На Асен трябва да се забрани да води, защото така казвам аз!

Играта на Асен

Модератор: Асен

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

На Асен трябва да се забрани да води, защото така казвам аз!

Мнение от Асен » ср сеп 01, 2010 11:28 pm

Това пък е темата за критики към Водещия. Който още не е разбрал, критиките се поощряват и дори не държа да са учтиви.
Държа да са аргументирани, което е различно!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
nikestan
Frozen
Мнения: 274
Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
Местоположение: В.Търново
Контакти:

Мнение от nikestan » чет сеп 02, 2010 11:51 am

Едно от нещата, които не ми допаднаха съвсем у Асен като водещ са начин му на сторителинг. Понякога в опитите си да опише нещата по забавно и саркастично описва случките така, че е малко трудно да се разбере какво точно става. Също описанията в подземието не бяха достатъчно детайлни, т.е. даваше се съдържанието на помещението, но не формата му, изходите и точното разположение на предметите. Тази информация получавахме едва след като питаме кое къде е. Останах с впечатлението, че тази модификация на Магландиум трябва да е по-мрачна и зловеща от оригинала, но описанията от страна на водещия не оставиха такова впечатление. Да, на моменти бяха забавни с леката си ироничност, но аз лично очаквах малко по-потискаща и мрачна атмосфера.
Препоръките ми са за по-детайлно описание (най-вече за помещенията) и за придържане към идеята за сетинга (не че бяхме токлова далеч от нея, но смятам, че можеше и по-добре).
Надявам се, че със забележките си не изглеждам дребнав. Това са нещата, които ми направиха леко негативно впечатление, но като цяло оценката ми за Асен като водещ е положителна.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пет сеп 03, 2010 9:21 pm

За качеството на описанията аз не мога да кажа нищо, но определено ще подкрепя Найкстан в критиката му за, да го наречем, стила, който не винаги подхождаше на ставащото с героите. Изниква ми само един пример, който е показателен, но дано не прозвучи като дребнавост: когато описваше в началото съня на Тирел, именно заради този твой ироничен изказ ми бе трудно да разбера в началото какво се случва. Говорещият паяк разбрах че наистина говори едва като го убих - бях си помислил, че просто се шегуваш, примерно. Та да, накратко - бъди сигурен, че се разбира какво се случва и, знам ли, когато следва "драматичен" епизод стилът да съответства :Р .
シャマョツィ

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср сеп 08, 2010 2:45 pm

Имам оплакване само по един въпрос.

Асен наглася системата така, че героите да учат в реалистично темпо. Като водещ споделям това убеждение, но открих следния проблем.
Ако героите усвояват/покачват умения с реалистично темпо, наградите трябва да се прехвърлят за следващата игра. Това обаче може да стане само по два начина: игра с едни и същи герои или чрез бонуси към самите играчи.

Предлагам на Асен да си помисли за бонуси на самите играчи, които те добавят към героите си. Подобен механизъм има в една много популярна игра в момента: Лигата на необикновенните.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пон сеп 13, 2010 11:22 am

По темата с иронията - чисто и просто е вярно. Точно затова и ми е трудно със създаването на мрачна и пдотискаща атмосфера.
По това просто имам още доста да работя, но колкото и да чета Нийл Геймън, често ме избива на имитация на Пратчет.

Антоне, всъщност не нагласях системата, за да "учите в реалистично темпо", а пробвах колко ТР ще събирате при най-бавния вариант. От само себе си се разбира, че ако вместо 1 точка на опит, получавахте по 1 зар ТР, ученето щеше да се ускори средно до 350% от настоящето.
Това обаче си беше за темата с модификациите на системата, а сигурен съм, че имаш и несистемни критики!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пон сеп 13, 2010 12:27 pm

Всъщност нямам. Обяви предварително в какъв свят ще водиш и той беше точно такъв.

Имаме идейни различия, но тях си ги знаем. За самата игра наистина няма какво да измрънкам.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » нед сеп 19, 2010 9:09 pm

Всъщност няма какво да добавя. Пиша тук, защото беше част от задълженията ми като играч. Мисля, че Никстайн и Шамайотци са покрили всичко, макар, че страшните и потискащи неща така и не се случиха - по стечение на обстоятелствата героите действаха със скорост, на която дори Хорейшо Кейн с всичките си технологични джаджи би завидял.

От страна на разиграните НИП-ове само дъщерята на Рикардо ми се видя нерационална в действията си, но това може да се дължи на характера й или на глупостта на Римлос. При всички положения, тя беше извън подозрение до последния момент и бих очаквал да прояви малко повече финес и такт, но признавам, че беше доста млада, за да действа хладнокръвно.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Отговори