НИР - Не-Игрова Раса ;)

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

НИР - Не-Игрова Раса ;)

Мнение от Rezo » пет апр 22, 2005 9:47 pm

Здравейте :) Реших и аз с моето силно пубертетско излъчване да пробвам да се направя на велик и да постна тук една раса, показвайки знания, най-вече от индийската митология (не от Warcraft - за какво говоря, ще разберете по-нататък ;)). Стига толкоз де, това всъщност са и същества от един проект, който разработвам, да не ви очудва. Е, ето ги.

Предварително обявявам - давам основата. Всеки който иска, може да ги разработи и естествено, използва в кампаниите си. Стастистиките им трябва да се дооправят и може и някои други кусури ;)

И айде, не хапете много, и особено ти, Хазаладе :Р Приятно четене, надявам се да ви допадне.

“Конницата ни навлезе в земите на пустоща, готова да размаже гигантите. Но през нощта, когато почивахме, земята сякаш се разствори. От нейните недра излязоха изключително причудливи създания, които бяха сякаш направо от нашите най-лоши кошмари. С по четири ръце и наполовина човешко тяло, както и със змийска опашка, те съскаха заплашително насреща ни. Още преди да навлечем броните, ние бяхме напълно разбити. Единствен аз успях да се спася, макар и не с леки рани. И затова днес пиша това, тъй като вече знам, че на Магландиум съществуват и същества, които ние не познаваме.”

***
Не се знае дали са напълно разумни същества и дали се размножават като всички останали раси на Магландиум, нагите са най-скорощно откритата опасност за всички, дръзнали да припарят в най-северните части на Пустоща. Малцина са тези, оцелели след срещата с тях, и затова описанието не винаги е точно и ясно. Въпреки това, засега са се изградили следните представи за нагите:

Те са смесени създания – причината да внасят смут, погнуса и дори ужас у някои създания е, че от кръста надолу те имат дълга змийска опашка; от кръста нагоре повечето не се различават по нищо от обикновени хора. Лицето може би изглежда по-удължено, и всички наги имат прави тъмни коси, и това е всичко. Както вече казахме, вместо крака, тези създания имат змийска опашка, която заема около 3/4 от цялата им дължина (която варира около 3,60-4,20 метра в разцвета на силите им - 1м човек, 3м змия, изправена нагата достига на височина 1,70-1,90м). Люспите на опашката могат да варират във всички цветове и шарки, най-често срещани са тези с маскировъчна жълто-кафява окраска, златножълта и по-рядко червеникава и зеленокафява окраска. Тези люспи също защитават опашката от нараняване (защита +2). Нито мъжките, нито женските наги имат окосмение по тялото или пъп. Бременноста при нагите трае 2 години, след като изтече, женската снася до 3 яйца, от които до 1 час се излюпват малките наги. С растежа горния слой на кожата на опашката, който не се разширява започва да стяга нагата всяка половин година. Той започва да се олющва малко по малко и след около 1 седмица пада целия. Новата кожа отдолу е напълно подходяща за размера на нагата. Имат четири ръце.
Движението им се осъществява с помоща на опашката, която описва вълнообразни движения, и ако се напрегнат, нагите могат да изпреварят бягащ човек. Противно на някои убеждения, Нагите са топлокръвни. Имат малко по-голяма издръжливост на топлина на човешката, но студът е техен голям враг ( топлина на околната среда от -10 до 50"С). За жалост никой не може да каже нещо за характера им – той тъне в дълбока неизвестност.
Нищо не се знае и за техните легенди, произход, бит и култура; въпреки това някои магьосници предполагат, че са древна раса, живяла досега под недрата на земната повърхност в Пустоща – възможно е странните сгради, които са смятани от елфите за езически храмове всъщност да водят дълбоко под знойните пясъци към огромни подземни градове и галерии. Въпреки това, всичко това са предположения. Знаем само, че понякога нагите излизат от земята и нападат пътници и други животни. Не малко пътешественици са се отправяли към тези храмове, но никой не се е завърнал до момента.

