Аксиом16 Класик
Модератор: Модератори
Аксиом16 Класик
Така, слд много бавене и преработки, А16-Класик е вече готов. В момента го форматирам в ПДФ, но сега и моментът, който иска да го прочете по-рано от всички останали и да си даде мнението да ми пипе една поща и ще го получи на Word.
Правя това, с цел да получа мненията ви, преди да пусна този вариант на сайта, тъй като той би трябвало да е по-удобен за въвеждане на нови играчи в А16. Искам да знам дали така както е той изпълнява тази си функция или бихте желали да промените нещо. Моля пишете мненията си в отделен файл, който препращате отново към мен или ги постайте тук - така ще могат да се обсъдят от всички.
Това трябва да стане достатъчно бързо, така че за Коледа да качим ПДФ файла на сайта.
Пишете ми на
f_factor@mail.bg
и ще получите текстовия файл. Можете спокойно да показвате файла на когото решите за необходимо - това е свободен продукт, макар и в официалната си версия да е ПДФ.
Правя това, с цел да получа мненията ви, преди да пусна този вариант на сайта, тъй като той би трябвало да е по-удобен за въвеждане на нови играчи в А16. Искам да знам дали така както е той изпълнява тази си функция или бихте желали да промените нещо. Моля пишете мненията си в отделен файл, който препращате отново към мен или ги постайте тук - така ще могат да се обсъдят от всички.
Това трябва да стане достатъчно бързо, така че за Коледа да качим ПДФ файла на сайта.
Пишете ми на
f_factor@mail.bg
и ще получите текстовия файл. Можете спокойно да показвате файла на когото решите за необходимо - това е свободен продукт, макар и в официалната си версия да е ПДФ.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Не, това е олекотена версия на А16, която цели да въведе играчите в системата. По принцип е част от А16, но е и надстройка един вид, тъй като значително олекотява някой неща - премахва влиянието на НИ (освен в случая с РЕ), опсростява някои формули... Леко чертае пътя за това какво ще е А16-Универсал.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ъп или Даун грейд (; защото така както го обясняваш по скаро се махат стените откоркото да се слаго още едни покрив (;BatGojko написа:Не, това е олекотена версия на А16, която цели да въведе играчите в системата. По принцип е част от А16, но е и надстройка един вид, тъй като значително олекотява някой неща - премахва влиянието на НИ (освен в случая с РЕ), опсростява някои формули... Леко чертае пътя за това какво ще е А16-Универсал.
- Sharky_Dog
- Побеснял Пес
- Мнения: 681
- Регистриран на: чет юли 06, 2006 1:56 pm
- Местоположение: Кучкарника в кв. Надежда
- Контакти:
Дневникът на героя е почти същия, ккто и оригиналния, с премахнати всички ненужну за А16-Класик показатели. Ще го има в PDF-a
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Дали Аксиом Класик изпълнява добре функцията да запознава новите играчи със системата? Честно казано, трудно ми е да реша. Донякъде, това е заради мен си: на първо време, естествено, трябва да кажа, че на две четения не може да се каже много. Също така, в качеството на човек, който вече е запознат и свикнал със "сложната система" ми е трудно да преценя дали АК (хубаво съкращение ) е достатъчно проста. Но ето все пак някои плюсове и минуси, които ми правят впечатление:
-Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
-Не съм сигурен, че влиянието на нивото върху показателите е било дотолкова усложняващ елемент на системата, че да си е струвало махането.
-Не съм сигурен, че е минус, ама тука пак го има мятането на пълни шепи със зарове, особено ако някой реши да се прави на Конан Варварина или Батугой
-Магиите както са оставени почти като оригиналните наистина дават голяма свобода на действие и разиграване, но дали не би било по-добре ако например тези с продължителен ефект не се фиксират като продължителност? За улеснение говоря, то целият ми пост дотук е и ще бъде занапред в тази насока.
-Знам, че това последно минусче, което може би съвсем не е минус, навярно е доста отвлечено, не на място, глупаво и субективно, но да си го кажа: Все още системата прекалено напомня на оригинала за мен. Което не е лошо за мен, разбира се, но за новаците?...
