Фелини - базово инфо - обсъждане на статистиките

Фенски допълнения и неща в процес на тестване. Тук всеки би могъл да споделя и най-налудничавите си идеи за играта, за светове и за промени в правилата.

Модератори: hameleona, Модератори

Потребителски аватар
lowstef
Phantom Lord
Мнения: 476
Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнение от lowstef » вт апр 26, 2005 6:36 pm

Сетих се два начина за запазване на фелините в сегашния вид, без при това да са най-великата раса:

1.Да имат наказание за натрупване на опит. Примерно -10% (или дори -20%) спрямо останалите. Може и лесно да се обясни игрово - поради началното обучение, техния мозък влиза в установени релси и по-трудно възприема нестандартно поднесена информация. Един вид свикват с предварително "сдъвкана" информация да работят, защото в затвореното им общество могат да си вземат учител за почти всичко, и трудно трупат опит от реалния живот.
2. Да им се иска твърдо +5 (или +10) ТР за начално придобиване на всички СУ. Обяснението е подобно.
2*. А може и да имат цена от +1ТР на ниво за СУ (и евентуално дори на обикновените умения, но може и без тях). Но не едновременно с 2 все пак.

При първият вариант фелините по-бавно ще качват нива. Като се има предвид, че нивото участва в доста важни (доста и на брой и на важност) показатели, това ще е баланс. При втория те по-трудно ще учат СУ. Наказанието може да отпада, ако си намерят учител за "начално приучаване", но пак може да се сложи ограничение под формата на двойно време за учение (за да ограничи "самоучението" в рамките на групата, което ще е гнусно избягване на наказанието). Тук идеята е, че именно СУ-тата могат да компенсират много показателите. Това ще е и слабото място на фелините. Те ща са като противоположност на хората.

ПП Трябва да кажа, че това ми хрумна току-що и не съм сигурен дали няма да ги отслаби прекалено много. По въпроса чакам вещата намеса на батГойко, който още не прави нищо за моите списания :D .
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » вт апр 26, 2005 6:52 pm

Обвързването с опита им е лошо решение. Няма да се впускам в подробности защо, но ще кажа, че във версия 2, хората имаха бонус от +10 (или беше 20)% към опита си - това не работи. Най-добре е когато групата е от еднакво ниво герои.
Второто ограничение е по-приемливо, но и тук нещата не са съвсем подоходящи - не звучат добре просто. Но от тук може д асе вземе друго предложение - да имат обратно на човешкото умение за +1 СУ. Те да имат -1 СУ, спрямо позволеното от нивото и ИН им. Това не е толкова ограничеителн, защото, обикновено героите се развиват в не повече от 2 умения, така че няма да е супер зле, но пък си е ограничение.
Не че считам за нужно, което и да било от изброените.
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Mistral
Гвардеец
Мнения: 585
Регистриран на: съб дек 29, 2001 12:08 am
Местоположение: Фелла / Montreal
Контакти:

Мнение от Mistral » вт апр 26, 2005 7:29 pm

Баш пазарене си беше - признавам, че често побутвах, за да видя колко ще се огъне. Извинявам се за това. Знам и колко съществен показател е ловкостта, но тя ми беше един вид стартова база при съставяне на расата. Въпреки това, далеч не смятам, че съм създал "най-най" раса.

Ето ги последните статистики, да ги има и на тази страница. БатГойко, кажи си тежката дума.

-----------------------------

Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 19
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6

Константни
- Скорост: 19
- Магическа защита: 0

Допълнително
- Начални ТР -30

Расови умения
- Тяло и воля
Фелините започват с +4 към „Катерене” (национално хоби) и +1 към „Бдителност”. Поради силния си характер (дължи се колкото на инат, толкова и на условията на живот на острова), получават бонуси от +1 към „Воля” и +2 „Психическа устойчивост” срещу страх. Скачат 50% по-дълго и по-високо от „нормалното” и търпят щети от падане наполовина.
- Устойчиво зрение
- Изключително обоняние (+4)
- Неумела езда: Фелините по принцип не виждат конете като яздитни животни, само товарни. Самата идея за „езда” по природа им е чужда. -2 към умението.
- Брони: По практически причини, Фелините отказват да носят брони изработени изцяло от метал. Това е и една от традициите предавани от зората на времето, която не биха нарушили при никакви обстоятелства.
- Отношение към вода
Фелините предпочитат да избягват големите количества вода, пък и не обичат да се разхождат под дъжда. Мократа козина има тенденция да се вмирисва, когато не я изсушиш както трябва. Миризливата козина е нещо неблагоприлично. Поради вродена липса на интерес към заниманието имат:
* Изключително неумело „Плуване” (-4)
* Невъзможност да специализират в магическата „Водна Школа”.
- Усет: Фелините са способни да усещат присъствието на могъщи дракони и демони на големи разстояния (по-силно силно създание се усеща от по-далеч, в изключителни случаи на разстояния от порядъка на десетки километри) и да определят посоката и приблизителната дистанция до тях. Това важи и за други същества с голяма сила, но в далеч по-малка степен. Ефективността на това умение се определя по преценка на Разказвача.
"Аксиом16" - официален дом на фелинската раса...

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон авг 06, 2007 5:12 pm

Повдигам темата да се вижда.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » пон авг 06, 2007 6:01 pm

А сега коментирам:
БатГойко написа: Не знам дали ти е направило впечатление, но стартовия сбро на показателите за всички раси е 25. Максимума на расите е 74-73 (изключение са Гущероидите със 70, което е наказание заради покачващата им се МЗ и допълнителните Уникални умения).
Тук какво имаме...
Начални 25 - идеално.
Максимални 71 - ха, даже са по-ниски.

