Моите идеи
Модератор: Модератори
Асен написа:Прочети ми поста. Ако това не отговори на въпросите ти, опиши ми как си я представвяш тази бойна инженрно-сапьорска единица и ще ти кажа как да я направиш с "алхимик", "Изобретател" и "Ковач".
Нито "алхимик", нито "изобретател", нито "ковач" се занимават с нещата с които се занимаваха инженерно-сапьорните части, които си спомням от казармата. Имат допирни точки, но не са еднозначни! Все едно се опитваш да ми кажеш, че "месар", "градинар" и "подпалвач" прави "готвач"!
Би ли ми обяснил примерно кое от изброените от теб ще даде бонус, ако трябва да се издълбае окоп, землянка или тунел?
Последна промяна от icon на чет окт 13, 2005 1:44 pm, променено общо 1 път.
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Почвам да се повтарям - в Магландиум експлозивите са рядкост, прерогатив основно на джуджетата и алхимиците. Разпространението им просто не предполага (все още) нищо напомнящо инженерно-технически воиски. Поне аз доколкото усещам света.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
Инженерно-сапьорните части далеч не е задължително да се занимават с експлозиви! Като военна част са един от най-древните видове войска. В миналото са се занимавали с изкопни работи - окопи, землянки, тунели, ровове и др. Приготвяли са наострени колове, стълби, обсадни кули и фортификации; сплитали са въжета; ходели са да секат дърва и са дигали палатковия лагер; грижили са се за запалването и подържането на огъня; за камуфлажа на съоръженията; служели са за един вид оръженосци - носели са след бойните части въжета, факли и запас стрели; понякога са служели като санитари - изнасяли са ранените от бойното поле.
Да! Напълно ди прав! "Алхимик"+"изобретател"+"ковач" е абсолютно същото!
Да! Напълно ди прав! "Алхимик"+"изобретател"+"ковач" е абсолютно същото!
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Бъди така добър да ме цитираш точно следващия път-подчертах специално, че "ковач" е всъщност "занаятчия", с което се покриват професиите, свързани с физически труд, нали? Свега, по точки...
2. За сеченето на дърва можеш да си вземеш още едно умение "занятчия-дървосекач":).
3. Подчертаното се покрива за мен от познанието "дива природа":).
4. И накрая, явно новото умение "Занаятчия/Сапьор" ще дава и бонус към ДТ, или в тези части ще се изучава задължително и СУ "Борба". Като се замислиш, логично е-от виски описани дейности, оставам с впеатлението, че трябва да са доста силни:)
И така, всичко това са "занятия, свързани с физически труд и известно майсторство", което ги приравнява към "занаятчия/нова специализация". Специално за теб-специализация "сапьор". Бонуси към "Дива природа", "изкопни работи";), атаката с брадва или лопата (вместо чук:)), Копаят по УФУД, за да подкопаят стените на обсаден град (пак с него проверяват дали ще им падне тунелът на главите-онова с изкопните работи си беше майтап, затова има емотикони:)). На 9 Степен ти дава бонус от +2 до +5 към ДТ и останалото е според прогресията на колегата им-Ковач:). На 7 степен все едно имаш бонус към обезвреждането на Капани:).
Та така, още някаква необходимост да виждаш от ново умение? Модифицирането на предходно е доста по-лесно, за да не нарушиш баланса на играта и да си направиш уникален герой, специализиряан в нещо конкретно...
1. Виж по-горе обяснението ми за "Занаятчия/ Миньор" и сам се сети колко лесно ще го прехвърля към Занаятчия/Копач", което вместо бонус към "Военна екипировка", дава бонус (+СУ/2) към познанието "изкопни работи" (което се използва само, за да не ти се срути оня тунел върху главата;)).icon написа:1. В миналото са се занимавали с изкопни работи - окопи, землянки, тунели, ровове и др.
2. Приготвяли са наострени колове, стълби, обсадни кули и фортификации; сплитали са въжета; ходели са да секат дърва и са дигали палатковия лагер;
3. грижили са се за запалването и подържането на огъня; за камуфлажа на съоръженията;
4. служели са за един вид оръженосци - носели са след бойните части въжета, факли и запас стрели; понякога са служели като санитари - изнасяли са ранените от бойното поле.
2. За сеченето на дърва можеш да си вземеш още едно умение "занятчия-дървосекач":).
3. Подчертаното се покрива за мен от познанието "дива природа":).
4. И накрая, явно новото умение "Занаятчия/Сапьор" ще дава и бонус към ДТ, или в тези части ще се изучава задължително и СУ "Борба". Като се замислиш, логично е-от виски описани дейности, оставам с впеатлението, че трябва да са доста силни:)
И така, всичко това са "занятия, свързани с физически труд и известно майсторство", което ги приравнява към "занаятчия/нова специализация". Специално за теб-специализация "сапьор". Бонуси към "Дива природа", "изкопни работи";), атаката с брадва или лопата (вместо чук:)), Копаят по УФУД, за да подкопаят стените на обсаден град (пак с него проверяват дали ще им падне тунелът на главите-онова с изкопните работи си беше майтап, затова има емотикони:)). На 9 Степен ти дава бонус от +2 до +5 към ДТ и останалото е според прогресията на колегата им-Ковач:). На 7 степен все едно имаш бонус към обезвреждането на Капани:).
Та така, още някаква необходимост да виждаш от ново умение? Модифицирането на предходно е доста по-лесно, за да не нарушиш баланса на играта и да си направиш уникален герой, специализиряан в нещо конкретно...
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
За конкурса за раскази за Магландиум, можеш да изпрашташ на: acsiom16@gmail.com.
Одобрените разкази ще бъдат издадени в книжка - зборник раскази.
Одобрените разкази ще бъдат издадени в книжка - зборник раскази.
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Важна тема: Конкурс - Разказ за Магландиум
Пращай направо на когото трябва. Той батГойко ще си каже - става ли, не става ли. Пък после може и тук, но само ако е наистина тематично свързан с Магландиум.
Пращай направо на когото трябва. Той батГойко ще си каже - става ли, не става ли. Пък после може и тук, но само ако е наистина тематично свързан с Магландиум.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Прав си. Излишни са:).icon написа:Е значи ти си маш мнение, което изясни и аз си имам мнение, което изясних. Повече спорове са излишни.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Няма нужда. Дай го първо за конкурса, а ако искаш и ние да го четем - пускай в Приказки Безкрай.D3BEPA написа:Да я постна ли в "Моите идеи" за да я видите всички. Ако ви хареса хубаво, ако не ми пак е хубаво.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- D3BEPA
- Работник
- Мнения: 120
- Регистриран на: нед окт 02, 2005 3:15 am
- Местоположение: Vorodor's Mansion
- Контакти:
Някой би ли играл с Човек-плъх??? Скоро четох Icewind Dale и се вдъхнових, пък плъховете изглеждам доста яко. Също така има вече и котки така че може да се върже историята и с война м/у тях.
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm тук можете да видите малко плъхове.
http://us.games-workshop.com/games/warh ... efault.htm тук можете да видите малко плъхове.
Its drawn to the scent of screaming.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Лошото на плъховете е най-вече това, че те ще бъдат поредната раса, която съществува, но за която "никой не знае". Ако поразгледаш форума, ще намериш още поне 10 "нови раси", всичките със съмнително качество.
От друга страна от минотаврите няма да има абсолютно никаква полза. В Титания вече съществува могъщо човекоподобно с рога на главата и то се казва гигант.
От друга страна от минотаврите няма да има абсолютно никаква полза. В Титания вече съществува могъщо човекоподобно с рога на главата и то се казва гигант.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.