Това не го разбирам какво общо има с драконите, но това не е и от значение. Драконът си е Дракон, където и да се намира. В легендите на Магландиум са описани като най-силните възможни създания въобще - нужна е била намеса на богинята Кали, за да ги унищожи. Оттук насетне е лесно да си направите сметка за техните способности и умения - били са достойно предизвикателство за Богиня!!!Hazalad написа:Само че левелите в Д&Д не могат да се сравняват с тия в аксиом тъй че примера е неподходящ според мен.
НИП-овете
Модератор: Модератори
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
ами и аз това щях да кажа,ако Бат'Гойко не ме беше изпреварил.благодаря за разбирането.
примерът на хазалад
айде стига за днд,че усещам как аксиомци ревниво гледат изпод вежди и ровят с копитото в пясъка
примерът на хазалад
не казвам,че нивата имат едно и също значение в двете системи,но са съизмерими в някакава степен.демек,и онези герои не са били толкова слаби.а драконът си беше попадение в аисуинда,нямаш си и представа как се почувствах след последната битка-10 минути дишах тежко и не вярвах,че е станало.Драконите са прекалено силни за сам човек, пък било то 15-16то ниво, особено ако наистина статистиките им са от 40 нагоре. Но пък едно парти от 5-6 души евентуално би могла да опука гадината
айде стига за днд,че усещам как аксиомци ревниво гледат изпод вежди и ровят с копитото в пясъка
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Къвто и да е дракон. Ще грухне 12 точки на Горянин, Специалист в Лъкове, Поток от стрели и ако има още нещо, правещо го по-добър стрелец. После ще се промъкне колкото се може по-близо (поне изстрел разстояние), възползвайки се от бонусите, които Горнянина дава. Прицелени атаки към очите за 16 всяко - вероятно дракона даже няма да усети откъде му е дошло.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
от един дракон с 40 интелект очаквам някакви магически способности,които да му помогнат в случая...я да си оправи очите,я магическо зрение...може и някакъв капан или повишаване на бдителността-не че има нужда,и тя трябва да е към 40-50 някъде.в краен случай,като види,че не може да ти намери стрелеца,ще отлети,вместо да чака да си вземеш XP-то
- blade master
- Войн
- Мнения: 158
- Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
- Местоположение: София
- Контакти:
Малко трудно ще е да си представя дракон които да прави магии все пак в книгата пише че едно същество от вид животно не може да просъществува с повече интелект от 6 извинявайте ама ако дракона е с интелект от 20 той нямаше да напада ей тъй за кеф той щеше да се възползва от уменията си като превземе и ръководи някакъв по малък град или нещо такова (такъв висок интелект би му позволил дори и да говори!!!!)
Извинявам се за ужасяващия правопис...
един въпрос - как ще се почувства град, населен със 100 000 хора когато един дракон започне да ги командва?
Не забравяй, че я един дракон се покаже наяве, я се явяват разни приключенци, дето са повече от люспите на бронята му и той все някога ще падне ... и от него ще останат само чудесни брони.
И драконите са високо-ефирни същества, така че определено не им пречи да имат повече от 6 интелект ... а и предполагам, дори в Магландиум имат някакво разделение - червени, зелени, като всеки тип има различен характер; примерно червения какво би предпочел - топлите пари на вулкана, лавата и прахта, или глъчката на града, пълен със смъртни, глупави създанийца?
Или пък черния дракон, който ако излезе - ще го заколят; затова той седи тихичко и кротко в търсене на АртефактЪ, който ще му помогне да завладее света и да избие Боговете ...
Не забравяй, че я един дракон се покаже наяве, я се явяват разни приключенци, дето са повече от люспите на бронята му и той все някога ще падне ... и от него ще останат само чудесни брони.
И драконите са високо-ефирни същества, така че определено не им пречи да имат повече от 6 интелект ... а и предполагам, дори в Магландиум имат някакво разделение - червени, зелени, като всеки тип има различен характер; примерно червения какво би предпочел - топлите пари на вулкана, лавата и прахта, или глъчката на града, пълен със смъртни, глупави създанийца?
Или пък черния дракон, който ако излезе - ще го заколят; затова той седи тихичко и кротко в търсене на АртефактЪ, който ще му помогне да завладее света и да избие Боговете ...