Сега и плюсчетата:
+Огромен плюс във всяко отношение пред оригиналната система е организацията. Сега нещата, струва ми се, са поне с една идея по-логично и систематично обяснени.
+Делението, нещо, за което хората много мрънкаха, е сведено до минимум - в голямата си част е сведена до деление на две, има тук-таме и на три, като едва на едно място има делене на пет.
+Идеята БА да е ПР/2 и оръжията да имат само един показател е много на място! Също и махането на специалните атаки - за начинаещите това е елемент, който като че ли често се пропуска така или иначе.
+По-малко СУ-та: хората няма да се чудят като буриданови магарета какво да изберат, че да си оптимизират по-добре героите. Освен опростяване това би допринесло евентуално и за по-доброто разбиране на този аспект на двете системи и спиране на пороя от теми "Ново СУ:..." .
+Може би така ми се струва, но има осезаемо по-малко на брой вторични показатели. Най-малкото липсата на РЕС се набива на очи.
+...и още няколко, които обаче изпоназабравих, дорде изпиша минусите.
Обобщено: според мен може и още да се опрости с още една идея преди да се стигне до момента, в който вече по-нататъшното опростяване би вредило. Тук бързам да напомня още веднъж, че като на човек, за когото Аксиом 16 въобще не беше сложна система, навярно хич не мога да преценя добре нещата. Както и да е, за наистина новаци, аз в най-началото като че ли бих ползвал най-ранните Аксиоми (все пак аз по тях и Ендивал съм се "самоучил" с дружинката ), но бих минал през това за въвеждане в "истинската система".
-Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
-Не съм сигурен, че влиянието на нивото върху показателите е било дотолкова усложняващ елемент на системата, че да си е струвало махането.
-Не съм сигурен, че е минус, ама тука пак го има мятането на пълни шепи със зарове, особено ако някой реши да се прави на Конан Варварина или Батугой
-Магиите както са оставени почти като оригиналните наистина дават голяма свобода на действие и разиграване, но дали не би било по-добре ако например тези с продължителен ефект не се фиксират като продължителност? За улеснение говоря, то целият ми пост дотук е и ще бъде занапред в тази насока.
-Знам, че това последно минусче, което може би съвсем не е минус, навярно е доста отвлечено, не на място, глупаво и субективно, но да си го кажа: Все още системата прекалено напомня на оригинала за мен. Което не е лошо за мен, разбира се, но за новаците?...
Сега и плюсчетата:
+Огромен плюс във всяко отношение пред оригиналната система е организацията. Сега нещата, струва ми се, са поне с една идея по-логично и систематично обяснени.
+Делението, нещо, за което хората много мрънкаха, е сведено до минимум - в голямата си част е сведена до деление на две, има тук-таме и на три, като едва на едно място има делене на пет.
+Идеята БА да е ПР/2 и оръжията да имат само един показател е много на място! Също и махането на специалните атаки - за начинаещите това е елемент, който като че ли често се пропуска така или иначе.
+По-малко СУ-та: хората няма да се чудят като буриданови магарета какво да изберат, че да си оптимизират по-добре героите. Освен опростяване това би допринесло евентуално и за по-доброто разбиране на този аспект на двете системи и спиране на пороя от теми "Ново СУ:..." .
+Може би така ми се струва, но има осезаемо по-малко на брой вторични показатели. Най-малкото липсата на РЕС се набива на очи.
+...и още няколко, които обаче изпоназабравих, дорде изпиша минусите.
Обобщено: според мен може и още да се опрости с още една идея преди да се стигне до момента, в който вече по-нататъшното опростяване би вредило. Тук бързам да напомня още веднъж, че като на човек, за когото Аксиом 16 въобще не беше сложна система, навярно хич не мога да преценя добре нещата. Както и да е, за наистина новаци, аз в най-началото като че ли бих ползвал най-ранните Аксиоми (все пак аз по тях и Ендивал съм се "самоучил" с дружинката ), но бих минал през това за въвеждане в "истинската система".
シャマョツィ
Благодаря за подробния мейл. Сега, за да е по-лесно за преценка, и по-полезно за мен, е най-добре да кажа малко по-ясно какви са целите на А16-Класик:
1. Да въведе играчите и да ги подготви за игра по А16
2. Да може да се заучи бързо
3. Да въведе играчите в логиката на механиките на А16
4. Да позволи игра, независимо дали притежавате А16 или не
5. Да ви накара да поискате поне да погледнете А16
6. Да даде някой нови идеи на "старите играчи" на А16
Водейки се горе-долу по този списък, ще поясня на плюсовете и минусите на Шматайоци, кое доколко е било нарочно и кое случайно.
И отново благодарности за поста!
1. Да въведе играчите и да ги подготви за игра по А16
2. Да може да се заучи бързо
3. Да въведе играчите в логиката на механиките на А16
4. Да позволи игра, независимо дали притежавате А16 или не
5. Да ви накара да поискате поне да погледнете А16
6. Да даде някой нови идеи на "старите играчи" на А16
Водейки се горе-долу по този списък, ще поясня на плюсовете и минусите на Шматайоци, кое доколко е било нарочно и кое случайно.
БГ: Това е нарочен ефект - системата А16 гледа на броните по този начин и не искам да го променям. Това посволява побеждаване на добре брониран противник с нанасяне на мнооого удари, но все пак позволява, докато ако бронята директно повишава защитата би могло да се стигне до ситуация в която само ИУУ достигат до противника, а това е нещо, което аз не харесвам.Shamajotsi написа: -Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
БГ: Не, че е особено сложно, но по-скоро е ненужно. Особено за начални правила, в които се набляга на разбиране на механиката. А и в бъдещите версии на А16 смятам да отпадне. Харесвам идеята заложенав А16, че опита ти дава реално предимство, но въпреки това, мисля да го махам. А за Универсал съм казал доста отдавна, че понятие НИ няма да има.Shamajotsi написа:-Не съм сигурен, че влиянието на нивото върху показателите е било дотолкова усложняващ елемент на системата, че да си е струвало махането.
БГ: Да, този "проблем" си е останал, но той е и продиктуван от размера на ЖТ на героите - няма как да имаме ЖТ=40+ и да искаме възможност за победа с един-два удара, ако не позволя хвърляне на много зарове за щета. Проблемъттук е, че заровете не се гледат като в пул-базираните системи (ДА/НЕ) и да се събират като бройка, а се събират като стойности, което за над 3 зара е досадно за повечето играчи. С този проблем ще се преборя в Универсал, който е доста по-различен (но за този файл ще чакате поне до лятото);Shamajotsi написа:-Не съм сигурен, че е минус, ама тука пак го има мятането на пълни шепи със зарове, особено ако някой реши да се прави на Конан Варварина или Батугой
БГ: Ами те са си оригиналните, с приложени към тях официални промени (или поне така си мисля по спомен). Няма коренна промяна на магия. А за механиката с плащането на ход - тя е сред механиките, които характеризират А16 (като онази с броните), така че не съм искал да я махам. Може би ще е смущаваща за играчи, които са играли други РИ, но за напълно нови не мисля, че ще е проблем. На мен ми изглежда напълно логична механика (и затова я има в А16), което дойде да замени именно тази с броя ходове - по-лесна е за балансиране и е по-гъвкава.Shamajotsi написа:-Магиите както са оставени почти като оригиналните наистина дават голяма свобода на действие и разиграване, но дали не би било по-добре ако например тези с продължителен ефект не се фиксират като продължителност? За улеснение говоря, то целият ми пост дотук е и ще бъде занапред в тази насока.
БГ: Предвид, че си поставя за цел да е първата стъпка към А16, то това не е минус. Спрямо оригинала, тя има по-малко предварително зададени решения и дава повече свобода (не, че А16 ограничава, но когато сме давали примери там, хората все таки се влияят от напите решения) при разиграване - например Разказваът е този, който решава, кой показател е важния за дадено действие в момента и формира УФУД по него.Shamajotsi написа:-Знам, че това последно минусче, което може би съвсем не е минус, навярно е доста отвлечено, не на място, глупаво и субективно, но да си го кажа: Все още системата прекалено напомня на оригинала за мен. Което не е лошо за мен, разбира се, но за новаците?...
БГ: Да не забравяме и обема - това е текст, който лесно можеш да прочетеш 2 пъти, ако не го разбереш от първия, докато книгата... Само фактът, че си си я купил може да те накара пак да четеш, ако нещо ти се е сторило зле първия път.Shamajotsi написа:+Огромен плюс във всяко отношение пред оригиналната система е организацията. Сега нещата, струва ми се, са поне с една идея по-логично и систематично обяснени.
БГ: Получило се е случайно , освен когато става дума за вторичните показатели. Като цяло съмизбягвал да ползвам сложно делене и в А16. Там имаме на 2,3,4,5 и на 10. После видях, че имам някакви Х/6 на едно-две места, но това със сигурност ще се зачисти. Деленето на 10 е лесно, а на числат адо 5 също н еби следвало да е проблем. Деленето на всяко друго число, би могло да е проблемно за човек без калкулатор.Shamajotsi написа:+Делението, нещо, за което хората много мрънкаха, е сведено до минимум - в голямата си част е сведена до деление на две, има тук-таме и на три, като едва на едно място има делене на пет.
БГ: По принцип, това оеднаквава оръжията и прави играта малко по-безинтересна, но за начало е по-добрата механика. В по-стари версии (бета версии) на А16, имапе показател БА=ПР, а оръжията даваха Показател/2, но в последствие се стигна до сегашното репшение, всяко оръжие да си е само за себе си, а ПР да е просто водещ показател при някои. Това е добре, откъм разнообразие, но е и объркващо понеже повишава информацията, което трябва да се ползва. В Универсал отново се връшам към идеята за ПР, като водещ показател за Атаката, независимо от оръжието, като за разнообразието разчитам на специалните похвати (атаки).Shamajotsi написа:+Идеята БА да е ПР/2 и оръжията да имат само един показател е много на място! Също и махането на специалните атаки - за начинаещите това е елемент, който като че ли често се пропуска така или иначе.
БГ: Този ефект се е получил поради желание за намаляване на обема и естествено оставяне само на най-ключовите (най-популярните!?) СУ. Аксиом16 е нищо без своите СУ, които са солта на системата и са най-мощния метод за оформяне на уникални герои. Надявам се, тези които се запознаят с АК да са доволни от по-голямото разнообразие от СУ, когато преминат на А16. Така че, този + е по-скоро само за орязване, но не и за качество (както и премахването на расите и специалните расови умения).Shamajotsi написа:+По-малко СУ-та: хората няма да се чудят като буриданови магарета какво да изберат, че да си оптимизират по-добре героите. Освен опростяване това би допринесло евентуално и за по-доброто разбиране на този аспект на двете системи и спиране на пороя от теми "Ново СУ:..." .
БГ: Да, сега, когато погледна назад, мисля, че на А16 са й много тези показатели ибих искал да го бях заменил просто със система от ползване на основните. От друга страна, механиката на образуването на вторичните показатели в А16 е чрез делене на 2 или 3, което е за предпочитане да е направено преди да дойде момента на използването им, за да не бави играта. В АК за целта се ползват Основните показатели по преценка на Разказвача.Shamajotsi написа:+Може би така ми се струва, но има осезаемо по-малко на брой вторични показатели. Най-малкото липсата на РЕС се набива на очи.
БГ: Сигурен съм, че може да се опрости и по-вече, но се страхувам да не премина границата и да направя съвсем различна игра, която по никакъв начин да не помага за навлизане в А16.Shamajotsi написа:+...и още няколко, които обаче изпоназабравих, дорде изпиша минусите.
