ЕнДор

Стари теми

Модератор: Модератори

За или против обединена с-ма включваща най-доброто от А16 и Ендивал + фенски модове?

За.
6
25%
Против. Защо?
18
75%
 
Общо гласове: 24

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

ЕнДор

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 8:48 pm

Пускам тази тема по предложение на БГ, нейната цел е предоставяне на части от ЕнДор, които могат да се използват в А16. Също така по-натам тук ще намерят място и онези системни елементи, които не са свързани с А16, а са плод на мои разработки или фрагменти от Ендивал.
Тук може да давате всякъкви ваши разработки, не е задължително да са базирани на А16. Някои от тях ще намерят своето място в ЕнДор.
Приемам мнения от познавачи на Двете с-ми. Кое къде е представено по-добре.
Последна промяна от shizziss на съб апр 12, 2008 2:51 am, променено общо 2 пъти.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

СУ Акробатика

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 9:56 pm

Акробатика
Цена- 5 ТР
Изисквания- 9 Сила, 11 ловкост
1 степен- Пазене на равновесие за СУ часа. +СУ ТР на СУ Отбягване. +СУ Скок
2 степен- презкачане на препядствия, приземяване от СУ*2 м. + СУ/2 ТР на СУ отскок.
3 степен- Ходене по бордюр, Ходени по въже.+СУ/3 защита при ръкопашен бой и борба, +СУ/3 ТР на СУ езда, Плуване, Катерене.
4 степен- правене на цигански колела.премятане във въздуха (салто). +СУ/4 Защита при ползване на оръжие
5 степен- премятане от въже на въже. + 1 Защита при ползване на Щит и ковани броний
6 степен- Бърза изправяне с спомоща на скок ... ТД изкачване и отблъзкване от стени със спомощана скокове. + 3 стабилност
7 степен- Бягане по стени за СУ секунди +1 ловкост +1 таван ловкост
Последна промяна от shizziss на пет юли 18, 2008 12:13 pm, променено общо 1 път.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » нед мар 30, 2008 10:14 pm

А защо да не смесим Д20, Екзалтед и Света на мрака? А може кокошка и крава, хем яйца, хем мляко. Ендивал и А16 са отделни системи с отделни сетинги, защо е нужно да ги мешим и разваляме и двете?
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 10:15 pm

Алхимия
Заема-"Теоритично познание"
Цена- 5 ТР
Изисквания- 9 Интелект, 10 "Бързина" (ловкост, прецизност)
1 степен- Теоритични познания по Алхимия. +СУ ТР на СУ Магически Уреди
2 степен- Създаване на Елексири
3 степен- Създаване на опияти
4 степен- Създеване на отрови и противо отрови
5 степен- Създаване на мехлеми
6 степен- Създаване на прахове
7 степен- Създаване на киселини
8 степен- Създаване на експлозиви
9 степен- Създаване на специялни елексири. +2 УО
10 степен- 50% защита срещу експлозиви и зоналне магии
11 степен- Създаване на Филосовски камък и Бясък +6 щета срещу магически създания
12 степен- Създаване на собствени рецепти +1 "бързина" +1 таван "бързина" +1 Интелект +1 таван Интелект.

П.П.сега си представете, че го имате на 12-та степен и напишете свойте рецепти
:twisted:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 10:19 pm

Ми Некистане аз ги смешах и макар че ги развалих направих нещо по-добро. Което има предимствата и на двете с-ми.
Последна промяна от shizziss на нед мар 30, 2008 10:23 pm, променено общо 1 път.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » нед мар 30, 2008 10:23 pm

Да си чел случайно за СУ-тата в Аксиом? Защот` някъде твърдеше, че си ги чел ама след горния пост не съм сигурен...

Та, ако тава е част от воя лична система: Интересно изглежда - дерзай!
Ако е ново СУ, смесване на системи или мод: 60 страница от книжката ПММ долу в ляво.

