СУ Повелител на руните
Модератори: hameleona, Модератори
СУ Повелител на руните
Такам...направо мисля,че се оливам с нови СУто Надявам се да не ви преча...
Тази ми идея е напът да се осъществи.В момента разаработвам СУто и руническите магии,като съм готов-ще я пусна.
Тази ми идея е напът да се осъществи.В момента разаработвам СУто и руническите магии,като съм готов-ще я пусна.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Добре...пусни си тук твойта,а аз мойта и ще ги сравним,пък най-доброто от двете ще ги обединим Мойта система е следната:
Първо ползвах реално съществуващите руни,ама те са си бая и става сложно,после измислих 8 основни руни.Моят рунически маг се позовава на формулата СУ+3з>16+МЗ+бр. руни,като максималния брой руни,които магът може да ползва са като комбинация са всички,утре ще пусна и самата разработка.
Първо ползвах реално съществуващите руни,ама те са си бая и става сложно,после измислих 8 основни руни.Моят рунически маг се позовава на формулата СУ+3з>16+МЗ+бр. руни,като максималния брой руни,които магът може да ползва са като комбинация са всички,утре ще пусна и самата разработка.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Две думи: Д&Д
А сега на въпроса туи е по-точно класа Rune Master от Уъркрафт сетинга (Илидан владее такива сили според книгите за сетинга). Ако ще почваме с умения от там ги имам сичките и все ще намеря нещо за обръщане.
А сега на въпроса туи е по-точно класа Rune Master от Уъркрафт сетинга (Илидан владее такива сили според книгите за сетинга). Ако ще почваме с умения от там ги имам сичките и все ще намеря нещо за обръщане.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Въобще не ползвам нито УоУ,нито ДнД.Базирам се малко на Дънджеон Лордс,Хироус 5,някои имена от Д2 ползвам.Ain alkar написа:Две думи: Д&Д
А сега на въпроса туи е по-точно класа Rune Master от Уъркрафт сетинга (Илидан владее такива сили според книгите за сетинга). Ако ще почваме с умения от там ги имам сичките и все ще намеря нещо за обръщане.
СУ Повелител на руните
ИЗИСКВАНИЯ:12ИН,8ПР,10ТР /-4 за джуджета/
Руническите магове се позовават на силата на така наречените руни.Чрез руните,магът отключва могъща сила,която му помага в битка.Колкото руническия маг е напреднал в използването на руни,толкова по-могъщи комбинации може да прави с тях.Най-често,руническите магии засягат оръжията,броните и щитовете на руническия маг.Затова,джуджетата са най-напреднали в областа на руните.
Придобивки:
-Може да активира магия от руна.Дали е успешно активирана зависи от формулата СУ+3з>16+МЗ+бр. руни
Където СУ е степента на владеене на съответното СУ,МЗ е магическата защита на създанието/било то на мага,било на противника/,а бр. руни е нужните за активиране на магията руни.
-Може да ползва рунически комбинации до СУ/3 ниво.
-Повишава разпознаване и оценка на маг. предмети СУ/3
-На 6 степен еднократно добавя +20 мана
-На 12 степен игнорира МЗ,когато прави рунически магии върху себе си./не игнорира противниковото МЗ!/
Забележка:След използване,руната се унищожава.
РУНИЧЕСКИ МАГИИ
Руните,които измислих и използвах от други игри са 8,че реалните са доста и много време ще отнеме,а и нямам чак толкова идеи
1-Лум
2-Лем
3-Ка
4-Ис
5-Дал
6-Тир
7-Ко
8-Тем
І ниво
Руническа защита
руни:лум
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:+2БЗ
Руническа точност
руни:лем
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Омагьосва дадено оръжие или крайник и увеличава АТ с +5
Руническа кръв
руни:ка
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Временно увеличава ТЖ с +15,но след изтичане на ефекта,те се приспадат от базовите.