Плюсове
+ 2/3/4 Скорост повече от останалите раси
Най-висока ловкост
Тяло и Воля (+4Катерене, +1 Бди, +1 Воля и + 2 ПсУ, и за капак +50% дължина на скока)
Устойчиво зрение
Страшно обоняние (+4)
Усет

Минуси:
Плуване -4
Нямат Специализация във Водната школа.

Обикновено минусите се компенсират от бонуси и обратното, като в случая 2 от 5 са компенсираните бонуси. Да приемем 3 от 5, защото максимумите на показателите са по-ниски от нормалното. Аз самия съм склонен да дам 4 от 5, заради трудното разиграване.

Моето заключение:
-1 макс Сила и ще са перфектни :)

Потребителски аватар
Miro
Биро
Мнения: 1083
Регистриран на: ср юни 23, 2004 3:45 pm
Контакти:

Мнение от Miro » пон авг 06, 2007 7:57 pm

Нещо съвсем периферно от темата, което вероятно и Андраш е засягал без да видя.
но стартовия сбро на показателите за всички раси е 25.
!?!?!? Стартовия сбор не трябва ли да е в ТР, които би похарчило същество с начални показатели 0 за да псотигне сегашните!? Иначе аз съм супернавит да играя приемрно раса начална 21 сила и по 1 на останалите показатели - ще си ги покача до човешкото 5 без да харча потчи никакви ТР.
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » пон авг 06, 2007 8:25 pm

Темата е повдигана и преди (не помня дали е било Андраш, май не беше, но ставаше дума за сравняване на расите по ТР за достигане на началните и максималните показатели). Всъщност, сравнява се и по двата начина - ако се загледаш, в темата за моите гномчета, където бе публикуван този критерий за сбора 25, Бат Гойко говори и за ТР необходими за постигането на началните показатели. Според мен и двата начина са вид ориентир: ако имаш сбор на минималните показатели 25 и сборът на ТР за постигането им е в приличен порядък, то можеш да бъдеш спокоен, че откъм статистики расата ти е балансирана ;) . Поне аз така виждам нещата.

За фелините - максимумът сила не е проблем, в крайна сметка това само увеличава с 1 БЩ и атаката с някои оръжия, както и влияе на някои по-второстепенни показатели като ДТ. За да се получи бонус от +зар жизненост на ниво трябва да се качи още 3 сила или над максимумът или да се изкачиш до 12 степен на 3 СУ-та, които ти вдигат този максимум. И в двата случая усилията за постигането на това са толкова големи, че бонусът спрямо хората се губи, така че няма проблем от системна гледна точка, ако питате мен, максимумът сила да си остане 17.

Само да питам - в крайна сметка, отношението към школата на водата такова ли си остава - само дето фелините не могат да се специализират в нея?

Като цяло расата е много интересна дори при някоя кампания тук бих играл с нея (след като съм тествал някой гном) ;) . Аз много не разбирам от системното доискусуряване, но не вярвам да е останало много да се балансира по тези същества.
シャマョツィ

Reksar
Чирак
Мнения: 26
Регистриран на: съб май 19, 2007 10:36 am
Местоположение: БУРГАС

Мнение от Reksar » вт авг 07, 2007 12:32 am

Интелект: 9, максимално 14 с това не съм съгласен фелините стават много силни от начало вярно че макса е 14 но все пак си е много но иначе фелигите са си добре с изключение на силата си може би
svetut bez priqteli izob6to ne e svqt

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт авг 07, 2007 10:03 am

На първо време те моля да пишеш малко по-грамотно и да слагаш с една идея повече препинателни знаци, че това не е първото ти мнение, дето трябва да го чета няколко пъти преди да го разбера.

Второ, ти загледал ли си се в минусите и дискусиите на тази тема? Мистрал достатъчно добре е пояснил, че това са си един вид предварително разпределени точки, поради което е и това наказание от -30 ТР. Забележи, на хората им трябват ама точно толкова за да качат ИН от 5 до 9. От тук насетне точно интелектът на фелините им се явява слаба черта: едно, че са ти предварително разпределени точки там, където може и никога да не ти трябват и второ, че максимумът е 14, демек далеч не са най-силните магьосници, изобретатели и прочие интелектуалци. С това мисля, че дискусията за този показател завършва веднъж за винаги - чрез него фелините стават интересна, но не и най-желаната раса, което е критерият за добре изпипан елемент.
シャマョツィ

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт авг 07, 2007 12:57 pm

Ще си позволя да повторя предложението си:

Основни показатели:
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 6, максимално 17
- Ловкост: 6, максимално 17
- Интелект: 6, максимално 14
- Прецизност: 6, максимално 15
- Издръжливост: 5, максимално 10

Константни показатели:
- Скорост: 17
- Магическа защита: 0

Добавяме расово умение Котешка издръжливост - позволява харченето на +2ТУ повече от разрешеното на рунд. Позволява умножаване на натрупаните точки Почивка по 4/3-ти, със закръгляне след дробната в тяхна полза. Тоест, ако фелин и човек натрупат десет точки почивка, фелинът ще получи още четири. Заб: Това расово умение се деактивира при носенето на брони (и/или спането с тях), които увеличават ЗА с повече от четири точки и/или ограничават подвижността дори с една точка.

Заб: Като гледам, началните показатели на фелините надвишават човешките с 4 (5 ако броим и разликата в СК) точки, но може да се преживее.

Мисля, че идеята е ясна - фелините, по далечно подобие на животните от семейство котки, могат да имат огромна издръжливост, но всъщност изхарчват своята Издръжливост с темпо, което води до победа. Котките всъщност са точно това - същества, които при влизане в битка буквално се "взривяват" като преразход на енергия. И печелят или губят - много бързо, без протакане.

