СУ кукловод

Подсекция за новосъздадения свят населен от банши, лупини, флеи, гойли...

Модератор: Ro#|#

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

СУ кукловод

Мнение от Ro#|# » пон дек 27, 2010 9:40 pm

Подли убийци, умели дипломати и почти безсмъртни приключенци, кукловодите успяват да свържат душите на своите жертви с малка парцалена кукличка, чрез която да ги манипулират или да им причиняват болка. Най-изкусните майстори на кукли успяват да направят мост между собствената си душа и любимата детска играчка, като по този начин успяват да ограничат щетите, които търпят. Ако загинат, душата им временно се преселва в куклата, където може да остане в рамките на час, след което може да се върне в същинското си тяло.

Изисквания: Инт 12; Пр 8 (за да може да изработи качествена кукла)

Цена: 10 ТР; -2 за банши; +2 за гойли

Придобивки:
-МУ се увеличава с СУ/2
-При покачване на ниво, кукловодът увеличава маната си с СУ точки
-На 12-та степен, максималната стойност на Инт се увеличава с 1

Особености на куклите:

Миловидните магически инструменти се изработват от обикновен плат (1/4 кв. м), сено и конци. Изработката продължава около 3 часа. Всеки кукловод може да притежава само една кукла във всеки момент на приключението без значение от степента на СУ.
-На ниво 0, играчат може да изработи обикновена кукла. При ушиването й, трябва да се използва биологичен материал на жертвата.
-На ниво 5, горепосоченото условие отпада. Свързването на душата на куклата с тази на жертвата отнема 12 ТД, струва 2*СУ мана. Успешно е, ако се изпълни неравенството МУ+3 з6>16+ПсУ. Може да се прави само веднъж за кукла
-На ниво 10, куклата може да се използва много кратно.

Активни умения:

-Пробождане на куклата с топлийка
Цел: протовник с душа свързана с куклата на кукловода
Цена: 4 ТД; 2*СУ мана
Щети: СУ/2 зара. В голяма част от случаите, жертвата не разбира от къде идва болката и кървенето. Действията на кукловода, обаче, могат да бъдат уловени от артифактите на ордена на Сребърния меч.

-Манипулация (изисква СУ от поне 6)
Цел: противник с душа свързана с куклата на кукловода
Цена: 3*СУ мана, СУ мана за рунд поддръжка
Ефект: Кукловодът получава бонус от СУ/3 към обаянието си към всички чекове свързани с жертвата

-Защита на душата (изисква СУ от поне 9)
Цел: Приятелска с душа свързана с куклата на кукловода
Цена:4*СУ мана, СУ мана за рунд поддръжка
Ефект: За времето на действие на заклинанието, целта търпи едва 1/5 от нормалните щети във битка (и 5*всички щети, нанесени на куклата). Ако загине, душата се съхранява в куклата за ограничено време (час) по време на което може да реши да се върне в тялото си (стига то да не в състояние, което да не позволява поддържането на жизнени фуккции) с 1 ТЖ

Забележка: Често придобеването на СУ Кукловод на степен над 6 води до третирането на играча като създание на злото (препратка към СУ Екзорсист
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » съб яну 01, 2011 4:51 pm

Честита нова година на всички! Нека добрите сили бдят над вас!

Искам да попитам, как по принцип следва да се тълкува мълчанието. Имам предвид, че в секцията на Анфолдия има по 1 СУ, раса и темплейт с 20-40 преглеждания без коментари. Вариантите са 3:
1. На потребителите не им пука
2. Нещата са добри
3. Нещата не стават изобщо

Нямам нищо против дори да е първата точка. Просто имам проблеми с разчитането на мълчанието. Другия ми проблем е, че без Вилорп и Хамелеона не мога да довърша почти нищо.

А, и да ви пожелая приятна форъмна игра на по бира :)
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » съб яну 01, 2011 8:58 pm

Абе принципно Алфондия е в някакъв паралеелен си свят и всичко което направиш си е както си те кефи тебе. Ако държиш да има коментари ще прегледам темата тая седмица. Мога обаче да коментира мамо гт гледна точка на магландци към Алфландия.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Ivan_Helsing
White & Nerdy
Мнения: 875
Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm

Мнение от Ivan_Helsing » съб яну 01, 2011 9:21 pm

Имах подобна идея за СУ, съответно идеята ми харесва :P
Що се отнася до точния ефект е доста силно, или по-скоро още не е изпиапно. Първо и най-основно - няма УФУД. Засега съм го прегледал набързо, така че засега толкова, по-късно ще пиша пак.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » съб яну 01, 2011 10:46 pm

Всъщност отговорът е някъде между "не ме интересува" и "няма какво да коментирам". За момента виждам само нахвърляни идеи, но нито следа от започнат сетинг, което пък води до 2), още не съм видял нещо, което да ми привлече вниманието.

