Въпроси и коментари
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Въпроси и коментари
Ама имаме ли право да си правим подобрени предмети?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
А ще си правите ли?
Моето предизвикателство е за дуел с базовата екипировка. Ако някоой ще ползва подобрени предмети-да ми каже, за да си направя.
Моето предизвикателство е за дуел с базовата екипировка. Ако някоой ще ползва подобрени предмети-да ми каже, за да си направя.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
А какво правило да използване за развитие? Тези от книгата или подобрените в ПДФ-то с подобрения на сайта?
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
Я да видя правилно ли съм схванал правилата за опита:
За какво се дават точки опит?
-за всеки 10% свалени от кръвта на противника - 150 ТО
Сиреч, ако убия един противник ще съм свалил 10 пъти по 10% от ЖТ, следователно ще взема 1500 ТО, така ли?
-за убит противник - 300 ТО
Свързано с горното разсъждение, това се дава като допълнение към онези 1500, които вече съм получил
-за битка, през която героят не е бил ранен - 300 ТО
Имаш предвид нито една щета??? Бонусът може и да е по-голям ако е така работата. Иначе бих казал, че за ранен може да се счита чак след акто падне пд 80% от ЖТ например. Като цяло подобно правило ще накаже берсерките, които няма как да си ползват умението и да получат бонус, така че може и да е излишно. А и като се замисля, това означава, че ако двама опоненти се дебнат 12 хода, те трябва да го получат. Абе не ми се вижда добре.
-за успешно изпълнение на щура или хитра идея - еднократно от 100 до 300 ТО
Това е забавно и би поощрило интересната игра, но може би трябва да се гласува от опонента (сиреч да е нещо като награда за феърплей или интересна игра). Опонента обявява, че иска да даде 100 на врага си заради някое действие, което го е изкефило много, а Разказвачът преценява дали да ги даде.
Повече предложения от това няма да правя, че ще започна много да модифицирам в посока моите си идеи, а това все пак не е моята арена , но наистина помисли за точно изразяване на правилата с 10-те %
За какво се дават точки опит?
-за всеки 10% свалени от кръвта на противника - 150 ТО
Сиреч, ако убия един противник ще съм свалил 10 пъти по 10% от ЖТ, следователно ще взема 1500 ТО, така ли?
-за убит противник - 300 ТО
Свързано с горното разсъждение, това се дава като допълнение към онези 1500, които вече съм получил
-за битка, през която героят не е бил ранен - 300 ТО
Имаш предвид нито една щета??? Бонусът може и да е по-голям ако е така работата. Иначе бих казал, че за ранен може да се счита чак след акто падне пд 80% от ЖТ например. Като цяло подобно правило ще накаже берсерките, които няма как да си ползват умението и да получат бонус, така че може и да е излишно. А и като се замисля, това означава, че ако двама опоненти се дебнат 12 хода, те трябва да го получат. Абе не ми се вижда добре.
-за успешно изпълнение на щура или хитра идея - еднократно от 100 до 300 ТО
Това е забавно и би поощрило интересната игра, но може би трябва да се гласува от опонента (сиреч да е нещо като награда за феърплей или интересна игра). Опонента обявява, че иска да даде 100 на врага си заради някое действие, което го е изкефило много, а Разказвачът преценява дали да ги даде.
Повече предложения от това няма да правя, че ще започна много да модифицирам в посока моите си идеи, а това все пак не е моята арена , но наистина помисли за точно изразяване на правилата с 10-те %
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Правилно си схванал идеята за процентите.
За бонуса за битка, през която героят не е бил ранен, си прав. Изобщо не се бях сетил за Берсерките, това правило доста явно си ги дискриминира, така че ще го махна.
За бонуса за битка, през която героят не е бил ранен, си прав. Изобщо не се бях сетил за Берсерките, това правило доста явно си ги дискриминира, така че ще го махна.
Това е доста добра идея, но когато говорим за феърплей и интересна игра двете се изключват взаимно при някои случаиBatGojko написа: -за успешно изпълнение на щура или хитра идея - еднократно от 100 до 300 ТО
Това е забавно и би поощрило интересната игра, но може би трябва да се гласува от опонента (сиреч да е нещо като награда за феърплей или интересна игра). Опонента обявява, че иска да даде 100 на врага си заради някое действие, което го е изкефило много, а Разказвачът преценява дали да ги даде.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Просто го промени на "за Берерки "ненаранен" означава "загубил не повее от 10% от ТЖ след активацията на умението си";). Иначе правилото е хубаво:).ILLIDAN написа:Правилно си схванал идеята за процентите.
За бонуса за битка, през която героят не е бил ранен, си прав. Изобщо не се бях сетил за Берсерките, това правило доста явно си ги дискриминира, така че ще го махна.
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Ако Берсерките са съгласни с тази промяна ще го въведем правилото, но с условието, че героя трябва да е влезнал в схватка, а не само да е бягал извън обсега на противника си.
Shamajotsi, в какъв смисъл къде се намира арената? Като град или по-скоро питаш за самите "терени", на които ще се провеждат битките?
Shamajotsi, в какъв смисъл къде се намира арената? Като град или по-скоро питаш за самите "терени", на които ще се провеждат битките?
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Като град. Предлагам, ако не си го измислил, да се намира извън някой град.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
За града питах (ако е в град, разбира се) .
Битките продължават, до колкото разбирам, докато някой не стане "нетрудоспособен" или докато изтекат 12-те рунда, така ли? Ако е така, след дванадесетия рунд как се излъчва победител?
И как всъщност ще протича мероприятието? Ще се предизвикваме, млатим и трупаме опит докато ни писне или ще има някаква "турнирна схема"? Или и двете?
Замислял ли си се дали има публика и дали да няма система за "слава"?
Битките продължават, до колкото разбирам, докато някой не стане "нетрудоспособен" или докато изтекат 12-те рунда, така ли? Ако е така, след дванадесетия рунд как се излъчва победител?
И как всъщност ще протича мероприятието? Ще се предизвикваме, млатим и трупаме опит докато ни писне или ще има някаква "турнирна схема"? Или и двете?
Замислял ли си се дали има публика и дали да няма система за "слава"?
シャマョツィ
Арената се намира на усамотено място в Западния Съюз, сравнително близо до град Мелион.
Победителя е този, с повече останала кръв (като проценти).
Честно казано си мислех само да се предизвиквате, но ако повече от вас предпочитат турнир може да се организира. Обаче ще е малко трудно да се смесят двете идеи, освен ако няма някакъв лимит на допълнителните битки. Иначе, някои герои ще натрупат доста повече опит от други.
Историята на Арената (която измислих докато писах горните неща) е следната: организира се от влиятелни благородници от Западния Съюз най-вече за забавление, но и като подбор на наемници. Като такава, Арената не е отворена за масите, така че публиката не е многобройна. Лично аз не виждам смисъл от система за слава, но винаги можем да вземем точките опит, които героят е получил, като показател за слава.
Победителя е този, с повече останала кръв (като проценти).
Честно казано си мислех само да се предизвиквате, но ако повече от вас предпочитат турнир може да се организира. Обаче ще е малко трудно да се смесят двете идеи, освен ако няма някакъв лимит на допълнителните битки. Иначе, някои герои ще натрупат доста повече опит от други.
Историята на Арената (която измислих докато писах горните неща) е следната: организира се от влиятелни благородници от Западния Съюз най-вече за забавление, но и като подбор на наемници. Като такава, Арената не е отворена за масите, така че публиката не е многобройна. Лично аз не виждам смисъл от система за слава, но винаги можем да вземем точките опит, които героят е получил, като показател за слава.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Имам идея. Да има предизвикателства до отнемане на 50% от кръвта(спаринги).
А инак турнира да има схема.
А инак турнира да има схема.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
То тогава от спаринги няма особанна нужда, още повече че нямало да се дава опит за тях.
А иначе по въпроса с битката, няма ли де е по достоверно противниците да си знаят само началните позиции, а арената да тъне в мрак, като светлото е само около факлите. тъй предполагам може да се дигне и тактическия елемент, от рода на ямтане на камачета нанякъде.
Така участниците пишат ЛС-та на водещия а той описва за публиката какво става, като отбелязва геройте на картата само когато те се виждат.
А иначе по въпроса с битката, няма ли де е по достоверно противниците да си знаят само началните позиции, а арената да тъне в мрак, като светлото е само около факлите. тъй предполагам може да се дигне и тактическия елемент, от рода на ямтане на камачета нанякъде.
Така участниците пишат ЛС-та на водещия а той описва за публиката какво става, като отбелязва геройте на картата само когато те се виждат.
За ненараняване да се дава опит е лощо поради схемата в която 12 рунда се гледаме в очите, или аз само ти бягам, след като ти изстрелям една стрела.
А берсеркът трябва да взема опит за победи в които е останал на под 10% от ЖТ (Шегувам се! Да не вземе някой да го въведе).
Опит може да си се взема по стнадартната схема 1 ТЖ = Х опит, а не на проценти. Процентите са без значение. За да убиеш един войн с 200 ЖТ трябва да имаш повече точни удари отколкото да убиеш един войн 50 ЖТ. Друг е съпросаът, че тоя с 50 ЖТ сигурно е магьосник и е по-трудно да му достигнеш кожата. Поради тази причина онова Х трявбва да се образува според нивото на героя, количестово Мана и други подобни показатели, които да казват, че видиш ли, въпреки ниското си ЖТ си достатъчно опасен.
Или пък може би да се дава и ТО за това, колко мана е похарчил опонента ти, като така ще се изключи нуждата от това да имаш ралзично Х за различните опоненти.
Така формулата за Опит би могла да е:
Опит = (ЖТ+Мана)*(5+(НИ1-НИ2))
Където ЖТ и Мана са изразходваните ЖТ и Мана от победения опонент. НИ1 е нивото на опонента, а НИ2 е твоето НИ)
А берсеркът трябва да взема опит за победи в които е останал на под 10% от ЖТ (Шегувам се! Да не вземе някой да го въведе).
Опит може да си се взема по стнадартната схема 1 ТЖ = Х опит, а не на проценти. Процентите са без значение. За да убиеш един войн с 200 ЖТ трябва да имаш повече точни удари отколкото да убиеш един войн 50 ЖТ. Друг е съпросаът, че тоя с 50 ЖТ сигурно е магьосник и е по-трудно да му достигнеш кожата. Поради тази причина онова Х трявбва да се образува според нивото на героя, количестово Мана и други подобни показатели, които да казват, че видиш ли, въпреки ниското си ЖТ си достатъчно опасен.
Или пък може би да се дава и ТО за това, колко мана е похарчил опонента ти, като така ще се изключи нуждата от това да имаш ралзично Х за различните опоненти.
Така формулата за Опит би могла да е:
Опит = (ЖТ+Мана)*(5+(НИ1-НИ2))
Където ЖТ и Мана са изразходваните ЖТ и Мана от победения опонент. НИ1 е нивото на опонента, а НИ2 е твоето НИ)
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Според мен за победа над противник трябва да се дават стандартните ТО, независимо колко ТЖ си му 'зел.
Друго важно предложение. Според мен е добре да се направят различни теми, поощряващи ролевия елемент, а именно стая, в която живеят двама от участниците и които ще са съотборници в първия кръг(да речем). Така ще може да се създават заговори и т.н. Да има различни бойни полета(в различни теми) и т.н. Така това наистина ще стане най-великата форумна игра и който не се е записал ще съжалява.
Друго важно предложение. Според мен е добре да се направят различни теми, поощряващи ролевия елемент, а именно стая, в която живеят двама от участниците и които ще са съотборници в първия кръг(да речем). Така ще може да се създават заговори и т.н. Да има различни бойни полета(в различни теми) и т.н. Така това наистина ще стане най-великата форумна игра и който не се е записал ще съжалява.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Чой го оставете сам в стая. Не вярвам някой да е особено зинтригуван от това да се опитва д аустанови контакт с мълчаща каменна стена, която медитира, застнала срещу изображение на Салфейс;).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Що да няма нужда? Ако хората се забавляват това си е достатъчна причинаVilorp написа:То тогава от спаринги няма особанна нужда, още повече че нямало да се дава опит за тях.
Това, което каза е така, но ти взимаш предвид само два стереотипа: войн с много ЖТ и магьосник с малко ЖТ, но голям разход на мана. Това изключва войни с малко ЖТ, които залагат на много висока защита и атака Моята първоначална версия със процентите е доста проста и мисля, че като цяло е честна към всички типове герои. Както самия ти каза броят на ТЖ не отговаря на трудността на противника, но в крайна сметка да свалиш определен процент от кръвта на два различни, но равностойни героя би трябвало да е еднакво трудно.BatGojko написа:Така формулата за Опит би могла да е:
Опит = (ЖТ+Мана)*(5+(НИ1-НИ2))
За различните бойни полета не се безпокой: и аз имам същата идея. Но тази Арена започна с простата мисъл да сбием няколко героя, така че не съм се замислял изобщо за по-дълбок ролеви елемент. Ако останалите искат нямам нищо против.kartacha написа:Според мен е добре да се направят различни теми, поощряващи ролевия елемент, а именно стая, в която живеят двама от участниците и които ще са съотборници в първия кръг(да речем). Така ще може да се създават заговори и т.н. Да има различни бойни полета(в различни теми) и т.н.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз имам един основен проблем-предвид, че смятам да си запълня отбора сам, нали не очаквате и да си говоря сам;)?
