Гостуващи герои:

"Място за всички млади герои, търсещи слава и опасности"
Игра по правилата на Аксиом 16

Модератори: Vilorp, ILLIDAN

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Гостуващи герои:

Мнение от Vilorp » пет май 29, 2009 1:31 pm

Гостуващите герои са специален тип герой които не участвет директно в класацията, а идват да премерят сили с участниците. За тах няма изискване за ниво освен да не е тройно по-високо онай-голямото към момента в арената. Примерно, ако сека Авзар Злабрадва е 4-то ниво, то като гостуващ герой може да дойде 4*3=12 ниво герой. Разбирасе не пречи да се появяват и герой от по-ниски нива. Ако имате някой герой с когото сте играли и развивали наистина и искате да го пробвате публикувайте го в тази тема.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет май 29, 2009 2:53 pm

История: Живота на Кен Джедадая Ли се променя драстично след като по-малкият й брат Кой се разбонтува срещу деспотичната си майка и напуска пределите на Източния съюз. Всички негови задължения изведнъж се стоварват връху крехките плещи на анорексично изглежзащото момиче. Дните за песни изчезват и настъпва време на изнурителен и неприятен труд, където Кен трябва да шкури с гъбести корали петите на майка си, да й реже ноктите на краката с лозарските ножици и да й пере килотите с размери на малка палатка. Кен си мечтае за момент в който ще научи къде е брат й и ще отпраши да го върне обратно и този ден настъпва. Главата на семейството се връща една сутрин с новината, че в Мелион се провежда Арена и едни от участниците не е бил докоснат от противниците си до момента. Докато старата майчица на Кен хуква към пазара за де си купи алебарда на старо, момичето събира всичките си ценни притежания в една торба, яхва стария усил и го пришпорва към Реката на Мълниите...

НИ:3
човек
Неразпределени ТР: 184-30ИН =164-6БР =158-132П(14) =26-21Из =5+16+12+6БР =39-30П15 =9+16+12+6БР =37-32(П16) =5+16+12+2БР =35-13Л7 =22-21ПР8 =1
ТО:0/4000
Жизненост: 33+3+3+5=41 ТЖ
Виталност: 2
Скорост: 16+1=17
Кр: 16
Късмет: 5
Сила: 5
Ловкост: 7
Интелект: 9
Прецизност: 8
Издържливост: 8

ТД: 12
Реакция: 17+3=20

СУ:
Певец: 16
Бързо развитие: 3

Специални песни:
Песен на покоя:

Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 7
УО- 2
Воля- 7

МУ=6+5=11
МА=3
Мана: 9+9+4+9+5+9+5=50
--------------------------
ЗА=23+1=24+4 нагръдник=28
Стабилност=7+1
БЩ=0
----------------------------

Умения и Познания:

Легенди и древна история 6
Катерач: 6
Наблюдателност: 6


Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 15+1(16)/16+1(17) ??
Борба: Атака с тяло: 9+1(10)

Оръжие: два кинжала, ПР;ИН = 14+ 1+5 = 20
Щ: 2 зара

Инвентар:

Пари: 30с ??

Какво стана с Кен:
Последна промяна от Vilorp на вт май 18, 2010 3:53 pm, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб юни 06, 2009 12:16 am

История: Геремендалгиландсигурнивиела или Виела

НИ:3
джудже
Неразпределени ТР: 184-68ИН=116-40=76-69(Изо)=7+16+16=39-12=27-8-7-11-11=-10+16+16=26-12-13=1+16+16=33-14-15=5
ТО:0/4000
Жизненост: 33+3+3+5=41 ТЖ
Виталност: 4
Скорост: 15
Кр: 15
Късмет: 4
Сила: 6
Ловкост: 4
Интелект: 12
Прецизност: 14
Издържливост: 7

ТД: 10
Реакция: 18+2=20

СУ:
Изо: 12
М Стр.: 8

Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 13
УО- 4
Воля- 9

МУ=6+5=11
МА=3
Мана: 12+12+12+12=44
--------------------------
ЗА=20+1=21+4 нагръдник=25
Стабилност=6+1
БЩ=0
----------------------------

Умения и Познания:

Механика: 6+6=12
Капани: 6
Наблюдателност: 6


Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 15+1(16)/16+1(17) ??
Борба: Атака с тяло: 9+1(10)

Оръжие: Гръмострел, ПР;Изо = 20+ 1+4 = 25+1(клек)=26+4(залегнал)=30
Щ: 12 зара при 6 съчми

Инвентар:

Метален Голем

Какво стана с Геремендалгиландсигурнивиела:
Последна промяна от Vilorp на ср юни 10, 2009 10:50 am, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » съб юни 06, 2009 1:01 am

Да ме извинява Вилорп, но по молба на главния разработчик на Фелините - Мистрал - съм използвал предишна ревизия на котетата, която се помещава в тук.
Въпреки това още преди да съм почнал битка с котето, мисля, че е леко подсилено.