Проектът е твой. Аз мога да преценя само това доколко са спазени системните правила. Иначе в сетинга си можеш да правиш всичко - дори да създадеш умишлен дисбаланс между расите, ако това отговаря на твоите виждания.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Re: СУ кукловод

Мнение от Vilorp » ср яну 12, 2011 4:17 pm

Ro#|# написа:
Изисквания: Инт 12; Пр 8 (за да може да изработи качествена кукла) Не виждам защо трябва да чете гладко за да изработи кукла, исреч изискването на ИН го намирам ненужно.

Цена: 10 ТР; -2 за банши; +2 за гойли 10 ТР струват сама някой изключителни умения който дават точки, а това не е такова струва ми се.

Придобивки:
-При покачване на ниво, кукловодът увеличава маната си с СУ точки доста мана за немаг


Особености на куклите:

Миловидните магически инструменти се изработват от обикновен плат (1/4 кв. м), сено и конци. Изработката продължава около 3 часа. Всеки кукловод може да притежава само една кукла във всеки момент на приключението без значение от степента на СУ. по ксоро да използва а не да притежава
-На ниво 0, играчат може да изработи обикновена кукла. При ушиването й, трябва да се използва биологичен материал на жертвата.биологичен материал не е точно фентъзи дума, и късм върши работа
-На ниво 5, горепосоченото условие отпада. Свързването на душата на куклата с тази на жертвата отнема 12 ТД, струва 2*СУ мана. Успешно е, ако се изпълни неравенството МУ+3 з6>16+ПсУ. Може да се прави само веднъж за кукла А жертвата може ли да се тоскубне?
-На ниво 10, куклата може да се използва много кратно.иначе еднакратно ли е и колко продължава използването? Ккаво пречи да се ползва пак?

Активни умения:

-Пробождане на куклата с топлийка
Цел: протовник с душа свързана с куклата на кукловода
Цена: 4 ТД; 2*СУ мана
Щети: СУ/2 зара. В голяма част от случаите, жертвата не разбира от къде идва болката и кървенето. Действията на кукловода, обаче, могат да бъдат уловени от артифактите на ордена на Сребърния меч.
има ли някакво минимално разстояние или може и от другия край на света?
-Манипулация (изисква СУ от поне 6)
Цел: противник с душа свързана с куклата на кукловода
Цена: 3*СУ мана, СУ мана за рунд поддръжка
Ефект: Кукловодът получава бонус от СУ/3 към обаянието си към всички чекове свързани с жертвата

-Защита на душата (изисква СУ от поне 9)
Цел: Приятелска с душа свързана с куклата на кукловода
Цена:4*СУ мана, СУ мана за рунд поддръжка Ако си по добър ще ти струва повече?
Ефект: За времето на действие на заклинанието, целта търпи едва 1/5 от нормалните щети във битка (и 5*всички щети, нанесени на куклата). Ако загине, душата се съхранява в куклата за ограничено време (час) по време на което може да реши да се върне в тялото си (стига то да не в състояние, което да не позволява поддържането на жизнени фуккции) с 1 ТЖ

Забележка: Често придобеването на СУ Кукловод на степен над 6 води до третирането на играча като създание на злото (препратка към СУ Екзорсист)
Защо се третира като такова създание?
Освен това не видях как става избора на жертавата, просто си повислуш за нея или трябва да я посочиш или поне да я виждаш?
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » чет яну 13, 2011 10:18 am

Код: Избери всички

Изисквания: Инт 12; Пр 8 (за да може да изработи качествена кукла) Не виждам защо трябва да чете гладко за да изработи кукла, исреч изискването на ИН го намирам ненужно. 
Добре, махам изискването за интелект.
При покачване на ниво, кукловодът увеличава маната си с СУ точки доста мана за немаг
По принцип идеята ми беше за някакъв вид алтернативен маг. Намалям го на СУ/2
по ксоро да използва а не да притежава
Тук имам предвид магическа кукла, а не просто красиво ушит плат. Имам предвид, че магочески заредена кукла може да има само 1 във всеки един момент. Не е разрешено да има колекция и да си избере тази, която мъ трябва в зависимост от жертвата.
А жертвата може ли да се тоскубне?
Не, освен ако някой не направи разваляне на магия или нещо подобно
иначе еднакратно ли е и колко продължава използването? Ккаво пречи да се ползва пак?
Веднъж създадена, връзката може да остане и за вечни времена, стига магията да не бъде развалена. Което може да направи и самият кукловод, ако реши, че му трябва нова кукла за друга жертва. Тук се опитвам да взаимства, концепцията за soulbound от УаУ
има ли някакво минимално разстояние или може и от другия край на света?
Добър въпрос. Нека да е максимум СУ*10 метра
Ако си по добър ще ти струва повече?
Олял съм се. Мислех ефекта да е свързан със степента на СУ...следва цената да е 45 мана за произнасяне и 9 за поддръжка
Защо се третира като такова създание?
Освен това не видях как става избора на жертавата, просто си повислуш за нея или трябва да я посочиш или поне да я виждаш?
Магията на свързването е леко демонична по природа и с времето се пропива в кукловода. Освен ако не правиш най-простата кукла с парчетата косми от жертвата, трябва да я виждаш
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » чет яну 13, 2011 4:14 pm

Самият аз имам идея за подобно СУ и не виждам защо трябва да бъде непременно зло умение.