Да сравним:
- фелин със ловкост 17, издръжливост 11(предполагаме, че е войн и си е качил ИЗ с едно повече над макса на расата) и СК 17 срещу елф със ловкост 17, ИЗ 10 (защото и той е войн и също си е качил ИЗ с едно над макса на расата) и СК 17
Фелинът има 17+11 плюс 2 от расовото си умение К.Изд. срещу 17+10 за елфа. Или превъзходство от 3ТД срещу най-чевръстата раса, съществуваща досега.

- гореописаният фелин срещу гигант със СК 15 и ловкост 13 и мисля че издръжливост 10 ( казвам 10 по памет, може да греша). В такъв случай в първия рунд имаме 30 срещу 24. Това е разлика от 6ТД!!, но поне не е получена директно от разлика в ловкости и СК (тоест разликата между атаката на гиганта и БЗ на фелина намаля, а взимането на стрелец ще изравни гиганта с фелин боец по реакции). Освен това в този случай гигантът ще получи все пак някакъв шанс да спечели, защото фелинът няма да има 5ТД във всеки рунд, а само докато си изхарчи издръжливостта - особеност, която я има и при сблъсъците на всички котки с по-бавни, но силни животни.
От своя страна повишената ефективност на Почивката, ще компенсира повишеният харч на ТУ. Така фелините придобиват точно тези черти които искаш ти - голяма бързина когато се налага, съчетана с бързо приключване на битката - победа или загуба, но веднага, в първия, втория рунд.

П.П. Между другото на ниските нива расовото умение Котешка издръжливост (това за двете допълнителни ТУ), оказва много сериозно влияние.

И да - това със задължителното разпределяне на ТР по точно определени показатели не ми се струва добра идея.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт авг 07, 2007 1:07 pm

И да си чел нещичко, от това, което е писал Мистрал. Нека аз да го кажа с хубав едър шрифт, че да запомните:

Макар и да приличат, Фелините не са хора-котки!

Да усещаш, къде ти е големия проблем.

А и стативете, които си начукал в предложението си са сериозно по-яки от тези на другите раси. 4 точки в случая са нейде кум 20-25 ТР, което все пак са си точки за развитие. И не усети ли, че това е втора страница с мнения, как да отслабим малко фелините, така че да не колят и бесят всяка раса, а ти само ги ндъхваш отговре, като за начало. Да, може да не е 19 мак ловкостта, ама водят в началото и могат да си водят така до края.

Фелините ми харесват във варианта на Мистрал. Знам, колко трудно е да създадеш нещо и да не го направиш свръх силно. Той успя... горе-долу, малко с наша помощ, но успя и това е важното.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт авг 07, 2007 1:17 pm

Като не са хора-котки, защо искаш да са най-ловките и бързи същества в Магландиум? На каква основа/представа/прищявка им даваш това съчетание от минимални-максимални статистики, уникални умения и т.н??
Значи имат нещо котешко, когато говорим за външен вид, ТД, ловкост и т.н. Но не са хора-котки, когато говорим за ограниченията на животните от сем. котки?? И тази избирателност в представите за фелините си я позволяваш, след като публично признаваш на не едно и две места, че се пазариш за качествата им?
Заслушаваш статистиките на расата да бъдат обсъдени при игнориране на твоето мнение от тук нататък - най-малкото, защото това с огромните сини букви е все едно да ми крещиш в ухото от упор!
Спазвай малко възпитание или поне проявявай търпение, защото мога да приема доводи, но не и истерични припадъци.

П.П. Преглътни факта, че има неща, които искат ако не единодушие, то поне сериозно, аргументирано налагане на мнението ти над останалите. Пред сериозните доводи, подкрепени със сериозни доказателства мълчи дори богът на Мнозинството - но ако един път говориш за котешки черти (когато говорим за положителните черти на расата), а друг път отричаш връзката между фелините и котките, какво да си помислим?

И да - минималните статистики на фелините са по-високи от хората - може да се обясни с предложението за предварително разпределени ТР - но не в степента, в които е първоначалното предложение.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт авг 07, 2007 1:50 pm

Ох, по-спокойно ;) ! Първо да поясня - Мистрал и Хамелеона са двама различни души. Сега по критики те ти една по една:
1. Преди фелините елфите бяха най-ловки и най-бързи. Това значи ли, че ако ги няма първите споменати, дългоухите трябва да са космати ;) ?
2. Наистина все пак фелините е трябвало по идея да приличат на котки, но да не са такива. Защо - ами защото това, дето ги е създало си е падало по котки, но не ги е разбирало и е създало въпросната раса така, а не иначе. Примерно.
3. Много не ти разбирам другите критики по отношение на "избирателността" - смяташ, че след като взимат бонусите на котките и техния външен вид, но някакви други минуси (такива има, ще ме прощават всички), фелините стават небалансирани?
4. Това, което го казваш, кой какво заслужавал, ако се отнася до Мистрал, е много тъпо, ама сериозно - прочети си го, замисли се кой създава тази раса и ще разбереш защо си казал ама голяма глупост.
5. За крещенето - аз не бих реагирал така, но Хам си е в правото си - виж колко пъти и как е казано "изкрещяното" от него и се опитай да прочетеш предното си мнение като страничен наблюдател. Виждаш ли сега как изглежда все едно не си чел ама нищичко от написаното преди това?
6. Ако под първоначално предложение се има предвид вариантът, преди началото на каквато и да е дискусия, и ако наистина искаш да я критикуваш, е все едно да даваш оценка на филм, преди да е минал монтажа.
7. Занапред бъди ти малко по-тактичен и не давай напълно нови статистики на расата - изглежда все едно хич не зачиташ мнението на автора на расата, взимаш просто името и правиш каквото ти дойде на ум - е такива мнения трябва да се игнорират.
8. Съвет от мен - споровете ще бъдат конструктивни ако занапред не се променя изцяло обликът на расата, плюсовете и минусите, а се намалят/увеличават по сила с цел баланс. Или с други думи - не променяй общата картинка, а само детайлите.
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт авг 07, 2007 2:02 pm

Черно слънце. Как да ти кажа по-спокойно, бате, като просто не четеш, не слушаш и не мислиш като хората преди да пишеш.