Модовета са си модове, фенските работи са си фенски работи, лилаво в петък нося само аз (;
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Sharky_Dog
Побеснял Пес
Мнения: 681
Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
Контакти:

Мнение от Sharky_Dog » нед мар 30, 2008 10:52 pm

Против.
Различни статистики, умения, мащаби, раси, светове... различни механики и понятия. Нищо не става и си личи още от структурирането на СУ-то/Умението или каквото правиш... По лесно ще ти е направиш нова система, в която да включиш любимите си неща от всичко + твои работи, отколкото да смесваш таратор със зелева чорба и конфитюр от сливи.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 11:01 pm

Никой не е съвършен. И аз не твърдя че ЕнДор е съвършенна с-ма на тя съчетава А16 с малко изключения и Ендивал главно нещата които са стойностни и неса застъпени в Аксиома. За мен ПММ е най-доброто излизало до момента на Българския пазар. Но и някои от нещата в Ендивал са добри и аз не изках да ги пренебрегвам точно за това започнах Ендор на хартия преди 3 години и сега ще го въведа в дигитален вариант (с помоща на БГ) за да могат да се докоснат до него истенските (или както се изрази БГ Hard) феновете на настолни ролеви игри.

П.П. Т`ва е от мен за сега утре ще има още.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » нед мар 30, 2008 11:06 pm

Ако никой в този форум не ме подкрепи до седмица ще спра да ви занимавам с "глупости".
Вие може да сте прави и аз всъщност да съм забъркал една противна и отвратителна боза която само на мен ми е по вкуса.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
The Raptor
Шампион
Мнения: 176
Регистриран на: чет мар 13, 2008 12:08 am

Мнение от The Raptor » нед мар 30, 2008 11:19 pm

не звучи толко зле но някои хора (аз например) не са израли ендивал и им е малко трудно да схванат :?
който се смее последен...бавно загрява

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » нед мар 30, 2008 11:53 pm

Това си е лично твоя система,както другите твърдят.Аз също съм си направил собствена система,с основа А16,но не виждам,че е нужно да се предлага тук.Използвай си я,както намериш за добре.Най-добре можеш да прецениш дали е точна и хубава в приключение.Иначе бива.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » пон мар 31, 2008 1:11 am

shizziss написа:Ми Некистане аз ги смешах и макар че ги развалих направих нещо по-добро. Което има предимствата и на двете с-ми.
Как ще развалиш нещо и едновременно с това ще стане по-добре. Нещо не усещам логика.

Тея твои разработки ако искаш си ги ползвай, ако искаш недей, никой нищо не може да ти каже, но този форум е свързан с въпроси и разработки по А16 и Магландиум, така че тук място за ендивалски и прочие истории няма.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон мар 31, 2008 12:32 pm

shizziss написа:Никой не е съвършен. И аз не твърдя че ЕнДор е съвършенна с-ма на тя съчетава А16 с малко изключения и Ендивал главно нещата които са стойностни и неса застъпени в Аксиома. За мен ПММ е най-доброто излизало до момента на Българския пазар. Но и някои от нещата в Ендивал са добри и аз не изках да ги пренебрегвам точно за това започнах Ендор на хартия преди 3 години и сега ще го въведа в дигитален вариант (с помоща на БГ) за да могат да се докоснат до него истенските (или както се изрази БГ Hard) феновете на настолни ролеви игри.

П.П. Т`ва е от мен за сега утре ще има още.
Въпрос-ако Аксиом16 ти е основата, защо не направи фенски мод за Ендивал/Ендор по системата на Аксиом? Защо ти е да караш играчите да учат нова система заради сетинга ти, който смесва двете?
Иначе, ако ти се занимава-дерзай. Според мен обаче, описването на сетинга ти по една от двете системи (явно предпочиташ Аксиом), би било по-лесно и за теб, и за играчите. А също и по-ползотворно, понеже повече хора могат да го играят без допълнителни правила.
А ако ти се занимава и Бат Гойко няма нищо против-дерзай, аз съм последният човек, който би те спирал.
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » пон мар 31, 2008 6:44 pm

Ухааа! Едно голямо мазало! Браво! Интересно! Продължавай така и... само ти ще си го играеш! За това аз гласувам - не ти даже не познаваш системата аксиом достатъчно добре. Какъв е смисъла на повтарящите се Акробатика и Алхимия спрямо основните СУ-та в системата? Айде премисли и измисли нещо твое ще направиш много добро!
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » пон мар 31, 2008 7:10 pm

Ами аз бих се зарадвал повече да видя тук самото ядро на ЕнДор (знам, че е базирано на форма на УФУД, но все пак малко повече обяснения не са излишни), като така ще могат по-добре да се преценят плюсовете и минусите на подобна система. Както вече си говорихме със shizziss, такава система би била интересна само за много хард фенове, които искат нещо по-усложнено с цел (евентуално) по-голяма комплексност. Не знам дали може да се получи или не, но не пречи да опитваш. Но представянето на идеята не може да започне с представяне на СУ-та. Трябва да видим първо начлната ти логика, за да се разбере защо твоите СУ-та се различават от оригиналните и с какво това повече помага на играчите.
Така де, деразй пък ще видим. Хубаво е, че Аксиом вдъховява хората да творят свои светове и системи и това може само да ме радва.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт апр 01, 2008 11:17 am

1)
Мда - въпросът е в Ядрото.
Понятието си заслужава главната буква, защото то всъщност е сърцето на системата. И няма междинни положения - Всяка система решава по уникален начин въпросите за формирането на първичните и вторичните показатели, начина им на използване, механиката за редуване на действията, натрупването на ЖТ и формирането на щетите.

Структурирането на уменията зависи от ядрото - например в Аксиом ТР, които даваш за научаването на дадена магия, е от 1 до 5 ТР и спокойно може да се вземе от учител, докато в Ендивал научаването на едно заклинание (както трябва), ти разгонва майката и бащата. Защо така - защото аксиомскота "Магическа атака" и ендивалския "Ефект на магията" се формират от напълно различни логики/механики - разбирай "Ядра".

Ето защо, ако ти харесва начина, по който дадена система решава тези основни въпроси, то просто правиш мод към сетинга, който те кефи за роулплей.

2) Значи...
Ако използваш формулата за определяне на ТД от средноаритметичното между Скорост и Ловкост, УФУД, натрупването на живот със всяко ниво, формирането на Щетата като сбор от щетата на оръжието + БЩ+ СА, а заклинанията преодоляват МЗ +2хНиво на магията..... то същност си направил някакъв мод на Аксиом16, добавяйки специфични умения от Ендивал.

Ако противниците се редуват в своите атаки и маневри действие за действие (освен при сериозна разлика в броя основни действия, които по-бързия може да прави), ако точките Живот са обвързани със силата и издръжливостта (вместо да растат със всяко ниво), ако Магиите не преодоляват МЗ, но се хвърля сейв срещу ефекта й на основата на някакъв показател на жертвата (воля за психичните магии, сила или ловкост за повечето от останалите), то значи използваш ядрото на Ендивал.

3) Тоест...
Ключовият въпрос е дали си направил механика, която решава тези основни въпроси по начин, различен от Ендивал и Аксиом. Ако да, значи сме изправени пред самостоятелно, чистак ново "Ядро", тоест Система. Дали е добра, калпава или гениална, ще покаже времето.
Но като за начало е хубаво да видим какво точно си направил!
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 1:03 pm

Ядро:
1. Както Гойко каза УФУД 1:1
2.Показатели:
2.1.Основни
2.1.1.Сила- Без коментар.
2.1.2.Издържливост- Показателя се използва и за някои различни от А16 неща.
2.1.3.Бързина- Ловкост + Бързина от Ендивал и Скорост + Ловкост + от части Прецизност (говоря за дефиницията и използването му а не за числовите му стоиности). Събрах ги с целпо малко основни показатели и възможност за развитие на скороста на героя(за ТД по натам).
2.1.4.Интелект.
2.1.5.Воля- Основен показател взаимстван от Ендивал но като дейстие се използва и като в А16.
2.1.6.Ефирност- Показател от Ендивал показващ до колко едно създание е магическо и способно да прави магии.
2.2. Допълнителни показатили
2.2.1.Познания
2.2.1.1.Теоритично познание- изразява възможността на героя да научава теоритични умения. Определя колко Умения и колко степени може да научи. Определя се от Интелекта на героя
2.2.1.2. Практично Познание- същото като с теоритичното, но изразява възможностите на героя да практикува.
2.2.1.3.Боино познание- изразява възможността на героя да научава боини умения и техники. Определя колко Умения и колко степени може да научи. Определя се от Интелекта и силата на героя.
2.2.1.4. Духовно познание- колко молитви може да научи. Определя се от Интелекта и Волята на героя.
2.2.1.5. Ефирно познание- колко магии може да научи. Определя се от Интелекта и Ефирността на героя.
2.2.2.Жизнени
2.2.2.1. Активност- показател от Ендивал изразяващ колко героя може да се натоварва и уморява. Определя се от Издържливостта Ефирността и Волята на героя.
2.2.2.2. Живот- колко ЖТ има героя. Определя се от Жизненост Издържливост и сила. Покачва се с всеки ранг (ниво)
2.2.2.3. Виталност- (не е константен) колко жизнени точки възтановява героя на час. Определя се от Издържливостта на героя.
2.2.2.4. Жизнени Точни ЖТ- максималните ЖТ на героя разпределени по тялото (взаимствано от Ендивал).
10% в главата и ръцете 15% в краката и 40% в торса. (сега може би разбирати защо аз мога да определя дали на дадено създание са му одрязали ръката)
2.2.2.5. РЩ- реалните щети в всяка част на тялото.
2.2.2.6. ВЩ- временните щети в всяка част на тялото.
2.2.2.7. ТЩ- траините щети в всяка част на тялото.
2.2.3. Магически
2.2.3.1. Мана- колко МТ има героя. Определя се от Ефирноста. Покачва се с всеки ранг (ниво).
2.2.3.2.Презареждане- колко МТ презарежда героя на час. Опр. се от Еф.
2.2.3.3. МУ- Без коментар.
2.2.3.4. МА- Без коментар.
2.2.4.Боини показатели
2.2.4.1. Дъгова атака ДА- шанса на героя да удари противника с оръжието си като замахне с него така че то да опише в пространтвото дъга.Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.2. Права атака ПА- шанса на героя да удари противника с оръжието си като замахне с него така че да го намушка. Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.3. Атака от растояние АР- Определя се от Бързина и Бойно познание.
2.2.4.4. Блокиране- Определя се от Сила, Издържливост, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.5. париране- Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.6. Отбягване- Определя се от Бързина и Бойно познание.
2.2.5.7. перснална щета- Без коментар. Определя се от Силата.
2.2.5.8.захват
2.2.5.9. Стабилност
2.2.5.10. Реакция/НЮХ- Определя се от Бързина и Интелект.
2.2.5.11. Скок- Определя се от Бързина.
2.2.5.12. придвижване- с колко метра може да се придвижи герои за едно действие.Определя се от Бързина.
2.2.5.13. РЕС
тук може да ме нахраните свободно на никои няма да се сърдя (и без това още не съм закусил). В ЕнДор няма ТД.
:lol: :twisted: :o :? :roll: :shock: :arrow:
2.2.5.14. Основни Деиствия ОД- Ендивал3 - Атака, Магия, Молитва... Определя се от Бързина.
2.2.5.15. Защитни Действия ЗД- Всеки вит защита по време на битка се прави с защитно деиствие.Определя се от Бързина.
2.2.5.16. Допълнителни действия- могат да се използват за ОД и ЗД като натрупват умора.Определя се от Бързина и активност.
2.2.6. Допустимо тегло-Без коментар.
2.2.7.Устойчивости
2.2.7.1.Силова- намалява физически щети.Определя се от Сила.
2.2.7.2.ПсУ- Определя се от Интелекта Ефирността и Волята на героя.
2.2.7.3.магическа-Определя се от Ефирността на героя.
2.2.7.4.Огнена
2.2.7.5. Ледена
2.2.7.6. Електрическа
2.2.7.7. Отровна/Заразна-Определя се от Издържливостта на героя.
2.3.Сетива
зрение
слух
обоняние
вкус
допир
6-то чувство
2.4.температурна търпимост
2.5.късмет- сташно динамичен показател може да се променя в следствие на всеки УФУД
красота и обаяние Без коментар
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 1:36 pm

Раси

Горгони- две различни под раси с малки различия във външния вит и големи откъм расови показатели и качества:
вкаменяващи- вкаменяват с паглед но са с много ниска Ефирност не правят магии и имат огромно тегло (мраморни кости) не могат до "летят", но имат крела
Магически- обратното

Елфи- къде без тях
Биват два основни вида- Светли и Тъмни
Светли Елфи- делят се на следните под раси- Светли, ДаенГуид- Горски и КаерДаен- Градски
Тъмните им събратя се делят на Даенлини-Елфи на Сянката, МорЕдели- Мрачни Елфи, Лунни Елфи- Още работя върху тях, ГаламрЕдели- Луди елфи, Тъмни елфи и Здрачници.
Повечето Тъмни елфи се плодове на експерименти на злите богове на ЕнДор със Светлите ем събратя.

Джуджета- Това което наи много зарадва Гойко!
Бурхи- сходни черти в нрава, качествата и характера и малко прилики във външния вит
Джуджета- Два вида (за сега- върти ми се нещо в главата) - подземни и надземни

Орки- Е нямаше как трябва да има и такива! :lol:
Гоблин-сходни с орките
гноми- Обмисляд се

Гиганти и Шархи за сега нямам, но... :?:

:o ОООООООУУУУУУУУ Забравих да спомена Хората.
И към тях обмислям да сложа Хобити (ко` да се пра`и Толкинишче)
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
Fenrir
Чистокръвен
Мнения: 741
Регистриран на: нед юли 01, 2007 4:01 pm
Местоположение: София

Мнение от Fenrir » вт апр 01, 2008 1:39 pm

От тук само горгоните не ми се нравят.Ако са игрална раса,не мисля,че ще се получи.Имат твърде силно умение.Пък и ми приличат на тежкотоварен танк :) Иначе,ако са НИП,мисля че при евентуално оформяне ще се получи.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 1:50 pm

Мислил съм в-у това. Но танк, без мана? доколкото знам специялните атаки в А16 изкат и това. А`кът става въпрос за Вкаменяващите горгони тва им куца да не казвам че въобще не върви.а и имат много слабости крилата се явяват още два краиника за които трябват ЖТ, а и с тези змии. Ако бъде одрязана дори една това би довело до шок за горгоната.
Но Фенрир ти си прав аз дълго се чудех дали да ги вкарвам но накрая ги вкарах кото раси с определен статут подобно на Гоблините и Шархите в А16
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 2:13 pm

Сега сигурно тези които са имали досег с Ендивал се чудят. Къде са Върколака и Нейска? Или и в ЕнДор ли няма Ликантропи и Вампири.
Отговора е Има, но те не са Раси.

Състояния- или казано по друг начин "болести".

Берсерк- Няма какво да му коментирам в ЕнДор това е състояние и за създанията, които го имат има специялно СУ, което е само за Берсерки.

Върколак и Вампир-Същата работа. Техните специални СУ-та са от този форум и тук е мястото да благодаря на хората които са ги разработвали :worship: :worship: :worship:
Вампирите още не са готови напълно.

Нейски- Живи скелети които имат разум и чувства.

работя в-у още няколко но за тях незнам дали ще влязат в ЕнДор затова няма да ги споменавам тук и сега.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт апр 01, 2008 2:16 pm

Ендивал + Аксиом = WTF?

Съвет - разкарай нейските.
Съвет - изритай горгоните.
Съвет вкарай нещо ново. Примерно вампири, на принципа на върколаците.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 2:20 pm

хамелеоне вампири имам и те са принципа на върколака но за момента мисля да ги разделя на няколко под състояния (самите вампири).
колкото до Горгоните и Нейските за момента ще ги оставя което не значи, че не приемам съвети.
И аз самия имам едно на Ум за тях.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 2:25 pm

Между другото благодаря за подкрепата :worship: :clapclap: :worship:
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 2:54 pm

Пътищата на живота или професиите

Авантюрист
Специалности
Авантюрист
Артист/Бард
Крадец

Воин
Специалности
Воин
Рицар
Варварин

Духовник
Специалности
Мъдрец
Духовник- специализира молитви към някое от божествата в ЕнДор (88 за сега, подредени в стогата йерархия на пантеона)

Алхимик
Специалности
Алхимик/Дионен- Алхимия.
Алхимик/Беристол- Аморфия, Магичеси уреди и предмети.
Алхимик/Ги- Магически свитъци Щампи и Руни (работи се в-у руните)
Алхимик/Енелон, Велисто- Магия, магическа сила, Поралелни светове.
Алхимик/Демоновластен- призоваване, трансформация.

Магьосник
Специалности
Маг- биват 3 вида
Подспециалности
Обвързан- маг развиващ магийте от едно от 31 ттечения (това не е крайна броика и може да се добавят нови). Обвързаните са задължени да развиват всички магий от течението постепенно. Обвързаните разполагат с Ферин (елементално ефирно създание обвързано с течение от школата на течението на магьосника).
Насочени- Магове насочени към една от школите 8 (от които една е заключена за насочени) на брой и развиващи която магия пожелаят от 4-те течения в школата.
Бродещи- Магове Развиващи, която магия искат от 28-те течения които са им позволени (3 са заключени за Бродещите)
Друид- магьосник обвързан с природата и една от елементалните школи.

Заключени професии
Паладин
Убиец
обмислят се и други... ще видим какво ще излезе.

Всички Професий, Спецялности, Състояния и Раси имат специфични качества. Освен това има положителни общо достъпни качества и Отрицателни качества
Последна промяна от shizziss на вт апр 01, 2008 10:48 pm, променено общо 2 пъти.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » вт апр 01, 2008 8:13 pm

Горгоните са си много добра и оригинална раса, няма нужда да я режеш. Като цяло работата ми се вижда каша, ама като ти харесва играй си я.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт апр 01, 2008 9:00 pm

аз да вметна по възможност да не постваш едни лес друг постове - има бутон промени, има и бутон ентер, ако трябва да рездешлиш нещата.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » вт апр 01, 2008 11:24 pm

ОК Вилорп ще го имам в предвит за напред.

Сега отново към "Ядрените Опити"

За развитието на героите.
Получаване на опит от сесията. Изчислява се по много сложна с-ма с около 40 показатели които добавят или изваждат от 1-6 ТО.
ТО от битки са по с-мата в ПММ
ТО от задачите варира от 10-175 в зависимост от сложноста и важноста на задачата.

Развитие на показатели и умения.
Развитие с ТР или Игрови Точки ИТ (ТР=ИТ)
По с-мата в ПММ
Развитие с ТО.
ТО нужни за достигане на слидваща степен на умение или основен показател са = на новата степен * навата степен.
Така за вдигане на СУ от 8 на 9 степен ще са нужни 9*9 ТО=81ТО.

Вдигане на ниво.
Както в ПММ. С всички произлизащи от това последствия описани там.

Тук мисля че е мястото да уточня, че всички Магии и Молитви са под формата на СУ.

При бойната с-ма ще е доста по дълго за обяснение за тва ще го оставя за следващата ми почивка (след 2 дни). Тва е от мен за сега.
Танцувайте!
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср апр 02, 2008 3:02 am

Така, аз принципно бих изчакал да получа файла със системата, че да мога да коментирам по-обстойно, но за момента виждам няколко смущаващи нещица.
shizziss написа:2.2.4.Боини показатели
2.2.4.1. Дъгова атака ДА- шанса на героя да удари противника с оръжието си като замахне с него така че то да опише в пространтвото дъга. Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.2. Права атака ПА- шанса на героя да удари противника с оръжието си като замахне с него така че да го намушка. Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.

2.2.4.3. Атака от растояние АР- Определя се от Бързина и Бойно познание.
2.2.4.4. Блокиране- Определя се от Сила, Издържливост, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.5. париране- Определя се от Сила, Бързина и Бойно познание.
2.2.4.6. Отбягване- Определя се от Бързина и Бойно познание.
Отбелазал съм "смущенията" в болд:
- Излиза, че винаги, колкото ти е силна дъговат атака, толкова ти е силна и прободната (или пък Бойно познание е към вида на оръжието, така че разликата се определя от това, в който случай не е чак толкова лошо) - следователно няма нужда от две атаки. Не видях и разлика в парирането/блокирането им, така че съвсем не виждам смисъл в това да са различни. Остро препоръчвам да помислип за смяна на оказателите, коитто ги определят. Например Дъгова - СИ+Бър+БП, Прободна - Л+Бърз+П
- Освен, че двеете атаки са равни, то излиа, че и парирането ти е равно... което е аналогично и в Аксиом де, но там се компенсира от нуждата за противопоставяне и проверка, както и от изразходване на ТД, а и съшо така има умения, които дават само на едното или на другото - което мисля, че и тук трябва да е така. Само по себе си практиката доказва, че работи, но пък съобразено сфакта, че и атаките са еднакви си стрива да се обмисли.
- Блокирането е по-висок показател отколкото атаката??? Доста защитно мислят в ЕнДор (пустите му еуоки ;) )
- Виж, поне отбягването е по-слабичко от парирането и атаката.
В заключемние бих казал, че е по-добре да се разделят по-ярко тези показатели, за да имаме ралично развити бойци - едните са яко атака и малко защита, други са яко защита и малко атака, трети са балансирани и т.н. В момента ао съм корав в атака, аз съм много корав и в зашита и толкова - колкото повече, толкова повече... А това определено не е добра стратегия за РИ.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » чет апр 03, 2008 9:08 am

Така.
1. За атаките.
При ДА се взима под предвид най-вечи С слид това Б и накрая БП.
При ПА се взима под предвид най-вечи Б слид това С и накрая БП.
2. За защитите.
При Бл. се взима под предвид най-вечи С слид това Б слид това Изд. и накрая БП.
При ПА се взима под предвид най-вечи Б слид това С и накрая БП.
изчисляването не се прави по системата за Ат. на оръжията в А16, а стоиностите на показателите се умножават по определен коефициент. като така се получават големи цифри но след това те се намаляват по определен начин. Не давам конкретни формули чи някой може да получи удар от резолтатите.
Има и още, но утре.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Отговори