Руническа енергия
руни:ис
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Временно увеличава ТМ с +15,но след изтичаве ва ефекта,те се приспадат от базовите.
Рунически реакции
руни:дал
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Увеличава РЕ с +2
Руническа бързина
руни:тир
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Увеличава Скороста с +1,БЕЗ произтичащи от това последствия.
Руническа сила
руни:ко
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Омагьосва оръжие или крайник,като увеличава щетата- +2 Щета на зар
Руническа магическа защита
руни:тем
ТМ:20
Време на действие:СУ рунда
Ефект:+1 МЗ
ІІ ниво
Руническа сръчност
руни:лум`лем
ТМ:40
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Увеличава временно ТД с + 2
Руническо оръжие
руни:ка`ис
ТМ:40
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Намалява нужните ТД за АТ с дадено оръжие с -1
Руническа броня
руни:дал`тир
ТМ:40
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Временно увеличава Уст на бронята +2
Рунически щит
руни:ко`тем
ТМ:40
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Временно увеличава ЗА на щита +2
ІІІ ниво
Руническа мощ
руни:лум`лем`ка`ис
ТМ:80
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Омагьосва крайник или оръжие,което получава бутаща сила.Тя е равна на ЩхМР на оръжието +10
Руническо омагьосване
руни:дал`тир`ко`тем
ТМ:80
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Омагьосва оръжие или крайник с елементална щета или с обикновена такава.Има шанс да подобри и качеството му.Определя се със зар:
1-земя +10 тъпа щета
2-вода +10 ледена щета
3-огън +10 огнена щета
4-въздух +10 Шокова щета
5-допълнително 5 Щета
6-намалява шумът на оръжието/крайник с 1
Руническо злато
руни:дал`тир`лум`лем
ТМ:80
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Превръща временно метал в злато с всички произтичащи от това последствия. /тук другата ми идея беше да превръща метал в някой друг метал за определено време-кажете вие кое е по-добре./
IV ниво
Руническо пречупване
руни:лум`лем`ка`ис`дал`тир`ко`тем
ТМ:160
Време на действие:СУ рунда
Ефект:Омагьосва крайник или оръжие.Временно то придобива способноста да игнорира защитите на противника.
Руническо пречистване
руни:тир`ко`тем`лум`лем
ТМ:100
Време на действие:веднага
Ефект:Премахва всички негативни ефекти от героя и оръжията му.
Е,това е,дано ви хареса
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Тъй като виждам, че всички руни са с положителен ефект, бих искал да ти предложа нещо, което макар и до голяма степен различно като механика от предложеното от теб, ми се струва интересно:
-на първо време, те могат да служат изключително и само за омагьосване на предмети (талисмани, оръжия и прочие)
-в такъв случай, да им се увеличи ефекта с малко, като дори може да се върже ефекта със СУ/МУ.
-и в крайна сметка, за да не е прекалено силно, за да бъде още по-привързан героя с неговите продукти и за да е по-интересно, след направата на една руна да се намалят общите ТМ, по подобие на друида, когато си вземе животно.
Тези предложения ги давам за да не бъде това СУ "поредното кастърско СУ" за останалите, пък и поне на мен това ми изглежда с една идея по-интересно и различно. Иначе доколко е необходимо това не знам, другите ще кажат. Но в защита на умението предлагам следните два довода: още в "древния" Аксиом 16х16 се появяват руните като част от света, макар и по-различна по идея. Също така, това е Магландия, по дяволите .
-на първо време, те могат да служат изключително и само за омагьосване на предмети (талисмани, оръжия и прочие)
-в такъв случай, да им се увеличи ефекта с малко, като дори може да се върже ефекта със СУ/МУ.
-и в крайна сметка, за да не е прекалено силно, за да бъде още по-привързан героя с неговите продукти и за да е по-интересно, след направата на една руна да се намалят общите ТМ, по подобие на друида, когато си вземе животно.