Забелязал съм, че Андраш и ти критикувате най-много. Ама да си ме видял да се карам с Андраш. Не, не щото просто го уважавам твърде много, ами защото той винаги дава точни и обстойни критики. А, да и не преобразува всичко в един проект.

Със сигурност имаш по-големи знания от мен. Не отричам. Обаче точно те ти навличат толкова неприятности в РИто. Ако искам ще ги направя силни и люспести (говоря за моите раси, наистина не се казвам Мистрал във форума) и студенокръвни, а после ще кажа, че макар и да приличат на гущери, те не са. И я ми кажи на какво основание ще съм сгрешил? Ако расата е балансирана, то къде е шибания проблем?

Нито ще ме видиш да се извиня, нито ще ме видиш да си използвам мод правата за да правя мръсно . Спорът за мен е свещен и начин да се развличам, дори на моменти. А ако не можеш да губиш в споровете... хъм...

И, да. ти си единствения, който напълно преобрази расата. Я се замисли, кой крив, кой прав.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт авг 07, 2007 4:39 pm

Преобразил? Като предлагам да смъкнеш СК от 19 на 17?
Предлагам ти вариант, при който фелините ще докарват голямо ТД без това да е резултат на директно превъзходство в СК и Ловк. - защото последните две неща се отразяват на
- Реакция,
-БЗ,
-езда (въпреки анти-бонуса, високата ловкост ги прави добри ездачи),
-Промъкване (лошо няма, вързва се с облика им, но пък противоречи на концепцията им за доблестни войни, а освен това им дава 2Т повече отколкото на елфите, които все пак са митични със своята способност да остават незабелязани). Но си го има това високо промъкване и то от само себе си-заради високата прецизност и ловкост.
- повишена атака с оръжия, които искат Ловкост и Прецизност. В съчетание с високата сила, фелинът има по-добра атака и с оръжия, които искат Ловкост и Сила като двуръчния меч. СУ войн повишава предела на СИ с едно, което е достатъчно на фелина да закръгли СИ на 18, колкото едно джудже - но го бие фундаментално по ловкост. Тоест фелинът може да грабне една двуръчна брадва и да разкаже играта на всяко джудже от неговия левел - нещо, което един елф не може, защото след СУ войн на 12 силата му може да скочи до 14-сет.
Тоест - получаваме нещо, което е силно като джудже, прецизно като елф стрелец, ловко като елф акробат-убиец, по-умно от гущер, гигант, гоблин и равностойно (ако не се лъжа) по ИН на джуджетата, като отстъпва само на хора и елфи и освен това животът му също не е малък, защото има виталност две+ висока сила.

За това е всичко - системата затова е система, защото всичко е взаимосвързано, и когато увеличаваш вторичен показател като ТД по директния начин - с високи стойности за първичинте показатели - разкатаваш баланса. Защото тези първични показатели (СК и Ловк.), участват във формирането на още един куп вторични стойности. Именно това ти предлагам - да намериш начин да увеличиш ТД без да превърнеш фелините в свръх раса.
Фелин на ниво 12 с Ловк. на 20 (напълно допустимо с СУ Акробат)+4 от същото СУ+6 отНИ/2+16= 20+26=46. БЗ на 46 е преодолима единствено за Гигант ниво 12 със сила 23, ловк 14 и СУ борба на 12, защото неговата атака с тяло е 23+7+12=42+3хЗар. Това е една от най-високите атаки, които съществуват въобще и дори и тя има шанс, единствено защото игнорира ЗА на броните (когато целта е захват за борба). Сега ще кажеш - БЗ на елф същото ниво и умения е 40 сет - само две по-малко. Така е, но между максималните статистики за СИ между елфа и фелина има четири - Четири!! - точки разлика в полза на фелина.
Така че преди да се възмущаваш на предложението ми, помисли защо все пак си правя труда да ти го предлагам. Искаш фелините да имат много ТД - помисли как да го постигнеш без да ги превърнеш в стрелци, които стрелят първи, магове, които кастват първи, акробати с по брадва във всяка ръка...

П.П. Грешно си ме разбрал - не съм се засегнал от големите сини букви. Просто казвам, че не е учтиво (и е изпускане на нервите, тоест слабост).
Последна промяна от cherno_slance на вт авг 07, 2007 4:54 pm, променено общо 1 път.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт авг 07, 2007 4:40 pm

Добавяме расово умение Котешка издръжливост - позволява харченето на +2ТУ повече от разрешеното на рунд. Позволява умножаване на натрупаните точки Почивка по 4/3-ти, със закръгляне след дробната в тяхна полза. Тоест, ако фелин и човек натрупат десет точки почивка, фелинът ще получи още четири. Заб: Това расово умение се деактивира при носенето на брони (и/или спането с тях), които увеличават ЗА с повече от четири точки и/или ограничават подвижността дори с една точка
Като за начало натрупването на почивка вече съществува в расовите умения - на гигантите. Умножението по 4/3-ти пък не се смята лесно наум, поне от повечето хора.

извън темата:
4. Това, което го казваш, кой какво заслужавал, ако се отнася до Мистрал, е много тъпо, ама сериозно - прочети си го, замисли се кой създава тази раса и ще разбереш защо си казал ама голяма глупост.
Шама, защо реши че слънцето говори за мистрал въобще немога да разбера. Единствено Хам снове наоколо и се заяжда :).
Забелязал съм, че Андраш и ти критикувате най-много. Ама да си ме видял да се карам с Андраш. Не, не щото просто го уважавам твърде много, ами защото той винаги дава точни и обстойни критики. А, да и не преобразува всичко в един проект.
С Андраш мислех че неспориш щото с него не се спори ;) Както и да е върнете се на темата.