Име: Фел`Йин Неизвестни
Ниво: 3
Раса: фелин
Пол: Мъжки
Възраст: незнайно колко, тъй като не е дадена инфо за продължителността на живота на Фелла
Височина: 195 МР: 3 (макар, че за 5см бих му сложил и 4),
Тегло: 85 МТ: 2
Описание:
Неизвестни е самотен фелин, който по пълна случайност попада на арената и дори решава да вземе участие в него (е той не че е имал друг шанс, тъй като хората за пръв път виждат подобно животно в земите си и едва един копиеносец не му отнася главата). Първата среща Фел`Йин държи да е срещу първия му съперник извън Арената - Кел Мелионски.

Следващо Ниво: 4000
Точки Опит:
Неразпредели ТР: 2

Жизненост: 64
Виталност: 3
Скорост: 19
Красота: 12
Късмет: 5

Сила: 10
Ловкост: 18
Интелект: 10
Прецизност: 4
Издражливост: 4

Допустимо Тегло: 20 (претоварване: 0)
Реакция: 22
Обаяние: 11
Бдителност: 3

ТД: 18

МЗ: 0
УО: 3
ПсУ: 9
Во: 11

МУ: 6
МА: 2
Мана: 40

Невъоръжена Атака:
Ръка: 10
Крак: 14
Тяло: 20

Ръкопашни Оръжия
Двуръчен Меч: 27

Стрелба
Няма Оръжие: 10

БЗ: 19
БЩ: 0
Стабилност: 19
Захват: 30
РЕС: 12

Допълнителни Защитни Средства:
Тяло: Дървен нагръдник
За: 6
Абсорбира: Щ/3
Устойчивост: 8
Нараняване: 0
Ограничение: 1

Оръжия

Оръжие/Атака/ТД/Щета/Обсег/МР/Устойчивост/Нараняване
Двуръчен меч/27/7/9зара/2,5м/3/16/0

Общи Умения
Плуване: 1 Катерене: 9 Езда: 7
Промъкване: 11 Отскок: 10 Обоняние: 2

Расови Умения: Тяло и Воля (+1Бди, +1Во, +2ПсУ, +4Кат), Устойчово зрение, Отлично обоняние (+2Обо), Неумела езда (-2Езда), Брони, Отношение към водата (-4Плу), Усет

Способности и Познания:
Тактика: 6
Оръжия: 6
Легенди и древна история: 6

Специални Умения:
Войн: 6
Мечове: 4
Спец. в защита: 2

Предмет/ Тегло/ МР/ Брой/ Описание и състояние/ ?
дрехи/ 2/ 2/ 1/ предпазват от влиянието на природата/ ЕК
раменен колан/ 1/ 2/ 1/ с един джоб за копието/ ЕК
пътна торба/ 0,5/ 1/ 1/ побира предмети с общ размер от МР=9/ -
двуръчен меч/5/3/1/Атк: 27, Тд: 7, Щета: 9зара СЩ, Уст: 16, Цена: 1684/Ек
дървен нагръдник/4,8/1/1/За: 6, Абсорб: Щ/3, Уст: 8, Цена: 480/Ек

Пари: 836

Материали: 1000ме
Щета: 6 зара (360ме)
Преди майсторска изработка: 396ме
Майсторска изработка: +3 зара щети (общо 684ме)
(с което достигам точно 50% на началната щета)
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » съб юни 06, 2009 11:02 pm

Пинко Розовата Пантера
Ниво 3, оставащи ТР 2
- Виталност: 3
- Жизненост: 65
- Сила: 10 (40 ТР)
- Ловкост: 19 (154 ТР)
- Интелект: 9 (0 ТР - тук отиват онези 30, които фелините "губят" в началото)
- Прецизност: 5
- Издръжливост: 5 (5 ТР)

Войн: 6 (5+21 ТР)
Специалист в оръжие:
Мечове 3 (5+6 ТР)

