Аз т'ва го разправям от десет кила време. Не се товарете с "реализъм", щото тъй или иначе не може да го имате. Откажете се от всякаква оригиналност, щото не можете да я имате.Andras написа:Единственият начин грифона да литне е чрез магия. Ама яка магия.
Грифони
Модератор: Модератори
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
2-ро да речем тогава, че се включват в менюто само на запандните грифони които понякога гнездят и по крайбрежията.
4-то за динозаврите говоря, да. На грифона не му трябва дълго време във въздуха - намира една коза гътвая изяждая и се препича на слънце. Ми аз за магия говоря, по нагоре обсъждахме 5 или десет разход на рунд. Това тъй и тъй е игра, а и грифони в реалноста не се срещат често... Не претендирам вобще за реализам.
Ако с това сме приключили дай друго?! И мерси за конструктивната критика, ако съм пропуснал!
4-то за динозаврите говоря, да. На грифона не му трябва дълго време във въздуха - намира една коза гътвая изяждая и се препича на слънце. Ми аз за магия говоря, по нагоре обсъждахме 5 или десет разход на рунд. Това тъй и тъй е игра, а и грифони в реалноста не се срещат често... Не претендирам вобще за реализам.
Ако с това сме приключили дай друго?! И мерси за конструктивната критика, ако съм пропуснал!
Ми като говориш за динозаврите, знаеш, че те вероятно са летяли около 95% пасивно. И всичко тия гмуркания и 'дръж костенурката с ноктите' са в сферата на висшата магика. Моят съвет е да лепнеш някаква мана на час за летене.
А, и ако си мислиш че грабливите птици (каквото поведение има грифона) си намират лесно и бързо храна, то си в голяма заблуда. Козата далеч не се намира лесно.
А, и ако си мислиш че грабливите птици (каквото поведение има грифона) си намират лесно и бързо храна, то си в голяма заблуда. Козата далеч не се намира лесно.
- Doombringer
- Чирак
- Мнения: 18
- Регистриран на: пет мар 25, 2005 4:18 pm
- Местоположение: В канавките
- Контакти:
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Название: Farkatos pisepile – Грифон Версия 2.0
Среща се между 3000 и 5000 метра надморска височина в северозападните и крайните източни части на Колоса, тавана на полета му се предполага да е 7000 метра, тъй като е видян да кръжи около подстъпите към връх Косивйан, въпреки това има двойки които гнездят в скалите по крайбрежието. Обикновено се рее на 30 до 80 метра над повърхноста. Рядко се задържа във вуздуха над 5 - 6 часа на ден изключение отново правят гнездящите по крайбрежието грифони, които благодарение на топлите въздушни течения достигат продължителнос на полета дори до 12 часа. Храни се главно с диви кози, козирози, муфлони, прочиства стадата на яковете дори пантерата и пещерната мечка присъстват в менюто му, когато плячката е оскъдна негови жертви стават също и по-дребни бозайници и птици(заек,мармот, лисица, глухар, орел, прелетни гъски...). Двойките гнездящи по крайбрежието се хранят също и с риба, тюлени и гигантските морски костенурки (когато излизат да снасят яйцата си), грифоните чупят техните черупки като ги издигат на 80 – 120 метра и ги пускат на скалите, това е деликатес за грифона тъй като месото им е възможно най-близко да това на драконите. Грифоните не се хранят често, средно около един път на 3 дни, но са способни да погълнат над 40 килограма месо на едно хранене. Гнездят в скални ниши, като женската сняся едно или две яйца веднъж на 5 години, дължащо са на дългия период на отглеждане на малките. Размахат на крилете му е между 16 и 22 метра, тежи под 200 килограма, височината при плешките е малко повече от 140 см., а дължината на тялото с опашката достига 4 метра. Нуждае се от 5 до 20 мана за час летене в зависимост от условията, за по специални маневри (по време на битка, или при нападение на плячката си) цената скача главоломно: 5 мана и 1 умора на рунд. Всяка гнездова двойка има постоянна ловна територия в зависимост от това до колко е богата на плячка, тя е м/у 300 и 1000 кв. км.
Грифона наистина е бил обяздван в миналото, но това не е лесно и не се е случвало от края на втората война на боговете. Той е създаден от Фанаар като естествен враг на драконите и в неговите предни нокти (макар и силно намаляла през поколенията) е останала достатъчно магия за да се справя с бронята им и техните яйца. Грифона напада “хора” само по две причини или е много гладен или Те са застрашили гнездото му (твърде са се доближили). Във втория случай грифона надава силни писъци и атакува свирепо, като на “молбата му” за помощ се отзовава както другия родител така и всеки друг грифон който го е чул.
Използва сложна тактика, за придвижване: 1 ТД прелитат до 4 метра, а по земя 1 ТД за 2 метра.
- На ниво получава 30 ТР и 15 ТЖ покачва предимно ловкост и прецизност до съответно 40 и 35
Сложност 10-12
НИ 14 СК 25 РЕ 39 МР 4(3-4 до 6 в полет)* МТ 7-10(2-3)*
СИ 18 Л 30 ПР 20 ИН 8 ИЗ 10
БЩ 8 БЗ 37(27)(17) ТД 22 ТЖ 210
Атака1: Л;СИ;ПР – 53 (Нокти (на предните крака)/ 4 зара +БЩ (преминава през всяка защита различна от адамантии и митрил) / 6ТД);
Тъй като Фанаар създал грифоните като естествен враг на драконите той вплел в техните предни крака изключително мощна магия способна да пробие люспите на драконите и дори черупката на техните яйца. Но тази магия през поколенията отслабвала и въпреки че още е достатъчно слилна за борба с дракон е започнала да се влияе от магичното поле на предметите. Адамантия е силно немагичен метал и поради това блокира магията, от друга страна митрилът е толкова добър проводник на магията, че тя изтича през него.
СпециЯлни атаки:
Атака2**: Смерч (въздушна магия 2-ро ниво активно само сред природата и МЗ влиза като усложнение) Разстояние: МУ; Цена 8 + 2 за рунд; Запаметяване: 2ТР и поне 3 пъти да се види (ако я прави грифона); Цел: поле със създание(я) в него; Време: по желание; Описание: Около създанията в полето се образува смерч, които вдига прахоляк (- 4 успех при стерлба към и от вътрешноста на смерча) и заради магическата си природа принуждава създанията да се придвижват всеки рунд, на Успех/2(или 3) метра, за да запази рановесие. (Ако се разделят около вяко се образува отделен серч който почва да гълта мана за подръжка, при условие че МА(на грифона)+3зара>16+МЗ(на създанието излизащо от смерча.))
Атака3 (наземна – щом бъде принуден да се приземи това е първата му атака): Грифона се присвива и скача към най-едрия в групата (ако е в обхавт 8 метра радиус), осъществявайки атака с нокти (53) едновременно към гърдите (с предните крака – преминават през всичко освен митрил и адамантии) и слабините ( услож. 8?) за 6+4 ТД (10) гълта и 12 мана, като ноктите на задните лапи са си най-обикновенни 5-10 сантиметрови и не игнорират бронята. За успеха към двете цели, проверката се извършва отделно
МУ 30 (2хИН+НИ)*** МА 10 Мана 224 (ИНхНИх2)***
МЗ 3 УО 2 ПсУ 19 Воля 19
Бди 10+8 Ста 37(8) Зах 54 Про 12+3
Умения: Промъкване (+3) тук се включва по скоро летенето; Зорко око (+8 Бди); Лети (не можа да бъде атакуван с оръжие за ръкопашен бой, освен при контраатака)(докато не понесе ТЖ/3 щета и тогава каца); Тъй като е въздушна твар понася двойни щети от Земя и редуцира наполовина Въздух; Големи размери –10 БЗ; Във въздуха –29 Ста.
* по новите правила
** Грифона се издига на 15-20 метра над целта или групата и застава неподвижен (намалява си БЗ с 10), след което “казва” заклинанието, като се “концентрира” за ? от ТД си. “Казва” заклинанието с приоритет към: маг, стрелец, войн.
*** Магично създание и поради това МУ и Маната се формират различно ?!?!?
В този си вид би трябвало да е по-добър и да се доближава до създанията “Х” от един преден пост (за справики – първа страница ако не се лъжа). Очаквам кометари и придложения за корекци (ако се налагат де :Р ), специално съм оставил нещо за Андрас, та да има каккво да критикува! Трогнат съм от щедроста ти и мисля да се възролзвам!
Среща се между 3000 и 5000 метра надморска височина в северозападните и крайните източни части на Колоса, тавана на полета му се предполага да е 7000 метра, тъй като е видян да кръжи около подстъпите към връх Косивйан, въпреки това има двойки които гнездят в скалите по крайбрежието. Обикновено се рее на 30 до 80 метра над повърхноста. Рядко се задържа във вуздуха над 5 - 6 часа на ден изключение отново правят гнездящите по крайбрежието грифони, които благодарение на топлите въздушни течения достигат продължителнос на полета дори до 12 часа. Храни се главно с диви кози, козирози, муфлони, прочиства стадата на яковете дори пантерата и пещерната мечка присъстват в менюто му, когато плячката е оскъдна негови жертви стават също и по-дребни бозайници и птици(заек,мармот, лисица, глухар, орел, прелетни гъски...). Двойките гнездящи по крайбрежието се хранят също и с риба, тюлени и гигантските морски костенурки (когато излизат да снасят яйцата си), грифоните чупят техните черупки като ги издигат на 80 – 120 метра и ги пускат на скалите, това е деликатес за грифона тъй като месото им е възможно най-близко да това на драконите. Грифоните не се хранят често, средно около един път на 3 дни, но са способни да погълнат над 40 килограма месо на едно хранене. Гнездят в скални ниши, като женската сняся едно или две яйца веднъж на 5 години, дължащо са на дългия период на отглеждане на малките. Размахат на крилете му е между 16 и 22 метра, тежи под 200 килограма, височината при плешките е малко повече от 140 см., а дължината на тялото с опашката достига 4 метра. Нуждае се от 5 до 20 мана за час летене в зависимост от условията, за по специални маневри (по време на битка, или при нападение на плячката си) цената скача главоломно: 5 мана и 1 умора на рунд. Всяка гнездова двойка има постоянна ловна територия в зависимост от това до колко е богата на плячка, тя е м/у 300 и 1000 кв. км.
Грифона наистина е бил обяздван в миналото, но това не е лесно и не се е случвало от края на втората война на боговете. Той е създаден от Фанаар като естествен враг на драконите и в неговите предни нокти (макар и силно намаляла през поколенията) е останала достатъчно магия за да се справя с бронята им и техните яйца. Грифона напада “хора” само по две причини или е много гладен или Те са застрашили гнездото му (твърде са се доближили). Във втория случай грифона надава силни писъци и атакува свирепо, като на “молбата му” за помощ се отзовава както другия родител така и всеки друг грифон който го е чул.
Използва сложна тактика, за придвижване: 1 ТД прелитат до 4 метра, а по земя 1 ТД за 2 метра.
- На ниво получава 30 ТР и 15 ТЖ покачва предимно ловкост и прецизност до съответно 40 и 35
Сложност 10-12
НИ 14 СК 25 РЕ 39 МР 4(3-4 до 6 в полет)* МТ 7-10(2-3)*
СИ 18 Л 30 ПР 20 ИН 8 ИЗ 10
БЩ 8 БЗ 37(27)(17) ТД 22 ТЖ 210
Атака1: Л;СИ;ПР – 53 (Нокти (на предните крака)/ 4 зара +БЩ (преминава през всяка защита различна от адамантии и митрил) / 6ТД);
Тъй като Фанаар създал грифоните като естествен враг на драконите той вплел в техните предни крака изключително мощна магия способна да пробие люспите на драконите и дори черупката на техните яйца. Но тази магия през поколенията отслабвала и въпреки че още е достатъчно слилна за борба с дракон е започнала да се влияе от магичното поле на предметите. Адамантия е силно немагичен метал и поради това блокира магията, от друга страна митрилът е толкова добър проводник на магията, че тя изтича през него.
СпециЯлни атаки:
Атака2**: Смерч (въздушна магия 2-ро ниво активно само сред природата и МЗ влиза като усложнение) Разстояние: МУ; Цена 8 + 2 за рунд; Запаметяване: 2ТР и поне 3 пъти да се види (ако я прави грифона); Цел: поле със създание(я) в него; Време: по желание; Описание: Около създанията в полето се образува смерч, които вдига прахоляк (- 4 успех при стерлба към и от вътрешноста на смерча) и заради магическата си природа принуждава създанията да се придвижват всеки рунд, на Успех/2(или 3) метра, за да запази рановесие. (Ако се разделят около вяко се образува отделен серч който почва да гълта мана за подръжка, при условие че МА(на грифона)+3зара>16+МЗ(на създанието излизащо от смерча.))
Атака3 (наземна – щом бъде принуден да се приземи това е първата му атака): Грифона се присвива и скача към най-едрия в групата (ако е в обхавт 8 метра радиус), осъществявайки атака с нокти (53) едновременно към гърдите (с предните крака – преминават през всичко освен митрил и адамантии) и слабините ( услож. 8?) за 6+4 ТД (10) гълта и 12 мана, като ноктите на задните лапи са си най-обикновенни 5-10 сантиметрови и не игнорират бронята. За успеха към двете цели, проверката се извършва отделно
МУ 30 (2хИН+НИ)*** МА 10 Мана 224 (ИНхНИх2)***
МЗ 3 УО 2 ПсУ 19 Воля 19
Бди 10+8 Ста 37(8) Зах 54 Про 12+3
Умения: Промъкване (+3) тук се включва по скоро летенето; Зорко око (+8 Бди); Лети (не можа да бъде атакуван с оръжие за ръкопашен бой, освен при контраатака)(докато не понесе ТЖ/3 щета и тогава каца); Тъй като е въздушна твар понася двойни щети от Земя и редуцира наполовина Въздух; Големи размери –10 БЗ; Във въздуха –29 Ста.
* по новите правила
** Грифона се издига на 15-20 метра над целта или групата и застава неподвижен (намалява си БЗ с 10), след което “казва” заклинанието, като се “концентрира” за ? от ТД си. “Казва” заклинанието с приоритет към: маг, стрелец, войн.
*** Магично създание и поради това МУ и Маната се формират различно ?!?!?
В този си вид би трябвало да е по-добър и да се доближава до създанията “Х” от един преден пост (за справики – първа страница ако не се лъжа). Очаквам кометари и придложения за корекци (ако се налагат де :Р ), специално съм оставил нещо за Андрас, та да има каккво да критикува! Трогнат съм от щедроста ти и мисля да се възролзвам!
Последна промяна от Vilorp на чет апр 21, 2005 10:36 pm, променено общо 1 път.
След като вече лети с мана, 16 метровия размах на крилата няма да бърка в реализма, стига да не ги направиш като на амурче, естествено. Можеш спокойно да ги скъсиш до 10, което почти отговаря на стандартната представа.
Килограмите са абсурдни - тигърът е 300, тоз твоят, бидейки двойно по-голям от тигър, ще тежи към 2,5 тона и то при условие, че крилата са безтегловни (от уважение към биолозите - всички други изводи следващи от квадратно- и линейно- кубичния закон не отчитам, за да може грифонът все пак да съществува).
Килограмите са абсурдни - тигърът е 300, тоз твоят, бидейки двойно по-голям от тигър, ще тежи към 2,5 тона и то при условие, че крилата са безтегловни (от уважение към биолозите - всички други изводи следващи от квадратно- и линейно- кубичния закон не отчитам, за да може грифонът все пак да съществува).
Килата не пасват. Един ездитен кон е повече, за тежките и товарните да не говорим че са три до пет пъти по толкоз. Излиза въпроса - е ли или не е по-тежък от кон... ако е(което е реалния вариант) - слагаш му едни граници на теглото от 700 до 1,600 кила и що годе ще става.
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ми всъщност в описанието съм писъл 140 при плешките - ще рече че е малко по голям от тигър, свил съм го спрямо версията - голям като кон. Освен това се придържам към тезата, че ако маната му секне по време на полет трябва поне да се приземи жив, а 10 метровия размах на който се спряхме няма начин да заържи 2 тона във въздуха, и като комар да пърха (въпреки че ще е интерестна гледка). И преди да кажете, че маната няма да му свърши в полет щот си я следи или нещо от тоя род погледнете колко е разхода по време на битка, а и при условие... ама айде за това друг път.
Та малко по голям от тигър + крила и олекотон скелет ако не е 300, 600 да е ама повече ми се вижда твъъърде много!
Друго?
Та малко по голям от тигър + крила и олекотон скелет ако не е 300, 600 да е ама повече ми се вижда твъъърде много!
Друго?
Чакай сега.... нали точно затова иска мана летенето. Защото няма начин да го вдигнеш във въздуха това туловище освен ако не го взривиш. А си е туловище, защото няма кухи кости дето да влязат в него и да го поддържат изправено и цяло.
Границите които съм дал са малко по-високи от тези на кон... Не разбирам за какво ти пречи масата му.... да, това е едно тежко говедо... и кво?
Границите които съм дал са малко по-високи от тези на кон... Не разбирам за какво ти пречи масата му.... да, това е едно тежко говедо... и кво?
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
Бих казал, че и 350-400 кг ще му стигнат, за да е огромен - рядко лъвове и тигри надминават тези кг, пък са си доста големи. Няма смисъл да се сравнява с кон-тежковоз, или онези дето са били за рицарите - само те надминават 500 кг, нормалният жребец не е над 350. Да не забравяме, че едно време по цирковете силачите са вдигали именно коне (някакси не ми се вярва да са били споменатите чутовни кила). Иначе е логично при свършване на маната да му остават някакви сили, които да го приземя - все пак нормалната еволюция би следвало да го е научила на това.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Е, на магическата еволюция Но както и да го решава би било досадно, ако при изчерпване на маната му се налага да се прецени на колко метра височина е, над какъв терен и как това ще се отрази на падането му... Излишно ми се вижда.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Няма смисъл да се сравнява с кон-тежковоз, или онези дето са били за рицарите - само те надминават 500 кг, нормалният жребец не е над 350.
Microsoft® Encarta® Reference Library 2003 написа:Typical riding horses stand 14 to 16 hands high and weigh 400 to 500 kg (900 to 1,100 lb). The largest horse on record was a Belgian that stood 1.8 m (6 ft) tall, or 18 hands, and weighed 1,450 kg (3,200 lb).
BANG....You dead!!
No Guts, No Glory
No Guts, No Glory
- Chimera
- Кадет
- Мнения: 211
- Регистриран на: пет дек 28, 2001 12:55 pm
- Местоположение: Магландия
- Контакти:
Мда прав си - ето и как се смята: http://www.agric.nsw.gov.au/reader/1038
Every once in a while, declare peace. It Confuses the hell out of your enemies. - FRA #76
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
Внимавайте за алигатори в багажника на спидера!
Форум на Българската Ролева Гилдия
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Атака2**: Смерч (въздушна магия 2-ро ниво активно само сред природата и МЗ влиза като усложнение) Разстояние: МУ; Цена 8 + 2 за рунд; Запаметяване: 2ТР и поне 3 пъти да се види (ако я прави грифона); Цел: поле със създание(я) в него; Време: по желание; Описание: Около създанията в полето се образува смерч, които вдига прахоляк (- 4 успех при стерлба към и от вътрешноста на смерча) и заради магическата си природа принуждава създанията да се придвижват всеки рунд, на Успех/2(или 3) метра, за да запази рановесие. (Ако се разделят около вяко се образува отделен серч който почва да гълта мана за подръжка, при условие че МА(на грифона)+3зара>16+МЗ(на създанието излизащо от смерча.))
Атака3 (наземна – щом бъде принуден да се приземи това е първата му атака): Грифона се присвива и скача към най-едрия в групата (ако е в обхавт 8 метра радиус), осъществявайки атака с нокти (53) едновременно към гърдите (с предните крака – преминават през всичко освен митрил и адамантии) и слабините ( услож. 8?) за 6+4 ТД (10) гълта и 12 мана, като ноктите на задните лапи са си най-обикновенни 5-10 сантиметрови и не игнорират бронята. За успеха към двете цели, проверката се извършва отделно
** Грифона се издига на 15-20 метра над целта или групата и застава неподвижен (намалява си БЗ с 10), след което “казва” заклинанието, като се “концентрира” за ? от ТД си. “Казва” заклинанието с приоритет към: маг, стрелец, войн.
???
Атака3 (наземна – щом бъде принуден да се приземи това е първата му атака): Грифона се присвива и скача към най-едрия в групата (ако е в обхавт 8 метра радиус), осъществявайки атака с нокти (53) едновременно към гърдите (с предните крака – преминават през всичко освен митрил и адамантии) и слабините ( услож. 8?) за 6+4 ТД (10) гълта и 12 мана, като ноктите на задните лапи са си най-обикновенни 5-10 сантиметрови и не игнорират бронята. За успеха към двете цели, проверката се извършва отделно
** Грифона се издига на 15-20 метра над целта или групата и застава неподвижен (намалява си БЗ с 10), след което “казва” заклинанието, като се “концентрира” за ? от ТД си. “Казва” заклинанието с приоритет към: маг, стрелец, войн.
???