Страница 1 от 1

Раса: Западния Съюз

Публикувано: вт май 17, 2011 2:05 pm
от hameleona
Основни положения и описание:

Кратка история

Съюзът води началото си от осмата година на Благотворната топлина от тринайсети век (1218 г.) и постепенно се разширява на изток. В него влизат следните градове: Мелион, Тубрук, Кастина, Авлейм, Вортан, Истрим, Полски град, Крим, Ифе, Перст, Кевинем и Горно Хълмово. През петата година на Новото начало от петнайсети век (1405 г.) започва строежа на Преден пост.
Понастоящем Западният съюз е най-напредналия от трите в техническо и икономическо отношение. По пътищата му често пътуват коли със стоки‚ а пристанищата на Мелион‚ Авлейм и Крим винаги са пълни. Много джуджета са излезли от планините и помагат на хората в замяна на храна и добро заплащане. А джуджетата от край време се славят като най-способните изобретатели‚ инженери и строители и именно на тях се
дължи силата на Западният съюз.

Играта с Западния Съюз (ЗС) не е от най-лесните. Ще разполагате с великолепно обучена армия, стабилна икономика и сигурни граници, но и проблемите, срещу които ще се изправите не са малко - армията ви е елитна, но за това и малобройна и скъпа, което бързо ще изтощи икономиката ви, ако се опитате да вдигате големи сили. От самото начало на играта можете да наберете солидна и силна армия, но ако не успеете да завладеете бързо нови територии, икономиката ви ще изпадне в колапс.

Публикувано: вт май 17, 2011 2:38 pm
от hameleona
Икономика:

Начални положения:

Всички провинции на ЗС започват с една развита ресурсна ниша.
Играчът е длъжен да осигури поне по 1 бойна единица в провинция от самото начало. Вида на единицата е по избор на играча, но се закупува по нормалния начин - с Популация и Злато.
Имате право на три крепости, които да разпределите из териториите си.
Започвате в съюз и търговски отношения с джуджетата.

Ресурсни ниши и други сгради:

Западния Съюз може да развива всички ресурсни ниши на всички територии, както и да строи следните сгради в тях:

За Столицата:
Казарма - позволява набирането на базовата пехота, кавалерия и стрелци - налична от самото начало.
Конюшни - позволява набирането на елитна кавалерия. Подобрение на Казарма - налична от самото начало.
Стрелбище - позволява набирането на елитни стрелци. Подобрение на Казарма - налична от самото начало.
Инженерно депо - позволява набирането на обсадни и бойни машини. (500 злато)

Администрация - повишава прихода от всяка територия с 1. (300 злато)
Данъчна реформа - повишава допълнително прихода от всяка територия с 1 (общо за +2). Подобрение на Администрация. (600 злато)
Съдебна реформа - повишава допълнително прихода от всяка територия с 1 (общо за +3). Подобрение на Данъчна реформа. (1200 злато)
Древна администрация - повишава допълнително прихода от всяка територия с 1 (общо за +4). Подобрение на Съдебна Реформа. (2400 злато)

Пристанище - повишава прихода от столицата с 1 и дава възможност за поддържането на морски търговски пътища (300 злато)
Корабостроителница - дава възможност да се строят кораби. Подобрение за Пристанище. (600 злато)

Училище - позволява проучването на технологии от 1во и 2ро нива - наличен от самото начало.
Университет - позволява проучването на технологии от 3то и 4то ниво. (600 злато)
Академия - позволява проучването на технологии от 5то ниво. (1200 злато)

Приемат се предложения за още сгради.

Достъпни технологии:

Военни:

Военна повинност (налична) - позволява набирането на 1во ниво войници.
Професионална армия (налична) - позволява набирането на 2ро ниво войници.
Военна традиция (350 злато) - позволява набирането на 3то ниво войници.
Всепобедна армия (700 злато, расова) - +1 Атака за всички единици.
Обучение на коне (150 злато) - позволява набирането на 2ро ниво кавалерия.
Войнски Ордени (300 злато) - позволява набирането на 3то ниво кавалерия.
Инжинерни науки (300 злато) - позволява набирането на Арбалетчици и Балисти
Джуджешка мисъл (600 злато) - позволява набирането на Катапулти
Джуджешко майсторство (1200 злато) - позволява набирането на Гръмострелци.
[sblock]
Изображение[/sblock]