Aтака в главата? Как изглежда?
Модератори: hameleona, Модератори
Aтака в главата? Как изглежда?
Ауеи хора неразбирам някои ще ми обясни ли?
Как така те удряд с брадва в главата примерно зимат ти някакви ТЖ и ти продалжаваш да се биеш?
Или пак те уцелват с срела в главата и тя се предполага че остава там.И ко ас се бия с стар4ащта стрела от глажата и дупка от брадва или ме4?
Бихте ли обяснили ПЛС.
Как така те удряд с брадва в главата примерно зимат ти някакви ТЖ и ти продалжаваш да се биеш?
Или пак те уцелват с срела в главата и тя се предполага че остава там.И ко ас се бия с стар4ащта стрела от глажата и дупка от брадва или ме4?
Бихте ли обяснили ПЛС.
Наистина след удар с брадва в главата ми е малко трудно да си представя как ще продължиш да се биеш. Но на мен ми е трудно да си представя как ще продължиш да се биеш след удар с брадва в торса
Въпроса ти е доста основен, но той не се отнася само до ударите в главата, а като цяло до нанасянето на щети. Най-лесно можеш да си представиш ако следваш логиката, че всяка точна и добре изпълнена атака е смъртоносна. Всичко останало, което не трупясва или не нанася страшни увреждания, просто не е добър удар. Така при не-смъртоносният удар с брадва в главата, героят бива ударен с тъпото на брадвата, а не острието. Стрелата пък се оказва с тъп връх и не успява да се забие. Схващаш идеята
Въпроса ти е доста основен, но той не се отнася само до ударите в главата, а като цяло до нанасянето на щети. Най-лесно можеш да си представиш ако следваш логиката, че всяка точна и добре изпълнена атака е смъртоносна. Всичко останало, което не трупясва или не нанася страшни увреждания, просто не е добър удар. Така при не-смъртоносният удар с брадва в главата, героят бива ударен с тъпото на брадвата, а не острието. Стрелата пък се оказва с тъп връх и не успява да се забие. Схващаш идеята
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Брадвата вкарва 5-7 зара щета при среден зар това прави 18-25 + 1/2 модификатор заради типа не щетите= 27-38. Такъв удар в крайник вади от строя крайника, главата се предполага че е по-твърда щом играете ролеви игри (; На вас може да ви е кофти, че неможете да убиете противник с един удар, но ще ви е още по-кофти ако противника ви убива с един удар, вса пак вие сте герои, а не пишлемета нещастни тръгнали на заколение. Това че стрелата е попаднала в главата по никой начин негарантира забиване, ако пък има някакво защитно средство да не говорим. Главата също така включва уши и нос и един тежък удар с брадва там може да се опише как рязва един от въпросните съчащи израстаци откъдепо чава да кърви като фонтан. Друг е въпроса, че може да се ползват и букви вместо числа...
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Не, няма-мисля, че ме познаваш;)! Друг въпрос е, че системи, при които всеки удар е фатален, също не ми се струват много реалистични. Има и несмъртоноснио удари, да напомним.Vilorp написа:На вас може да ви е кофти, че неможете да убиете противник с един удар, но ще ви е още по-кофти ако противника ви убива с един удар, вса пак вие сте герои, а не пишлемета нещастни тръгнали на заколение.
Друг е въпроса, че може да се ползват и букви вместо числа...
А това с буквите просто не го разбрах.
А по темата-наистина проявявайте въображение. Едно просто правило е, че ТЖ определят какво имате право да описвате-докато не свършат, не можете да описвате смъртносен удар. Иначе ако0 исакте, описвайте как на гиганта му отсичат единия рог, от което той изпада в Берсерк !
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Това съм ти го обяснявал сигурно. Вика му се драскотина. Ако удариш с отрието на брадвата не е задължително да я забиеш тя може да ти цапне тиквата без да ти троше черепа (абе бащати не се ли е запардосвал с брадва? Ако не е вари питай дядо той ше ти каже всичко за ударите в глави... не се шегувам или ме изчакай аз да демонстрирам )
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Абе, Бат' Гойко май вече се обяснява веднъж по такъв въпрос. Той бе споменал, че ТЖ се явява и опитността на героя в понасянето на щетите. Това не означава, че ако изпереш някой, който има много ТЖ в главата, той ще понесе удара с иронична усмивка, а по-скоро значи, че ще успее да се дръпне в последния момент и да бъде само закачен от удара (например да се прости с някое ухо).
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
- shizziss
- Вречен
- Мнения: 323
- Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Само за справка отговор на този въпрос може да се намери в проектния мод на А16, ЕнДор (в разработки по аксиом).
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Това си е обяснено и в основната книга (за всички, които са си направили труда да го прочетат). ако трябва да сравняваме с реалността, нормалните хора обикновено имат висока смъртност след ритник в глават, когато те са паднали на земята, но малко по-здравите момчета в UFC и бившето Pride си понасят такива шутое, че и продължават да се бият след това - ето това е разликата в нивото и броя ЖТ, които имат
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- shizziss
- Вречен
- Мнения: 323
- Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Извинявай Хам, но просто все поствам след работа разни не много дообмислени и дооформени постове пълни с правописни грешки къде от невнимание къде от употреба на рядко използвани думи със сложен фонетичен състав. За това трий всяко такова мое мнение без притеснение. А по въпроса - в ЕнДор решението е следното:
Живот
Животът определя общото физическо състояние на организма, неговата устойчивост на различни неблагоприятни условия.
Животът определя максимално допустимото количество Жизнени Точки, които може да има героя. Те показват, колко наранявания може да понесе героят по време на битка преди да припадне или загине.
