Моите идеи

Стари теми

Модератор: Модератори

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » чет окт 13, 2005 9:16 am

Наистина няма нужда от СУ, но УДУФ може би ще е нужна
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » чет окт 13, 2005 1:38 pm

Асен написа:Прочети ми поста. Ако това не отговори на въпросите ти, опиши ми как си я представвяш тази бойна инженрно-сапьорска единица и ще ти кажа как да я направиш с "алхимик", "Изобретател" и "Ковач".
:evil: :evil: :evil:

Нито "алхимик", нито "изобретател", нито "ковач" се занимават с нещата с които се занимаваха инженерно-сапьорните части, които си спомням от казармата. Имат допирни точки, но не са еднозначни! Все едно се опитваш да ми кажеш, че "месар", "градинар" и "подпалвач" прави "готвач"!

Би ли ми обяснил примерно кое от изброените от теб ще даде бонус, ако трябва да се издълбае окоп, землянка или тунел?
Последна промяна от icon на чет окт 13, 2005 1:44 pm, променено общо 1 път.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » чет окт 13, 2005 1:44 pm

Почвам да се повтарям - в Магландиум експлозивите са рядкост, прерогатив основно на джуджетата и алхимиците. Разпространението им просто не предполага (все още) нищо напомнящо инженерно-технически воиски. Поне аз доколкото усещам света.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » чет окт 13, 2005 1:53 pm

Инженерно-сапьорните части далеч не е задължително да се занимават с експлозиви! Като военна част са един от най-древните видове войска. В миналото са се занимавали с изкопни работи - окопи, землянки, тунели, ровове и др. Приготвяли са наострени колове, стълби, обсадни кули и фортификации; сплитали са въжета; ходели са да секат дърва и са дигали палатковия лагер; грижили са се за запалването и подържането на огъня; за камуфлажа на съоръженията; служели са за един вид оръженосци - носели са след бойните части въжета, факли и запас стрели; понякога са служели като санитари - изнасяли са ранените от бойното поле.

Да! Напълно ди прав! "Алхимик"+"изобретател"+"ковач" е абсолютно същото!

:twisted: :twisted: :twisted:
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » чет окт 13, 2005 2:53 pm

Пропуснах да кажа за капаните - инженерите са се занимавали и с това; поставяли са обезвреждали са. Но това си е за отделно умение "капани".
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » чет окт 13, 2005 2:58 pm

Бъди така добър да ме цитираш точно следващия път-подчертах специално, че "ковач" е всъщност "занаятчия", с което се покриват професиите, свързани с физически труд, нали? Свега, по точки...
icon написа:1. В миналото са се занимавали с изкопни работи - окопи, землянки, тунели, ровове и др.

2. Приготвяли са наострени колове, стълби, обсадни кули и фортификации; сплитали са въжета; ходели са да секат дърва и са дигали палатковия лагер;

3. грижили са се за запалването и подържането на огъня; за камуфлажа на съоръженията;
4. служели са за един вид оръженосци - носели са след бойните части въжета, факли и запас стрели; понякога са служели като санитари - изнасяли са ранените от бойното поле.
1. Виж по-горе обяснението ми за "Занаятчия/ Миньор" и сам се сети колко лесно ще го прехвърля към Занаятчия/Копач", което вместо бонус към "Военна екипировка", дава бонус (+СУ/2) към познанието "изкопни работи" (което се използва само, за да не ти се срути оня тунел върху главата;)).
2. За сеченето на дърва можеш да си вземеш още едно умение "занятчия-дървосекач":).
3. Подчертаното се покрива за мен от познанието "дива природа":).
4. И накрая, явно новото умение "Занаятчия/Сапьор" ще дава и бонус към ДТ, или в тези части ще се изучава задължително и СУ "Борба". Като се замислиш, логично е-от виски описани дейности, оставам с впеатлението, че трябва да са доста силни:)

И така, всичко това са "занятия, свързани с физически труд и известно майсторство", което ги приравнява към "занаятчия/нова специализация". Специално за теб-специализация "сапьор". Бонуси към "Дива природа", "изкопни работи";), атаката с брадва или лопата (вместо чук:)), Копаят по УФУД, за да подкопаят стените на обсаден град (пак с него проверяват дали ще им падне тунелът на главите-онова с изкопните работи си беше майтап, затова има емотикони:)). На 9 Степен ти дава бонус от +2 до +5 към ДТ и останалото е според прогресията на колегата им-Ковач:). На 7 степен все едно имаш бонус към обезвреждането на Капани:).
Та така, още някаква необходимост да виждаш от ново умение? Модифицирането на предходно е доста по-лесно, за да не нарушиш баланса на играта и да си направиш уникален герой, специализиряан в нещо конкретно... :lol:
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » чет окт 13, 2005 3:03 pm

Е значи ти си маш мнение, което изясни и аз си имам мнение, което изясних. Повече спорове са излишни.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » чет окт 13, 2005 3:09 pm

Къде мога да постна историика? Не е кампание, а просто разказ свързан с Магаландиум.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
icon
Калфа
Мнения: 34
Регистриран на: пон май 26, 2003 1:11 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от icon » чет окт 13, 2005 3:35 pm

За конкурса за раскази за Магландиум, можеш да изпрашташ на: acsiom16@gmail.com.

Одобрените разкази ще бъдат издадени в книжка - зборник раскази.
"Защото новите игри са по-тъпи от старите, а старите са по-грозни от новите"
Изображение

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » чет окт 13, 2005 3:54 pm

Ma тва не е кампания а историйка не знам дали си я бива може да я изложа 1-во тук пък после ако има хареса да я взимат :lol:
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » чет окт 13, 2005 4:37 pm

Важна тема: Конкурс - Разказ за Магландиум

Пращай направо на когото трябва. Той батГойко ще си каже - става ли, не става ли. Пък после може и тук, но само ако е наистина тематично свързан с Магландиум.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » чет окт 13, 2005 6:15 pm

Да я постна ли в "Моите идеи" за да я видите всички. Ако ви хареса хубаво, ако не ми пак е хубаво.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
Асен
Гад със стил
Мнения: 1948
Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Асен » пет окт 14, 2005 12:44 am

icon написа:Е значи ти си маш мнение, което изясни и аз си имам мнение, което изясних. Повече спорове са излишни.
Прав си. Излишни са:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » пет окт 14, 2005 7:17 am

D3BEPA написа:Да я постна ли в "Моите идеи" за да я видите всички. Ако ви хареса хубаво, ако не ми пак е хубаво.
Няма нужда. Дай го първо за конкурса, а ако искаш и ние да го четем - пускай в Приказки Безкрай.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » вт окт 25, 2005 9:33 pm

Някой има ли идея как да се направи хан или магазин. Т.е. как ще се определя печелбата или съответно загубата. Ще съм много благодарен ако някой има идея щот на мен нищо не ми идва.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » съб окт 29, 2005 2:44 am

Някой би ли играл с Човек-плъх??? Скоро четох Icewind Dale и се вдъхнових, пък плъховете изглеждам доста яко. Също така има вече и котки така че може да се върже историята и с война м/у тях.
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm тук можете да видите малко плъхове.
Its drawn to the scent of screaming.

Mushrambo
Калфа
Мнения: 54
Регистриран на: пон окт 10, 2005 9:32 pm

Мнение от Mushrambo » съб окт 29, 2005 8:17 am

Е разбирам котки . . . ама плъхове . . . дай да направим и минотаври и птицечовеци като ония в Magic и още некви такива с животински произход . . . :? :? :? :?

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » съб окт 29, 2005 8:49 am

Абе като искате антропоморфни плъхове, котки, птици и прочие създайте сетинг "Дядовата ръкавичка". Стига с това, смешно изглежда.

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » съб окт 29, 2005 10:25 am

Не виждам кво им е лошото на плъховете, те са доста кръвожадни. Аз не знам къде в Magic-a има птицехора. Би ми било доста интересно да науча.
Добре Мушра, аз правя минотаврите ти птицехората става ли :twisted: :twisted: :twisted: ?
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » съб окт 29, 2005 11:11 am

Лошото на плъховете е най-вече това, че те ще бъдат поредната раса, която съществува, но за която "никой не знае". Ако поразгледаш форума, ще намериш още поне 10 "нови раси", всичките със съмнително качество.
От друга страна от минотаврите няма да има абсолютно никаква полза. В Титания вече съществува могъщо човекоподобно с рога на главата и то се казва гигант.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » съб окт 29, 2005 3:00 pm

Тва за минотаврите беше ебавка, колкото да расите, доста е трудно да си измислиш нова раса. Имама предвид съвсен нова. За сега в Титания няма още такава раса.
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
dolar
Вречен
Мнения: 453
Регистриран на: чет апр 28, 2005 5:34 pm
Местоположение: Банкя
Контакти:

Мнение от dolar » съб окт 29, 2005 4:42 pm

Що пък реши така
Veni, vidi, vici
Skype - intermission644

Потребителски аватар
Ro#|#
Войн
Мнения: 150
Регистриран на: чет май 05, 2005 6:41 pm

Мнение от Ro#|# » съб окт 29, 2005 7:20 pm

За мен гигантите са нова раса, макар да са по-скоро компилация от други такива. И много ми харесват. Да не говорим, че имат много яки богове, които си заслужават човек да ги включи в кампании.
Nonsense! There is no shame in defeat as long as the spirit is unconquered!
My weapon is yours to command!

Mushrambo
Калфа
Мнения: 54
Регистриран на: пон окт 10, 2005 9:32 pm

Мнение от Mushrambo » съб окт 29, 2005 11:07 pm

Aбе то и мойто беше ебавка ама аиде ако искате може да направя нещо такова , но само ако нвма нищо друго за правене и ми се занимава с АксЕом , което е малко вероятно . :lol: :lol: :lol:

Потребителски аватар
SenDjar
Калфа
Мнения: 51
Регистриран на: вт апр 20, 2004 9:04 pm
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от SenDjar » нед окт 30, 2005 11:09 am

Що, бе и кокошко-, коне-, и прасехора трябва да има. Съвсем като в "Фермата на животните" .
God is dead, and no one cares!
Your God is dead, and no one cares!

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » нед окт 30, 2005 2:06 pm

Все по-рядко човек вижда някой дето да споменава Оруел.

Но да - подкрепям идеята на Сен Джар за превръщане на Магландиум в една голяма Животинска Ферма. Дерзайте фенове!

Потребителски аватар
D3BEPA
Работник
Мнения: 120
Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
Местоположение: Vorodor's Mansion
Контакти:

Мнение от D3BEPA » нед окт 30, 2005 2:32 pm

Просто дадох идея, попитах, да съм казал че ще правя такав а раса? Но си мисля, че ако бях предложил примерно вампири доста хора биха се съгласили защото са им по-познати спрямо други раси. Но само така си мисля, пък дали е вярно??? Андраш пробва ли Аксиома ?
Its drawn to the scent of screaming.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » пон окт 31, 2005 12:05 am

В игра не, поради липса на хора и време.
Инак съм му отделил достатъчно време, за да се запозная подробно със света и системата.

Отговори