Брейнсторм - Лечител.

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » съб фев 27, 2010 11:15 am

А одобряваш ли идеята с разучаването, 'щото на мен ми се вижда задължителна.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб фев 27, 2010 12:18 pm

Ами нещо не ти схванах съвсем идеята...
В момента лечителя може да излекува СУ/2 ТН
А ти предлагаш да избере колко ТН да излекува?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » съб фев 27, 2010 1:46 pm

Предлагам такова нещо:
В началото лечителят избира колко ТН иска да излекува. Задължително точките трябва да са кратни на [СУ/2]. После се извършва разучаване на раните, причинили толкова ТН. Това се прави за определено време. После, ако това действие се разпростира в ТН/([СУ/2]) хода. Опит за хвърляне се прави само веднъж, като ако е успешен важи за всички ходове. НО(едно голямо "но") през това време лечителят не може да прави нищо друго освен да лекува. Това значи, че пилее всички други точки с цената на това всичките му действия да са успешни... Има плюсове и минуси, но определено е добро за флейвъра.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб фев 27, 2010 3:18 pm

заплетена работа....

Личното ми мнение е, че в момента имаме лечители точно тип Наруто - кляка до тебе, поставя си дланите над раната и около тези длани се образува такава една отровно-зелена светлинка, която те лекува, а ти след туй отново скачаш в битката. Което не е лошо, но това си е чиста магия :P

както и да е, дори да е за да бъде с една идея по-боен, пак куца, защото след четвърто ниво, 6 ТН просто не виждам, как ще са полезни, че били излекувани. Виж, няма да откажа обаче 5 Лекуване на Леки рани, които изискват повече мана, но отнемат същото време.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » съб фев 27, 2010 8:27 pm

Хам, в случая липсата на флейвър по-скоро е бонус: Вилорп го е обяснил абстрактно, нищо не пречи играчите да го обяснят както те си го представят. Искаш лечение тип Наруто - ок, "героят си поставя дланите, бла-бла". Искаш Жълтата Аджа от Колелото - ок, "Айез-седай-ката преплете тези и онези нишки" и т.н. Искаш нещо по-"реалистично" - "Лечителят намести ставата" и т.н.

Но трябва да бъде въведено някакво ограничение: ако на всеки ход Лечителят може да лекува по СУ/2 ТН, то за няколко хода - по-малко от минута! - ще може да бъде излекуван счупен крак и боецът, както се изрази Хамелеона, ще може да си тичка пак на воля, което дори съвременната медицина не го позволява.

П.П. Вие пък намерихте кога да експлодирате от активност, точно когато имам най-много за учене :Р !
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб фев 27, 2010 9:22 pm

Ами принципно може да се каже че: Лекува толокова и толкова ТН който ще бъдат премахнати от графата на ТН в дневника на следващия ден.
Само дето това го скапва малко спрямо водния маг който трябва да задели 120 ТМ, за да излекува 18ТН, като на лечителя ще му трябва 3*3=9ТУ и 3*5=15ТД, асо е с умение на 12

По въпроса с Хам на 12 лечителя дава 6 към първа помощ, която пък ако е развита на дванайсе дава общо възможност за възстановяване на 18 ТЖ... без маг няма как да възстановиш толкова ТЖ с леки рани.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 28, 2010 12:19 am

Абе, от кога първата помощ добавя ТЖ? Мислех, че основната й идея е да спира кървенето?
Както и да е, ако ще е ей-тъй, необяснено лечението, нека да е по-гъвкаво и да не е САМО за ТН. Нека да е нещо от рода на:

Позволява на лечителя да лекува (1 + (СУ/6)) ТЖ за 1 ТУ и 2ТД. Освен, че ще е по-гъвкаво, ще е и асъл бойно. Няма как и как да стане свръх-имба, защото дори с 12 Издръжливост, максималното ниво на лечение ще изисква 156 ТД (вярно, за 234 ТЖ, но как прави 156 ТД за лечение? поне 10тина рунда са това). Или да стане за 2 ТУ и 2 ТД (максимум 117 ТЖ). Знам, че цифрите изглеждат огромни, но особено на високите нива не са кой-знае какво, да не говорим, че май е невъзможно да се постигнат на 0во ниво.

Така де, като ще е лечител, нека да лекува като хората ;) Въпреки, че накрая пак се връщаме на някакво магическо лечение.

ПП: Повечето неща във фентазито не са позволени от науката :P обаче, ако е чрез магия, на кой му пука :D:D:D
П.П. Вие пък намерихте кога да експлодирате от активност, точно когато имам най-много за учене :Р !
ся, на мене изпитите ми минаха :)

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 28, 2010 9:19 am

Имаме си воден маг, смятам, че лечителят трябва да си е лечител... Инак се припокриват.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » нед фев 28, 2010 10:50 am

Първата помощ е първа помощ именно защото те докарва до към 20 ТЖ, да можеш да се дотътриш до място където да отмориш.

Лечителя лекува ТН и ПК, които се прееман за едно и също, само дето първото ти сваля горната граница на ТЖ, а второто ти гълта ТЖ на всеки час. Освен това ПК не ти позволява да натрупваш почивка.

Само Лечителя и Тежки рани лекуват тия две неща. Отделно пък само лечителя може да лекува болести. Отровите са приоритет на Лечителя и самия организъм на отровения.

В смисъл вкарат ли се, отрови, болести и кървене един лечител става прилично полезен, без да е задължителен.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » нед фев 28, 2010 12:47 pm

аха и с кървенето, играчите губят 1/4 от времето за игра в сметки.
Имаме си воден маг, смятам, че лечителят трябва да си е лечител... Инак се припокриват.
Мен ако ме питат, сега пак се припокриват.

Ако Първата помощ те докарва до към +20 ТЖ, значи трябва да ходя и нея да редя. Това са около 50% оъ Живота на 4то ниво войн бе! Баси и първата помощ!

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » нед фев 28, 2010 3:20 pm

Хам, пробвал ли си това правило, кажи честно? Защото на Арената беше пробвано и разказвачите и играчите не се оплакваха. Даже напротив - внася далеч повече екшън в играта, защото като му вкарат на Скорпиона масата демидж макар и веднъж той няма просто да седи и да гледа противника си, защото просто ще припадне така в един момент.

Сметките в реалност са далеч по-прости от тези за изчисляване на щети в броня. Общо взето си е като следенето за АУ и АНУ - щетата надвишава ли 10? Ок, раздели на пет/ махни нулата и го пиши в графата "НК". При трошащите пък е дори по-елементарно, че да могат да го играят дори второлаци - щетата повече от 20 ли е? Ок, пиши 1 НК. Повече от 40? Ок, пиши 2. Направил си цели 60 щета? Противникът ти кърви за три, ама няма да повярвам, че си направил 80+...

И Хам, не знам как ги правиш тези сметки за 4то ниво воин, ама човек, който не качва воин и Сила и му се падат само единици на заровете на 4то ниво има 42 ЖТ, а 1во ниво гигант, ако ще магьосник да е, има 39 ЖТ...

Моля, темата да не се флъдва с неща, които не сте тествали и не знаете дали реално са толкова затормозяващи, колкото ги изкарвате.
シャマョツィ

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » нед фев 28, 2010 10:32 pm

Човек, трошащите щети каквито и да са не може и не бива да предизвикват кървене... Искам да ме удариш с нещо с трошаща щета и да ми причиниш кървене, но не успееш ли ще ми осигуриш живота. Съгласен ли си?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон мар 01, 2010 2:01 am

Къртач, като не разбираш, не се обаждай, моля те. Иначе ти благодаря много, че зададе този въпрос в такъв момент, че като да го видя тамън да съм се прибрал от гледането на този филм. Ей там един американски евреин млати с бейзболна бата един немец. И му причинява кървене, таковата. И не ми твърди, че това е само на кино, защото аз съм свидетел от първа ръка - или по-скоро глава - че трошащите щети причиняват кървене в реалния живот. И да, всъщност, когато се стигне до кървене в следствие от тъп удар, обикновено външното кървене ти е най-малкият проблем, ама тук няма да споря, защото не разбирам чак толкова. Но знам, че има много начини, всички - адски неприятни, за причиняване на външен кръвоизлив с неостри предмети.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон мар 01, 2010 2:25 am

Голям, хейт, голямо чудо, мноо старо куче стана и ти за две-три години. Я си признай, на кой изпит са те съсали, че си толкоз вкиснат. 1555 път ти повтарям, че на арената и хиляда такива правила да вкараш, едва ли ще се оплаква някой - не е мноо трудно, когато ако смяташ пет минути по героя си никой нищо не казва. По-хубаво ми заяви с ръка на сърцето, че не бави в сесия на живо, на Арената не вярвам - балонни овце и форум не ми се вързват никак.

и 1/3 и 1/4 от живота да са, пак не виждам логиката. много мислите за системно баланси, ама като ми отговори, без да влезнеш в сферата на магията, как по демоните, превръзка може да те излекува? Му ебам мамта, мислите ги, ама като дойде момент за флейвър - флейвъра да ходи да го лапа.

Направо ме побърквате, мислейки разни системки, я нужни, я не и като попитам как ми се отговаря - ми не е важно как. Да, в УОУ мое и да не е важно, ама в една ролева игра е добре да се знае.

позицията си за кървенето ще си я защитавам в другата тема.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон мар 01, 2010 4:42 am

Хам, от много, ама много време насам говориш само наизуст, а това не е хубаво, не води до конструктивна дискусия.

-Не са две-три годините, но то и бройката не е важна. Не знам дали съм и старо куче, знам само че давам аргументирани мнения. Понякога греша и признавам когато дадат по-добри аргументи в противната теза - както се случи покрай Големия спор за Ловкостта.

-Пепел ти на езика, по нищо не са ме късали засега и няма изгледи скоро да ме скъсат по каквото и да е било. И не са ми виновни само Бодлер и Фурие че да съм вкиснат.

-Пробвано е и наживо. Пак ти казвам - следенето на ИЗ и ТУ не е в пъти, а в порядъци по-трудно от кървенето. Не, честно, ти пробвал ли си това чудо? Защото дори да си, явно нещо не си прочел като хората това опционално правило.

-Аргументът за балонните овце е в съвсем друга насока. Не става дума за провеждане на битка, а за изграждане на перфектен герой. Странно защо от толкова години дъвчем овцете като аргумент а дори и сега трябва да ти го обяснявам.

-Превръзката може да те излекува без магия по същия начин, по който чаят от мащерка и лапад ти добавя нинам какво си към нинам кой си показател без магия. Или лекуват дълбокия прорез от секирата така, както два дни сън те лекуват. Дай наистина някакво "флейвър" обяснение на последното - без да намесваш магия, защото както знаем никой в Магландиум не харчи ТМ за да спи, а тъкмо обратното - и тогава ми говори за УОУ и прочие.

Туй беше отговор на нещата, които ги избръщолеви наизуст без май много-много да се замисляш, заемайки позиция, която май защитаваш повече на инат, защото нещо отвътре те влече, отколкото защото си го тествал и си видял, че не става. По чиста случайност, това се оказа и отговор на целия ти пост.
シャマョツィ

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон мар 01, 2010 10:41 am

Копвам защото дискусията е на нова страница и търся дали има някакви други конкретни въпроси по описанието?

Лечител
Лечителят не е магьосник, не хвърля огнени кълба наляво и на дасно когато се ядоса или му сервират вкиснато пиво. Той е човека който мило ще су усмихне преди да ти издърпа и намести изваденото рамо. Който ще ти даде да отпиеш отвара против диарията, който ще сменя чаршафите и на боника. Лечителите се приемат радушно както малките замлянки така и богатите имения. Те не носат страх, а доверие и надежда.

системно :
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН
Специалното действие на Лечителят му изразходва 3 ТУ и 5 ТД и може да:
- Излекува до (СУ/2) ТН
- Болести и отрови по УФУД
СУ +3з<>16+Усл.
където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата

Може да го прави веднъж на рунд - въпреки че костава само 5ТД (виж по-горе), като при неуспех се добавя +1 усложнение.
Ако между два опита е минал повече от час усложнението отново е стандартното (без натрупването за неуспех)


- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/2 към Анатомия
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- СУ/6 към атаката с кинжал.

- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания

- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-та степен цената за лекуване намалява до СУ/2 ТН за по 2ТУ и 5ТД
- На 9-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване


Подчертал съм в получер промените.
Най-важното е допълнителните ТУ на рунд, което все пак го прави и донякъде боен.
За бойния също така получава и бопуса с кинжал на 6 и 12.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон мар 01, 2010 12:30 pm

Единствено не ми се връзва първата част, тази с мигновенното лекуване на ТН и болести и отрови.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон мар 01, 2010 4:36 pm

Щях да споря, ама се отказах - няма смисъл.

Сега по темата, като ще лекува, дай му да лекува ТЖ, а не само ТН. Няма ли да е най-добре? В смисъл, явно се реши че флейвъра излиза в отпуска (няма лошо - всички нови системи такива неща правят), така че нека да е наистина полезен в битка.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пон мар 01, 2010 5:22 pm

А какво е „флейвъра” неговата кожа?

Иначе мигновеното лечение е за да не се описва как геройте карат 3 месеца в закътана плониска хижа докато война си изовръща червата и белия дроб заради тоберколоза, докато лечителя се пробва да го кърпи.

Бих предложил 10 дни - успех: за лекуването на болести, като през това време болния търпи 1/2 от ефекта на болестта

За ТН може и пак така. Цапардосали са те за 30 ТН в ръката, лечителя ги излекува, ама максималния ти живот чек лед 10-6(успех)=4 дни ще ти стане отново 60, а през тия 4 дни ще е 60-30/2=45, но ще можеш да си ползваш ръката...

Това като механика как ви се струва?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » пон мар 01, 2010 5:45 pm

Че то това е 60% от основното в лечителя...(не броим бонуси към познанията).
Отделно е това, че нещо работи, не значи, че трябва да го има!
Новите познания не са, за да ги има. Инак до сега да съм си пуснал тестжаната и работеща разработка за СУ Търговец. Трябва и някои да играе с тях. Ако обаче всеки клас добавя по 3 показателя, били те лесни за от4итане, то до къде ще стигнем?
П.П.: И още нещо. Разпаряне има собстжено "кървене" като система. Какво правим с него? В дуела ми с Математикс то си важеше и ако има правилни спомени основно заради него ми свали 40-50 ТЖ за един ход само от кървене... :ежил: И то само защото си измисли, че рогата на моя гигант делят щетата на 2... :? :схоцк: :о Представи си колко ставаше инак...
А на теб, Шам. Не отричам, че можеш да причиниш кървене с тъп удар. То за това има пукнати устни, ала-бала... Но съгласи си, че за да причиниш Кървене на един противник чрез удар в гърдите, ръцете или краката(защото на 99% от ударите в Аксиом се насочват в тази зона) шансът да причиниш кръвотечение, дори и със систематични удари, а и дори да го направиш, то мястото ще е направено на пихтия, и ще е лесно да се скъса кожата и част от месото(ако това, което остане под тази кожа, може да се нарече месо) просто ще се цепне сама. А едва ли ако ти спукат устната кръвотечението ще ти е най-големият проблем.
Освен това кръвотечението някак трябва да спира...
hameleona написа:Е мамка му, ако те одраска два пъти котката на баба Гинка...не извинявай, ако те захапе, защото пробивната щета добавя повече НК, рана, на която не би трябвало да удетиш, и какво? Умираш? Ебати епичният край! WTF?!?
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт сеп 21, 2010 1:02 pm

След преоценка на всичките лечители стигнах до следното предложение:

Лечител
Лечителят не е магьосник, не хвърля огнени кълба наляво и на дасно когато се ядоса или му сервират вкиснато пиво. Той е човека който мило ще се усмихне преди да ти издърпа и намести изваденото рамо. Който ще ти даде да отпиеш отвара против диарията, който ще сменя чаршафите и на боника. Лечителите се приемат радушно както малките замлянки така и богатите имения. Те не носат страх, а доверие и надежда.

системно :
Изисквания за нулева степен 10ПР 8ИН

Научава специално лечителско действие
Валидни цели: Създание различно от Лечителя
Цена: Х* ТУ
Време за извършване: 5 ТД
Време на действие: Веднага
Обсег: докосване или 20+(СУ) метра
Ефект: Има няколко възможни приложения
1) Лекуване с докосване на ВЩ – лекува (СУ+Х)/2 ВЩ
2) Лекуване от разстояние – лекува (СУ+Х)/2 ЖТ
3) Възстановяване на умора (само чрез докосване) – дава на персонажа (СУ+Х)/2 Точки Почивка, но неможе да надхвърли максимума.
4) Лекува до СУ/3 ТН на ден. Лукуването на ТН е сложно действие и изисква поне 2 часа.
5) Лекува болести и отрови по УФУД СУ+3з<>16+Усл.,където Усл. зависи от силата на болеста, респективно отровата.
Лекуването на Болести е сложно действие , което може да го прави веднъж на час, като при неуспех се добавя +1 усложнение.
Ако между два опита е минал повече от ден усложнението отново е стандартното (без натрупването за неуспех)


*Където Х са точките умора по избор на Лечителя, не повече от допустимите за рунда.

Лечителя научава още:
- СУ разпознаване на болести и отрови
- СУ/2 към първа помощ
- СУ/2 към разпознаване на еликсири
- СУ/2 към Анатомия
- Повишава МУ със СУ/2 когато се касае до ефекта на лекуващи заклинания
- Може да ползва до СУ/4 ТУ повече на рунд. Ако има налични.
- Повишава атаката си с кинжал със СУ/4

- На 5-та степен разширява границите на първата помощ и разрешава да забавя действието на отровите в тялото през Умение/4 рунда(10 секунди)
- На 7-ма степен прави по-ефективна първата помощ, като цената й се променя от 1ТУ и 1ТД за 1ТЖ на 1ТУ и 1ТД за 5ТЖ
- На 9-та степен еднократно дава 20 ТМ към максимума
- На 11-та степен удвоява ефекта на заклинанието „лекуване на леки рани”
- На 12-та степен:
- повишава расовия максимум за издържливост с 1 точка;
- дава +3 МА за всички заклинания с лекуващ ефект, включително и възкресяване
Последна промяна от Vilorp на вт сеп 21, 2010 3:24 pm, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт сеп 21, 2010 1:45 pm

Ааааа... удвоява ефекта на леките рани преди или слелд добавените МУ?

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт сеп 21, 2010 3:17 pm

6 МУ не вдига ефекта на леките рани и с 1-ца, но ако си имал 4 примерно и си на 12-ка лечител вече имаш 10 МУ когатото смяташ ефекта

сиреч:
леки рани
4МУ дава 1МА+3зара+конц<>16+МЗ, успех някакъв
1зар+МУ/10=+5ТЖ*2 щото над 11-та степен значи лекуваш 10ТЖ
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » чет сеп 30, 2010 3:18 am

Такааа... тъй като бе предложен ода се направи пълна ревизия, ето и моите предложения.

Без да искам да се ебавам с труда на хората тука, предлагам да се разделят нещата на две:

Наука Лечителство
СУ Лечител.

Имената в момента не са важни. Важни са функциите.

Науката дава базовото лечение с чисти знания. И не, не дава бонус при правенето на лекуващи отвари - те си се правят с билкарство.
Лечителя освен, че дава бонус към науката, дава и възможност за магическо лечение - посочената по-горе способност.

Вече е адски късно, така че утре ще пиша по-подробно, но това е основната идея.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет сеп 30, 2010 11:01 am

Ами Хам в интерес на истаната има наука лечителство и тя се казва Пръва помощ =Р, който забележи не дава бонус към лукуващи отвари.
Лечителя дава бонус към нея, дава и възможност за магическо лечение със стандартни магии при това далеч по ефективни.

Аз до тука противоречие не виждам.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет окт 01, 2010 5:40 pm

Значи, ако искам да лекувам пневмонията го правя с Първа Помощ???
Ако искам да оперирам пациента ис от апандисит го правя с Първа Помощ???

Не, никакви противоречия няма...

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет окт 01, 2010 9:26 pm

Апендиксът не е болест, а за пневмонията ти трябва лечител, ако доживееш да намериш. В твой сесии колко пъти герой е страдал от пневмония или е имал спукан апендикс?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет окт 01, 2010 10:18 pm

Не забравяй, че всяко СУ и Познание е двупосочно - НПЦтата го ползват също.

така че въпросите са валидни.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » пет окт 22, 2010 10:34 am

Това че можеш да намериш НИП лечител може само да те радва.
Някакви други коментари по умението?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » съб окт 23, 2010 5:59 am

Да, трябва да се изчисти и оправи.

Отговори