Тези предложения ги давам за да не бъде това СУ "поредното кастърско СУ" за останалите, пък и поне на мен това ми изглежда с една идея по-интересно и различно. Иначе доколко е необходимо това не знам, другите ще кажат. Но в защита на умението предлагам следните два довода: още в "древния" Аксиом 16х16 се появяват руните като част от света, макар и по-различна по идея. Също така, това е Магландия, по дяволите .
シャマョツィ
Shamajotsi,идеята ти е много интересна,но това със СУ/МУ нещо доста слабо май ще се получи-так излиза,че колкото по-високо ниво,толкова по-слаб ефект.Но идеята ти много ми допада.
Vilorp,Руните са магически камъни,които могат да бъдат изработени само от специални занаятчии на джуджетата,но те са голяма рядкост.Всяка руна обаче може да бъде закупена в мините на дужджетата и от специални магазини,като средната цена на руната е 300 медника всяка.Самата руна се прави от магическа скала,намираща се в Колосът,наречена рунически камък.
Vilorp,Руните са магически камъни,които могат да бъдат изработени само от специални занаятчии на джуджетата,но те са голяма рядкост.Всяка руна обаче може да бъде закупена в мините на дужджетата и от специални магазини,като средната цена на руната е 300 медника всяка.Самата руна се прави от магическа скала,намираща се в Колосът,наречена рунически камък.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
След това намираш socketed item, който обаче няма магически ефекти и слагаш руните в точно определен ред. Например, ако поставиш лем, ко и тир в броня започваш да получаваш три пъти повече пари от противниците, които убиеш. Естествено, всякакви връзки на СУ-то с вече съществуващи компютърни игри са случайни.Vilorp,Руните са магически камъни,които могат да бъдат изработени само от специални занаятчии на джуджетата,но те са голяма рядкост.Всяка руна обаче може да бъде закупена в мините на дужджетата и от специални магазини,като средната цена на руната е 300 медника всяка.Самата руна се прави от магическа скала,намираща се в Колосът,наречена рунически камък.
ПП. Чувал съм, че Андариел и Баал пускат хубави руни. Опа, сбърках форума
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
Вижте, няма как идеите, които идват тук да са супер оригинални и неповлияни от други игри - просто има толкова много игри и системи, че е невъзможно. Някой спомена Д&Д и WOW, а пък Фрнрир му отвърна, че не бил взаимствал нищо от Д&Д, а от Дънджън Лордс (базирано на Д&Д), Хироус (базирано на Д&Д) и Д (това предполагам, не е рок групата а Дисцайпълс 2, които не знам дали имат нещо общо с Д&Д). Както и да е, ясно се вижда, че няма как да се избегне от испирирането от известни светове и системи.
Сега няма време да изчета предложенията за магиите, но ми хрумна идея как да направим да се коват руните. При коването на руна, майсторът на руни се наранява за Х ЖТ. Това ще помогне да не се правят прекалено много руни на ден, а и ще обясни защо именно джуджетата са им най-големите майстори - имат си най-много ЖТ. За вишите руни може и да се получават Трайни щети, за да е още по-тежко коването им.
Засега толкоз!
Сега няма време да изчета предложенията за магиите, но ми хрумна идея как да направим да се коват руните. При коването на руна, майсторът на руни се наранява за Х ЖТ. Това ще помогне да не се правят прекалено много руни на ден, а и ще обясни защо именно джуджетата са им най-големите майстори - имат си най-много ЖТ. За вишите руни може и да се получават Трайни щети, за да е още по-тежко коването им.
Засега толкоз!
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Отново ви казвам,аз за руните знам много,занимавал съм с тях,колкото и смешно да ви звучи.Всичко си е съвпадение!За историята на руните си го измислих/как се коват и т.н.,не ползвам оригиналната им история!Стига сте следели доколко съвпадат с игри и с реалния свят!/Кокаин,въобще не съм споменавал за ред на руните,казах че взаимствам някои имена от Диабло,но не и функциите им,а идеята за омагьосване на предметите с тях дойде случайно.BatGojko,съгласен съм с теб.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Добре,стига вече смях чакам още ваши ~интересни~ критики
Да видим какво ще оправя до момента:
Всеки повелител на руните може да създава руни,ако има съответния материал.Използва се формулата СУ+3з>16/незнам какво усложнение да дам,ако му трябва въобще/
Успехът ще уточни колко от избраната руна са създадени,но успехът ще нарани за Успех трайни щети.
Всяко ползване на руни намалява общата мана,докато руническото заклинание е в ефект.
Всяко ползване на рунически заклинание нанася Бр.Руни х 2 ТЖ /Така за последното руническо заклинание,магът ще се нарани за 8х2=16ТЖ/
Ми това сътворих от домоментните критики
Да видим какво ще оправя до момента:
Всеки повелител на руните може да създава руни,ако има съответния материал.Използва се формулата СУ+3з>16/незнам какво усложнение да дам,ако му трябва въобще/
Успехът ще уточни колко от избраната руна са създадени,но успехът ще нарани за Успех трайни щети.
Всяко ползване на руни намалява общата мана,докато руническото заклинание е в ефект.
Всяко ползване на рунически заклинание нанася Бр.Руни х 2 ТЖ /Така за последното руническо заклинание,магът ще се нарани за 8х2=16ТЖ/
Ми това сътворих от домоментните критики
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
Така, тук излишното е намаляването на маната. Няма нужда след като вземат щети, да вземат и Мана.Fenrir написа: ...Успехът ще уточни колко от избраната руна са създадени,но успехът ще нарани за Успех трайни щети.
...Всяко ползване на руни намалява общата мана,докато руническото заклинание е в ефект.
...Всяко ползване на рунически заклинание нанася Бр.Руни х 2 ТЖ /Така за последното руническо заклинание,магът ще се нарани за 8х2=16ТЖ/
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
"Руна". Е. Вид. Буква. Точка.
Надявам се с това много да съм ти помогнал, спестил много време и много смях за твоя сметка.
Надявам се с това много да съм ти помогнал, спестил много време и много смях за твоя сметка.
Terminators came into being when an Imperium tactician realized that the only thing more deadly having an army of Chuck Norris clones was to wrap them in several tons of armor and hand them weapons normally found mounted to the sides of battleships.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Видяла жабата, че Андраш може да ни се заяжда и да ни цака как си ще с фактология, без да можем и "гък" да му кажем, та и тя след него...
На първо време да оправдая ползването на руни като носители на магия. Общо взето нямаме причини да не го правим. Магиите. Са. Думи. Запетайка. Като. Всички. Останали. Точка. Каква е идеята? В нашия свят при възникването на всяка култура, редом с всички останали суеверия, ако не се лъжа, винаги присъства като елемент т.нар. "наричане" (не съм сигурен, че използвам правилната дума, но едно от значенията на английската дума speechact означава това, което имам предвид). Сиреч, това което искам да кажа е, че до много скоро навсякъде хората са вярвали, че моленето на дадени свръхестествени сили би могло да склони същите да се проявят в дадената ситуация. Днес много хора все още вярват в това, включая и моя милост в тази бройка. В света на Магландиум сме взели като даденост, че някои личности и същества могат много по-лесно, чрез абсолютно същото действие, да предизвикат по-осезаем ефект, тоест, да правят магии.
Ако направим същата аналогия, навремето хората са използвали писменост (някой може да се заяде - не, не говоря задължително за азбука) с абсолютно същата цел - наричане. За ваша информация например, "йероглиф" букв. на български от гръцки означава "свещен символ/писание/както щете си преведете "глиф", при това ненапразно. С подобна култува функция са се ползвали и всякакви руноподобни писмени системи, като единствено липсата на сто процентова сигурност ме въздържа да заявя, че самите руни са били използвани с тази цел. Та защо, по дяволите, не можем да имплементираме идеите на древните култури, че, видиш ли, като шатнеш на някой менхир символа Y, ти контролираш по определен начин съдбата, и в Магландиум? И защо не пренесем същата идея по начина, по който е пренесена идеята за заклинанията - в смисъл, същото по характер, ама с по-осезаемо и впечатляващо действие?
Да оправдая защо руните, ако присъстват в системата, ще трябва да могат и да се "вграждат" в разни оръжия. Очевидно, руните се появяват, когато са издълбани нейде, което ни дава три възможности за използването на такъв тип магия. Едната е руните да се изписват по разни скали, къщи на хора, които обичате или мразите. Това на мен ми звучи интересно, но ако ограничим действието на руните само до тази употреба, при все че героите в ролевите игри не се задържат много на едно място, това умение няма да бъде използвано от почти никого. Втората опция е тези руни да могат да се изписват по разни по-мънинки камъчета, да кажем, като по този начин си създаваме разни медальончета, талисманчета, амулетчета, и прочие вълшебни дрънкулки. Но ако ограничим СУ-то само до избор, то ще стане до много голяма степен като СУ „Шаман”, каквото се опитваме да го направим. И накрая третата възможна употреба – руните да могат да се дълбаят навсякъде, включително и, да, в оръжията и останалата част от екипировката на героите. Да се отбележи отсега, че въобще не подхващам идеята за мечове с дупки и камъни, които точно да пасват там. Това, което имам предвид е – всъщност, по-добре обърнете внимание на меча от картинката, която е след списъка с билките. За това имам предвид.
И каква ще бъде в крайна сметка идеята на това СУ? Това ще бъде познание за свещени/магически символи и умение за правилното им изписване по такъв начин, че наместо „Просто. Букви.” те да допринасят за проявлението на свръхестествени сили върху „омагьосания предмет”. Това много наподобява на вграждането на магии в предмети, но има две съществени разлики. Едната е, че докато след вграждането на магия в предмет, магията в даден момент се „отключва” и действието и протича за кратко време, при руните действието ще е налице докато самия предмет не бъде разрушен или руната по някакъв начин – изтрита. Това налага другата разлика между двата подхода за омагьосване на предмети – рунната магия трябва да коства много повече на този, който я използва, отколкото вграждането на магия – поради което беше предложено дълбаенето на руни да довежда до наранявания, дори и трайни, или ограничаване на общата мана (но да не довежда и до двете, Фенрир, нека не се изхвърляме ). И сега се сетих и за една друга разлика. Руните. Са. Букви. Точка. Буквите. Правят. Думи. Точка. Гот май пойнт? Както буквите, организирани в думи, носят повече смисъл отколкото поотделно, то и руните, когато са организирани в думи да имат по-силен ефект. Вярно, по тази логика можем да правим и изречения, параграфи и т.н., докато в крайна сметка рунният превод на „Енциклопедия Британика” не се окаже еквивалентен на избухваща свръхнова, но това ще го кусурим по-късно. Но дори и на този етап ще кажа, че цената на издълбаването на руни ще е толкова голяма, че да не може да си позволи всеки току-тъй да си драска наляво-надясно.
И в крайна сметка, Хамелеоне, от това, което си написал, аз разбрах, че „руните са просто писменост”, ама тази „проста писменост” има не-прост магически ефект. Дай каквото си измислил, за да можем да го оценим, но отсега съм скептичен заради това несъответствие...
(Ясно осъзнавам, че може би не му се разбира много на този пост, защото нямам времето да го изглаждам откъм стил. Все пак съм се постарал да пиша правилно, така че да можете, макар и след известно мислене и съблюдаване на запетаите, да стигнете до единствено възможно, както и правилно тълкувание на изреченията.)
На първо време да оправдая ползването на руни като носители на магия. Общо взето нямаме причини да не го правим. Магиите. Са. Думи. Запетайка. Като. Всички. Останали. Точка. Каква е идеята? В нашия свят при възникването на всяка култура, редом с всички останали суеверия, ако не се лъжа, винаги присъства като елемент т.нар. "наричане" (не съм сигурен, че използвам правилната дума, но едно от значенията на английската дума speechact означава това, което имам предвид). Сиреч, това което искам да кажа е, че до много скоро навсякъде хората са вярвали, че моленето на дадени свръхестествени сили би могло да склони същите да се проявят в дадената ситуация. Днес много хора все още вярват в това, включая и моя милост в тази бройка. В света на Магландиум сме взели като даденост, че някои личности и същества могат много по-лесно, чрез абсолютно същото действие, да предизвикат по-осезаем ефект, тоест, да правят магии.
Ако направим същата аналогия, навремето хората са използвали писменост (някой може да се заяде - не, не говоря задължително за азбука) с абсолютно същата цел - наричане. За ваша информация например, "йероглиф" букв. на български от гръцки означава "свещен символ/писание/както щете си преведете "глиф", при това ненапразно. С подобна култува функция са се ползвали и всякакви руноподобни писмени системи, като единствено липсата на сто процентова сигурност ме въздържа да заявя, че самите руни са били използвани с тази цел. Та защо, по дяволите, не можем да имплементираме идеите на древните култури, че, видиш ли, като шатнеш на някой менхир символа Y, ти контролираш по определен начин съдбата, и в Магландиум? И защо не пренесем същата идея по начина, по който е пренесена идеята за заклинанията - в смисъл, същото по характер, ама с по-осезаемо и впечатляващо действие?
Да оправдая защо руните, ако присъстват в системата, ще трябва да могат и да се "вграждат" в разни оръжия. Очевидно, руните се появяват, когато са издълбани нейде, което ни дава три възможности за използването на такъв тип магия. Едната е руните да се изписват по разни скали, къщи на хора, които обичате или мразите. Това на мен ми звучи интересно, но ако ограничим действието на руните само до тази употреба, при все че героите в ролевите игри не се задържат много на едно място, това умение няма да бъде използвано от почти никого. Втората опция е тези руни да могат да се изписват по разни по-мънинки камъчета, да кажем, като по този начин си създаваме разни медальончета, талисманчета, амулетчета, и прочие вълшебни дрънкулки. Но ако ограничим СУ-то само до избор, то ще стане до много голяма степен като СУ „Шаман”, каквото се опитваме да го направим. И накрая третата възможна употреба – руните да могат да се дълбаят навсякъде, включително и, да, в оръжията и останалата част от екипировката на героите. Да се отбележи отсега, че въобще не подхващам идеята за мечове с дупки и камъни, които точно да пасват там. Това, което имам предвид е – всъщност, по-добре обърнете внимание на меча от картинката, която е след списъка с билките. За това имам предвид.
И каква ще бъде в крайна сметка идеята на това СУ? Това ще бъде познание за свещени/магически символи и умение за правилното им изписване по такъв начин, че наместо „Просто. Букви.” те да допринасят за проявлението на свръхестествени сили върху „омагьосания предмет”. Това много наподобява на вграждането на магии в предмети, но има две съществени разлики. Едната е, че докато след вграждането на магия в предмет, магията в даден момент се „отключва” и действието и протича за кратко време, при руните действието ще е налице докато самия предмет не бъде разрушен или руната по някакъв начин – изтрита. Това налага другата разлика между двата подхода за омагьосване на предмети – рунната магия трябва да коства много повече на този, който я използва, отколкото вграждането на магия – поради което беше предложено дълбаенето на руни да довежда до наранявания, дори и трайни, или ограничаване на общата мана (но да не довежда и до двете, Фенрир, нека не се изхвърляме ). И сега се сетих и за една друга разлика. Руните. Са. Букви. Точка. Буквите. Правят. Думи. Точка. Гот май пойнт? Както буквите, организирани в думи, носят повече смисъл отколкото поотделно, то и руните, когато са организирани в думи да имат по-силен ефект. Вярно, по тази логика можем да правим и изречения, параграфи и т.н., докато в крайна сметка рунният превод на „Енциклопедия Британика” не се окаже еквивалентен на избухваща свръхнова, но това ще го кусурим по-късно. Но дори и на този етап ще кажа, че цената на издълбаването на руни ще е толкова голяма, че да не може да си позволи всеки току-тъй да си драска наляво-надясно.
И в крайна сметка, Хамелеоне, от това, което си написал, аз разбрах, че „руните са просто писменост”, ама тази „проста писменост” има не-прост магически ефект. Дай каквото си измислил, за да можем да го оценим, но отсега съм скептичен заради това несъответствие...
(Ясно осъзнавам, че може би не му се разбира много на този пост, защото нямам времето да го изглаждам откъм стил. Все пак съм се постарал да пиша правилно, така че да можете, макар и след известно мислене и съблюдаване на запетаите, да стигнете до единствено възможно, както и правилно тълкувание на изреченията.)
シャマョツィ
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
браво, браво. Само че андраш постига ефектите си, защото го прави в три реда, не в три параграфа.
Основната ми идея е, че руните не са букви, а символи - означават нещо. Следователно:
Елемент + Ефект + Сила = ефекта на вградената магия. Съответно втората позиция има доста проблеми, да не говорим че ефекта някой път трябва да се сложи два пъти (покачване, но какво?). Крайното усложнение е сбор от отделните усложнения (елемент и ефект са от 1 до 3, Сила от 1 до 10). И всичко зависи от успеха - при неуспех предмета се разпада. давам 10-20 известни комбинации, давам и основния принцип за правенето на комбинации и готово. Не обичам да пускам само системна част, без ролева такава, ама айде. Основната логика е, че заклинанието може да се изпише само със съществителни и глаголи на нашия език (че и на който и да е) и после да се добави специалната руна за сила. Проблемът е, че действа в две посоки - меча хубаво е обгърнат от огън, ама огъня гори и държащия го, ако няма защитно заклинание на дръжката и т.н. Това е накратко. Още го разработвам и дооправям.
Основната ми идея е, че руните не са букви, а символи - означават нещо. Следователно:
Елемент + Ефект + Сила = ефекта на вградената магия. Съответно втората позиция има доста проблеми, да не говорим че ефекта някой път трябва да се сложи два пъти (покачване, но какво?). Крайното усложнение е сбор от отделните усложнения (елемент и ефект са от 1 до 3, Сила от 1 до 10). И всичко зависи от успеха - при неуспех предмета се разпада. давам 10-20 известни комбинации, давам и основния принцип за правенето на комбинации и готово. Не обичам да пускам само системна част, без ролева такава, ама айде. Основната логика е, че заклинанието може да се изпише само със съществителни и глаголи на нашия език (че и на който и да е) и после да се добави специалната руна за сила. Проблемът е, че действа в две посоки - меча хубаво е обгърнат от огън, ама огъня гори и държащия го, ако няма защитно заклинание на дръжката и т.н. Това е накратко. Още го разработвам и дооправям.
Виждам накъде биеш Шамайоци В Замъкът на Престола ясно пише,в разказа за фелините има издълбани руни.Та моята идея е не да се вграждат руните,а просто да се дълбаят,точно както Шамайоци каза /но мисля,че след издълбаването им е нужен определен период от време,за да изчезнат,че иначе бая силнички ще станат/ Та всъщност наистина да се отнемат ТЖ.Основното за руните е да бъдат магически символи,въбоще,Повелителят ще получава знания за руническите символи,т.е. думи.
Последна промяна от Fenrir на нед ное 25, 2007 2:08 pm, променено общо 1 път.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...