Константни
- Скорост: 19
- Магическа защита: 0

РЕ 22
ТД 19
БЗ:36 (40 с броня)
Оръжие: двуръчен меч 28/6зара+1 нормално оръжие или повече, ако опонентът ползва специално оръжие/7ТД/Уст 16
Дървен нагръдник (ЗА 4)
Кожен нагръдник (ЗА 4)
Кожен шлем (ЗА 4)
Кожени налакътници (ЗА 4)
Кожени наколенници (ЗА 4)
Обкована дървена тояга, вързана на гърба/късо копие/обикновен меч

Расови умения
- Тяло и воля
Фелините започват с +4 към „Катерене” (национално хоби) и +1 към „Бдителност”. Поради силния си характер (дължи се колкото на инат, толкова и на условията на живот на острова), получават бонуси от +1 към „Воля” и +2 „Психическа устойчивост” срещу страх. Скачат 50% по-дълго и по-високо от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина.
- Устойчиво зрение
- Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят брони изработени изцяло от метал. Това е и една от традициите предавани от зората на времето, която не биха нарушили при никакви обстоятелства.
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа”.
- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
Последна промяна от Асен на пон юни 15, 2009 10:58 am, променено общо 15 пъти.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » съб юни 06, 2009 11:08 pm

Герой: Дая ин Майме от Еландрел
раса: елф, възраст 195 елфически
Ръст: 155 см, тегло 35 кг
http://fantasy.nietykalni.biz/galerie/z ... =&album=19

Облик: - на първо място – типичната конструкция на елфана, което май се състои от крака и очи, а наистина дребното тяло - от седалище и бюст (за повече не остава при тези тридест и пет килограма. Лицето й е почти съвършенно по стандартите на расата й, със сапфирено сини очи, малък нос и уста и т. н. и т. н. а златисто русата й коса би могла да се влачи по земята, ако не е оформена в прическа.

История: претърпяла е корабокрушение, с последващо проболедуване, от което едва е оцеляла и все още се чувства изключително слаба и немощна. Загубила е и голяма част от спомените си – някой неща проблясват и пак изчезват. Запазили са се маниерите и частично някой от най-ранно усвоените умения.

На непознатия бряг са я приютили сранни, леко глуповати същества, които обаче са й са се сторили добри и мили..

Принадлежности: загубила е почти всичко при корабокрушението и повечето й вещи са дадени от семейството, където са я приютили (оставам тази част от биото нарочно отворена ), като е запазила само личната си брошка (каквато носят всички елфи), която местните смятат за менте (защото иначе би трябвало да повярват, че някаква непозната се разкарва с едномесечните заплати на цялото село, което е извънсистемно като налични пари за героя).
http://www.sara-trade.bg/shop/files/Bro ... 3,7_2e.JPG

Ви 1
Жи 28
Си – 4
Пр – 6
Л - 6
Инт - 14
Изд - 4

Ск 18
Кр 17

Късмет - 3

Общи познания и умения:
Съблазняване 9+9=18
Психология - 6+7 от интелект
култ. обичаи - 6+4 от певец
Легенди и др. историй – 0+4

Специални умения:
Су - Певец 12


Захват -12
РЕС - 15
Ат с Ръка – 8
Ак с крак – 9
Ат с тяло – 7
кинжал - 16
Хвърляне - 13

Бз – 7 ЗА 23

Бщ – 0
БА - 0
ДТ – 5
Вди1 –5
Вди2 – 15
Повдиг 16
Воля – 9
ПсУ - 10
МУ – 7
МА – 2
Мана – 14
Обаяние - 18
Обоняние - 0
Отскок – 2
Плуване – 2
Езда – 5
катарене – 4
пром - 5
Бди - 3
Ре - 18
Ста - 22
ТД – 12
УО - 1


Цена: 84 за Инт 14, 6 за три допълнителни хвърляния за Кр,
ОП Съблазняване на 6 безплатно, СУ Певец на 6 безплатно. Певец на 12 за 57 от които 40 прехвърлени и 17 платени, Съблазняване на 9 за 24, остатък 9, ловк на 6 за 6, остатък 3

Заб: това не е герой за системни двубой, а за фристайл надпяване (глупаво е да се хвърлят зарове за по-добър системен ефект на пеене - така че става въпрос именно за фристайл двубой. Не държа да се излъчва победител, защото това може да стане само с гласуване, жури, специални правила и т.н.
Който иска - аз съм насреща.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юни 09, 2009 10:25 am