Стастистики:
(Макар нищо да не се знае за нагите, все пак разказвачите трябва да знаят техните статистики, нали? ;) – бел. ав.)
Виталност: 2
Жизненост: 30
Сила: 3 - 11
Ловкост: 5 - 22
Интелект: 4 - 12
Прецизност: 4 - 14
Издръжливост: 3 – 11

Скорост: 18
МЗ: 0

Бърза атака – уникално умение на нагите да удрят заедно с четирите си ръце като нанасят общо поражение равно на (ОБЩО ЩЕТИ)/2. За целта обаче нагата трябва да има най-много четири оръжия във всяка ръка (ако са едноръчни) или две (ако са двуръчни). Така ако щетите, които нанесе, са 9, 13, 17, 12, то щетата, която ще нанесе нагата ще бъде (9+13+17+12)/2, т.е. (51/2 = 25). Изисква 20 мана за използване.

Неумели катерачи – умение катерене -8.

Изключително умели плувци – умение плуване + 6.

Люспеста кожа – люспите на опашката им усигуряват +3 защита от всякакви щети, без трошащи.

Не могат да владеят никакви акробатични умения. Не могат да бъдат магьосници.

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » пет апр 22, 2005 10:03 pm

Засега само ще кажа, че това са УЖАСНО ниски статистики - с 6-7 по-малко от другите раси. Ако ще са раса (било то и неигрова) добре ще е да не са толкова слаби.

ПП: Трябва да се направи и СУ "Бой с 4 оръжия" :D
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пет апр 22, 2005 10:07 pm

Чакай бе, никой не е казал че човека трябва да е силен като тигър или слона бърз като пантера.
Те са отделен биологичен(и полумагичен кат гледам) вид и това разбира се води до разлики от останалите.

Мен ме радват представени по този начин - дават достатъчно свобода на разказвача и биха допринесли за по-мистериозните кампании.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » пет апр 22, 2005 10:09 pm

това е идеята ;) Текат ми лигите, като си представям героите, предприели опасно пътешествие за навлизане в градовете на нагите :roll:

П.С.
иначе за статистиките - ами тук има и по-добри от мен, нека те ги оправят. Не обичам много статистиките.

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пет апр 22, 2005 10:10 pm

Мда, аз не съм запознат с рамките на статистиките в А16, но мисля че ще е добре да са боеспособни все пак... запознатите със системата ше кажат.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Hazalad
Работник
Мнения: 109
Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » пет апр 22, 2005 10:31 pm

Статистиките им наистина са ниски в сравнение с останалите раси, но след като са неигрова раса - става (за пример на хората началната най-ниска мисля беше 5, а максимума - 16.). Да кажем, че компенсират с високата ловкост и двете допълнителни ръце.

Не разбирам защо имат -8 на катерене. В крайна сметка имат две допълнителни ръце. Змиите нямат проблеми с катеренето принципно. И тия не би трябвало да имат.

За акробатичните умения съм напълно съгласен:)

Пак казвам - за НИП-ове са добре. Но не и за игрова раса.
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Alaris
Кадет
Мнения: 235
Регистриран на: пон дек 29, 2003 11:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Alaris » пет апр 22, 2005 10:34 pm

Ми аз отдавам -8 на катерене на това че нямат крака на които да стъпят. Висят единствено на ръцете. Дали 4 ръце могат да държат тялото увиснало също толкова ефикасно колкото да си помагаш с крака... не мога да преценя и не мисля че някой може.
BANG....You dead!! Изображение
No Guts, No Glory
Изображение

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » пет апр 22, 2005 10:36 pm

идеята е, че когато се катериш, ти използваш ръцете си за хватки и т.н., докато краката - най-вече за опора понякога. Тъй като не могат като змиите да се увиват около дървета например, и ще им бъде прекалено трудно да се набират постоянно с ръцете си, реших да го сложа това ограничение.

Бтв, специално за расата ще има СУ - Сервитьор. Много полезно!

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет апр 22, 2005 10:51 pm

Расата си е готина.
Разбирам, защо отбелязваш, че не ги вземаш от уаркрафт, но бъди спокоен, и в още две-три стратегийки ги има, така че дори и от там да си ги взел - страшно няма.

И все пак, както се казва в беснорез (май) - Светът е шарен. Скоро ще пусна (ба, скоро след като Тенорис във форумната игра пукне) и статистиките на полу-демоните, които са една моя измишльотина.

