Страница 2 от 2

Публикувано: ср май 04, 2011 3:14 pm
от SatanicSlayer
Вилорпъ, ами ако всички кораби са в пристанището на столицата?

Публикувано: ср май 04, 2011 4:16 pm
от Vilorp
като се има предвид че пристанищата са само 2, ако имаш 3 кораба третия изгаря. Пъ ако са на пристан, явно това са просто слухове и кракена яде само противникови кораби.

Публикувано: ср май 04, 2011 4:17 pm
от hameleona
Бих желал Спас да каже, бордова игра по магландиум л исе опитва да прави или страт. За сега прилича на някой страт - вижда ми се просто-сложна. Не знам някой дали ще ме разбере, какво имам предвид :D

Публикувано: чет май 05, 2011 11:50 am
от SatanicSlayer
В момента го уговарям за историята на играта. След около ден и половина ще съм насмелил и ще е готов за всичко което кажа :twisted:

Публикувано: ср май 11, 2011 5:37 pm
от Shamajotsi
Бтв, сори, че се включвам ни в клин, ни в ръкав, ама навремето я имаше "Битката за Магландия" в броеве 11 и 12 на Фентъзи Фактор. Беше много интересна, ама сравнително бавна (като всяка друга бордова игра, между впрочем :Р ) - в смисъл, когато я играехме навремето ни отне един час сигурно да проведем една битка, при все, че ужким трябваше да има много повече. Няма много общо по идея с това, което правите, но може би ще ви е интересно да й хвърлите едно око, дори бих могъл да потърся да изкопая някъде сканове от приложението към 11. брой.

Което ми напомня - Адааааааш! Батугой, какво стана със скановете на ФФ :Р ???

Публикувано: съб май 14, 2011 12:31 pm
от BatGojko
Аха, да вярно ;) Ще опитам да посканирам броеве през лятото. Иначе за правилата на играта, лесно мога да ги издиря някъде из компа си. Със сигурност имат нужда от много опростяване и улесняване, за да се ускори играта, но може би са добра база (сериозно, не помня какво точно съм писал тогава).
Като цяло ми се струва, че на този етап не бива да се задълбава особено в "маловажни" детайли като случайни събития и т.н. Те са много добра надбавка, но трябва да се мислят последни, за да са съобразени с базовите механики на играта и да не стоят безсмислено и самоцелно.
За фигурките не само, че е по-евтино да са картонени, но и е по-смилсено, предвид прочетените идеи в другите теми за наслагване на единици една над друга и сформирането на армия по този начин.
За художници, винаги могат да се намерят и то доста добри, но има време и за това. Първо е добре да се тества с абсолютно схематичен арт - ако играта е забавна без шайни арт, то значи, че си струва да се мисли за по-завършен вариант, ако не е интересна, арта няма да я спаси.

Публикувано: вт май 17, 2011 11:59 am
от SatanicSlayer
Значи след като Хама е далече от нас поне физически, то тогава Вилорпъ приготви си твоя вариант на картата на една чернова. Не се задълбавай.
Аз също ще подготвя мой си вариант на картата. Така ще определиме кой вариант е по-добър.
С мене евентуално мога да доведа един бета тестер, който не си виждал, но е мозък и половина. Той няма опит в Бордовите игри като мене, но пък има доста идеи.....
Само остава място и време, където ще тестваме.

Публикувано: вт май 17, 2011 12:54 pm
от Vilorp
Колко да е голяма таз карта? Че незнам дали ще мога в нещо повече от А3

Публикувано: вт май 17, 2011 1:27 pm
от SatanicSlayer
Ами някакаква примерна, която засяга някакъв район. Не е нужно да е по оригиналната карта, каквато мислиме да правиме. Просто някаква незначителна демо версия, на която обаче ще може да тестваме всичко посочено засега, за да иязсниме кое става и кое е за боклука, като идея.

Публикувано: вт май 17, 2011 1:44 pm
от hameleona
Все още ми се струва малко рано за тестове ;)
Днеска сядам да опиша Западния Съюз, та ще имате готова поне една раса, но по-скоро бих ви предложил да тествате едно нещо - кое е по-удачно - хексове или провинции.

Публикувано: вт май 17, 2011 2:11 pm
от SatanicSlayer
Аз искам да видя как ще изглежда на терена всички тези опции. Без още да сме прибавили оценките на всички раси.