Давам веднага малко инфо от едно приключение, което се игра и би трябвало да развие и историята на Магландиум дори
Група приключенци влизат в замък за да видят нещо си. По пътя се срещат с друга група наемници и един магьосник, които имат някаква задача. Цялата тая паплач отива при 2-ри магьосник и там двамата Велики се поступват и правят малка каймичка между двамцата си, като първия успява да излезне победител на цената на една жертва - гигант, от групата наемници, което пък предизвиква мъничка разпра между наемниците - елфаната там явно се е влюбила в гиганта и има желание за мъст, но изчаква още.
Групата наемници се катери по етажите до тавана, влизат в тъмна и голяма зала (нищо не се види). Един от приключенците, претендиращ да бъде черен магьосник прави светлина и вижда главата на вкаменен дракон, при което получава инфаркт (въпросния беше на 60+ години човек със слабо сърце. За справка в някоя от другите теми Химера беше споменал същия случай).
Първият магьосник в последствие се оказва, че има разни артефакти, с чиято помощ може да контролира и заповядва на дракони. Започва той ритуала по съживяването му, но приключенците не са на същото мнение и подпомогнати от елфаната на наемниците и още един от тях се справят на бързо с останалите наемници и магьосника, но за съжаление е късно - дракона е събуден вече, а няма кой да използва артефактите за да го спре. Последваха няколко грозни ситуации, в които умират почти всички приключенци и наемници. Остава само единият от ИГРАЧИТЕ и наемницата елфана. Двамата решават да опитат да върнат дракона, който излетял на вън свободен и започват да използват артефактите, но понеже не знаят точно как нищо не постигат с изключение на това, че дракона се връща и почва да им се хили и да ги гледа какво правят. По някое време явно му писва на оная работа (от дет излизат яйцата де!) и казва, че ще съживи героите, ако му дадат артефактите (3 кристала и една книга). Разбира се, ако искат той може да ги убие, да си ги вземе сам и да си отиде. В крайна сметка нашите герои бяха лишени от част от артефактите (бяха останали само 3 медальона още) и почти всички бяха съживени, включително и гиганта-наемник (в последствие гиганта-наемник и елфаната-наемник влюбено се отделиха и отиват някъде да си живеят заедно!) и Дракона доволен с предметите си отлита.
Това между другото би трябвало да влезне в реалното време на Магландиум, т.е. има един жив дракон, който е на свобода! Къде е обаче и кога ще почне да тормози света - никой не знае. Просто го имайте предвид.
Група приключенци влизат в замък за да видят нещо си. По пътя се срещат с друга група наемници и един магьосник, които имат някаква задача. Цялата тая паплач отива при 2-ри магьосник и там двамата Велики се поступват и правят малка каймичка между двамцата си, като първия успява да излезне победител на цената на една жертва - гигант, от групата наемници, което пък предизвиква мъничка разпра между наемниците - елфаната там явно се е влюбила в гиганта и има желание за мъст, но изчаква още.
Групата наемници се катери по етажите до тавана, влизат в тъмна и голяма зала (нищо не се види). Един от приключенците, претендиращ да бъде черен магьосник прави светлина и вижда главата на вкаменен дракон, при което получава инфаркт (въпросния беше на 60+ години човек със слабо сърце. За справка в някоя от другите теми Химера беше споменал същия случай).
Първият магьосник в последствие се оказва, че има разни артефакти, с чиято помощ може да контролира и заповядва на дракони. Започва той ритуала по съживяването му, но приключенците не са на същото мнение и подпомогнати от елфаната на наемниците и още един от тях се справят на бързо с останалите наемници и магьосника, но за съжаление е късно - дракона е събуден вече, а няма кой да използва артефактите за да го спре. Последваха няколко грозни ситуации, в които умират почти всички приключенци и наемници. Остава само единият от ИГРАЧИТЕ и наемницата елфана. Двамата решават да опитат да върнат дракона, който излетял на вън свободен и започват да използват артефактите, но понеже не знаят точно как нищо не постигат с изключение на това, че дракона се връща и почва да им се хили и да ги гледа какво правят. По някое време явно му писва на оная работа (от дет излизат яйцата де!) и казва, че ще съживи героите, ако му дадат артефактите (3 кристала и една книга). Разбира се, ако искат той може да ги убие, да си ги вземе сам и да си отиде. В крайна сметка нашите герои бяха лишени от част от артефактите (бяха останали само 3 медальона още) и почти всички бяха съживени, включително и гиганта-наемник (в последствие гиганта-наемник и елфаната-наемник влюбено се отделиха и отиват някъде да си живеят заедно!) и Дракона доволен с предметите си отлита.
