероидите - Фортрес
Джуджетата и гоблините само са малко под въпрос, като за гоблините дънджън мисля, че ще подхожда като визия :D

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт май 03, 2011 11:48 pm

Рампарт кои бяха?
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт май 03, 2011 11:58 pm

Ми елфите, кой друг. То Боргейма няма как да отразява реалността в Магландиум тъй или иначе, та поне да е по-шайни :D

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср май 04, 2011 8:49 am

Евентуално можем да вкараме това което Танер предложи със събитията за всеки тур и щом се завърти веднъш цикълът се отваря нова карта събитие който важи за игралното поле.
Буря - морските единици не се движат
Епидемия - загива ти пехотата в града
Отлив - не можеш да акостираш
Размирици - не можеш да наемаш пехота
Кракен - губиш най-далечния си кораб
Метеж - губиш двете най далечни войски
Горски Пожар - не може да строиш кораби
Добра Реколта - можеш да наемеш 2 войника за 1 зар цена
Попътен вятър - можеш да движиш двойно корабите
...

от тоя род събития
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » ср май 04, 2011 9:04 am

Може да се отрази Хамелеоне. С малък флейвър текст например, може да се описват някои случки или майтапи случващи се в Магландия.
И така не само ще се играе бордова по А16, но и ще си направите малка реклама за ролевия сетинг :)
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср май 04, 2011 12:36 pm

Откакто Нетунил богът на моретата е в забвение крекените му се ширят из морската шир безпризорно и ето че едно от тези чудовища се е развилняло в раьона.
Губиш корабът който е най-далече от столицата ти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори