Брейнсторм - Лечител.
Модератори: hameleona, Модератори
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
За първото ти твърдение: не е така. Ако цената е по 5ТУ (примерно), то двама излекувани за еди може да коства 2ИЗ и малко, а за друг, 1ИЗ.
А защо ни е различна цена за различен брой излекувани? Това ми се струва хем безмислено, че дори и нелогично от гледна точка на реализъм.
Да не говорим за парадоксите, които ще се получават: "Хей, докторе, ела тука да ме закърпиш, пък после да насечеш тези дърва." "Няма, първо ще нацепя дървата, че да се поуморя малко, после ще те закърпя."
Колкото за т.нар. "врътка", където или те лекуват наведнъж или чакаш утрото, нещо не го разбрах и не мисля, че такава врътка съществува по принцип. Единствената врътка, която се постига е точно горната. Или в контекста на примера ти с подземията:
-Докторе, спаси стрелеца!
-Чакай, видях гоблини! По-добре да ги насметем набързо тях, а после да лекувам, а не обратното. Стрелецът ще оцелее една битка.
(и наистина, битките продължават много по-малко от един час и тази система ще кара докторите да свършат каквото има да свършват колкото се може по-бързо, а чак след това, ама най-накрая, да се заемат с болните. Дори да са се уморили много, една отвара, даваща ТП, възвръща "уморителните" сили на организма по отношение на лекуването много повече, когато ИЗ е на 0, 1, 2, отколкото ако ИЗ е на 6, 7, 8.)
Накратко: системата не е пригодена за вадене на ИЗ.
А защо ни е различна цена за различен брой излекувани? Това ми се струва хем безмислено, че дори и нелогично от гледна точка на реализъм.
Да не говорим за парадоксите, които ще се получават: "Хей, докторе, ела тука да ме закърпиш, пък после да насечеш тези дърва." "Няма, първо ще нацепя дървата, че да се поуморя малко, после ще те закърпя."
Колкото за т.нар. "врътка", където или те лекуват наведнъж или чакаш утрото, нещо не го разбрах и не мисля, че такава врътка съществува по принцип. Единствената врътка, която се постига е точно горната. Или в контекста на примера ти с подземията:
-Докторе, спаси стрелеца!
-Чакай, видях гоблини! По-добре да ги насметем набързо тях, а после да лекувам, а не обратното. Стрелецът ще оцелее една битка.
(и наистина, битките продължават много по-малко от един час и тази система ще кара докторите да свършат каквото има да свършват колкото се може по-бързо, а чак след това, ама най-накрая, да се заемат с болните. Дори да са се уморили много, една отвара, даваща ТП, възвръща "уморителните" сили на организма по отношение на лекуването много повече, когато ИЗ е на 0, 1, 2, отколкото ако ИЗ е на 6, 7, 8.)
Накратко: системата не е пригодена за вадене на ИЗ.
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Коригирано!
Дефиницията е донякъде вярна, но определено изглежда сложна. Затова по-добре направо да се гледа примера.Vilorp написа:Изчистено:
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
дава
...
лекува (в.3) - показано в табличен вид 2
- максимум Х ТН за 10-У ТУ, на ден, където Х е степента на познанието Анатомия, а У=0+брой поредни лечения на ТН, но не по-малко от 1-ца.
- болести и отрови по уфуд СУ +3з<>16+Усл., където Усл. зависи от силата на болеста, респективно торовата
...
Пример:
Герой със СУ на 9 ще има +4 към разпознаване на елексири, +9 към болести и към първа помощ. Ще има +4 МУ когато се смята ефекта на лекуващи заклинания. Ще има +3 на Анатомия и ще покачва +3ТМ на ниво. Ще забавя 2 пъти действието на отровите и ще разполага с 1ТУ повече на рунд.
Ще може да лекува до 3 (Анатомия) ТН за 1 ден, за 10+9+8=27ТУ. Ако анатомията ме у на 12 той ще може да излекува: 12ТН за 10+9+8+7+6+5+4+3+2+1+1+1=57ТУ
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За увеличаване на показателя Изд в лечителските „магии”. По-голямата Изд да ти дава възможност да лекуваш повече накуп и сещевременно да не се налага да се наливаш с товари трупащи почивка.
В интерес на истината, ако цената се фиксира на 5-ца и се добави системата за торовите, третата колба с еликсир за отмора ще натрови лечителя. Ама освен лечител дтрябва да се добави и системата за отровите. А идеята ми беше да може той да влезе и като самостоятелно звено, ако не ти се затормозява с разните там отровни вещества.
В интерес на истината, ако цената се фиксира на 5-ца и се добави системата за торовите, третата колба с еликсир за отмора ще натрови лечителя. Ама освен лечител дтрябва да се добави и системата за отровите. А идеята ми беше да може той да влезе и като самостоятелно звено, ако не ти се затормозява с разните там отровни вещества.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Нещо не разбирам...
Ако при цена от 5ТУ ние принуждаваме лечителят да поема много отвари за да е ефективен и това е лошо... не може ли цената просто да стане 3ТУ, 1ТУ или нещо от сорта?
А иначе по-голямата ИЗ пак ти дава да лекуваш по повече накуп: ако имаш 8ИЗ, а не 5, ще можеш да лекуваш 4ТН повече, ако цената е 1:5. Ако цената е 1:4, то разликата става по-голяма - 5 ТН повече. При 1:3 тя е цели 7ТН, при 1:2 е 11ТН, а при 1:1 е 21.
Просто си избери една от опциите, която най се доближава с представите ти.
П.П. Твоята идея всъщност малко ощетява издържливите герои. По принцип, при сън се възстановяват 16ТП, което "по нормалния начин" винаги се равнява на 3ТН или 2, или колкото е там.
Но ако ТН се лекуват не с умора, а с ИЗ, то един лечител със 7 ИЗ, примерно, лекувайки за 3 ИЗ остава на 4, докато осем часа сън го възстановяват едва до 6 и остават 5ТП, които за нищо няма да му бъдат. Излиза, че той се е уморил извънредно защото по принцип е издържлив, което е парадоксално. Ако си бе "стоял" на 5 ИЗ и бе лекувал същото количество ТН, то за една нощ сън не само, че щеше да възстанови показателя изцяло, но и да го бутнат от сън 2 часа по-рано пак ще е максимално трудоспособен. Не ми се връзва, а едва ли си целял това.
Ако при цена от 5ТУ ние принуждаваме лечителят да поема много отвари за да е ефективен и това е лошо... не може ли цената просто да стане 3ТУ, 1ТУ или нещо от сорта?
А иначе по-голямата ИЗ пак ти дава да лекуваш по повече накуп: ако имаш 8ИЗ, а не 5, ще можеш да лекуваш 4ТН повече, ако цената е 1:5. Ако цената е 1:4, то разликата става по-голяма - 5 ТН повече. При 1:3 тя е цели 7ТН, при 1:2 е 11ТН, а при 1:1 е 21.
Просто си избери една от опциите, която най се доближава с представите ти.
П.П. Твоята идея всъщност малко ощетява издържливите герои. По принцип, при сън се възстановяват 16ТП, което "по нормалния начин" винаги се равнява на 3ТН или 2, или колкото е там.
Но ако ТН се лекуват не с умора, а с ИЗ, то един лечител със 7 ИЗ, примерно, лекувайки за 3 ИЗ остава на 4, докато осем часа сън го възстановяват едва до 6 и остават 5ТП, които за нищо няма да му бъдат. Излиза, че той се е уморил извънредно защото по принцип е издържлив, което е парадоксално. Ако си бе "стоял" на 5 ИЗ и бе лекувал същото количество ТН, то за една нощ сън не само, че щеше да възстанови показателя изцяло, но и да го бутнат от сън 2 часа по-рано пак ще е максимално трудоспособен. Не ми се връзва, а едва ли си целял това.
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Преглеждайки главата със възстановителните сили на организма, се оказа, че Изд се възстановява 4 пъти по-бавно от маната което значи: 30/4=7,5 при редови успех на тежки рани 17-8=9 излиза, че 30 мана ще излекуват 9ТН, съответно и лечителя трябва да се доближи до тази стойност затова:
Лечителя лекува до Х ТН за по 3 ТУ, където Х е анатомията (1:3)
ПРи достигане на 6-та степен цената намалява с 1/3 или до Х ТН за по 2ТУ (1:2)
На 12-та лекуването става още по ефективно и цента пада с още 1/2 или до Х ТН за по 1 ТУ (1:1)
Ролево:
Сестрите на любовта позволяват лечение при коефициент 2:1, а посветените в тайните жрици до 3:1
Селските знахари могат да постигнат максимален коефициент 1:2, а в града може да се намерят лечители за 1:1
Цени: 1ТН за 1 сребърник, при големи поръчки може да има отстъпки. (;
Лечителя лекува до Х ТН за по 3 ТУ, където Х е анатомията (1:3)
ПРи достигане на 6-та степен цената намалява с 1/3 или до Х ТН за по 2ТУ (1:2)
На 12-та лекуването става още по ефективно и цента пада с още 1/2 или до Х ТН за по 1 ТУ (1:1)
Ролево:
Сестрите на любовта позволяват лечение при коефициент 2:1, а посветените в тайните жрици до 3:1
Селските знахари могат да постигнат максимален коефициент 1:2, а в града може да се намерят лечители за 1:1
Цени: 1ТН за 1 сребърник, при големи поръчки може да има отстъпки. (;
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Обобщено:
Код: Избери всички
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
дава
-СУ разпознаване на болести и отрови
-СУ/2 към [url=http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=7037&start=50]първа помощ[/url]
-СУ/2 към разпознаване на еликсири
-Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
-СУ/3 към Анатомия
-СУ/3 мана при покачване на ниво
Лечителя лекува:
- до Х ТН за по 3 ТУ, където Х е анатомията (1:3)
- болести и отрови по уфуд СУ +3з<>16+Усл., където Усл. зависи от силата на болеста, респективно торовата
На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
На 6-та степен цената за лекуване намалява с 1/3 или до Х ТН за по 2ТУ, където Х е анатомията (1:2)
На 7-ма степен дава още по 1ТУ на рунд.
На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
На 11-та степен дава +1МА когато се ползва заклинанието „лекуване на леки рани”
На 12-та степен:
- лекуването става още по ефективно и цента пада с още 1/2 или до Х ТН за по 1 ТУ, където Х е анатомията (1:2);
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +1 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване (+2 общо за леки рани)
Пример:
Герой със СУ на 9 ще има +4 към разпознаване на елексири, +9 към болести и към първа помощ. Ще има +4 МУ когато се смята ефекта на лекуващи заклинания. Ще има +3 на Анатомия и ще покачва +3ТМ на ниво. Ще забавя 2 пъти действието на отровите и ще разполага с 1ТУ повече на рунд.
Ще може да лекува до 3 (Анатомия) ТН за 1 ден, за 3 Изд.
Ролево:
Сестрите на любовта позволяват лечение при коефициент 2:1, а посветените в тайните жрици до 3:1
Селските знахари могат да постигнат максимален коефициент 1:2, а в града може да се намерят лечители за 1:1
Цени: 1ТН за 1 сребърник, при големи поръчки може да има отстъпки. (;
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
твърде заплетено...
Чудно ми е, защо се мъчихте толкова време да мислите механика, при положение, че можехте да изплагиатствате от някъде.
Анатомия??? Втф???
Дори, ако приемем, системата за кървенето, спокойно можем да обособим всичко по следния много по-прост начин.
Познание първа помощ - дава право на превръзка, която намаля кървенето с Успех. Има усложнение само при правенето на превръзката върху себе си (+3 или 4 усложнение).
СУ Лечител.
Първо, определяме трите типа "лекуване"
Първа помощ. СУ Лечител я подобрява, като повишава познание Първа Помощ със СУ/2.
Лекуване на тежки наранявания - лечителя трябва да се грижи за пациента поне 8 часа на ден. Лечителя може да обслужва едновременно до СУ пациенти. Лекуването на Трайните щети е според възстановителните сили на организма на пострадалия (най-вероятно ще възстановява 1/3 от нормалното), като към възстановените ТЖ се прибавя СУ Лечител/2
Третиране на болести и бавни отрови - едно на ръка, че ако нямаш анти-дот бързата отрова няма как да я лекуваш. Тук системата е проста - отделяш 8 часа и за тези осем часа правиш проверка по УФУД. Успеха намаля силата на отровата, боплестта. Пак може да лекува до СУ пациента едновременно.
Дай му +СУ/2 МУ за всички лекуващи магии и му стига толкова.
Мисля, че не ни е нужно повече за лечителя... Нито коефиценти на лечение, нито други откровени глупусти. Всъщност не... умности. Нали принципа е защо да е просто, като може да е сложно?
Да, очаквам да ми се нахвърлите, защото сте свършили наистина много работа. Обаче... не виждам цялата идея да създаваме лечител, който е маг, само че вместо мана ползва ТУ.
Чудно ми е, защо се мъчихте толкова време да мислите механика, при положение, че можехте да изплагиатствате от някъде.
Анатомия??? Втф???
Дори, ако приемем, системата за кървенето, спокойно можем да обособим всичко по следния много по-прост начин.
Познание първа помощ - дава право на превръзка, която намаля кървенето с Успех. Има усложнение само при правенето на превръзката върху себе си (+3 или 4 усложнение).
СУ Лечител.
Първо, определяме трите типа "лекуване"
Първа помощ. СУ Лечител я подобрява, като повишава познание Първа Помощ със СУ/2.
Лекуване на тежки наранявания - лечителя трябва да се грижи за пациента поне 8 часа на ден. Лечителя може да обслужва едновременно до СУ пациенти. Лекуването на Трайните щети е според възстановителните сили на организма на пострадалия (най-вероятно ще възстановява 1/3 от нормалното), като към възстановените ТЖ се прибавя СУ Лечител/2
Третиране на болести и бавни отрови - едно на ръка, че ако нямаш анти-дот бързата отрова няма как да я лекуваш. Тук системата е проста - отделяш 8 часа и за тези осем часа правиш проверка по УФУД. Успеха намаля силата на отровата, боплестта. Пак може да лекува до СУ пациента едновременно.
Дай му +СУ/2 МУ за всички лекуващи магии и му стига толкова.
Мисля, че не ни е нужно повече за лечителя... Нито коефиценти на лечение, нито други откровени глупусти. Всъщност не... умности. Нали принципа е защо да е просто, като може да е сложно?
Да, очаквам да ми се нахвърлите, защото сте свършили наистина много работа. Обаче... не виждам цялата идея да създаваме лечител, който е маг, само че вместо мана ползва ТУ.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
С изрязани обяснения, за да не плаши хората:
Код: Избери всички
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
дава
-СУ разпознаване на болести и отрови
-СУ/2 към [url=http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=7037&start=50]първа помощ[/url]
-СУ/2 към разпознаване на еликсири
-Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
-СУ/3 към Анатомия
-СУ/3 мана при покачване на ниво
Лечителя лекува:
- до Х ТН за по 3 ТУ, където Х е анатомията
- болести и отрови по уфуд СУ +3з<>16+Усл., където Усл. зависи от силата на болеста, респективно торовата
На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
На 6-та степен цената за лекуване намалява до Х ТН за по 2ТУ, където Х е анатомията
На 7-ма степен дава още по 1ТУ на рунд.
На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
На 11-та степен дава +1МА когато се ползва заклинанието „лекуване на леки рани”
На 12-та степен:
- лекуването става още по ефективно и цента пада до Х ТН за по 1 ТУ, където Х е анатомията;
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +1 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване (+2 общо за леки рани)
Цени: 1ТН за 1 сребърник, при големи поръчки може да има отстъпки. (;
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Сложно, сложно, сложно и нелогично.
Защо му е Мана? За какво му е МУ? 6 МУ не помагат по никакъв начин освен да дадт +2-3 точки за Лекуване на леки рани. Безсмислено. Трябва ново формулиране. А да, лекуване на тежки рани практически унищожава целия смисъл от лечител, но карай да върви.
Отново въпрос... дори, както е в сегашния си вид, защо трябва да седи като такава кръпка? Някакви нови механики, някакви странности... Не, най-добре да се работи, както трябва и колкото трябва. В момента лечителя седи като кръпка за една необработена механика. Това е моето мнение. Колкото и малко да значи то.
ПП: Абе, какво, по демоните е ТН????
Защо му е Мана? За какво му е МУ? 6 МУ не помагат по никакъв начин освен да дадт +2-3 точки за Лекуване на леки рани. Безсмислено. Трябва ново формулиране. А да, лекуване на тежки рани практически унищожава целия смисъл от лечител, но карай да върви.
Отново въпрос... дори, както е в сегашния си вид, защо трябва да седи като такава кръпка? Някакви нови механики, някакви странности... Не, най-добре да се работи, както трябва и колкото трябва. В момента лечителя седи като кръпка за една необработена механика. Това е моето мнение. Колкото и малко да значи то.
ПП: Абе, какво, по демоните е ТН????
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Леко афектирано, щото ми цапаш кочинката:
Първия абзац: изключително ползотворен за дискусията.
Втори абзац: Първите три параграфа - за да лекува с леки рани, лечиталят в процеса на дискусията се реши че ползва и магия. Тежки рани не лекува болести, чети описанието на магията.
Трети Абзац: кръпка и пач май бяха синоними. Кръпките са нещо хубаво и хората ги приветстват, най-малкото защото оправят някой пропуски в системите. Лечиталя предоставя в ръцете на водещия цляедна вселена от болести и кукички за нови приключения. Той дава възможност да се лишите от услугите на маг във групата, което е дори сетингово обосновано.
Четвърти абзац: Щях да отговоря ядвително но ми поразкара и затова ще го разпиша: Трайни Наранявания - получават се при битка и при нараняване на героя по друг начин. Изразяват се в счупвания на кости и прерязани сухожилия, евентеалнои като психични щети, който от своя страна може да премахне само лечителя.
Първия абзац: изключително ползотворен за дискусията.
Втори абзац: Първите три параграфа - за да лекува с леки рани, лечиталят в процеса на дискусията се реши че ползва и магия. Тежки рани не лекува болести, чети описанието на магията.
Трети Абзац: кръпка и пач май бяха синоними. Кръпките са нещо хубаво и хората ги приветстват, най-малкото защото оправят някой пропуски в системите. Лечиталя предоставя в ръцете на водещия цляедна вселена от болести и кукички за нови приключения. Той дава възможност да се лишите от услугите на маг във групата, което е дори сетингово обосновано.
Четвърти абзац: Щях да отговоря ядвително но ми поразкара и затова ще го разпиша: Трайни Наранявания - получават се при битка и при нараняване на героя по друг начин. Изразяват се в счупвания на кости и прерязани сухожилия, евентеалнои като психични щети, който от своя страна може да премахне само лечителя.
Аз се замислих-какъв му е смисълът от лечител,след като има магьосници и билкари. Някак си не мога да го приема,тъй като се смят,че магията може да достигне много по-високо ниво. Лично аз не бих ползвал услугите на лечител,а на магьосник,ако пък услугите му са скъпи(а то си е така),бих изпил някоя друга отвара.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Сетингово маговете всяват повече страх отколкото уважение, не че двете не се препокриват до някъде де. Ако ще пиеш стъкленици с отвари виж първо цените им - има специална тема с това и се замисли дали би дал седмичния си надник за това. Само маг и лечител могат да ти наместят счупения крак, така че после със сигурност да можеш да ходиш. Маговете обаче едно че са кът, една че взимат скъпо и една че не им са занимава особено с простолюдието. Освен това Огнените са неимоверно повече от водните, а воден с тежки рани е нещо още по-рядко...
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Само да допълня Вилорп, отварите имат неприятния ефект да те предозират (опционално право, но все пак), и/или пристрастряват. Освен това, отварите не влияят не само на ТН, но и на кървенето. представи си сито - ти си "наливаш" ЖТ, но те продължават да намаляват, защото раната ти кърви.
Не на последно място, малко групи имат билкар. А ако нямаш познание алхимия, купуването на отвари може да се окаже и опасно, особено ако дистрибуторът ти се казва Диблър Сам-Си-Прерязвам-Гърлото. Поне в недалечното минало, когато водех приключения, играчите ми откриха, че купуването на магически отвари и предмети "на сляпо" не е много полезно за оцеляването.
Не на последно място, малко групи имат билкар. А ако нямаш познание алхимия, купуването на отвари може да се окаже и опасно, особено ако дистрибуторът ти се казва Диблър Сам-Си-Прерязвам-Гърлото. Поне в недалечното минало, когато водех приключения, играчите ми откриха, че купуването на магически отвари и предмети "на сляпо" не е много полезно за оцеляването.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Върнах се от разните му там почивки и давам поред на нещата, за които не ме мързи .
Първо, тази версия на лечителя мен лично ме устройва . Бонусите са бая, което на мен лично ми пречи в този късен час да възприема много ясно какво точно ти дава умението, ама това сигурно е от часа, както и от не-толкова-затвърдилите се механики за отрови, болести и кървене. Единственото, което не ми хареса, е че в ефектите на СУ-то са замесени и две познания и например се обърках при следното: "На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)". Викам си, втф, за какво става дума - СУ/4 или Първа помощ/4. Но това да е кахъра...
Иначе, Хам, към всичко останало, +6 МУ е и +2 МА, което може да означава включително и "допълнително 1/6 от Леките лекувания ти стават успешни". Или иначе казано, при магиите, за които веднъж казах, че разчитат не на успех, а на успеваемост, това добавя един вид до 55,6% към успеха. Не е никак малко. При Тежкото лекуване се добавя едва един зар на пръв поглед, но освен, че магията се прави значително по-лесно, вече можеш да я правиш и на три метра по-голямо разстояние - може да се окаже животоспасяващо.
Първо, тази версия на лечителя мен лично ме устройва . Бонусите са бая, което на мен лично ми пречи в този късен час да възприема много ясно какво точно ти дава умението, ама това сигурно е от часа, както и от не-толкова-затвърдилите се механики за отрови, болести и кървене. Единственото, което не ми хареса, е че в ефектите на СУ-то са замесени и две познания и например се обърках при следното: "На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)". Викам си, втф, за какво става дума - СУ/4 или Първа помощ/4. Но това да е кахъра...
Иначе, Хам, към всичко останало, +6 МУ е и +2 МА, което може да означава включително и "допълнително 1/6 от Леките лекувания ти стават успешни". Или иначе казано, при магиите, за които веднъж казах, че разчитат не на успех, а на успеваемост, това добавя един вид до 55,6% към успеха. Не е никак малко. При Тежкото лекуване се добавя едва един зар на пръв поглед, но освен, че магията се прави значително по-лесно, вече можеш да я правиш и на три метра по-голямо разстояние - може да се окаже животоспасяващо.
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Свръх опростена версия:
Както забелязвате свръх опростяването силно обезличава СУ-то, премахва нуждата от развитие на Анатомията, която и досега не беше развивана въобще и намалява силата на самото СУ многократно.
Колкото до леките тежките рани, шами май пропусна само това: +1МА дава +1 успех или +1 лекуване на ТН, защото тежките рани лекуват Успех ТН, а не 24+20+МУзара...
Код: Избери всички
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
дава
-СУ/2 към [url=http://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=7037&start=50]първа помощ[/url]
-Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
-СУ/3 мана при покачване на ниво
Лечителя лекува:
- до СУ/2 ТН за по 3 ТУ
- болести и отрови по уфуд СУ +3з<>16+Усл., където Усл. зависи от силата на болеста, респективно торовата
На 6-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ
На 7-ма степен дава още по 1ТУ на рунд.
На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
На 11-та степен дава +1МА когато се ползва заклинанието „лекуване на леки рани”
На 12-та степен:
- лекуването става още по ефективно и цента пада до СУ/2 ТН за по 1 ТУ
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +1 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване (+2 общо за леки рани)
Колкото до леките тежките рани, шами май пропусна само това: +1МА дава +1 успех или +1 лекуване на ТН, защото тежките рани лекуват Успех ТН, а не 24+20+МУзара...
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Като за начало, да уточня, че не държах да доопростяваш СУ-то и както казах предния вариант ме устройваше .
Също така, не бях против бонусите към много умения, а бях против това много от ефектите на СУ-то да зависят от други познания. Със сегашните добавки, включвайки и последната неофициялна добавка за огнестрелните оръжия, можем да кажем, че има само едно друго СУ, което би могло да се каже с много уговорки, че използва познание/умение към ефектите си. Това тук директно променяше едно (Първа помощ) и зависеше от друго (Анатомия). С други думи - нямам нищо против бонусите към Анатомия, разпознаване на болести и отрови, разпознаването на елексири.
Съвсем друг е въпросът, че последното, което представи, ми харесва много повече. Ясно и точно, няма "Ама колко ти е Лечител, хайде сега виж колко ти е Анатомията" или "Колко ти е Първа помощ... ама то Лечител ти било на еди-колко-си и Първата помощ вече е направо Нулева помощ". Екстра! Сега остава да добавиш и бонусите към разпознаването на болести, отрови, елексири и към Анатомия и ще е перфектно по моите стандарти .
А колкото до това, че Анатомията досега е била безполезна и "некачваема" и ще си остане такава...
Първо, когато започнахте да говорите за това познание в тази тема, сериозно се "бъгнах". Като цяло това според мен не е познание, което се свързва с този сетинг въобще. Щях дори да се изцепя с нещо от рода на "За какво въобще ви трябваше да въвеждате това познание", ама се зачетох в книгата и видях, че е там по начало. Ако ще се прави сесия по "От местопрестъплението: Мелион" в далечното бъдеще, тогава Анатомия би било смислено, обосновано и смислено. Но в Магландия, такава, каквато е по времето на петнадесетия тъмен покров след Втората война на боговете - напълно безмислено - "Я, улучих гамбудур! И то право между третото и четвъртото ребро, техните са малко по-инак разположени..."
И второ - по принцип, познанията не са от най-полезните неща на този свят, ако гледаме "статистическата" страна на играта. А и кой качва Математика, Физика? Колко често в сесия е влизал Свещения език? В Арената, за "куулнес" Скорпиона го направих да го знае и друг не съм видял соу фар. А Разпознаването и оценка на магически предмети - колко са героите, които се мъкнат с прокълнати предмети? А да не говорим, че има цели СУ-та, които са "некачваеми", като класацията се води убедително от Художника-илюзионист. Хайде, той като е слаб, да го обвържем с Лечителя ли?
Според мен, това не трябва да е водеща логика в случая и по-лесно бих се минал без познание Анатомия (или познание, което ще бъде развивано само от някакви ренесансови личности в Магландия, проправящи пътя към модерната медицина на континента), отколкото лошо СУ.
Също така, не бях против бонусите към много умения, а бях против това много от ефектите на СУ-то да зависят от други познания. Със сегашните добавки, включвайки и последната неофициялна добавка за огнестрелните оръжия, можем да кажем, че има само едно друго СУ, което би могло да се каже с много уговорки, че използва познание/умение към ефектите си. Това тук директно променяше едно (Първа помощ) и зависеше от друго (Анатомия). С други думи - нямам нищо против бонусите към Анатомия, разпознаване на болести и отрови, разпознаването на елексири.
Съвсем друг е въпросът, че последното, което представи, ми харесва много повече. Ясно и точно, няма "Ама колко ти е Лечител, хайде сега виж колко ти е Анатомията" или "Колко ти е Първа помощ... ама то Лечител ти било на еди-колко-си и Първата помощ вече е направо Нулева помощ". Екстра! Сега остава да добавиш и бонусите към разпознаването на болести, отрови, елексири и към Анатомия и ще е перфектно по моите стандарти .
А колкото до това, че Анатомията досега е била безполезна и "некачваема" и ще си остане такава...
Първо, когато започнахте да говорите за това познание в тази тема, сериозно се "бъгнах". Като цяло това според мен не е познание, което се свързва с този сетинг въобще. Щях дори да се изцепя с нещо от рода на "За какво въобще ви трябваше да въвеждате това познание", ама се зачетох в книгата и видях, че е там по начало. Ако ще се прави сесия по "От местопрестъплението: Мелион" в далечното бъдеще, тогава Анатомия би било смислено, обосновано и смислено. Но в Магландия, такава, каквато е по времето на петнадесетия тъмен покров след Втората война на боговете - напълно безмислено - "Я, улучих гамбудур! И то право между третото и четвъртото ребро, техните са малко по-инак разположени..."
И второ - по принцип, познанията не са от най-полезните неща на този свят, ако гледаме "статистическата" страна на играта. А и кой качва Математика, Физика? Колко често в сесия е влизал Свещения език? В Арената, за "куулнес" Скорпиона го направих да го знае и друг не съм видял соу фар. А Разпознаването и оценка на магически предмети - колко са героите, които се мъкнат с прокълнати предмети? А да не говорим, че има цели СУ-та, които са "некачваеми", като класацията се води убедително от Художника-илюзионист. Хайде, той като е слаб, да го обвържем с Лечителя ли?
Според мен, това не трябва да е водеща логика в случая и по-лесно бих се минал без познание Анатомия (или познание, което ще бъде развивано само от някакви ренесансови личности в Магландия, проправящи пътя към модерната медицина на континента), отколкото лошо СУ.
シャマョツィ
Гледам и коментирам, като директон съм променил където считам за нужно.
Не забравяйте, че е само моята версия за предложение, а не налагане на крайно решение.
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ (мисля си, че трябва да се дефинира и време в ТД) и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
- Болести и отрови по УФУД
СУ +3з<>16+Усл.
където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата
Въпрос: През колко време може да повтори опита си по УФУД?
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ
- На 9-ма степен дава право за ползване на до (ИЗ+1) ТУ на рунд.
- На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Подчертал съм с болд най-важноте промени.
От махнатоте неща най-важното е маната на ниво - не му трябва да я получава. Ако е магьосник ще си я набави от другаде, ако е лечител - то той не ползва пряко мана. А и така или иначе получава 20
Имам и няколко коментара:
- Може би е добре да се посвият още малко бонусите към други Познания и Умения, или оне да се оеднаквят - всички да са (СУ/2) например.
- Малко ме притеснява връзката му с магическите заклинания. Ако я има, то предлагам да е подсилена, както съм направил, но най-вече би ми допаднало лечителя да лекува не с Мана, а с Умората си. По ми се връзва. Все пак, сетингово, той е заместител на магьосника, защото на маговете се гледа със страх. Ако той лекува, ползвайки същите приьоми, то защо жителите на магландиум се страхуват от другите магове?
Не забравяйте, че е само моята версия за предложение, а не налагане на крайно решение.
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ (мисля си, че трябва да се дефинира и време в ТД) и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
- Болести и отрови по УФУД
СУ +3з<>16+Усл.
където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата
Въпрос: През колко време може да повтори опита си по УФУД?
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ
- На 9-ма степен дава право за ползване на до (ИЗ+1) ТУ на рунд.
- На 10-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Подчертал съм с болд най-важноте промени.
От махнатоте неща най-важното е маната на ниво - не му трябва да я получава. Ако е магьосник ще си я набави от другаде, ако е лечител - то той не ползва пряко мана. А и така или иначе получава 20
Имам и няколко коментара:
- Може би е добре да се посвият още малко бонусите към други Познания и Умения, или оне да се оеднаквят - всички да са (СУ/2) например.
- Малко ме притеснява връзката му с магическите заклинания. Ако я има, то предлагам да е подсилена, както съм направил, но най-вече би ми допаднало лечителя да лекува не с Мана, а с Умората си. По ми се връзва. Все пак, сетингово, той е заместител на магьосника, защото на маговете се гледа със страх. Ако той лекува, ползвайки същите приьоми, то защо жителите на магландиум се страхуват от другите магове?
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Мисля, че май ще ни трябват две умения - едно за НПЦта и едно за герои. Защо?
Героя може да ползва магия, приема се, че героите са малко на брой избранници.
НПЦто е по-слабо, има по-малко СУта, но може да лекува по не-магичен начин.
Мисля да си поиграя с идеите, които ми се замотаха и като ги оформя да ги пусна, пък да видим...
Героя може да ползва магия, приема се, че героите са малко на брой избранници.
НПЦто е по-слабо, има по-малко СУта, но може да лекува по не-магичен начин.
Мисля да си поиграя с идеите, които ми се замотаха и като ги оформя да ги пусна, пък да видим...
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Меткам тука корекцииките и ако няма възражения ще го кача в темата за Одобрените благинки.
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ и 5 ТД и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
- Болести и отрови по УФУД
СУ +3з<>16+Усл.
където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата
Може да го прави веднъж на рунд - въпреки че костава само 5ТД (виж по-горе), като при неуспех се добавя +1 усложнение.
Ако между два опита е минал повече от час усложнението отново е стандартното (без натрупването за неуспех)
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- СУ/6 към атаката с кинжал.
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ и 5ТД
- На 9-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Подчертал съм в получер промените.
Най-важното е допълнителните ТУ на рунд, което все пак го прави и донякъде боен.
За бойния също така получава и бопуса с кинжал на 6 и 12.
Лечител - системно
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ и 5 ТД и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
- Болести и отрови по УФУД
СУ +3з<>16+Усл.
където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата
Може да го прави веднъж на рунд - въпреки че костава само 5ТД (виж по-горе), като при неуспех се добавя +1 усложнение.
Ако между два опита е минал повече от час усложнението отново е стандартното (без натрупването за неуспех)
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- СУ/6 към атаката с кинжал.
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ и 5ТД
- На 9-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Подчертал съм в получер промените.
Най-важното е допълнителните ТУ на рунд, което все пак го прави и донякъде боен.
За бойния също така получава и бопуса с кинжал на 6 и 12.
Последна промяна от Vilorp на пет фев 26, 2010 10:37 am, променено общо 1 път.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Много е добро.
Само да се формулира малко по-добре това за ТУ.
Не мога да схвана дали може да ползва до СУ/4 ТУ или +СУ/4. И дано само тези ТУ не идват от нищото, а си се отнемат от издръжливост. Всмисъл да не са бонус за рунда...
Само да се формулира малко по-добре това за ТУ.
Не мога да схвана дали може да ползва до СУ/4 ТУ или +СУ/4. И дано само тези ТУ не идват от нищото, а си се отнемат от издръжливост. Всмисъл да не са бонус за рунда...
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Коригирано. Надявам се така да е по-ясно.
Ами Тонка ето го умението, но се чака потвърждение за офицялно одобрен вариант.cherno_slance написа: Предложение: направете истинско СУ Доктор (ако щете го наречете СУ "Нагор-са`ак" - някъде го бях чувал това название, не съм си го измислил аз).
На ниските си нива прави точно това, което описвате.
На малко по-средните нива - дава бонус към билки и анатомия, лекуване на натравяния, инфектирани рани, наместване на изкълчено, шиниране на счупени крайници (счупеното има навика да става по-зле, ако не се погрижи лекар за него) и прочие.
На по-високите - "акопонктура", диагностика на болести и изписване на рецепти за дългосрочно приемане на лекарства, хирургически операции за зашиване на дълбоки прорезни и прободни рани в мускулна тъкан, пункура на вътрешни кръвонасядания в мускулна тъкан и т.н.
На високи нива: - реанимация (възстановяване на Х ТЖ, но не повече от 2хСУ на пациент, изпаднал на повече от минус шестнайсет живот. Възстановяване на кръвоносни съдове и нервни окончания (демек, зашива ти отсечената ръка), операции в коремната, гръдната или черепната кухина. (демек изрязва краищата на язвата в стомаха ти и зашива краищата - страдание, пред който най-могъщите магове на водата и светлината вдигат безпомощно ръце, защото не е рана, а поразена, но жива част от самия болен.
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
е па пу не съм аз тоя, дето ще мисли флейвъра...
Защо вместо тази странна идея, просто не му дадете да лекува ТН с всички лекуващи магии и не му лепнем още една-две магийки? В допълнение да му дадем да повишава възстановяването на живот, способност да лекува от болести и бавнодействащи отрови в дълаг период от време и т.н.? Малко повече механики, но поне няма да има странни погледи.
Окей, логиката на атаката с кинжал?
ПП: Знам че просто влитам от никъде и почвам да редя, но умението е много добро... само тва специално лекуване нещо не ми се вързва.
айде опитай се да обясниш това...Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ и 5 ТД и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
Защо вместо тази странна идея, просто не му дадете да лекува ТН с всички лекуващи магии и не му лепнем още една-две магийки? В допълнение да му дадем да повишава възстановяването на живот, способност да лекува от болести и бавнодействащи отрови в дълаг период от време и т.н.? Малко повече механики, но поне няма да има странни погледи.
Нека Анатомията да е СУ/2... и без туй не виждам кой-знае какво приложение със сегашните умения.- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- СУ/6 към атаката с кинжал.
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
Окей, логиката на атаката с кинжал?
да се дават МА и МУ отделно е грешка. Направи го само (СУ) към МУ, що се отнася до лекуващи заклинания (вкл. Възкресяване).- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Много късно. Според мен може да мине още на 3та или 4та степен. Айде най-много на 6та. В момента 11та степен е безсмислена.- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
След като ми обясниш, как за едно удряне на шамар (5ТД е атаката с ръка) лекувам счупен пръст (лекувам не намествам и забързвам възстановяването!). можеш да го сложиш на 11та степен - ще стане много по-желана.- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ и 5ТД
ПП: Знам че просто влитам от никъде и почвам да редя, но умението е много добро... само тва специално лекуване нещо не ми се вързва.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Хам именно защото влизаш от някъде и почваш да редиш преди да прочетеш стават такива нещата
Все пак ще пробвам да те светна по въпроса:
Атаката с кинжал по 2 причини: Да се направи една идея по-боен лечителя (не толкова социален и потдържащ). По аналогия с Ковача и Певеца. Колкото по-често ползваш интрумента, оръжието толкова по-добрър ставаш.
Все пак ще пробвам да те светна по въпроса:
В боен режим веднъж на урнд може да опита да изцери трайно наряняване - дърпа ти пръста, рамото и го намества, да речем. Лечителя не е маг. Хората сетингово изпитват страх от маговете. Ако му се сложат магиики ще стане не лечитела, а „Воден маг 2 без бойни заклинания”. Мага е единствения който може да лекува болести и чрез първата помощ забавя действието на отровите.hameleona написа:айде опитай се да обясниш това...Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ и 5 ТД и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
Защо вместо тази странна идея, просто не му дадете да лекува ТН с всички лекуващи магии и не му лепнем още една-две магийки? В допълнение да му дадем да повишава възстановяването на живот, способност да лекува от болести и бавнодействащи отрови в дълаг период от време и т.н.? Малко повече механики, но поне няма да има странни погледи.
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/3 към Анатомия
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- СУ/6 към атаката с кинжал.
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
Анатомия/2 поопростява неща - кирогираноhameleona написа: Нека Анатомията да е СУ/2... и без туй не виждам кой-знае какво приложение със сегашните умения.
Окей, логиката на атаката с кинжал?
Атаката с кинжал по 2 причини: Да се направи една идея по-боен лечителя (не толкова социален и потдържащ). По аналогия с Ковача и Певеца. Колкото по-често ползваш интрумента, оръжието толкова по-добрър ставаш.
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Дава се само МА което влияе на успеха на заклинанието - дали ще стане или не. МУ-то от своя страна показва колко голям ще е ефекта на заклинанието, а както изтъкнахме по-рано Лечителя не е маг.hameleona написа: да се дават МА и МУ отделно е грешка. Направи го само (СУ) към МУ, що се отнася до лекуващи заклинания (вкл. Възкресяване).
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
Ниските степени се достигат бързо и евтино, докато нещо трябва да те стимулира да дигнеш 11-та която не дава никакви други бонуси. Повечето СУ-та са на този принцип.hameleona написа: Много късно. Според мен може да мине още на 3та или 4та степен. Айде най-много на 6та. В момента 11та степен е безсмислена.
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ и 5ТД
Сложено е на тази степен, за да стане тя желана. Би могъл да приемеш, че преобразува 2ТУ в 2 ТМ и те лекуват за кратко врме, както и псилонските възможности и умения на самия лечител. Иначе издърпването на извадено рамоили пръст в общи линии си е цялото лечение.hameleona написа: След като ми обясниш, как за едно удряне на шамар (5ТД е атаката с ръка) лекувам счупен пръст (лекувам не намествам и забързвам възстановяването!). можеш да го сложиш на 11та степен - ще стане много по-желана.
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Това с кинжала е хем гениално, хем идЕотско.
От една страна лечителите си служат с кинжали/ножове, за да правят превръзките по-качествени, да вадят върховете на стрели и така нататък. Вие какво, да не мислите, че стрелата сама излиза или я вади с ръка като по филмите? Не работи така светът.
От друга страна той просто няма толкова практика с кинжала, че да му се дава бонус като на ковача, който цял ден пере с чука.
От една страна лечителите си служат с кинжали/ножове, за да правят превръзките по-качествени, да вадят върховете на стрели и така нататък. Вие какво, да не мислите, че стрелата сама излиза или я вади с ръка като по филмите? Не работи така светът.
От друга страна той просто няма толкова практика с кинжала, че да му се дава бонус като на ковача, който цял ден пере с чука.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Виж, шамарът не е 5ТД, а 1-3(не е потвърдено официално). Другите са за напредване с крачка към противника и отстъпване. Цялото ти действие се гледа. Докато аз съм за добавяне на нещо за лечителя, а именно добавяне на разучаване. Това действие трябва да е много дълготрайно, може би ТЩ*5 ТД(като лечителят може да избере колко трайни щети иска да излекува. Без това действие да не може да се лекува, защото така лечителят действа на сляпо.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net
http://diablo-bg.site50.net
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За 5 ТД в боен режим лечителят може да опита да премахне трайни наранявания. Ако не успее може да повтори опита едва следващия рунд като вече има +1 усложнение. Извън боен режим трайнете наранявания се лекуват през час, за да си спестиш натрупването на усложнение.
Можем да приемем примерно, че заради адреналина от битката лечителя бърза да те закърпи и да те прати пак в боя, за да му пазиш задника (;
Иначе бонусът на певеца към ножове е СУ/3, а на ковача СУ/6. Което ще рече, че ако работиш с „оръжието” бонусът ти ще е 1/6, а а ко го ползваш активно в кръчмарски спорове два пъти повече.
Да речем колар би получил 1/6 към камшик. (;
Двата бонуса на лечителя са именно за да го направян поне малко полезен в битка, а не просто да седи и да чака да риключи за да позакърпи оцелелите.
Можем да приемем примерно, че заради адреналина от битката лечителя бърза да те закърпи и да те прати пак в боя, за да му пазиш задника (;
Иначе бонусът на певеца към ножове е СУ/3, а на ковача СУ/6. Което ще рече, че ако работиш с „оръжието” бонусът ти ще е 1/6, а а ко го ползваш активно в кръчмарски спорове два пъти повече.
Да речем колар би получил 1/6 към камшик. (;
Двата бонуса на лечителя са именно за да го направян поне малко полезен в битка, а не просто да седи и да чака да риключи за да позакърпи оцелелите.