Това между другото би трябвало да влезне в реалното време на Магландиум, т.е. има един жив дракон, който е на свобода! Къде е обаче и кога ще почне да тормози света - никой не знае. Просто го имайте предвид.
Скална Горгона
Описание: За скалните горгони се знае наистина малко. Отчасти защото са нощни ловци, а от друга, защото са рядко срещани. Повечето хора дори не знаят за тяхното съществуване. Живеят в пещери по склоновете на някои от по-големите планини, на семейства от 5-10 индивида от които две трети са ловци. Физически горгоните напомнят най-вече човекоподобни прилепи с размах на крилата над 6 метра и тегло ненадвишаващо 80 кг. Имат сивочерна рядко окосмена кожа, изключителен слух и нюх, но слабо зрение.Не са разумни и е невъзможна каквато и де е форма на комуникация с тях. Ловуват на група, само нощно време и се хранят с всичко което могат да докопат - нощни птици, бозайници, хора, мърша и какво ли още не. Всъщност дори тежкоранените и мъртви горгони също стават храна на семейството.
Бележки: Нощно животно! Атакува на групи от 3 до 12 горгони.
Основната причина да са успешни ловци е специално умение. Те издават вусокочестотен звук парализиращ ума на жертвата и даващи на хищната група възможност да я убият. След това групата я изяжда и се прибира с малкото останки в пещерата си, вероятно за да нахранят останалите членове на семейството.
Друга форма на лова е така нареченото примамване на жертвата - един от ловците издава звуци, наподобяващи викове които да привлекат потенциална храна. Веднъж привлечена, останалите от групата използват зашеметяващи звуци и изяждат жертвата. Този тип засада обаче, е рядко срещан - нужни са много усилия да се научи и възпрозведе звук, достатъчно близо до естествения за плячката.
НИ: 5 СК: 20 РЕ: 20 МР: 3-5 МТ: 5-10
СИ: 24 Л: 16 ПР: 15 ИН: 3 И: З4
БЩ: 10 БЗ: 15 ТД: 16 ТЖ: 80
Атака 1: 21 (Удар с Лапа /3 зара / 5ТД)
Атака 2: 18 (Захапка /2 зара / 7ТД)
Обща ЗА: 30
МЗ: 0 УО: 5 ПсУ: 15 Воля: 15
Бди: 7 Ста: 4 Обоняние: 5 Про: 14+5
Умения:
Зашеметяване (веднъж по време на битка скалната горгона може да опита да зашемети противника си за два хода, като зашеметения противник не може да предприема каквито и да е действия - защитаване от атаки, атакуване, движение и др... Успеваемоста се изчислява по този начин: 3 зара + 10 > 16 + ПсУ на нападнатия герой);
Промъкване(+5);
Лети (Не може да бъде атакуван с оръжие за ръкопашен бой, освен при контраатака)[/b]
Описание: За скалните горгони се знае наистина малко. Отчасти защото са нощни ловци, а от друга, защото са рядко срещани. Повечето хора дори не знаят за тяхното съществуване. Живеят в пещери по склоновете на някои от по-големите планини, на семейства от 5-10 индивида от които две трети са ловци. Физически горгоните напомнят най-вече човекоподобни прилепи с размах на крилата над 6 метра и тегло ненадвишаващо 80 кг. Имат сивочерна рядко окосмена кожа, изключителен слух и нюх, но слабо зрение.Не са разумни и е невъзможна каквато и де е форма на комуникация с тях. Ловуват на група, само нощно време и се хранят с всичко което могат да докопат - нощни птици, бозайници, хора, мърша и какво ли още не. Всъщност дори тежкоранените и мъртви горгони също стават храна на семейството.