История: Математикс е войн. За него няма какво да се каже повече. Отраснал и трениран в редиците на Бялото братство. Искрено вярващ в правата вяра и в единствения бог (б.ав. за Орим става дума). Той живее за да се бие и го прави дяволски ефикасно. На гърдите му грее 13 лъчото слънце символизиращо единениета на бога, а на всеки лъч е изписана по една от заповедите на инквизиторите. Той неможе да чете, всъщност дори дългите думи го затрудняват, но фанатичния плам в очите му гори невероятно силно за едно двадесет и три годишно момче.
Използва уникален стоманен двуръчен меч изработен специално за неговото подразделение на инквизиторите. Поредния номер е гравиран на топуза на дръжката, а името на оръжието е съобщено само на неговия носител.

(Оптимизиран с помощта на Шами)

НИ:3
човек
Не разпределени ТР: 184+3*(16+8+6)=274-6(ИН)-63(СИ)-78(войн)-6(БР)=121-121(Л)=0
След доизпипването:
Не разпределени ТР: 184+3*(16+8+6)=274-13(ИН)-63(СИ)-55(войн)-6(БР)-121(Л)-6(БЕБО)-10(Спец. меч)=0

ТО:0/4000
Жизненост: 33+3*(4+12-3)=72 ТЖ
Виталност: 2+2=4
Скорост: 16
Кр: 10
Късмет: 5
Сила: 12 (63ТР)
Ловкост: 16 (121ТР)
Интелект: 7 (13ТР) (не за опитмизиране, а за да няма забележки, че не може да чете)
Прецизност: 5
Издържливост: 5

ТД: 16
Реакция: 16+3=19

СУ-та 7+3=10/3=3+1=4макс:
Войн: 10(55ТР)
Бързо развитие: 3 (6ТР)
БЕБО:3(6ТР)
СУ Мечове:4(10ТР)

Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 6
УО- 4
Воля- 9

--------------------------
ЗА=32+1=33+4 излъскан но бяло с изобразено слънце на него /+9 броня бяла, лакирана = 37(в двете)/42(броня) (Щ/5)/(Щ/2)
ЗА глава 33+8=41+4(шлем)=45 (Щ/5) кован бронз
ЗА крайници 33+6=39+4(бронзови)=43 (Щ/5)
Стабилност=16+1
БЩ=2
----------------------------

Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 13+1(14)/11+1(12)
Борба: Атака с тяло: 20+1=21

Оръжие: Двуръчния меч Калимдор 23, Л;СИ = (16+12/2)+1+1+5 = 29
Щ: 6 зара+2(БЩ)+1(СпМ) ТД 7

В интерес на истината героя е развиван постепенно с първоначално надута СИ ИН и БР Войн (153ТР) и ловкост дигната до 9(29ТР), сиреч на 0-во ниво е имал (9+12/2)+6=21АТ и 25 ЗА...

Линк към БЕБО
Какво стана с Математикс:
Последна промяна от Vilorp на пон юни 15, 2009 11:07 am, променено общо 2 пъти.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт юни 09, 2009 12:19 pm

Аз искам като заначало да оправя жизнеността: форумлата е не 33+3*(4+12-6), а 33+3*(4+12-3), т.е. добави си 9ТЖ ;) .

Също така, наистина, при 28 атака на Пин Ко, на теб не ти трябва повече от 45 защита на главата - максималният "нормален зар" е 17. Така че го направи шлема с 4ЗА, за да няма сърдити ;) .

Друг съвет - ако Воин на 12. и 11. степен не ти дава нищо особено, можеш да си спестиш 22 ТР, като наместо да покачваш умението от десета до максимална степен, просто вземеш... БЕБО на първа - като човек това ти струва само 1ТР, дава ти едно атака, а имаш цели два незаети "слота" за СУ ;) . По този начин, ако героят мине и проверката на Асен за ТР, то ще можеш да си вдигнеш ИН на осма степен и да си що-годе умен, че да не се оплаква ;) .
Edit: Покрай тези спорове се понаучих и да оптимизирам математически герои. Слушай сега, ако искаш, за тези 22 ТР можеш да вдигнеш ИН на 9 - колкото беше Фиоре, което е явно идеалът за умност. Това ти струва 12 ТР. Така де, 24, ама то ти дава 4 ТР на ниво, общо 12, т.е. в крайна сметка от това ти остават още 10 ТР. Можеш с тях да направиш героя истинска ренесансова личност, по-умна и от Фиоре, можеш просто да му дадеш възможността да пори противника по-успешно (Мечове на 4та степен, което ти дава една хубава атака и 1 бонус щета). Ти решаваш ;) .

И накрая една молба - дано не го биеш, или ако го сториш, то да имаш късмет. Иначе ще се окаже, че въпреки високите максимуми за Сила* и Ловкост, фелинът не е по-добър от човека - а ми се струва, че хората, които искаха фелини (поне за мен си съм сигурен), искаха по-добри мечоносци, ама не с много - само с толкова, с колкото един елф-магьосник е по-добър от едно джудже магьосник ;) .

*Хм, предвид, че спорехме и за този максимум, а десет сила са далеч дори и от елфическия максимум за този показател...
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юни 09, 2009 1:00 pm

Не съм го направил по умен но определино си вдигнах мечовете и сложех малко на БЕБО за цвят. Героят по коцепция не е правен да изнася тиради или нещо такова, а проста като му кажат оди колни оня неверник, да отиде и да заколи неверника. Е вдигнах му на 7 интелекта та поне да срича, но това е както каза и в поста за да не възникват спорове за тъпите войни.

Вместо на седим и Бебо на 3 можех да взема 3-тата атака на меча, но за двуръчния тя май не беше финт... поправи ме ако се бъркам, което ми даваше още 1 щета.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт юни 09, 2009 1:07 pm

Мда, така е, това щеше да ти даде още едно щета и Разпаряне, което е ефект за добавяне на много щета за сметка на временно разкриване (фелинът ще те нацели по-хубаво, стига да оцелее).
シャマョツィ

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт юни 09, 2009 7:05 pm

Двуръчният меч има център на тежестта, намиращ се максимално близо до гарда? Защо ли си мислех, че двуръчният меч е нещо повече от уголемена версия на обикновенния меч именно защото освен размер има и променен център на тежестта (не баш като при брадвите и чуковет, но определено не е балансиран като обикновенния меч)

Пък и едно оръжие е подходящо или за БЕНО или за БЕБО. А ако с двуръчния меч не мога да използвам БЕНО, какво остава - само брадвите и чуковете?
Не ми е в мен книгата, ама с двуръчния меч не се ли атакуваше за 7ТД, а в обяснението за правене на оръжие Батугой обясняваше, че небалансираните оръжия добавят именно едно 1ТД.

П.П. Асене - засрами се. Защо си дал на Ин повече точки, отколкото си получил от самия показател? Я виж какво нещо е оптимизацията, а? И как така си се минал да вземеш една точка на Атака с БЕБО. Верно, няма да е за 1 точка, но е по-евтино от вдигането на Войн от второ на четвърто ниво (седем точки срещу 5+1). Я бегом да си преизчислиш героя!! :wink:

Да напомня само, че специално за стакването на Спец в Защита и БЕБО по отношение на Парирането, има намаряване на бонуса (въпреки че по принцип бонусите към показатели се стакват напълно). Напомням го, защото следващата крачка е да се опитате да съчетаете БЕБО и Спец в Защита за герой без щит!
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт юни 09, 2009 10:02 pm

Той не е дал повече точки на ИН - те са там по дифолт ;) . Тъй че каквото и да го смята, Асен играе с някакви правила на Мистрал, където е казано - 9 начален ИН и -30 ТР в началото.

Няма наказание към стакването от бонусите (то не че си струва, ама като си казал), тъй като бонусът не е заявен - наскоро някой пита това, аз също зададох въпрос и Батугой ни изведе от мъглата.

И накрая - нямам си идея от оръжия, мечът за две ръце може и да е небалансиран*, водех се от описанието на умението, където съм почти сигурен, че се казваше, че балансирани са мечовете, тоягата (и евентуално някое друго да е споменато). Иначе небалансирана мисля е и Алебардата - а с нея, "само брадвите и чуковете" стават 10 от общо 21 оръжия за близък бой (без светкавичната пръчка - с нея са 22). Това при условие, че жезълът с камък в единия край е балансиран ;) .

Но така или иначе, Асене, сори, но явно героят ти трябва да бъде тъп ако иска да се бие срещу Мистралски фелин. Ако се бие срещу Вилорпски такъв (който почва с интелект 7, но 3 ловкост), то може и да си позволи един два урока, защото минимумите нямат никакво значение, само едни нищо и никакви 18 ТР ;).

*в книгата пише, че 2-3 МТ (по тогавашните правила) добавят +2 ТД (към базовите 5 ТД) за небалансирани оръжия или такива за две ръце. Наистина, замисли се, това е и ефектът да хванеш едноръчно оръжие с две ръце. Също така, казано бе някъде, че някой (или Батугой, или някой друг от екипа, или Асен, или Андраш - не помня вече) твърдял, че мечът за две ръце в ПММ бил нещо като "копелдашкия меч". Който, до колкото разбирам, е що-годе балансиран.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт юни 09, 2009 10:12 pm

Момчето, за Математикс говоря, може да е глуповато наивно и сякакви такива, ама тъпо не е!
Ако вместо да чете може да се научи да разпори корема на на противник баз да го млатят повече определено ще избере по-малкото синини. Защото наистина се твърди, че верните на Единствения ще пребъдат след смъртта, ама също се твърди, че и кото не е звлекъл достатъчно невреници в бездната преди да отде пред портите Оримови няма и да го допуснат да гледа през ключалката.

Иначе Слънцето да си опише читаво за кой оръжия става въпрос, като най-добре да ги изброй, понеже боината брадва атакува само за 6 ТД, ама не е съвсем балансирано оръжие ми се струва.

Здраве да е, докато нямаме становище ще смятам че меча за две ръце си е сравнително балансиран заради топуза на дръжката.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » ср юни 10, 2009 9:25 am

Shamajotsi написа: Но така или иначе, Асене, сори, но явно героят ти трябва да бъде тъп ако иска да се бие срещу Мистралски фелин.
Аз това се опитвам да докажа през цялото време, ако ми видиш постовете!
Ако трябва да правя героя си или тъп, или неефективен срещу "мистралски фелин", "фелините на Мистрал" са счупени спрямо другите раси, защото им обезсмислят присъщите варианти за развитие.
Ползвай го като дефиниция за "счупена раса" оттук нататък ;)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » ср юни 10, 2009 2:44 pm

История: Гира Алкира е била посредник дълго време между джуджетата и ОСА, но идва време да излезе в заслужен отдих и затова и бива подарено едно от свръх цените оръжия на джуджетата. Тогава вече 67 годишната жена се топравя на път по друмищата на Западния съюз.

НИ:3
човек
Неразпределени ТР: 184+3*(16+16+6)=298-63(ИН)-121(ПР)-36(Изо)-55(МС)-6(БР)-15(Мех)=2
ТО:0/4000
Жизненост: 33+3*(2+4-3)=42 ТЖ
Виталност: 2
Скорост: 16 Реакция 16+3+3=22
Кр: 10
Късмет: 5
Сила: 5
Ловкост: 5
Интелект: 12 (63ТР)
Прецизност: 16 (121ТР)
Издържливост: 5

ТД: 10
Реакция: 16+2=20

СУ:
Изо: 8 (36ТР)
М Стр.: 10 (55ТР)
Б разв:3 (6ТР)

Умения и Познания:
Механика: 8(15ТР)+4=12
Капани: 6
Наблюдателност: 6


Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 14
УО- 2
Воля- 8

МУ=5
МА=1
Мана: 12+12+12+12=44
--------------------------
ЗА=20+1=21+4 нагръдник=25
Стабилност=5+1
БЩ=0
----------------------------



Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 15+1(16)/16+1(17) ??
Борба: Атака с тяло: 9+1(10)

Оръжие: Гръмострел, ПР;Мех = 22+ 1+5 = 28+1(клек)=29+4(залегнал)=33
Щ: 12 зара при 6 съчми

Инвентар:

Метален Голем

Какво стана с Геремендалгиландсигурнивиела:[/quote]
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет юли 24, 2009 9:56 am

История: Д`зоро разбойника. Дълго време тероризира местните благородни фамиилии в централния съюз и по конкретно щерките им. Създава предпоставки за инфлация, като понякога гато се напие раздава част от плячката си на бедните. Затова когато е заловен му се поставя условие или да бъде обесен или да стане боец на Мелионската арена. Д`зоро не е очарован и от двата варианта, но все пак се спира на втория. Иначе сделката му е предложена защото е незаконен син на дука на Акримаз.

НИ:0
човек
Не разпределени ТР: 184+3*(16+12+6)=286-63(ИН)-21(СИ)-78(Спец фект)-6(БР)-76(ПР)-1(Бебо)-21(Л)-21(Войн)=0

ТО:0/4000
Жизненост: 33+3*(3+8-3)=57 ТЖ
Виталност: 2+1=3
Скорост: 16
Кр: 10
Късмет: 5
Сила: 8 (21ТР)
Ловкост: 8 (21ТР)
Интелект: 12 (63ТР)
Прецизност: 13 (76ТР)
Издържливост: 5

ТД: 12
Реакция: 16+3=19

СУ-та 12+3=15/3=5+1=6макс:
Войн: 6(21ТР)
Бързо развитие: 3 (6ТР)
БЕБО:1(1ТР)
СУ фектовални: 12(78ТР)

Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 12
УО- 3
Воля- 10

--------------------------
ЗА=24+1=25+4 стоманен нагръдник /+9 броня сива, мат лак = 29(в двете)/34(броня) (Щ/5)/(Щ/2)
ЗА глава 24+8=32+4(шлем)=36 (Щ/5) кован бронз
ЗА крайници 24+6=30+4(бронзови)=34 (Щ/5)
Стабилност=8+1
БЩ=0
----------------------------

Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 17+1(18)/17+1(18)
Борба: Атака с тяло: 16+1=17

Оръжие:
Рапира, ПР;ИН = (13+12/2)+1(бебо)+1(ниво)+3(войн) = 24 Щ: 3 зара+4(СпФ)проб ТД 5
Камшик, ПР;ИН = (13+12/2)+1+1+5 = 24 (камшика доколко е балансиран?) Щ: 2 зара+4(СпФ)сеч ТД 5
Кинжал, ПР;ИН = (13+12/2)+1+1+5 = 24 Щ: 2 зара+4(СпФ)проб ТД 4

ТМ 12+12*3=48

СА Рапира
Финт (+3успех)
Устрем (+1щета на зар)
Пренебрегване (-4 Броня)
Пронизване (кървене)
Контриране (след париране)
Прицелване (+4успех)
...

СА Камшик
Оплитане
Прицелване
...


СА Кинжал
Оплитане
Прицелване
...

Линк към БЕБО
Какво стана с Д`Зоро
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет юли 24, 2009 11:19 am

Забележка: при 8 СИ имаш ДТ 12 кила (8*8/5 = 64/5 = 12). Или 12,8 ако не се закръгля "по Аксиомски"
-Стоманен нагръдник: 4*1,3кг = 5,2 кг
-Кожена ризница: 9*1кг = 9 кг
-Бронзов шлем: 1 кг
-Бронзови предпазители за крайниците: 4*1,1 = 4,4 кг
Общо брони: 19,6 кг или 19 кг ако ще се закръгля "по Аксиомски"

-Рапира: 2 кг
-Кинжал: 0,5 кг
-Камшик: 1,5 кг
Общо оръжия: 4 кг или 3 кг ако ще закръгляме "по Аксиомски"

Общо: 22 кг или 23,6 кг или Претоварване 1. Т.е. имаш ТД-1.

Което ме подсети, че е редно и на другите герои да им проверя екипировката...
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет май 21, 2010 3:57 pm

Толкова блед, че сенга изглажда черен в ръцете му. Кожата е толкова тънка все едно е направена от пергамент и въобще има вид на някой който не излиза то тъмни мазета.

Име: Алгурей
Ниво - 3
ТР - 180+52+48+18=298-21-6-105-6-78-21-21=40-14-16=10

Красота 12
Обаяние 15
Скорост - 16

Сила - 8 (21)
Ловкост - 5 (6)
Прецизност - 5
Интелект - 15 (105)
Издръжливост - 4

Бързо развитие - 3 (6)
Магьосник - 12 (78)
Архивист - 6 (21)
Бърза мисъл - 6 (21)

Разпознаване на магически предмети - 6
Разпознаване на елексири - 6
Елафи - 6
Общия език - 16

Живот 48
Мана 16+20+16+16+16=84
ТД: 11
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
МУ - (15+3)/2+12=9+12=21
МА - 7

Магии:
1. Общи магии
2. проклятие
3. маг сила
4. бариера
5. бойни умения
6. ефективност
7. течен пламък
8. огнени юмруци
9. кръвожадност
10. забързване
11. светкавица



Атака с ръка =
Атака с крак =
Атака с глава =
Атака с жезъл = ??; 6ТД; Щ = 2д6+2

Защита:
БЗ = 6
Тяло = 29
Глава = 26
Ръце = 26
Крака = 26
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
Екипировка:
кожена ризница +7ЗА
Кожени наколенки +4ЗА
Кожени лакътници +4ЗА
кожен шлем +4ЗА
жезъл
кожен клан 6дж
пътна торба
6 стъкленици
въже дебело 10м
Налични пари в кесия = 2зл монети, 37м монети[/img][/quote]
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » чет юни 03, 2010 9:33 pm