Нещата може да са двупосочни. Например:

1. Границата на живота.
- положителен аспект на магията.
Увеличава горната граница на Свързания с Куклата със СУх2 примерно. Покачването на горната граница не идва с моментално покачване на текущите точки живот. Ако куклата бъде унищожена горната граница се смъква.
Също така се сваля надолу границата, след която идва смъртта - от минус 16 става минус (16+СУ), което може да се стакне с Жажва за живот в комбо.
- отрицателен аспект на магията.
Снижава горната граница на Свързания с Куклата със СУх2 примерно. Понижаването на горната граница не води до намаляне на текущите точки живот, ако те са били смъкнати под новата граница още преди това.. Ако куклата бъде унищожена горната граница се възстановява.
Също така приближава към нулата границата, след която идва смъртта - от минус 16 става
минус (16-СУ).

2. Церене
- положителен аспект на магията
Възстановява трайни наранявания, осакатени крайници (но не й напълно отделени от тялото), понижени по някаква причина първични или вторични показатели. Възстановяването е с максимум СУ точки. Прехвърля в куклата последици от проклятия, болести и прочие нещаствия, които се случват на свързания с куклата.
- отрицателен аспект на магията
Причинява трайни наранявания със СУ точки. Слага затруднение при ползването на крайници ( сякаш са получили достатъчно наранявания) или понижава първични или вторични показатели със СУ/3.
Дава възможност върху свързания да бъдат сложени проклятия или други отслабващи видове магии, казани по адрес на куклата.

3. Пряко лечение
- положителен аспект - лекува
отрицателен аспек - нанася демидж (ти горе си дал пример)

4. Има-няма
положителен аспект
- към куклата се добавя липсващ крайник, пръст, око и т.н - при положение че свързаният с куклата има съответната липса и самата кукла е изработена анатомично точно. Възстановяването отнема време за правене и самата ръка не се появява от раз като при Лечение на тежки рани, а израства за около 13-СУ часа.
Също така - на куклата може да се запаше миниатюрна имитация на меч, колан, кесия с пари и т.н. Като за някакъв период от време свързаният има за период от СУ/4 дни +СУ/4 към късмет, плюс СУ/6 допълнителни опити за ползване на късмет. Условието, че допълнителните опити и бонуса към късмет се ползват когато свързания търси или се домогва да получи предмета, който е изобразен като добавен на кукличката.
- от куклата се махат брадавици, загрозяващи белези, гърбици, болести (как си представя болестите кукловода е въпрос на въображение).
Също така - от куклата може да се махне предварително сложена миниатюрна имитация на бесило, венчална халка, парченце хартия на руло (имитиращо заробващ заем и т.н)

отрицателен аспект - практически същото като горе, само че във вреда на свързания. Изсъхват му крайници, ослепява с едното или двете очи, оглушава, става импотентен и т.н.
Лошият късмет си е лош късмет - наказание от СУ/4 към всички опити за ползване на късмет в продължение на СУ/4 дни, дори директно наказание от СУ/4 при всички чекове, свързани с дадено събитие/явление от живота.

Важна забележка: Само възстановяването/осакатяването на крайници и сетива става от самосебе си. Символичните предмети, брадавиците, болестите и другите неща трябва да унищожат символично (най-често в огън, с пускане по течаща вода и т.н), да се прехвърлят на друг или да се съхраняват по някакъв символичен начин.
Съответно добавяните неща трябва да се вземат от друг свързан или от "склада". Даването на неща, които не се взимат или не са на склад трябва да е трудно, много трудно...
И обратно - дори церенето на крайници е по-лесно, ако в склада има "отнет" крайник от жертва. Същото е и за болестите и т.н.

5. Дланта на Съдбата
- положителен аспект - това, което горе си написал за съхраняването на живота на свързания в куклата.
- отрицателен аспект - ами мисля че е ясно - хард тест за кукловода и ... при успех има инстънт кил. Без право на обжалване. Куклуводът откъсва главата на куклата, заравя я в пръст или я изгаря - като успява да пренесе ефекта върху свързания.

6. Други - има, просто в момента не се сещам.
На първо място - кукловодът трябва да може да има поне две кукли едновременно - защото много от нещата му са свързани с това да вземе от някого, за да даде на някого.
Трябва да има и нещо като мистичен склад.

Комботата от две кукли в общ ритуал дават възможности за допълнителни магии

ползването на "склада" - дава допълнителни възможности за заклинания, свързани с ползването на "реквизита". Тука влиза изработката и бонусите от разни игли, восък, биологичен материал от потенциалния свързан и т.н.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » пет яну 14, 2011 9:10 am

Според мен, най-удачно е да има 2 варианта на кукловод - моя и твоя. При теб става въпрос за значително по-системно-задълбочени бонуси
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Отговори