Ето такова предложение за раса уважавам!

Не, че мнението ми значи нещо...

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » пет апр 22, 2005 10:53 pm

значи впървом идеята ми дойде от Хироус и Уоркрафт заедно ;) Тъй като историята на нагите от WC ми хареса, а пък видът на тези в Heroes ми допадна страшно. Впоследствие успях да си набарам един руски том с кратко описание на митологиите и набарах нагите ;) Страшно яко :Р И ето, виждате ги леко преработени. За жалост съм толкова мързелив, че ще бъда принуден да ги оставя в тоя, неошлайфан вариант :D който иска - да се заема.

Потребителски аватар
Hazalad
Работник
Мнения: 109
Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » пет апр 22, 2005 10:54 pm

Трудно ще ги вземе/открадне от Уоркрафт след като те предварително са ги взели/откраднали отнякъде другаде вече:).
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » пет апр 22, 2005 10:55 pm

хихи, като се замисля всеки краде отнякъде ;) Но идеята за нага-сервитьор е яка ;) Щ ебъде майстор в раздаването на омлети :lol:

Потребителски аватар
Hazalad
Работник
Мнения: 109
Регистриран на: пет фев 13, 2004 4:39 pm
Местоположение: Някакво
Контакти:

Мнение от Hazalad » пет апр 22, 2005 10:58 pm

Ми поръчай на гил-галад или на дуумбрингър да ти измислят СУ Сервитьор. Ще е супер яко направено до степен, че след като се появи няма да има несервитьори в Магландиум. Ако те не успеят, Вилорп ще го направи със сигурност:)
I`m kid at heart, you see? When you tell me to stop, it just makes me run faster!

Потребителски аватар
Doombringer
Чирак
Мнения: 18
Регистриран на: пет мар 25, 2005 4:18 pm
Местоположение: В канавките
Контакти:

Мнение от Doombringer » съб апр 23, 2005 8:26 am

Хе хе,човече,незнам какво имаш против творчеството ми,ама като гледам така,твоите идеи не са особено интересни,май...Освен това всеки има право на мнение.Нагите стават,бива си ги,браво!(и аз като тебе съм бледен тийнейджър,та ми допадат думите ти)
- In nomine Patri, et Filii, et Spiritui Sancto, Amen!........ Dies irae- шептене в последната минута преди Катаклизма!

Havoc
Кадет
Мнения: 211
Регистриран на: чет фев 17, 2005 3:27 pm
Местоположение: Бургас

Мнение от Havoc » съб апр 23, 2005 9:13 am

Havoc написа:Засега само ще кажа, че това са УЖАСНО ниски статистики - с 6-7 по-малко от другите раси. Ако ще са раса (било то и неигрова) добре ще е да не са толкова слаби.

ПП: Трябва да се направи и СУ "Бой с 4 оръжия" :D
Не разбирайте това погрешно. И на мен ми харесва расата. Ще е интересно да срещнеш героите с наги. Но веднага ми се набиха на очи ниските начални показатели.
Ся да не ми се върже някой на глупостите по горе. Аз съм идиот, бе, хора! Не ме слушайте!

Потребителски аватар
Grim Reaper
Чирак
Мнения: 27
Регистриран на: нед яну 23, 2005 3:25 pm
Местоположение: Шотландия

Мнение от Grim Reaper » съб апр 23, 2005 10:00 pm

Кво става хора известно време ме нямаше,но сега съм тук.Това предложение за расата наги е много яко 8),но едно нещо не мога да разбера защо не могат да бъдат магове?
Ask no for whom the bell tones,it tones for theee!!!!

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » съб апр 23, 2005 10:43 pm

Всичко изглежда ок и готино. Но само аз ли забелязвам малкото несъответствие - "изключително добри плувци". Да бе знам, полу-змии са и т.н., но все пак живеят в пустинята? И за маговете ми е любопитно. Според мен ще бъде доста интересно да се види една нага, маг на огъня, как мята огнени кълбета от всяка ръка :twisted: .
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
blade master
Войн
Мнения: 158
Регистриран на: ср яну 12, 2005 9:28 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от blade master » съб апр 23, 2005 10:52 pm

Не мога да не намеся един пример от WC-3 е там имаше нага mage а защо по дяволите сега не могат да са mage-ове горките животинки и без това са леко пооръфани откъм статистики.
Редукцията на щетата е висока направи я еквивалентна на нивото.
Извинявам се за ужасяващия правопис...

