карта

Организационен и работен форум за този интересен като идея проект.
Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

карта

Мнение от Vilorp » ср май 04, 2011 8:38 am

Идеята е картата да е от няколко парчета който се нареждат като пъзел едно за друго.
6 парчета със земя и вода, три само със земя и три само с вода. Така ще може да се правята както стандартни морски битки така и мащабни възстановки на сухоземни сражения.
Стандартната игра ще е от тия 6 парчета със земя и вода.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср май 04, 2011 4:16 pm

Само да спомена нещо много важно. В Магландиум, корабоплаването не е от най-развитите неща. Ако искаш да правиш игра по Магландиум, поне нека да се мъчим да отразим максимално тамошната реалност.

Аз поне не виждам, как можеш да направиш Магландиум от 12 парчета, които са взаимно равностойни и 6 от тях има и земя и вода (северния край не свършва с океан, но пък на там почти никой не плава. На Магландиум, почти всичко се решава от пехотата и кавалерията, значи трябва да се заложи на това.

Личното ми виждане:
магландиум се цепи на 9 парчета с равна форма, обхващащи всичко дадено на картата. Нещо от тоя род:

[sblock]Изображение[/sblock]
Ще ме прощавате за кривата демо карта. Димо ще я сцепи по-добре ;)

Така имаш 2 района които са изцяло със земя и още 7 с вода.Вътре в парчетата има примерно по 4/9/16/Х провинции, всяка носи по нещо - пулче за пехота, пулче за флот, пулче за кавалерия, може би специална карта някаква, може би допълнителен зар... това ще го мислим насетне. С така подредената карта (по принцип парчетата могат и да не са равни виж заб.1) можем да добавяме допълнителни неща като експанжън пакове - Зютланд Хоул, Фелла...

заб.1: Парчетата може и да не са симетричн - може да са според релефа, но тогава ще са много повече и няма голям смисъл да имаш суша и вода на куп.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср май 04, 2011 4:54 pm

Идеята ми всъщност беше да е нещо такова:

[sblock]Изображение
ИзображениеИзображениеИзображение[/sblock]

За да може да става по-малка и по-голяма картата в зависимост от желанията за продължителност на играта и брой играчи.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср май 11, 2011 6:40 pm

Между другото, може ли да не качвате картинки на хит.бг, защото от чужбина домейнът не е достъпен? Препоръчвам imgur.com, който е много удобен, приятен, полезен и ползван сайт за хостване на картинки.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет май 12, 2011 1:18 pm

Игрална дъска:
Играе се върху картата на Магландиум съставена от хексагони.
Два или повече хексагона оформят една провинция.

Типове хексагони:

пустиня - намалява скоростта за придвижване с 1-ца
поля - дава 1 атака за кавалерия.
степ - дава 1 атака за кавалерия.
гори - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 защита. Дава -1 атака за кавалерия.
хълмове - намалява скоростта за придвижване с 1-ца. Дава 1 атака за стрелци. Дава 1 защита.
блата - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -1 атака за кавалерия. Дава +1 защита за пиконосци.
планини - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Дава -2 атака за кавалерия.
море - увеличава скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота”.
тежка вода - намалява скоростта за придвижване с 2-ка. Не можеш да се движиш по тези полета ако нямаш „Флота” и „Астрономия”.

Специални означения:
пътища - Увеличават скоростта на придвижване с 1-ца
морски пътища - Увеличава скоростта на придвижване с 2 (общо 4-ри с бонуса то полето). Армии и единици могат да се разминават по тях. Те са единствената възможност да се движиш по хексагоните море, ако нямаш развита технология „Флота”
реки - Увеличава скоростта на придвижване с 2.
Реката на Мълниите - не може да се пресича, освен ако нямаш развита технологиа „Магическа кула”
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
SatanicSlayer
Чирак
Мнения: 23
Регистриран на: вт дек 07, 2004 3:10 pm

Мнение от SatanicSlayer » чет май 12, 2011 5:03 pm

Какво ще значи тежка вода?
Sport the war, war support
The sport is war, total war
When victory’s a massacre
The final swing is not a drill
It’s how many people I can kill
"SLAYER"
"WAR ENSEMBLE"

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет май 12, 2011 10:11 pm

В картата на магландиум иа един такъв участък където корабите засядат, не в дъното а във водата.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори