СУ Повелител на руните
Модератори: hameleona, Модератори
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
това нещо го обмислям сигурно преди да си видял Аксиом на лавицата Но имай предвид, че само Гойко може да заяви твърдо нещо.
Твоята идея е опростенчески вариант на моята, всъщност. Просто аз създавам езика, докато ти създаваш иоттедли изречения.
Нямам и намерение да създавам думи за езика - мързи ме, а и не ми е по силите (за сега). Но правилата му, как да се създаде заклинание и т.н. ще са в готови до няколко дни, това го обещавам.
Твоята идея е опростенчески вариант на моята, всъщност. Просто аз създавам езика, докато ти създаваш иоттедли изречения.
Нямам и намерение да създавам думи за езика - мързи ме, а и не ми е по силите (за сега). Но правилата му, как да се създаде заклинание и т.н. ще са в готови до няколко дни, това го обещавам.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Ами херметическите магии (Арс Магика) се състоят от практика и сфера, върху която се прилага:
Rego Mentem най-вероятно ще да е някаква магия, която дава власт над аспекти от нечие съзнание, а Creo Ignem ще създава огньове, ще стапя нещо или от сорта. После има и ниво, което ти казва, колко точно са силни. А самото конкрерно влияние на магията е въпрос на описание.
Truename подходът се състои от идеята че колкото повече напредва съответния магьосник, толкова повече истински думички знае и може да ги комбинира по някакви си начини, за да постигне някакъв набор от ефекти цитирани в описанието на класа. Нямаш право да си правиш собствени ефекти.
Та, такива ми ти работи, ако искате за разнообразие да направите нещо оригинално, заемете се да опишете известните 'руни' и правила за подреждането им в думи. Но това, за да се направи добре и балансирано, ще ви отнеме сигурно към два месеца.
Rego Mentem най-вероятно ще да е някаква магия, която дава власт над аспекти от нечие съзнание, а Creo Ignem ще създава огньове, ще стапя нещо или от сорта. После има и ниво, което ти казва, колко точно са силни. А самото конкрерно влияние на магията е въпрос на описание.
Truename подходът се състои от идеята че колкото повече напредва съответния магьосник, толкова повече истински думички знае и може да ги комбинира по някакви си начини, за да постигне някакъв набор от ефекти цитирани в описанието на класа. Нямаш право да си правиш собствени ефекти.
Та, такива ми ти работи, ако искате за разнообразие да направите нещо оригинално, заемете се да опишете известните 'руни' и правила за подреждането им в думи. Но това, за да се направи добре и балансирано, ще ви отнеме сигурно към два месеца.
- shizziss
- Вречен
- Мнения: 323
- Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Fenrir-e идеята е доста добра. Напълно съм съгласен с "критикарите" и казаното до момента. Основата е поставена. Трябва и система и предложения за реално използване. Но темата все повече изостава във времето и аз реших да я съживя. Видях обещания, но от тях няма резолтат от доста време. Аз лично навремето (докато цъках Диабло) започнах разработки по подобна система и направих тва-онова принципа при мен е същия (с идеите до момента) с незначителни разлики и горе долу се припокрива с идеята на Хамелеона. При първа възможност ще кача нещо по тази с-ма. Не обещавам кога! Просто непомня, колко е завършен вида на разработките ми. Но ще има предложение и от мен, а до тогава ми се иска да видя нещо по конкретно от хамелеона (ако мисли да доразвива системата си).
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
В момента Хамелеона е доста зает,но той ми е каза,че има някои неща готови.Но също добави,че неговата система ще е доста по-обширна и сложна,затова ще чакаме да си я пусне тогава,когато може.Що се отнася до твоята идея shizziss,пускай и да видим
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- shizziss
- Вречен
- Мнения: 323
- Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Сори момци но ще трябва да изчакате и мен не е в завършен вид, а и много има да се върши по нея. А аз в момента се занимавам с друго, но много скоро ще има разработки по ЕнДор в форума на А16.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Адаш, не бъди егоцентричен! Не си само ти във форума!Fenrir написа:Благодаря,но съм достатъчно запознат с руните
А и нали знаеш какво казват за прекалено многото подготовка ?
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-
- Чирак
- Мнения: 24
- Регистриран на: пон мар 31, 2008 3:03 pm
- Контакти:
-
- Чирак
- Мнения: 24
- Регистриран на: пон мар 31, 2008 3:03 pm
- Контакти:
Още едно умение е добавено в папката ми с нови умения За момента не става в този си вид, но идеята не е лоша. Както се спомена, руните бяха "промотирани" още в най-ранните версии на играта, но така и не бяха доразвити напълно като система. Идеята е именно комбинирането им, както предлага Хамелеона. Дори сега докато четох идеята на Фенрир ми дойдоха някакви комбинации в главата, но докато изчета цялата тема ми избагаха (ефектът на часовете след полунощ преполагам... иначе бих се притеснил за годините си). Така, сега да кажа, кое не става в настоящата версия.
1. Цените в мана са огромни (освен тези на 1 ниво)
2. Комбинациите не следват някаква логика - не може руната за Защита (Лум) и руната за Точност/атака (Лим) да дадат ТД... (на това се базира и идеята ми за комбинативнос, оная дето ми избяга, но малко по-долу в този пост ще я споделя);
3. Тук да кажа, че СУ-то не е струклтурирано добре, тъй като има почти изцяло само СУ/Х бонуси, а няма нужните за осмислянето му покачващи се бонуси на 9-12 степен. Еднократното даване на мана би следвало да се измести на 7-ма степен, тъй като идеята на този вид бонуси е да осмислят степените, които не пдобряват нещо така и така, а 6 добавя клъм всички подобрения от СУ/3. Това пък значи, че има нужда от бонуси на 8 (евентуално), 10 и 11 степен. Бонусът на 12 степен е слабичък, още повече, че ми се струва удачно руните така и така да пренебрегват МЗ. Нали са дело на джуджетата, а те са с най-силната МЗ, тала че би следвало да не се бият именно с нея.
Сега за идеята на комбинативността:
1. 8 основни руни са напълно достатъчни и ще дадат добра комбинативност. Тя трябва да се дефинира по сравнително прост начин - (Сила + ТЖ) повишава ТЖ, (Слабост+ТЖ) ги намалява; (Бързина + Защита), дава Реакция и т.н. Нещо от сорта, но както казах все още ми е неясно, а и в 1 през нощта едва ли ще ми се изясни.
2. Бих предложил ползване на различни рсурси според руната. Руната за СИ да изисква наранявания например, докато рунта за ИН да изисква мана. Така връзката е доста пряка и може би не е най-удачната, тъй като този с много СИ си има и много ЖТ, а този с много ИН си има и много мана... Всъшност всяка руна може да има основен показател, който намалява (използва) докато дава ефеклта си, а ефектите им въобще да не са толкова явни като изброените по-горе повишавания на скорост, СИла и т.н. Могат да са напълно уникални - огнени щети, твърда кожа и т.н. което ще позволи да са обвързани с отнемане на показател.
3. Предсатвих си руните кати татуировки по тялото и мисля, че поне визуално е добре. Естествено дълбането им по различни обекти и предмети си е напълно ОК. А и по някакъв начин това изписване би могло да се обвърже с уменията на Художника.
1. Цените в мана са огромни (освен тези на 1 ниво)
2. Комбинациите не следват някаква логика - не може руната за Защита (Лум) и руната за Точност/атака (Лим) да дадат ТД... (на това се базира и идеята ми за комбинативнос, оная дето ми избяга, но малко по-долу в този пост ще я споделя);
3. Тук да кажа, че СУ-то не е струклтурирано добре, тъй като има почти изцяло само СУ/Х бонуси, а няма нужните за осмислянето му покачващи се бонуси на 9-12 степен. Еднократното даване на мана би следвало да се измести на 7-ма степен, тъй като идеята на този вид бонуси е да осмислят степените, които не пдобряват нещо така и така, а 6 добавя клъм всички подобрения от СУ/3. Това пък значи, че има нужда от бонуси на 8 (евентуално), 10 и 11 степен. Бонусът на 12 степен е слабичък, още повече, че ми се струва удачно руните така и така да пренебрегват МЗ. Нали са дело на джуджетата, а те са с най-силната МЗ, тала че би следвало да не се бият именно с нея.