Иначе нямам нищо против, но по принцип това е тупалкаджийски форум за тест на бойната система, аз лично се включих, защото нямам време за пълноценна игра в други линии. Предлагам ролевия аспект да е по избор на играчите, моите ще показват отношението си към опонентите по време на сблъсъците с тях:).
Иначе нямам нищо против, но по принцип това е тупалкаджийски форум за тест на бойната система, аз лично се включих, защото нямам време за пълноценна игра в други линии. Предлагам ролевия аспект да е по избор на играчите, моите ще показват отношението си към опонентите по време на сблъсъците с тях:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
АНУ е чистата съдба и не може да се избегне по никакъв начин. А иначе е добре е да се казва и какви защитни действия би предприел персонажа нещо от рода на:
ако попада в нагръдника оставям щетата
ако е в бронята но може да мине в нагръдника за 1 или 2 - отклон
контра атакувам веднага след неговата атака
- с +2 концентрация, ако не съм правил отклони
- с +1 концентрация с използване на умора, ако съм правил
...
нещо то тоя род
ако попада в нагръдника оставям щетата
ако е в бронята но може да мине в нагръдника за 1 или 2 - отклон
контра атакувам веднага след неговата атака
- с +2 концентрация, ако не съм правил отклони
- с +1 концентрация с използване на умора, ако съм правил
...
нещо то тоя род
Най-добре е двубоите да се провеждат по време, когато може и Разказвачът и участниците да са на разположение. Така ще се получи нещо като чат канал, но пък за сметка на това ще се получи доста динамична битка, която ние ще можем да проследим.
Също така предлагам освен поетичните описания, на края на поста да има и чисто математически такива:
"
Начало 12 ТД
1) Изминавам разстоянието за 5 ТД (остават 7)
2) Атакувам за 4 ТД (остават 3)
- Атака 18 + 3 зара ...
3) Изморявам се за 1 (имам право за до 5) и атакувам отново за 4 ТД (0)
..."
И така нататък
Това ще помогне по-лесно да се следи битката от чисто системна страна и поне за мен би било доста по-полезно, отколкото да прочета 3 параграфа, описващи чувствата, които бушуват в сърцата на гладиаторите (това не е лошо, но определено когато нямам време предпочитам да видя просто цифрите. А и с цифрите ще мога да видя и как се тълуват правилата и дали се прилагат правилно).
Между другото за движението защо не приложиш 2 ТД направо и 3 по диагонал? защото при 1 направо и 2 на диагонал, то си е все едно да кажеш, че не може да се движиш по диагонал.
Също така предлагам освен поетичните описания, на края на поста да има и чисто математически такива:
"
Начало 12 ТД
1) Изминавам разстоянието за 5 ТД (остават 7)
2) Атакувам за 4 ТД (остават 3)
- Атака 18 + 3 зара ...
3) Изморявам се за 1 (имам право за до 5) и атакувам отново за 4 ТД (0)
..."
И така нататък
Това ще помогне по-лесно да се следи битката от чисто системна страна и поне за мен би било доста по-полезно, отколкото да прочета 3 параграфа, описващи чувствата, които бушуват в сърцата на гладиаторите (това не е лошо, но определено когато нямам време предпочитам да видя просто цифрите. А и с цифрите ще мога да видя и как се тълуват правилата и дали се прилагат правилно).
Между другото за движението защо не приложиш 2 ТД направо и 3 по диагонал? защото при 1 направо и 2 на диагонал, то си е все едно да кажеш, че не може да се движиш по диагонал.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Всъщност, този ефект на АНУ-то ми отнема целият следващ рунд, така че битката приключи.
Моите постове си иамт математически описания, струва ми се. Разбира се, в игра предпочитам да чувам нематематическите описания;).
А.
Моите постове си иамт математически описания, струва ми се. Разбира се, в игра предпочитам да чувам нематематическите описания;).
А.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife