Отвъд кристалните зъбери [порт на Ендивал 1]

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юни 03, 2010 11:29 am

Ами върколоците би трябвало да се запази, защото все пак това е в специална фаза а не постоянно но това ще се доизчисти.

та по скоро:
Ловкоситте обаче като максимум трябва да станат:
Хора - 16
Горгони - 16 (при права 11/45 без корекция: 22)
Здрачници - 18 (при права 11/45 без корекция: 33)
Върколаци - 16/18 (при права 11/45 без корекция: 25) (във вълчия образ обаче)
Св Елфи - 17 (при права 11/45 без корекция: 35)
Т Елфи - 17 (при права 11/45 без корекция: 30)

Това принципно не са магладндските ефи са порязани от към расови до голяма степен, освен това ми се струва, че по-трудно ще се направи отделна крива за всеки вместо една обща или пък общата ще е по терсене?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет юни 03, 2010 4:12 pm

Мен ли питаш?
В ОнБ, максиманата статискита е 70. Толкова имат Горгоните и Върколаците и спрямо 40 Си на светли елфи и здрачници е еквивалентно на магландски гигант спрямо магландски елф.

Бързината от Ендивал може да се преобразува на Прецизност от Аксиом.

Познание - на Интелект. В Ендивал Познанието има усреднена горна граница, което ще рече че 120 Познание трябва да е равно на 16 Интелект - тоест на магландския човек.

Проблемът идва от Волята - в Аксиом волята е производен показател от Сила и Интелект - Това е един показател в повече, на който не може да се намери съответствие в Аксиом.

Освен Експито от Волята да се превръща по строго зададени критерии в конкретни неща - бонус към вторичен показател воля, бонус към Виталност, участие в ендивалската Издръжливост във формиране на аксиомската издръжливост, бонус към живот.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » чет юни 03, 2010 4:20 pm

В интерес на истината описанието на Волята е точно като на Псу-то в Аксиом което ме води до това да го заменя с прецизността (виж картинките), а бързината е мота мо Реакция поради липса на нива те се развива с точки, в аксиом тя е скорост + ниво тъй че итам лесно се оправям. По скоро мрънках че Ендивалските елфи не им пречи да са по ловки от Магландските си братовчеди защото им липсва гъвкавост в МЗ-то и преливането.

Ще те погна за един разказ за токриването на поратла в Атлазените збери и минавенето през него.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет юни 03, 2010 4:28 pm

Хм - предложение - Ендивалската Бързина+1/2Воля - съответно на аксиомската Прецизност. Това, защото си прав, че прецизността не е изцяло физически показател.
Отделно - Волята да зачезва като самостоятелен показател, давайки бонуси към аксиомската воля (която е вторичен показател), към виталност, жизненост и т.н
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » чет юни 03, 2010 10:43 pm

Аз като съм хукнал да играя Ендивал... По-лесно ще ме навият на покер или белот. Кажи само къде и кога и ще ти дам книгата.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юни 04, 2010 12:41 am

Vilorp написа:Извинявам се за двойния пост ама така е по прегледно

Код: Избери всички

Хора Аксиомски
			Минимум	Максимум	ТР нужни за това
Сила			5		16		121
Издръжливост	5		10		40
Ловкост		5		16		121
Бързина/СК	16		16		0
Познание/ИН	5		16		121
Воля/ПР		5		16		121
Ефирност/ТМ	0		0-0		0
Общо:		105		440		524-(180 начални)=344-(16+18,6 (на ниво пир макс показател ИН)*х=0; х=344/(16+18,6)=344/34,6=9,9 нива или 54000 ТО.
[sblock="размисли"]Това се равнява на отнемането на 54 000 ТЖ ако биеш същества със сложност 1, ако пиремем че средната сложности е 3-4 тогава 54000/3,5=15430 ТЖ, казваме че гадинкети варират от 40 до 100 и получаваме 15430/70=220+ противници трябва да бъдат свалени самостоятелно (;[/sblock]

Код: Избери всички

Хора Ендивалски 3
			Минимум	Максимум	Общо нужен опит за развитие
Сила			10		60		130
Издръжливост	10		60		130
Ловкост		10		50		100
Бързина		10		50		100
Познание		40		120		140
Воля			10		70		150
Ефирност		0		60		120
Общо:		90		370		870

В общи линии трябва да се види за какво се дават ТО в еднивал тройката, но това са странични размисли.
Имат, просто ми се спеше и не съм ги въвел, камо ли пък сметнал.

В грешка си, защото накрая са смятани опита от Началните показатели, до достигане на максимума. Личните ми наблюдения показват, че 1ТР се равнява на приблизително 2 опит в Е3 и 5+ Опит в Ендивал 2. Лично за мен такава конвертизация не може да стане с простичка система. Имам опит със системите и не говоря "просто така". Честно казано, двете системи са напълно различни.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » съб юли 03, 2010 5:36 pm

Горгоните можем да ги опсъждаме направо тукhttp://axiom16.com/forums/viewtopic.php?t=6796

П.П. Аз имам и трите Ендивала и бих ги предоставил за благото дело.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » пет юли 09, 2010 1:56 am

Сру за втория пост 8) , но когато пусках първия нямах време да чета предишните а само ги погледнах.

Сега по същество: Четох, четох и четох! Не видях нищо ново за мен истината е че докато се опитвах да направя точно това минах през над 20 варриянта на показателите на расите и стигнах до неповече от два задоволителни, но не и балансирани. Ако сте оптимисти Дерзайте в тази посока аз ще се опитам да помогна с каквото мога (поне ще ви кажа къде съм грешил за да не повтаряте мойте грешки). Ако сте реалисти отворени към новости, а не Консервативни песимисти, може да свормираме екип за доработване на Аксиом 16 Древна магия на Титания (това е не просто мод на ПММ а пренаписване на цялата система система изчестването и, и допълване на всички липсващи фентъзи елементи, което я прави на практика универсална система която може да се ползва във всеки познат фентъзи сетинг).
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Отговори