Сега за идеята на комбинативността:
1. 8 основни руни са напълно достатъчни и ще дадат добра комбинативност. Тя трябва да се дефинира по сравнително прост начин - (Сила + ТЖ) повишава ТЖ, (Слабост+ТЖ) ги намалява; (Бързина + Защита), дава Реакция и т.н. Нещо от сорта, но както казах все още ми е неясно, а и в 1 през нощта едва ли ще ми се изясни.
2. Бих предложил ползване на различни рсурси според руната. Руната за СИ да изисква наранявания например, докато рунта за ИН да изисква мана. Така връзката е доста пряка и може би не е най-удачната, тъй като този с много СИ си има и много ЖТ, а този с много ИН си има и много мана... Всъшност всяка руна може да има основен показател, който намалява (използва) докато дава ефеклта си, а ефектите им въобще да не са толкова явни като изброените по-горе повишавания на скорост, СИла и т.н. Могат да са напълно уникални - огнени щети, твърда кожа и т.н. което ще позволи да са обвързани с отнемане на показател.
3. Предсатвих си руните кати татуировки по тялото и мисля, че поне визуално е добре. Естествено дълбането им по различни обекти и предмети си е напълно ОК. А и по някакъв начин това изписване би могло да се обвърже с уменията на Художника.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Значи,просто прекрасно,БатГойко!Нека да бъде така,както спомена в последните няколко точки.Настина-нека да отнемат някакъв показател и да се комбинират с напълно уникални способности.Ако позволите,ще се опитам да напиша символиката на всяка една.Примерно Лум е руната на магическата мощ,съответно ще дава някакви бонуси,свързани в областта на магията и т.н.Хамелеона,ако желае може да се заеме със самите рунически думи и комбинации.Общо взето,руните няма да са точно татуировки,просто магически думи.Но ето че възниква и въпроса-след издълбаването могат ли тези рунически думи да се изтрият?Може примерно някоя руна да неутрализира ефекта им и т.н.
Е,това е мойто изложение за руните.
Е,това е мойто изложение за руните.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Хам, дай да видим тая твоя версия накрая, че започна да ми става интересно... А за бавното действие, нямай грижи, аз бързо и без това не мога
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
При мен е по-скоро, нещо като език. Обяснявам най-общо, защото нямам време.
Имаш нещо, което трябва да стане. Примерно искаш огнено острие. Имаш Огън + Въздействие + Руна за сила. Или казано иначе усложнение от (примерно) (2 + 2 + (Число от 1 до 10))/2. Успеха съответно ако е 5 (да речем) можеш да добавиш (5 + Ниво на Руната за сила) Огнена щета към оръжието. Важно е да се отбележи, че рунния надпис засяга целия предмет, следователно ще ти трябва още едно заклинание - Огън + Блокиране + Сила, което да предпази предмета, а и самия теб от огъня. Успеха на второто заклинание трябва да е поне равен на първото, за да успее да го блокира, защото щетите, които носещия ще понесе са З1 - З2 или казано иначе (5 + Сила) - (Успех на защитното заклинание + Силата му). Надявам се да стана ясно, но не съм готов да се обзаложа.
Имаш нещо, което трябва да стане. Примерно искаш огнено острие. Имаш Огън + Въздействие + Руна за сила. Или казано иначе усложнение от (примерно) (2 + 2 + (Число от 1 до 10))/2. Успеха съответно ако е 5 (да речем) можеш да добавиш (5 + Ниво на Руната за сила) Огнена щета към оръжието. Важно е да се отбележи, че рунния надпис засяга целия предмет, следователно ще ти трябва още едно заклинание - Огън + Блокиране + Сила, което да предпази предмета, а и самия теб от огъня. Успеха на второто заклинание трябва да е поне равен на първото, за да успее да го блокира, защото щетите, които носещия ще понесе са З1 - З2 или казано иначе (5 + Сила) - (Успех на защитното заклинание + Силата му). Надявам се да стана ясно, но не съм готов да се обзаложа.
На мен поне ми стана ясно, а и ми допада подобна логика. акоможе по някакъв начин да се избегне деленето на две, след събирането на Х усложнения ще е добре, но като за начало това е логика която ми допада.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5