Що за раса е този?
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет юни 04, 2010 9:33 am

Човек си е човека ама трябва още малко да му пипна окипировката.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет юни 18, 2010 1:32 pm

Показатели
http://axiom16.com/forums/viewtopic.php ... &start=487

История: Кхраз Мзулс е роден. Това е безусловен факт. Проблема е само че той не прилича много на тези които са го отгледали. Наистина точно като тях той има четири краника, опашка добро обоняние и усмивка с невъзможно остри зъби, но... останалите му приятелчета винаги са го подигравали че вместо люспи има козина. Кхраз Мзулс винаги е страдал от това, за което страдание доста доприняса и името му което на простощрахски означава „плуваща козина”. Чак на 16-тия му рожден ден, когато вече се извисява половин разтег над събратята си стария жрец му разкрива че всъщност е бил открит в плетена кошница да плува по реката. Мзулс съвсем се сдухва от факта че не е истински щраха и моли за разрешение да напусне блатото и да поръси истината за себе си. Жрецът събуден в три през ноща му казва къде да си завре желанието и на къде да върви, а младежа потегля с бодра лека крачка към съдбата си. тук вметваме че по пътя среща и изяжда едно бледо създание с леко шръкнали уши, от което взема чедесен лък и колчен опасно изглеждащи стрели.

НИ:3
фелин
Неразпределени ТР: 184-6ПР-7ПР-8ПР-8МС(2)-7МС(4)-8ТО(2)-7ТО(4)-9-10-11ПР-11МС(6)-11ТО(6)-12ПР-(3-4-10Изд-6-15СИ(8))-15Л(8)-19Л(10)=-3+(16+4*2)*3=-3+72=69-15МС(8)-19МС(10)=35-23Л(12)=13-15СпЛ(4)=-2ТР
ТО:0/4000
Жизненост: 28 ТЖ
Виталност: 1
Скорост: 17
Кр: 10
Късмет: 4
Сила: 5-->8
Ловкост: 6-->12
Интелект: 6
Прецизност: 5-->12
Издържливост: 2-->4-x2->5

ТД: 14
Реакция: 17+3(МС)+3=23

СУ:
Стрелец: 10
Точно око: 6
Специалист лъкове: 4

Специални атаки:
Бърза атака: -1ТД; -1Щ на зар
Пренебрегване: 2ТМ; пренебрегва бронята с Ин/3=2


Устойчивости:
МЗ-0
ПСУ- 9
УО- 1
Воля- 7

МУ=6+3=9/2=4МУ
МА=1
Мана: 6+6+6+6=24-10(пердарително точно око за 6 рунда)=14
--------------------------
БЗ=12
ЗА=16+12=28+1=29
ОЗА=28+1=29+6 кожена броня = 33 (Щ/2)
Стабилност=12+1
БЩ=0
----------------------------

Умения и Познания:

Плувец: 6
Измама: 6
Наблюдателност: 6


Бойни показатели:

Невъоръжена: ТД Атака с ръка/ крак щета: 5/6 ТД 16+1(17)/17+1(18) ??
Борба: Атака с тяло: 14+1(15)

Оръжие:
два кинжала, ПР;ИН =12+3+1=16 ТД5 Щ: 2 зара
Елфически лък: ПР;Л=12+6=18+5МС=23+2ТО=25+1клек(МС)+2 клек позиция=28
ТД 7+1
Щ: +1зар + 1спец лък + 3(точно око)
Амуниции: Стрели - с назъбен заледен връх; 40 бр.; Щ: 3зара; всеки зар за щета 5 или 6 намалява СК с 1ца.
Максимална Щ: 4зара + 4


Инвентар:

Пари: 30с ??

Какво стана с Кхраз:
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Елендил
Работник
Мнения: 123
Регистриран на: съб дек 20, 2008 9:44 am

Мнение от Елендил » пон юли 12, 2010 10:19 am

Как успя да докараш феноменалните 28 жизненост на 3 ниво като даже нямаш бързо развитие? Да не си мятал отрицателни зарове?

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон юли 12, 2010 11:23 am

не съм му смятал живота. Би трябвало да е 3*(8+1)=27+28=65Тж
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Отговори