Бележки: Нощно животно! Атакува на групи от 3 до 12 горгони.
Основната причина да са успешни ловци е специално умение. Те издават вусокочестотен звук парализиращ ума на жертвата и даващи на хищната група възможност да я убият. След това групата я изяжда и се прибира с малкото останки в пещерата си, вероятно за да нахранят останалите членове на семейството.
Друга форма на лова е така нареченото примамване на жертвата - един от ловците издава звуци, наподобяващи викове които да привлекат потенциална храна. Веднъж привлечена, останалите от групата използват зашеметяващи звуци и изяждат жертвата. Този тип засада обаче, е рядко срещан - нужни са много усилия да се научи и възпрозведе звук, достатъчно близо до естествения за плячката.
НИ: 5 СК: 20 РЕ: 20 МР: 3-5 МТ: 5-10
СИ: 24 Л: 16 ПР: 15 ИН: 3 И: З4
БЩ: 10 БЗ: 15 ТД: 16 ТЖ: 80
Атака 1: 21 (Удар с Лапа /3 зара / 5ТД)
Атака 2: 18 (Захапка /2 зара / 7ТД)
Обща ЗА: 30
МЗ: 0 УО: 5 ПсУ: 15 Воля: 15
Бди: 7 Ста: 4 Обоняние: 5 Про: 14+5
Умения:
Зашеметяване (веднъж по време на битка скалната горгона може да опита да зашемети противника си за два хода, като зашеметения противник не може да предприема каквито и да е действия - защитаване от атаки, атакуване, движение и др... Успеваемоста се изчислява по този начин: 3 зара + 10 > 16 + ПсУ на нападнатия герой);
Промъкване(+5);
Лети (Не може да бъде атакуван с оръжие за ръкопашен бой, освен при контраатака)[/b]
интересни гадини.мисля,че имат бъдеще,обаче този интелект=3 не е ли малко малък за чудовище,използващо тактика от този тип?описанието ти предполага да бъдат,ако не полуразумни,поне малко над средния интелект на животно(сложна тактика,социална структура).освен това не виждам причина да се казват горгони,нямат много общо с това,което аз съм запомнил от описанието им,но щом така ти харесва,няма лошо.
ако искаш мнение все пак,"сирени"лично на мен ми звучи по-добре.и то единствено заради омайващата песен.
между другото,целенасочена имитация на гласа на дадено създание,с цел да го примамиш,предполага,повече или по-малко,добре развит интелект(оп,май се повтарям...).най-интелигентните птици(папагалите,косовете)са признати за първенци в това отношение,защото могат да се научат да имитират звуци.без някаква известна цел.тъй че-идея:покачват интелект(с 1 на ниво,лил на 2 нива,да кайем),до максимум от 7 или 8,като при достигането му придобиват и втората специална способност.и началният ИН да е 5 или 6.
а за името:скални сирени.или пеещи харпии.
всичко това беше лично мнение,де.чудовищата са си твои.
абе в ендивал нямаше ли едни такива прилепи,дето парализират с ултразвук?агуаери се казваха май.
ако искаш мнение все пак,"сирени"лично на мен ми звучи по-добре.и то единствено заради омайващата песен.
между другото,целенасочена имитация на гласа на дадено създание,с цел да го примамиш,предполага,повече или по-малко,добре развит интелект(оп,май се повтарям...).най-интелигентните птици(папагалите,косовете)са признати за първенци в това отношение,защото могат да се научат да имитират звуци.без някаква известна цел.тъй че-идея:покачват интелект(с 1 на ниво,лил на 2 нива,да кайем),до максимум от 7 или 8,като при достигането му придобиват и втората специална способност.и началният ИН да е 5 или 6.
а за името:скални сирени.или пеещи харпии.
всичко това беше лично мнение,де.чудовищата са си твои.
абе в ендивал нямаше ли едни такива прилепи,дето парализират с ултразвук?агуаери се казваха май.
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Не знам за какво точно става въпрос (чета новите неща отзад напред), но в Аксиом има такива ограничения. СУ Точен удар например може да се ползва само (СУ/3) пъти за една битка. А дори и да нямаше, нищо не пречи да си въведете такова ограничение. А тази "специална атака" (каквато и да е тя) наистина трябва да изисква или повече ТД от нормална, или мана, или трябва да натрупва умора.Hasegade написа:о,сега се сетих.дай някакви ТД за специалната атака,също и ТМ или умора,ако искаш.за да не е "веднъж на битка"-в аксиом май не съм виждал такова определение(ако греша,се извинявам).обвържи го с някакъв изчерпаем ресурс,или намали успеха с по,да кажем,3 при всекиследващ опит.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
НИП
име: Капитан Георги Беневан
Описание: Строен, висок (195см.) мъж с добра физика с рамене на плувец и походка на дебнеща пантера. Лицето му е леко мургаво, с тена на човек бродил дълго под светилото, загрубяло с дълбока вертикална бръчка между гъстите черни вежди и тръпчинки на бузите сочещи, че усмивката често спохожда лицето на човека. Косата му е гарваново черна със същия блясък, влиза в контраст с яркозелените очи в които винаги играе закачливо пламъче. Мусколите очертаващи се под ярко зелената му туника не са големи но добре оформени. Обикновено носи плащ без качулка със същия цвят на туниката със златни кантове и избродирани инициали Г.Б. на ревера и катарама във формата на стилизираното светило с наколко отчупени лъча. На колана му от семпла ножница се подава полирана от употреба дръжка на явно добро оръжие (меч): Щ 4зара +4твърда, прекрасен баланс 5ТД за атака. Под туниката има магичен медальон повишаващ МЗ.
Занимание: Георги Беневан е командващ офицер на 2-ри звод на гвардията на Църквата на Орим включен в гарнизона на град Далдагор Амон. Неофицялно наема хора за някой по... специялни задачи на църквата (уреждане на нещастни случай на еретици, издирване и убеждаване на личности в правотата на възгледите на Църквата, издирване на някави артефакти свързани с единствения бог... и други) обикновенно търси хора в страноприемницата "Светлината на Орим".
Възгледи и характер: Капитана е искрено вярващ, с добри ораторски умения, способни да обедят доста хора в правотата му. Оценява високо “рицарското поведение”, не пие и не пуши – обикновено порицава тези качества с хапливи забележки. Широко скроен човек без предрасъдаци, носи на шеги и сам се шегува с околните и себеси. Доста търпелив, а когата някой започне да пуска откровенно груби шеги (особенно за Орим) става неописуемо учтив с него, (може да го почерпи) и се заинтересува от най-обикновени неща от рода на: къде е отседнал, кога ще напуска града, дали има някакви хронични болежки, как е със здравето, може ли да плува с тежести на краката и тем подобни безобидни теми .
Статистики и умения:
НИ 8 Вит. 2+2 Красота 14 Късмет 4 Обаян.13 СК 16 РЕ 24 СИ 8 Л 12 ПР 10 ИН 12 ИЗ 5
БЩ 0 БЗ 16 ТД 14 ТЖ 78
Атака Ръка 14+4/ Крак 16+4
Атака Меч 17+5+4 /Щ = 4зара +4+3
Обща ЗА 32+7 (лакирана кожена ризница под туниката)
Борба 14
МУ 10 МА 3 Мана 96 МЗ 0+2 УО 2+2 ПсУ 12 Воля 10 Бдит. 5 Ста. Зах. Про.
Умения и способности:
Воин 10
Спец оръж мечове 9
Лидер 6
Точен удър 6
Твърда кожа 6
Военна екипиравка 6; Убеждаване 6+3; Психология 7+3; Наблюдателност 7;
Политика 3+3; Религия 4; Риторика 8; Тактика 7; Логика 4
име: Капитан Георги Беневан
Описание: Строен, висок (195см.) мъж с добра физика с рамене на плувец и походка на дебнеща пантера. Лицето му е леко мургаво, с тена на човек бродил дълго под светилото, загрубяло с дълбока вертикална бръчка между гъстите черни вежди и тръпчинки на бузите сочещи, че усмивката често спохожда лицето на човека. Косата му е гарваново черна със същия блясък, влиза в контраст с яркозелените очи в които винаги играе закачливо пламъче. Мусколите очертаващи се под ярко зелената му туника не са големи но добре оформени. Обикновено носи плащ без качулка със същия цвят на туниката със златни кантове и избродирани инициали Г.Б. на ревера и катарама във формата на стилизираното светило с наколко отчупени лъча. На колана му от семпла ножница се подава полирана от употреба дръжка на явно добро оръжие (меч): Щ 4зара +4твърда, прекрасен баланс 5ТД за атака. Под туниката има магичен медальон повишаващ МЗ.
