карта
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
карта
Идеята е картата да е от няколко парчета който се нареждат като пъзел едно за друго.
6 парчета със земя и вода, три само със земя и три само с вода. Така ще може да се правята както стандартни морски битки така и мащабни възстановки на сухоземни сражения.
Стандартната игра ще е от тия 6 парчета със земя и вода.
6 парчета със земя и вода, три само със земя и три само с вода. Така ще може да се правята както стандартни морски битки така и мащабни възстановки на сухоземни сражения.
Стандартната игра ще е от тия 6 парчета със земя и вода.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Само да спомена нещо много важно. В Магландиум, корабоплаването не е от най-развитите неща. Ако искаш да правиш игра по Магландиум, поне нека да се мъчим да отразим максимално тамошната реалност.
Аз поне не виждам, как можеш да направиш Магландиум от 12 парчета, които са взаимно равностойни и 6 от тях има и земя и вода (северния край не свършва с океан, но пък на там почти никой не плава. На Магландиум, почти всичко се решава от пехотата и кавалерията, значи трябва да се заложи на това.
Личното ми виждане:
магландиум се цепи на 9 парчета с равна форма, обхващащи всичко дадено на картата. Нещо от тоя род:
[sblock]
[/sblock]
Ще ме прощавате за кривата демо карта. Димо ще я сцепи по-добре
Така имаш 2 района които са изцяло със земя и още 7 с вода.Вътре в парчетата има примерно по 4/9/16/Х провинции, всяка носи по нещо - пулче за пехота, пулче за флот, пулче за кавалерия, може би специална карта някаква, може би допълнителен зар... това ще го мислим насетне. С така подредената карта (по принцип парчетата могат и да не са равни виж заб.1) можем да добавяме допълнителни неща като експанжън пакове - Зютланд Хоул, Фелла...
заб.1: Парчетата може и да не са симетричн - може да са според релефа, но тогава ще са много повече и няма голям смисъл да имаш суша и вода на куп.
Аз поне не виждам, как можеш да направиш Магландиум от 12 парчета, които са взаимно равностойни и 6 от тях има и земя и вода (северния край не свършва с океан, но пък на там почти никой не плава. На Магландиум, почти всичко се решава от пехотата и кавалерията, значи трябва да се заложи на това.
Личното ми виждане:
магландиум се цепи на 9 парчета с равна форма, обхващащи всичко дадено на картата. Нещо от тоя род:
[sblock]

Ще ме прощавате за кривата демо карта. Димо ще я сцепи по-добре

Така имаш 2 района които са изцяло със земя и още 7 с вода.Вътре в парчетата има примерно по 4/9/16/Х провинции, всяка носи по нещо - пулче за пехота, пулче за флот, пулче за кавалерия, може би специална карта някаква, може би допълнителен зар... това ще го мислим насетне. С така подредената карта (по принцип парчетата могат и да не са равни виж заб.1) можем да добавяме допълнителни неща като експанжън пакове - Зютланд Хоул, Фелла...
заб.1: Парчетата може и да не са симетричн - може да са според релефа, но тогава ще са много повече и няма голям смисъл да имаш суша и вода на куп.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Игрална дъска:
Играе се върху картата на Магландиум съставена от хексагони.
Два или повече хексагона оформят една провинция.
Типове хексагони:
пустиня - намалява скоростта за придвижване с 1-ца
поля - дава 1 атака за кавалерия.
степ - дава 1 атака за кавалерия.
гори - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 защита. Дава -1 атака за кавалерия.
хълмове - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 атака за стрелци. Дава 1 защита.
блата - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -1 атака за кавалерия. Дава +1 защита за пиконосци.
планини - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -2 атака за кавалерия.
море - увеличава скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота”.
тежка вода - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота” и „Астрономия”.
Специални означения:
пътища - Увеличават скоростта на придвижване с 1-ца
морски пътища - Увеличава скоростта на придвижване с 2 (общо 4-ри с бонуса то полето). Армии и единици могат да се разминават по тях. Те са единствената възможност да се движиш по хексагоните море, ако нямаш развита технология „Флота”
реки - Увеличава скоростта на придвижване с 2.
Реката на Мълниите - не може да се пресича, освен ако нямаш развита технологиа „Магическа кула”
Играе се върху картата на Магландиум съставена от хексагони.
Два или повече хексагона оформят една провинция.
Типове хексагони:
пустиня - намалява скоростта за придвижване с 1-ца
поля - дава 1 атака за кавалерия.
степ - дава 1 атака за кавалерия.
гори - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 защита. Дава -1 атака за кавалерия.
хълмове - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 атака за стрелци. Дава 1 защита.
блата - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -1 атака за кавалерия. Дава +1 защита за пиконосци.
планини - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -2 атака за кавалерия.
море - увеличава скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота”.
тежка вода - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота” и „Астрономия”.
Специални означения:
пътища - Увеличават скоростта на придвижване с 1-ца
морски пътища - Увеличава скоростта на придвижване с 2 (общо 4-ри с бонуса то полето). Армии и единици могат да се разминават по тях. Те са единствената възможност да се движиш по хексагоните море, ако нямаш развита технология „Флота”
реки - Увеличава скоростта на придвижване с 2.
Реката на Мълниите - не може да се пресича, освен ако нямаш развита технологиа „Магическа кула”
- SatanicSlayer
- Чирак
- Мнения: 23
- Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm