СМЪРТ НА ГЕРОИТЕ.СЪВЕТИ ОТ РАЗКАЗВАЧИ
Модератори: hameleona, Модератори
СМЪРТ НА ГЕРОИТЕ.СЪВЕТИ ОТ РАЗКАЗВАЧИ
АБЕ,ОТДАВНА МЕ ЧОВЪРКА ВАПРОСА,КАКВО ДА ПРАВЯ С УМРЕЛИТЕ ГЕРОЙ;
1 ДА ГИ САЖИВЯ КАТО ИМ ВЗЕМА 10% ОТ ОПИТА И 20% ОТ ПАРИТЕ
2 ДА ГИ ПРЕВЪРНА В БЕЗМОЗЪЧНИ ЗОМБИТА С 0 ИНТ 0 ИЗД И ТН И ТН ,ДОКАТО НЕ НАМЕРЯТ НЯКОИ БЕЗМОЗАЧЕН МАГЬОСНИК ,КОИТО ДА ГИ САЖИВИ
3 ДА ГИ ОСТАВЯ МЪРТАИ ДОКАТО ДРУГИТЕ ИМ ГИ НОСЯТ И ИМ ТЪРСЯТ НАЧИН ЗА САЖИВЯВЯНЕ
4 ПРОСТО НИКОГА ДА НЕ УМИРАТ
5 ЗАРЯЗВА ГЕРОЯ И СИ ПРАВИ НОВ(КОЕТО ПЪК Е НАЙ ГЛУПАВОТО ОТ ВСИЧКИ)
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
1 ДА ГИ САЖИВЯ КАТО ИМ ВЗЕМА 10% ОТ ОПИТА И 20% ОТ ПАРИТЕ
2 ДА ГИ ПРЕВЪРНА В БЕЗМОЗЪЧНИ ЗОМБИТА С 0 ИНТ 0 ИЗД И ТН И ТН ,ДОКАТО НЕ НАМЕРЯТ НЯКОИ БЕЗМОЗАЧЕН МАГЬОСНИК ,КОИТО ДА ГИ САЖИВИ
3 ДА ГИ ОСТАВЯ МЪРТАИ ДОКАТО ДРУГИТЕ ИМ ГИ НОСЯТ И ИМ ТЪРСЯТ НАЧИН ЗА САЖИВЯВЯНЕ
4 ПРОСТО НИКОГА ДА НЕ УМИРАТ
5 ЗАРЯЗВА ГЕРОЯ И СИ ПРАВИ НОВ(КОЕТО ПЪК Е НАЙ ГЛУПАВОТО ОТ ВСИЧКИ)
МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ
IVAN90
Изпробвай г ивсичките и виж кое ще хареса на тебе и на групата. Аз лично ссъм много твърдо против първото и не бих позволил героя ми да бъде съживен по подобен варварски начин, разваляки цялата му история..
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- del_mtg
- Войн
- Мнения: 172
- Регистриран на: ср фев 16, 2005 7:34 pm
- Местоположение: Beyond the limits
- Контакти:
Определено. Ако ще ги зъживавяш гледай другарите им да имат причина за това или пък щастлива случайност на съдбата, а защо не и божествена намеса. Но да е вплетено в историята на приключението, а и самия герой. Разбирасе можеш да го накажеш примерно като едното му око не е могло да се завърне към живота , или пък ако бронята му се е натрошила на пърченца при смърта, или е ограбен, но къде е логиката да му смъкваш опит. Даже би трябвало да получи опит, все пка е бил сред мъртвите .VORAC написа:Изпробвай г ивсичките и виж кое ще хареса на тебе и на групата. Аз лично ссъм много твърдо против първото и не бих позволил героя ми да бъде съживен по подобен варварски начин, разваляки цялата му история..
3 и 5.
Всъщност, 5 е сред по-интелигентните решения.
Може да е глупаво само от гледна точка на това, че за определени класове играчи(кхъ-новаци-кхъ), е трудно да измислят нормален герой и да го приобщят към групата. За определени класове Водещи пък е трудно да им помогнат или да измислят нова историйка която да приобщи или ангажира новите герои.
Всъщност, 5 е сред по-интелигентните решения.
Може да е глупаво само от гледна точка на това, че за определени класове играчи(кхъ-новаци-кхъ), е трудно да измислят нормален герой и да го приобщят към групата. За определени класове Водещи пък е трудно да им помогнат или да измислят нова историйка която да приобщи или ангажира новите герои.
I've had it with these motherfucking vampires in this motherfucking darkness.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
Специално в Аксиом 16 е написано някъде *1, че при възкресяване на герой неговата максимална жизненост спада с 1/10 от настоящата му, или нещо подобно. Така ако много често умира в един момент никой Бог няма да е способен да му помогне.
*1 - провери при смърт на героя или при магията Възкресение.
*1 - провери при смърт на героя или при магията Възкресение.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
Киди е прав, това е единственото наказание (което не е никак леко) за съживени с магия герои. Смъртта на един герой, може да е чудесен повод за допълнително приключение, а играчът... зависи дали го е убил по невнимание или поради правилно разиграване. Ако е по негова "вина", ами нека да си понесе последствията, като остане и само гледа една сесия, как останалите го носят напред-назад, търсейки подходящия магьосник (шаман, жрец). Акопък се е налагало да умре, поради добро разиграване на персонажа... Разказвачът трябва да намери начин да смекчи "наказанието", което е под формата на безучастно гледане.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Аз съм водел по вашия свят на фрийстайл сесии и въпросът с умирането стана много сериозен.
Помня следния случай - групата се озовава в земите на гигантите и в един момент, с едно от племената работата опира на бой - в който е ясно, че на всички ще им спукат задниците. Биячът на групата излиза напред и казва - аз ще се бия с главатаря ви.
.... Ми достойна постъпка и боят беше проточен много по-дълго, отколкото би бил строго по правилата, но свърши по единствения възможен начин .... после останалите герои сядяха на сянка и гледаха как онези двуметрови малоумници погребват с войнски почести техния другар... В този момент играчът със загиналия герой иска таймаут и ме пита:
- Ма нали ще ме съживиш? При което крадецът на групата казва:
- Не може, вече ти свалих ботушите от краката..
Казвам всичко това, защото лично за мен, а и за повечето играчи на които съм водел, номер Пет от твоите предложения е единсвения възможен начин. Убивал съм герои само като крайна мярка за малумна игра или когато самия играч, чрез развитието на героя си стига до момент, в който е готов да го жертва заради останалите ( подсмърчане, гълтоци кока-кола, приятелски потупвания по рамото, подаване на кърпички за сополите ... ). Но за сметка на това - веднъж убит - мъртъв за винаги.
При желание може да го върне обратно, но силно променен - преминал на страната на мрака или просто Не-мъртъв, с тежка амнезия и тн - въобще в такова състояние, че всъщност играта с него е нещо съвсем различно и групата по-лесно би приела ново пъпълнение, отколкото нещото, дето се е завърнало вместо техния добър, стар познат...
Но категорично съм против резорекването.
Помня следния случай - групата се озовава в земите на гигантите и в един момент, с едно от племената работата опира на бой - в който е ясно, че на всички ще им спукат задниците. Биячът на групата излиза напред и казва - аз ще се бия с главатаря ви.
.... Ми достойна постъпка и боят беше проточен много по-дълго, отколкото би бил строго по правилата, но свърши по единствения възможен начин .... после останалите герои сядяха на сянка и гледаха как онези двуметрови малоумници погребват с войнски почести техния другар... В този момент играчът със загиналия герой иска таймаут и ме пита:
- Ма нали ще ме съживиш? При което крадецът на групата казва:
- Не може, вече ти свалих ботушите от краката..
Казвам всичко това, защото лично за мен, а и за повечето играчи на които съм водел, номер Пет от твоите предложения е единсвения възможен начин. Убивал съм герои само като крайна мярка за малумна игра или когато самия играч, чрез развитието на героя си стига до момент, в който е готов да го жертва заради останалите ( подсмърчане, гълтоци кока-кола, приятелски потупвания по рамото, подаване на кърпички за сополите ... ). Но за сметка на това - веднъж убит - мъртъв за винаги.
При желание може да го върне обратно, но силно променен - преминал на страната на мрака или просто Не-мъртъв, с тежка амнезия и тн - въобще в такова състояние, че всъщност играта с него е нещо съвсем различно и групата по-лесно би приела ново пъпълнение, отколкото нещото, дето се е завърнало вместо техния добър, стар познат...
Но категорично съм против резорекването.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Хехехее, мислим еднакво с Яго. Макар че, като се замисля, мъртвите герои в моите сесии по някакви стечения на обстоятелствата в повечето случаи се съживяваха... Е последният път да не бе точно така - претичването на плаца на враждебен гарнизон посред бял ден беше абсолютно последната постъпка в живорта на героя.
В никакъв случай да не се съживяват 'просто така'. Няма сейв-лоуд опции. Ако другарите успеят да ги възкресят - добре. Инак - requiescant in pacem.
В никакъв случай да не се съживяват 'просто така'. Няма сейв-лоуд опции. Ако другарите успеят да ги възкресят - добре. Инак - requiescant in pacem.
Едно по едно за възможностите :
1. Това е вариант присъщ повече на компютърните ролеви игри . Неговият минус е , че е неправдоподобен , докато добрата му страна е , че се избягват усложнения . Както и да е , това е добър избор , но аз бих го променил лекичко . Няма да взимам пари от играчите , но ще увелича загубата на опит поне на 20-25 % .
2. Tози вариант като цяло си е скучничък . Героите умират и след което губят примерно половин час в търсене на маг . Ще умрат така няколко пъти и ще разберат , че няма нищо страшно , вече знаят как ти си приготвил някъде наблизо маг . Според мен , забрави този вариант .
3. Най - правилният вариант . Един или няколко от групата загиват , оцелелите намират начин да ги съживят ( това можеш да го оформиш като мини приключение ) . Тук пак не са излишни малко рестрикции за съживените .
4. Най - грешният вариант . Води до скучна и нереалистична игра .
5. Това също не е много добър вариант , въпреки че е най - правдоподобният от всички . Просто когато си направил да речем 15 ниво герой трудно ти се прежалва .
1. Това е вариант присъщ повече на компютърните ролеви игри . Неговият минус е , че е неправдоподобен , докато добрата му страна е , че се избягват усложнения . Както и да е , това е добър избор , но аз бих го променил лекичко . Няма да взимам пари от играчите , но ще увелича загубата на опит поне на 20-25 % .
2. Tози вариант като цяло си е скучничък . Героите умират и след което губят примерно половин час в търсене на маг . Ще умрат така няколко пъти и ще разберат , че няма нищо страшно , вече знаят как ти си приготвил някъде наблизо маг . Според мен , забрави този вариант .
3. Най - правилният вариант . Един или няколко от групата загиват , оцелелите намират начин да ги съживят ( това можеш да го оформиш като мини приключение ) . Тук пак не са излишни малко рестрикции за съживените .
4. Най - грешният вариант . Води до скучна и нереалистична игра .
5. Това също не е много добър вариант , въпреки че е най - правдоподобният от всички . Просто когато си направил да речем 15 ниво герой трудно ти се прежалва .
Axiom16 is your safe place in an unsafe world! - said the game master right before triggering the trap