дописка: Слънцето еписало преди мене, та хайде направете един спаринг двубой между елф и фелин или межде човек и елф срещу двама фелина. Хем новаците ще видят как се разиграва битка хем ние ще видим как дали е па толкова дисбаланса.

пп. Най-високото ниво което съм играл с герой досега е 8-мо, достигнал съм 9-то. За 12-то ниво герой не съм и чувал даже.
Последна промяна от Vilorp на вт авг 07, 2007 4:49 pm, променено общо 1 път.
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт авг 07, 2007 4:49 pm

Ами - и с Андраш може да се спори, макар понякога да е досадно, защото често става въпрос не за недоразумение, а за принципна разлика в изходящите позиции.

Може увеличението на почивката да се закръгли на 3/2, което си е с една втора в повече и се смята по-лесно от 4/3, макар да е малко смело. Сори, че се покрива с расово умение на гигантите - Бат Гойко да се изкаже дали такова покриване е фатално за разнообразието на сетинга.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Vilorp
Личен Маг На Краля
Мнения: 4252
Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
Местоположение: Княжево под Копитото
Контакти:

Мнение от Vilorp » вт авг 07, 2007 4:52 pm

Може евеличението на почивтата да се закръгли на 3/2, което си е с една втора в повече и се смята по-лесно от 4/3, макар да е малко смело. Сори, че се покрива с расово умение на гигантите - Бат Гойко да се изкаже дали такова покриване е фатално за разнообразието на сетинга.
Ами то че не е фатално не е фатално. Ама въпросния гойко казва, че тое расово умение защото го нямат другите раси. Както няма магии и СУ-та за преливане на живот. А иначе ела на лично или в скайп (vilorp_) да се разберем за един спаринг и да видим дали са толкова лоши сегашните фелини. ;)
Всичко на тоз грешен свят е относително...
Изображение помогни на форума!
Не се смей на този който прави крачка назад, защото може да се засилва !!!
А, да: татко съм.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » вт авг 07, 2007 4:56 pm

Мога да дойда само с друг Фелин! Иначе с каквото и друго да дойда, ще боли! :wink:

Ако живееш в Бургас и разполагаш с чифт боксови ръкавици, с удоволствие ще се срещнем. Ще ти пратя на ЛС номера на ай си кю -то си, но в момента излизам от нет - с удоволствие ще се видим утре или в други ден.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » вт авг 07, 2007 6:25 pm

Май винаги само и единствено опирате до битките за това балансирана ли е една раса.
Всъщност са нормални ездачи - Ездата се формира от Л/2, следователно фелините имат не повече от 9 - 2 = 7, докато хората имат максимум 8. Ако толкова те бърка ездата - преложи да им се сложи -4 наказание и тогава ще имат не повече от 5 базова езда.
Реакция - амиии не, не виждам минуси тука. Фелините са тотално прее***и в пасивни защитни средства, за сметка на това пък действат първи, бият бързо и точно.
Първата ми цел ще е да го хвърля във водата. :):):)

Мдааа...много висока БЗ. Вярно. Обаче елфа има повече Прецизност и Издръжливост. Да вярно, бая по-кекав е, обаче Промъкването им (на елф и на фелин) е абсолютно еднакво.

И така накрая какво излиза:

Фелините са по-слаби:

Стрелци от елфите (стрелбата искаше главно прецизност, ако си спомняма правилно)
Бойци с двуръчни оръжия от гигантите и джуджетата (все ще са с 1 Сила по-малко от джуджетата, а моето предложение беше да се намали силата като максимум с едно).
Давещи се (цент не ги бива да плуват)
По-слаби магьосници от хората и елфите, но по-силни от гигантите, гущерите и гоблините и равни на джуджетата.

а, да, за да направиш такъв фелин ти трябват само някакви си 273 ТР. Нищо работа, бе. при зар среден от 3.5, значи им трябват... 5 нива.
Гиганта обаче иска 413 ТР. При начален интелект от 3, това са 11 нива...
Един съвет - никога не ползвай чисти примери. Винаги има нещо странично. Ама винаги.

Тоест, потвърждавам твоята позиция. Амагигант със сила 22 има 22 атака с двуръчно оръжие. + 6 от войн = 28. фелинът има 35 БЗ. Много, да. обаче ако гигантът има 14 прецизност, фелинът има точно равна БЗ на атаката му.


Какво искам да кажа със всичко това. Да, в началото фелинът е силен. Обаче нагоре, фелинът става все по-слаб и по-слаб. готов съм да се боря срещу фелин с гигант, ако и двамата сме 16то ниво. Ще го победя, основно защото ще компенсирам ниската ловкост с хубава броня. И това е. За мен фелините са добра раса, по-добра от гоблини и подобна паплач, но по-слаба от елфи и гиганти. почти на нивото на хората, но с една идея по-високо.

А, да и за накрая. Не аз създавам фелините. Те са създания на Мистрал.

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт авг 07, 2007 9:46 pm

Добре, нека започнем ex ovo (израз, който щеше да е по-подходящ ако правехме авиани, ама карай), като си говорим за расови особености.

Фелините имат леко котешка форма на краката, което означава гъвкавост, за сметка на друга стойка и различен баланс (който не е по-добър или по-лош, просто различен) и наличието на една изключително чувствителна става. Как ще го реализирате системно не знам, но може да го обвържете с трайни наранявания. Получава обаче хубави скокове.

Фелините имат козина, демек добра термоизолация. За жалост отчитането на студа в А16... Пак може да се включи някъде

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » вт авг 07, 2007 10:22 pm

Мисля, че ако ще почваме ex ovo*, трябва да се допитаме до Мистрал (ако не получи сърдечен удар от предните няколко поста - добре, че Великото дърво пази гномите ми от подобни преобразявания на расата) как вижда расата си. Също така, нека обобщим качествата на фелините общо, без да задълбаваме в подробности:

Плюсове:
+нечовешка скорост, неелфическа, дори
+маниакална ловкост
+тялото и волята
+силно обноняние
+устойчиво зрение
+усетът им

Минуси:
-не могат да ползват яки брони
-много, ама много ниска издържливост
-ниска начална издържливост, нисък краен интелект
-предварително разпределени 30 точки на интелект
-отношението към вода

Старал съм се да ги докарам така, както са по значение сега. И да питам, с цел да стане максимално ясно - какво не ви харесва в този вариант? Моля ви, не отписвайте тези характеристики замествайки ги с други, ваши неща - тогава това ще са вашите фелини, а това е последното, което се цели.

*Сори за невежеството, но "ex ovo" от яйцето ли трябва да означава, буквално :) ?

П.П. Мислех, че повечето думи на слънчицето са към Мистрал, защото... абе и той не знаеше май към кого са ;) .
シャマョツィ

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » вт авг 07, 2007 10:29 pm

Да, "от яйце" значи.

Какво е отношението на островитяни към водата е лесно да се предположи, но уви мистрал има други идеи. Вятърничава му работа...
Но изброените ти неща са добри.

Впрочем, аз все още не разбирам, защо всички раси трябва да са еднакво силни. В повечето системи има доволно добри начини за оправяне на това - +ECL, даване на някакви точки от онези за правенето на герой и т.н. Бат'Гойко въобще ли не предвижда подобна механика в А16?

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср авг 08, 2007 12:10 pm

Както казват руснаците - ще поживеем, ще видим. Но - в групичката ни играчи и разказвачи по РПГ има единодушие, че фелините в тази си концепция са (цитирам единия от играчите си, когото нямате честта да познавате): "подобрени елфи с козина".
Моя милост и другите двама разказвачи в групата сме единодушни, че не може да позволим на играч да си направи фелин при тези статистики. Минималните се преглъщат, максималните прагове хич, а пък скоростта направо я отхвърляме.

Естествено - какво толкова значи една групичка играчи и разказвачи в необятна страна като България. Играчите на РПГ в нашата родина са милиони - какво тук значат осем, девет човека?...

...... Ако туко що си усетил нотки сарказъм, приеми съвета ми - изиграйте си едно приключение и виж дали в един момент няма да се окаже, че цялото парти не е съставено от герои-фелини. Ще обясня още веднъж защо:
- елф с ИН 12 и Певец на 12 ще има МУ равно на елф с ИН 18 от същото ниво. Но ще е дал 12 ТР по-малко и ще има право да започне с кастването първи, защото СК-му ще е с 1-ца в повече при равни нива.
Ако отсреща е войн джудже 12-то ниво с 200 - 250 точки живот, то спокойно може да понесе чук на бога, да нацепи една двуръчна брадва между очите на елфа и да си замине. Но дуелът между два мага с малко живот (нещо обичайно, защото или имат малко сила или силата им се качва в комбо с СУ Б. Развитие) много напомня двубой между каубой - който първи произведе изстрел. Фелинът обаче, води с 2т в реакция, а като вземе певец, за да компенсира по-ниския си интелект, първо ще спести ТР и второ скоростта му ще стане 20, с опция разликата в Ре да стане 3 спрямо магът-елф.
- Фелин с елфически лък и СУ стрелец - показателите му са по-добри в използването на елфически лък от тези на елф-стрелец.
- силата им е огромна за прецизността и Ловкоста им. Общият сбор на максималните им показатели е равен на останалите благодарение на малката им издръжливост. Смятам да си направя раса с максимална издръжливост 4 и интелект 12, като разликата ще бъде добавена към максимална ловкост и скорост.
Ще си направя раса със Вит 1 сила 15, ловкост 20, прецизност 18, Интелект 12 , Издръжливост 4, СК 20. Общият сбор на максималните показатели е равен на този на хората (те мисля, че имаха ИЗ 10 и Вит. 2). Расата ще е кръстоска между хора и джуджета и от джуджетата, с примеси на елфическа кръв и ще е наследила от джуджетата бойната ярост, от хората възприемчивостта, а от елфите дълголетието. Външият им вид - ниски, набити и жилести, ще приличат на хората, но ще имат малко по-широки лица с по-обилно лицево окосмяване при мъжете...
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
Cocaine
Гвардеец
Мнения: 694
Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
Местоположение: София
Контакти:

Мнение от Cocaine » ср авг 08, 2007 2:49 pm

черно Слънце, защо смяташ, че предложените от теб статистики (хм, натрапени е по-точно) за фелините са по-добри от сегашните? Ако сега фелините са "елфи с козина", то твоя вариант е "хора с козина". По него фелините са адски балансирани, както по начални статиски, така и по краини. Отстъпват на хората само по максимална сила (и то с 1), но пък са
1) по-бързи от тях
2) започват с много по-голям сбор минимални показатели от тях (+24 ТР, които хората спестяват само ако вземат 5 СУ, т.е. хората ще ги настигнат по ТР към 4-5 ниво). Забележи, че Мистрал лишава фелините от ТР, а ти им даваш ТР.
3) по-ловки и по-силни от тях

Накратко, според мен, вместо да постигнеш търсения от теб баланс, ти просто представяш собствените си виждания за расата.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.

Потребителски аватар
Shamajotsi
Тапака
Мнения: 1664
Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
Местоположение: Нангияла
Контакти:

Мнение от Shamajotsi » ср авг 08, 2007 3:02 pm

Абе човеко*! Систематизирай мисълта си и използвай по-малко сарказъм - като се увлечеш и аз к'ъвто съм тъп не разбирам какви са ти основните критики.

Също така избягвай дуелите като принцип на сравнение - все пак на елфите расовото умение се ползва с другарче от едната страна (по възможност джудже и пак по възможност страната да е предната). Също така да де питам: какво разбираш под "високо ниво магьосници"? При доволно, но не и прекалено високи нива и МА (около 20), елфът ще има навярно животоспасяващо предимство - +2 МЗ, както и +1 МА (поради разликата от 4 в ИН, МА няма да е еднакво). Съответно, може да се случи така, че за един Чук на боговете шансът на елфа ще е в пъти по-голям от този на фелина. Наистина, фелинът ще е първи, което ще му даде невероятната възможност, ако е достатъчно съобразителен разбира се, да... избяга! Ин йор фейс, фъкин елф! Това естествено ще донесе победа на фелина, тъй като елфът, след като види, че противникът му излиза от обсега на магиите му (те двамата сигурно се снайперират единия от върховете на Колоса, другия от Скалистия остров), ще си направи сепуку.

Естествено, това е само при МУ 57 или по-малко. При повече, можеш да бъдеш сигурен, или чародеите са правени от Кид, или са много високо ниво. Ако е така предимството на елфа с МЗ-то и МА-то отпада, но се появява друг - при по-висок интелект имаш нещо от рода на +зар/ниво ТР. И изведнъж това ти стига да си вземеш някое СУ - "Магическа защита" да кажем - на достатъчно високо ниво. Или нещо, което ти увеличава реакцията. Или живота. Или всичко това наведнъж, разбира се.

Та това за дуелите между магьосници. За престрелките между елфи и фелини, мога да ти кажа, че защитата на фелинът ще е +2, наистина при само +1 стрелба за елфа (кои показатели са по-добри, между впрочем, след като при ПР/Л имаш 15+9=24 стрелба за фелина и 17+8=25 за елфа, а елфът може и да стреля точно на 6м повече?), но елфът може да турне една плетена ризница - за да не се чувства много стеснен - колкото по-некадърните удари да влизат там. Ако е по-заможен - нали говорим за високи нива, все пак? - що не му се изфука на фелина с малко (много всъщност) митрил по себе си? Да видим тогава как ще се развият нещата - елфът наистина ще е по-наигленичен, но и по-малко ще кърви накрая.

Твоята група може и да ги смята фелините за подобрени елфи с козина, но това е според мен защото цялата тази маса народ - осем души - се е подвела по един и същи едностранчив поглед над нещата. И според теб Мистрал не играе ли РИ със своя група, където да тества своята раса, или просто си цикли сам?

*Черното слънце
シャマョツィ

Потребителски аватар
hameleona
Админ
Мнения: 3214
Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
Местоположение: Somewhere around nothing...

Мнение от hameleona » ср авг 08, 2007 4:32 pm

Снощи се размърдах и направих бая дуелчета. при герои 3то ниво, фелинът би в 3 от 5 случая. При битка от 2 фелина срещу два човека, хората биха 2 пъти, фелините веднъж, а третия път, човека берсерк довърши фелина с последния си удар, преди да умре. При 16то ниво (ей-тъй за майтапа, не съм видял толкова високо ниво герой до сега) фелин вой, срещу гигант войн 2 на 3 в полза на гиганта. Фелин стрелец, срещу елф стрелец - 4 на 1 за елфа. Ако ще говорим за групови битки, тогава нещата стават хептен бузук, както казват махленците. Не съм пробвал за сега, но може и да направя няколко опита.

И не забравяй, едно на едно може и да са по-силни, но в групата се губят пред мага, примерно.или пред война, дето повече се пази и по-малко защитава. Единственото, което може би трябва да се направи е да се намали с 1ца максимума сила, макар че може и така да остане.

cherno_slance
Аша'ман
Мнения: 1333
Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
Местоположение: burgas

Мнение от cherno_slance » ср авг 08, 2007 9:43 pm

Не се сърдете момчета, но съм принципно против концепцията, която се търси/постига чрез това съчетание от минимални и максимални статистики.

Да преговорим! Ето ги основните показатели, както са дадени в последното предложение:

Основни показатели
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 19
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6

Константни
- Скорост: 19
- Магическа защита: 0

Тъй, имаме 15+19/2 срещу 17+17/2 (другите бонуси няма да ги смятаме, защото приемаме, че са с еднакви умения и ниво). Излиза, че атаката на елфът стрелец бие с една точка тази на фелина. За сметка на това фелинът има 2ТД повече, които при употреба на мана изстрела на елфическият лък са равни на +4Т към успех. Тоест при прицелна стрелба с елфически лък фелинът води с три точки пред елфа. :wink: Да не забравяме, че фелинът с абсолютна сигурност ще стреля първи. Честито!
Това е страничен ефект от оформянето на расата така, че представителите й да имат потенциала да са бързи и гъвкави бойци.
Отделно, (Ловк+прецизност)/2= Промъкване. Тоест, имаме абсолютно равенство между фелини и елфи, при положението, че елфите са митични с умението си да остават незабелязани.
И да - Ловк+СИ/2=атака при двуръчния меч. Фелинът има 19+18/2 (СИ нараства заради Войн на 12)=28, докато гигант с двуръчен меч има 13+23/2 (Си нараства заради Войн на 12)=24. Честито!

Разбира се, покачването на статистики става с ТР и в края на краищата това често се оказва факторът-уравновесител. По ниските максимални статистики на расата, от която е героя, принуждават играча да влага ТР в допълващи умения - например Певец за герой, развиван като маг (отделно, че специално за елфите ИН 12+ СУ певец на 12 излиза с 12 ТР по евтино от ИН 18 ). Лошото е, че не осъзнавате нещо просто. Както каза Бат Гойко, Ловкостта в Аксиом е това, което е бързината в Ендивал. Тя е решаващият показател, а в комбинация с огромната СК и Си на 15+1 от Войн на 12, ги превръща в неигрова раса.
Аз лично като разказвач в този им вид няма да ги допусна до игра.

П.П. Значи елфът маг трябва да разчита на естествената си МЗ, за да победи в магически дуел същество от раса-войни?? Честито!
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.

Потребителски аватар
BatGojko
The Big Boss
Мнения: 2154
Регистриран на: пет яну 04, 2002 8:26 pm
Местоположение: София

Мнение от BatGojko » ср авг 08, 2007 10:05 pm

Цитат от пост на cherno_slance

Цитат:

Среден ръст мъже: 195 (165-220)
Среден ръст жени: 185 (160-210)
Средно тегло мъже: 80-95
Средно тегло жени: 65-80

Основни показатели:
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 5, максимално 17
- Ловкост: 8, максимално 19
- Интелект: 9, максимално 14
- Прецизност: 4, максимално 15
- Издръжливост: 3, максимално 6

Константни показатели:
- Скорост: 19
- Магическа защита: 0

Допълнително:
- Начални ТР -30

Край на цитата.

Има две три неща, които не ми харесват.

1)
Първото е за Скоростта им.
При другите раси средната скорост е около 15, като джуджетата например имаха май 14-сет. Хората имат 16, а елфите - като същества с най-малко тегло ( СИ 13 спрямо тегло 45 кг ги прави съществата с най-голяма относителна сила, а това всъщност ражда бързината, но това е друга тема) имат Скорост 17. От своя страна фелините имат СК 19, което означава, че човек акробат-убиец ще изостава в Реакция пред всеки фелин от неговото ниво. Моят съвет е Скоростта им да бъде 17, в противен случай на високите нива на развитие се превръщат в ултимативните стрелци и магьосници, които винаги стрелят или кастват първи.
А смъкването на СК от 19 на 17 може да се компенсира с увеличаване на максималната издръжливост с две точки - това директно ще доведе до 2-1=1 допълнителна ТД. И без това издръжливостта им е твърде малка за раса войни. Знам, че представителите на семейство котки по принцип разчитат битката да свърши бързо, но чисто по система това може да се направи, като им се разреши като расово умение да ползват +1 ТУ над допустимия брой ТУ за рунд. Тоест - заради котешкото в тях фелините ще могат по-бързо да си изхарчват Издържливостта с цел победа. Разбира се, расовото умение за тази една допълнителна ТУ е хубаво да се обвърже с идеята за носенето само на леки брони, които не ограничават движенията - когато носи броня, която ограничава движенията дори с 1-но, расовото умение няма да може да се използва.

2)
За началните показатели на Интелект.
Фелините започват с ИН на 9! Моля! Трябват ми само 33 ТР за да си вдигна интелекта на 12?

3)
Ловкост на 8 - това за начало? Значи ако се запази СК=19, то на нулево ниво един фелин има ТД в размер на (19+/2= 13!! Дори и при скорост 17, това прави (17+9)/2= 12!!
12ТД без да дам нито една ТР!! Даже мазните в това оношение елфи вървят по-назад!

4) Максимална ловкост на 19! Мисля, че е леко прекалено! Разбирам, че идеята е да бъдат бързи, което значи да имат повече ТД от останалите, но системата отчита Ловк при много други неща и става лошо. Моят съвет е следния - Намали ловкостта на 17 и увеличи максим Издр с две точки. С двете точки, които се прехвърлят от СК, издръжливостта им ще стане от 6 на 10! В този смисъл расовото умение ( да го наречем Котешка издръжливост) може да го увеличим от една на 2 точки допълнителна ТУ над разрешената за харчене на рунд. Така фелин със СК 17, Ловк 17 и издържливост 10 ще може да направи общо 17+10+2=29 ТД срещу 27 за елф със същите умения, ниво и експириънс. Две точки действие в повече са много (често умираш или оцеляваш според това дали разполагаш с тях) , но поне не се получават директно от превъзходство с по две точки на ловкост и скорост.

В заключение предлагам следното:
Основни показатели:
- Виталност: 2
- Жизненост: 32
- Сила: 6, максимално 17
- Ловкост: 6, максимално 17
- Интелект: 6, максимално 14
- Прецизност: 6, максимално 15
- Издръжливост: 5, максимално 10

Константни показатели:
- Скорост: 17
- Магическа защита: 0

Добавяме расово умение Котешка издръжливост - позволява харченето на +2ТУ повече от разрешеното на рунд. Това расово умение се деактивира при носенето на брони, които ограничават подвижността дори с една точка.

Заб: Като гледам, началните показатели на фелините надвишават човешките с 4 (5 ако броим и разликата в СК) точки, но може да се преживее.
_________________


Отговор от Shamajotsi

Пропускаш нещо много важно :

Цитат:
Допълнително:
-Начални ТР -30


Така че един вид вдигаш ИН 12 с 63 ТР, което сравнено с хората (на тях им трябват 6 си е напълно приемливо, ако питаш мен. Не забравяй, също така, че фелините не могат да носят и брони изцяло от метал, за което им е, предполагам, високата начална ловкост. Нещата стават точно, като се вгледаме в останалите начални показатели.

Между другото, може би ще е добре ако се възроди тази тема от Архива .

hameleona: Преместих я.


Бат Гойко:
Е аз пък я обновявам и изкарвам нагоре с този пост (и трия двата поста от въпроси и отговори)
"Аксиом16" - правилната система :)
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5

Потребителски аватар
Andras
Гвардеец
Мнения: 706
Регистриран на: ср ное 03, 2004 9:48 pm

Мнение от Andras » ср авг 08, 2007 11:27 pm

Бат'Гойко пак се промъкна покрай въпроса ми подобно на фелин. Защо няма някаква удобна механика, която да позволява уравновесяването на по-силни раси?

Отговори