Определя се по формулата:
Живот + ( Сила * Издръжливост ) = Жизнени точки
Покачване на Живота!
При достигане на ново ниво Живота се увеличава със следните стойности:
- Със стойността на Издръжливостта на героя;
- Със (СИ/3)зара;
- Могат да се добавят и допълнителни бонуси, давани от придобити умения (например Жажда за живот);
Жизнени Точки
Важно е да се отбележи, че Жизнените Точки се разпределят по тялото на героя по следния начин:10% в главата и ръцете, 15% в краката и 40% в торса.
Съкрушителни Удари
Освен нормалните удари съществуват и такива, които са в състояние директно да убият противник или съществено да го наранят в хода на битката. Такива удари се наричат съкрушителни и зависят от количеството нанесени щети. Те се делят на 3 категории:
Леки - причинили над 25% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Тежки - причинили над 50% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Фатални - причинили над 100% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Вид Атака / Цел:
Категория / Последствия
Мушкаща / Глава:
Лек / Загуба на око +1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание +2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Сечаща / Глава
Лек / Загуба на око (20% шанс). 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Трошаща / Глава
Лек / Замайване Щ/2 ШЩ. 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Главно за това съм избрал квадратната формула за Живота и ЖТ.
Живот
Животът определя общото физическо състояние на организма, неговата устойчивост на различни неблагоприятни условия.
Животът определя максимално допустимото количество Жизнени Точки, които може да има героя. Те показват, колко наранявания може да понесе героят по време на битка преди да припадне или загине.
Определя се по формулата:
Живот + ( Сила * Издръжливост ) = Жизнени точки
Покачване на Живота!
При достигане на ново ниво Живота се увеличава със следните стойности:
- Със стойността на Издръжливостта на героя;
- Със (СИ/3)зара;
- Могат да се добавят и допълнителни бонуси, давани от придобити умения (например Жажда за живот);
Жизнени Точки
Важно е да се отбележи, че Жизнените Точки се разпределят по тялото на героя по следния начин:10% в главата и ръцете, 15% в краката и 40% в торса.
Съкрушителни Удари
Освен нормалните удари съществуват и такива, които са в състояние директно да убият противник или съществено да го наранят в хода на битката. Такива удари се наричат съкрушителни и зависят от количеството нанесени щети. Те се делят на 3 категории:
Леки - причинили над 25% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Тежки - причинили над 50% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Фатални - причинили над 100% щета от максималните ЖТ в частта на тялото понесла удара.
Вид Атака / Цел:
Категория / Последствия
Мушкаща / Глава:
Лек / Загуба на око +1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание +2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Сечаща / Глава
Лек / Загуба на око (20% шанс). 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Трошаща / Глава
Лек / Замайване Щ/2 ШЩ. 1 умора на рунд
Тежък / Загуба на съзнание. 2 умора на рунд
Фатален / Смърт
Главно за това съм избрал квадратната формула за Живота и ЖТ.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Ваденето на очи на георите не е най-удачното решение. Въпреки, че имаме съживяване, в Магландиум няма заклинания, които да възстановяват очи, а да се окажеш след първата сесия със сляп герой едва ли е мечтата на всеки игра1ч. Именно затова тези подробности са пропуснати в А16. Съответно, последното не пречи всеки, който иска да ползва подобни "хоум рулс" на своя отговорност.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- shizziss
- Вречен
- Мнения: 323
- Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Това за очите е вярно допълнение и на мен ми хрумна нещо което да го балансира (иначе ЕнДор може и да е ада,но това няма да бъде много забелязвано ) да речем да се проявява при успех равен или по голям от 6така май е добре! Като при сечащ пак си има само 20% шанс.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Това с живота и брадвата може да го решите по следния начин:
след неуспешно париране и/или отбягване, блокиране със щит уцеленият може да заяви мигновенно действие: париране, отбягване, блокиране за 0 ТД. Действието винаги е успешно и цената за него е в ТЖ, равни на пораженията, които ще бъдат причинени при попадане на удара в жертвата.
Лесно се обяснява и ефекта от бронята - приема се, че в този случай имаме частичен успех на парирането, отбягването, блокирането при които удрящото оръжие все пак достига целта, но траекторията му е променена и попада в бронята ( и цялата му кинетична енергия остава там)
Така може да обясните от логическа гледна точка какво става в реалния свят - всъщност така не може да се блокира, отбегне, парира само удара, който идва "последен". По този начин ще се постигне и кинематографичният ефект на "един удар - достатъчен удар"!
след неуспешно париране и/или отбягване, блокиране със щит уцеленият може да заяви мигновенно действие: париране, отбягване, блокиране за 0 ТД. Действието винаги е успешно и цената за него е в ТЖ, равни на пораженията, които ще бъдат причинени при попадане на удара в жертвата.
Лесно се обяснява и ефекта от бронята - приема се, че в този случай имаме частичен успех на парирането, отбягването, блокирането при които удрящото оръжие все пак достига целта, но траекторията му е променена и попада в бронята ( и цялата му кинетична енергия остава там)
Така може да обясните от логическа гледна точка какво става в реалния свят - всъщност така не може да се блокира, отбегне, парира само удара, който идва "последен". По този начин ще се постигне и кинематографичният ефект на "един удар - достатъчен удар"!
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
А. Играли сме със слепци. Поне аз. И преди да питаш тук питай мене (щот нямаш книгата). Там си пише, че има много накзания на БЗ и още куп глупости, но има и магии, които правят слепците да гледат.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…