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » съб апр 23, 2005 10:59 pm

Не мога да не намеся един пример от WC-3 е там имаше нага mage
Blade Master, нищо лично, но първо - в Warcraft няма как нагите да бъдат истински магьосници; второ - нагите от уоркрафт не приличат на тези тук; трето - ако исках да играя Уоркрафт, щях да играя Уоркрафт; нямаше да се хабя за Магландиум. Не могат да бъдат магьосници - хм, това може би е факт от техния произход може би. Както и да е, можете да го преиначите както искате.

Сен, както винаги прав в критиката :?

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » нед апр 24, 2005 12:42 pm

Расата е дадена добре като основа. Статистиките са си ОК, специалната им атака също... За магите няма лошо, просто да има друга раса в редиците на нагите, която да са тените магьосници - наги бойци и наги магьосници (магьосниците с други показатели - ИН повечко и по-малко Ловкост). А може и да са три вида - Танкове, Ловки пичове и Магосници. За катреенето май не виждам смисъл да са толкова порязани, но ако се измисли смислено обяснение - ОК. Както и за плуването де - забележката за Пустинята беше на място.
Нагите от бездната ли идват, или от друга суша? За сведения: Пустошта не е реално картографирана на север - там може да има връзка с архипелази, острови и дори сухопътна връзка с друг континент (налага се да го издам сега, като виждам накъде вървят нещата :)), така че за нагите има няколко варианта:
- Дошли са от Бездната... (трябва да имат нещо демонично, за да е така, или да са експеримент на демоните за нови бойни единици...
- Да са дошли по суша... Ивицата не бива да е много голяма и трябва да се появява само от време на време - веднъж годишно, когато има страхотен отлив, поради скупчване на трите луни в пределена позиция...
- Да са доплували от съседни архипелази - това би обяснило защо са толкова яки плувци.
- Може да се ползва и всичко от описаното по-горе - истина е :) и това за сушата и за архипелазите. Истинска голяма суша има доста на север след много рифове и опасни за плаване води.

Ами дерзайте - доразвивайте идеята, за да я видим завършена и официално одобрена на сайта ни. Така както започва я виждам как се появява. Но за целта и трябва бит и култура, предпочитания за начин на живот, стратегии по време на битка и т.н. подробности, за да са наистина полезни.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Rezo
Войн
Мнения: 134
Регистриран на: ср юли 21, 2004 12:41 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Rezo » нед апр 24, 2005 9:06 pm

хъм, бит и култура не вярвам да биха имали, или поне да се знае нещо за тях, освен споменатите по-горе предложения.

В случай, че никой не се наеме, то тогава бих я доразвил.

Reksar
Чирак
Мнения: 26
Регистриран на: съб май 19, 2007 10:36 am
Местоположение: БУРГАС

Мнение от Reksar » чет юни 14, 2007 7:59 pm

ми идеята ми се вижда супер единствено не съм съгласен за маговете но иначе идеята е супер

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » пет юни 15, 2007 9:59 am

Мога да се погрижа за културата им - стига да приемаш помощта ми.
Ако си съгласен да ти помогна - само кажи дали излизат на сушата, за да снасят яйца(хубаво е да имат тази връзка със шушата), както и дали имат занаяти - хубаво е да не са съвсем като тиамитите в Ендивал.

За липсата на магоьсници не съм напълно съгласен, освен ако няма нещо алтернативно от рода на СУ Друид, което да е свързано с начина им на живот. Но подобни екстри идват малко повече за раса, която ще е изцяло НИП. За това е достатъчно е да кажеш, че културата им забранява да се бъркат в естеството на Майка Природа, а магьосничеството им мяза на точно такава дейност. И понеже не може да има герой от тази раса, значи няма да има и нага, която да иска да излезе от калъпа и да опита що е то маг. Нали са неигрова раса.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Ain alkar
Ahlen
Мнения: 686
Регистриран на: вт яну 03, 2006 6:15 pm
Местоположение: Русе

Мнение от Ain alkar » пет юни 15, 2007 5:28 pm

Един пост на Резо ми направи впачатление:
Абе ти знаеш ли какво са нагите от УорКрафт, че те са били елфи някога и то от високите дето след 14 000 години на бой от страна на Легиона не щат да оставят магията ами се голяма работа един демон ги нападнал (ама кат са повече ко праят бягат при Малфюриън).

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пет юни 15, 2007 7:16 pm

хахахахахахахахахахахахахахахахах

не се излагай, когато не знаеш историята на играта

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Освен това, Резо знае поне 10 пъти повече от тебе за самата игра.

Потребителски аватар
CrazyMadMan
Калфа
Мнения: 59
Регистриран на: пон мар 19, 2007 7:13 pm
Местоположение: София, Овча Купел 2
Контакти:

Мнение от CrazyMadMan » пет юни 15, 2007 10:06 pm

Според мен, това че нагите нямат магьосници не е странно.Нали при разкъсването на сушата голяма част от магията изчезва и ако нагите идват от място където магия не е останала, съвсем логично е те да не я познават, следователно-да нямат магове. :idea:
Изображение
My frozen blade your hear will pierce,
filling it with morning frost.

Потребителски аватар
shizziss
Вречен
Мнения: 323
Регистриран на: съб мар 08, 2008 2:08 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от shizziss » ср фев 04, 2009 4:19 pm

Имам един въпрос. Имали някъква връзка между този вариянт на Нагите като раса и този пуснат в една друга тема?
Наги

Мъжки индивиди:
Виталност: 2
МЗ: 2
Скорост: 14 (във вода 16)
Жизненост: 33

Сила: 6 - 18
Ловкост: 6 - 17
Интелект: 3 - 10
Прецизност: 6 - 18
Издръжливост: 4 - 8


Женски индивиди:
Виталност: 1
МЗ: 2
Скорост: 14 (във вода 16)
Жизненост: 28

Сила: 4 - 14
Ловкост: 6 - 17
Интелект: 5 - 16
Прецизност: 5 - 16
Издръжливост: 4 - 8


Расови особености:
- Амфибии – освен че могат да живеят спокойно и под вода и на суша, нагите получават +6 Плуване и действията им във вода свързани с предвижване изискват 50% по-малко ТД.
- Пресъхване – Нагите имат постоянна нужда от вода върху кожата си. Кожата трябва да се мокри всеки час, като трябва да се овлажнят 100% от нея. Нага може да изкара 3 часа на сушата, без да изпита проблем. След това, кожата й изсъхва и започва да се напуква, а нагата натрупва по 2 Умора на час и прекратява всякакво естествено възстановяване. След като натрупа максимална възможна умора, нагата започва да губи по 2 ТЖ на час, до потапянето й за поне три часа във вода или до смъртта му. Ако нагата е започнала да губи живот, то й трябват три часа във вода, преди да се задействат естествените й възстановителни сили.
- Уязвимост към огън – всякакви огнени щети, които нагите поемат се удвояват.
- Неспособност да специализират в магическа школа Огън. Това не удвоява ефекти те на огнените магии! Ако на нага й бъде направена магията горящи юмруци, то тя понася всеки рунд щетата, която би добавила към атаката си.
- +2 МУ за магьосническа школа Вода.
- +2 МЗ срещу огнени заклинания.
- Катерене – змиевидните тела на нагите им позволяват да се катерят сравнително добре – Катерене +2
- Нагите не могат да яздят каквото и да е животно.
Аксиом 16 "Древна магия на Титания"... Около 1456 година...
Само един Разказвач знае, какво ще стане, ако боговете се върнат, магията удави света, а старите континенти изплуват...
Следва продължение...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср фев 04, 2009 4:39 pm

В другата тема са си мои. И са част от Хоул. Ще ги чакате :P

Потребителски аватар
kartacha
Вечният новак
Мнения: 987
Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнение от kartacha » ср фев 04, 2009 11:49 pm

Игрални ли са в Хоул и със същите статистики ли са, защото ако е така, не знам. Ужас.
За феновете на Diablo:
http://diablo-bg.site50.net

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср фев 04, 2009 11:52 pm

Зависи, за кои статистики говориш. Цитираните - да. Игрални са и ще са с тези статистики.

Отговори