Занимание: Георги Беневан е командващ офицер на 2-ри звод на гвардията на Църквата на Орим включен в гарнизона на град Далдагор Амон. Неофицялно наема хора за някой по... специялни задачи на църквата (уреждане на нещастни случай на еретици, издирване и убеждаване на личности в правотата на възгледите на Църквата, издирване на някави артефакти свързани с единствения бог... и други) обикновенно търси хора в страноприемницата "Светлината на Орим".
Възгледи и характер: Капитана е искрено вярващ, с добри ораторски умения, способни да обедят доста хора в правотата му. Оценява високо “рицарското поведение”, не пие и не пуши – обикновено порицава тези качества с хапливи забележки. Широко скроен човек без предрасъдаци, носи на шеги и сам се шегува с околните и себеси. Доста търпелив, а когата някой започне да пуска откровенно груби шеги (особенно за Орим) става неописуемо учтив с него, (може да го почерпи) и се заинтересува от най-обикновени неща от рода на: къде е отседнал, кога ще напуска града, дали има някакви хронични болежки, как е със здравето, може ли да плува с тежести на краката и тем подобни безобидни теми .
Статистики и умения:
НИ 8 Вит. 2+2 Красота 14 Късмет 4 Обаян.13 СК 16 РЕ 24 СИ 8 Л 12 ПР 10 ИН 12 ИЗ 5
БЩ 0 БЗ 16 ТД 14 ТЖ 78
Атака Ръка 14+4/ Крак 16+4
Атака Меч 17+5+4 /Щ = 4зара +4+3
Обща ЗА 32+7 (лакирана кожена ризница под туниката)
Борба 14
МУ 10 МА 3 Мана 96 МЗ 0+2 УО 2+2 ПсУ 12 Воля 10 Бдит. 5 Ста. Зах. Про.
Умения и способности:
Воин 10
Спец оръж мечове 9
Лидер 6
Точен удър 6
Твърда кожа 6
Военна екипиравка 6; Убеждаване 6+3; Психология 7+3; Наблюдателност 7;
Политика 3+3; Религия 4; Риторика 8; Тактика 7; Логика 4
- Hazalad
- Работник
- Мнения: 109
- Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
- Местоположение: Някакво
- Контакти:
Ми чел съм аксиома да ти кажа за разлика от повечето пишещи тука. Само че това, че са споменати в религията на гоблините, не значи, че трябва непременно да им се мислят статистики и да ги правим игрова раса. Само че като сме сложили трол, даите и магмени гоблини бе. Като е гарга, да е рошава.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!
Магмените Гоблини, като такива, са част от митологията на гоблините и не се предполага да бъдат срещани от приключенците на този етап. Ако си спомняте, те се помещават дълбоко в земните недра, навътре в пещерите на гоблинит. Дори и да играете група само от гобнлини, не мисля, че ще е лесно да достигнете до тях - жреците на гоблините не биха допуснали някой да поставя под съмнение думите им или пък (да не дава Ахра-ман) да вземе да се срещне с тях и да получи наставления директно...
Именно поради тази причина не са давани (нито измисляни) статистики за тези митични създания. Предполага се, че са покрити със застинала (и не дотам) лава и, че са значително по-едри от нормалните гоблини - по-скоро клонят към тролите. Бавни са, ни са силни и много добре защитени - почти невъзможно е д абъдат наранени, но пък не е трудно да им се избяга.
Именно поради тази причина не са давани (нито измисляни) статистики за тези митични създания. Предполага се, че са покрити със застинала (и не дотам) лава и, че са значително по-едри от нормалните гоблини - по-скоро клонят към тролите. Бавни са, ни са силни и много добре защитени - почти невъзможно е д абъдат наранени, но пък не е трудно да им се избяга.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5