Обобщено: според мен може и още да се опрости с още една идея преди да се стигне до момента, в който вече по-нататъшното опростяване би вредило. Тук бързам да напомня още веднъж, че като на човек, за когото Аксиом 16 въобще не беше сложна система, навярно хич не мога да преценя добре нещата. Както и да е, за наистина новаци, аз в най-началото като че ли бих ползвал най-ранните Аксиоми (все пак аз по тях и Ендивал съм се "самоучил" с дружинката ), но бих минал през това за въвеждане в "истинската система".
И отново благодарности за поста!
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Това впрочем е едно от нещата заради, които предпочитам Аксиом16 пред ДнД, Ендивал и прочие системи. Това е най-реалистичното използване на броните, което съм срещал.Направило ми е впечатление, че едно от нещата, които като че ли най-бавят битките, объркват изоставащите с математиката ученици, и от което се оплакват масата недоволни, е нетрадиционната механика на броните, която е останала и тук. Наистина когато излезе Ендивал 2, един мой съученик (нищо чудно да се произнесе тук между другото) изрази мнението си, че "броните не трябва да пречат на удара, а да намалят неговата сила." Но не съм сигурен така постигнатият реализъм дали ще е в помощ на начинаещите играчи.
Е, на този коментар може би не му е тук мястото.
Като цяло, да, по-просто е. Премахването на РЕС и Захват е добра идея, тези показатели не се използват много често (поне аз не ги използвам) и само дават допълнителен обем за четене. Сложността на броните не е кой знае какъв проблем, схващат се. Все пак за по-голямо улеснение може да не се отчитат щетите върху тях. Махането на НИ като показател, според мен не променя много нещата, но формирането на атаката на оръжията от един показател нещо не ми се нрави.
Все пак добра работа, чакаме и Универсала да видим какво ще ни покажеш там.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
БГ: Съгласен съм. Затова и са махнати в Класик.nikestan написа: Сложността на броните не е кой знае какъв проблем, схващат се. Все пак за по-голямо улеснение може да не се отчитат щетите върху тях.
БГ: да, намалява различието между оръжията, но пък е по-лесно за помнене. Все пак в Универсал ще има и какво да се види откъм разнообразие между оръжията - целта ми е да е голямо.nikestan написа:Махането на НИ като показател, според мен не променя много нещата, но формирането на атаката на оръжията от един показател нещо не ми се нрави.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Предполагам имаш предвид Универсала? Споко, ще има доста разлики в това какво оръжие ползваш.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Абе всяко оръжие иска да си прецизен *напълно всяко* не може без да си и грам точен да удариш така, че да му завъртиш главата... нама начин просто.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Абе не е като да е все едно къде удряш. Също така, това, че няма да мога да блокирам идва от силата ти, което е явно първичен показател за това оръжие . Както и да е - БА=ПР/2 е достатъчно реалистично, че да не мрънкат новаците, достатъчно ново, че да не се уплашат, като пак оръжията се различават по достатъчно критерии, за да им е интересно на същите новаци .
シャマョツィ
От тази гледна точка на разнообразието е добре, но за реалистичнос прецизността е основата на атаката и парирането и блокирането. Естествено не изключвам и любимия си показател ловкостта, който трабва да си остане чист в базовата защита.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
Забележката на Хамелеона за това, доколко прецизността е важна при замахване с двуръчен чук е основателна - именно затова има оръжия, които се влияят по-силно от Сила или Ловкост, тъй като за случая с чука, наистина е по-важно да не залитнеш ти (за което се иска достаъчно сила и стабилност).
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
- Straight_Out_Of_Line
- Работник
- Мнения: 121
- Регистриран на: пон юли 09, 2007 11:27 pm
- Местоположение: София
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Чудесна идея - от мен преглеждане и публикуване на сайта
А16-Класик е вече оформен в ПДФ с активно съдържание отпред, но нещо се обозави съдържанието вчера (започна дапоказва и текстове, които не би следвало да са в него) та ми попречи да го пусна към Ексеса. Утре-вдругиден ще опитам да го оправя (преформатирам) и ще оформя окончателно ПДФ-а - има си илюстрации, таблички и т.н.
А16-Класик е вече оформен в ПДФ с активно съдържание отпред, но нещо се обозави съдържанието вчера (започна дапоказва и текстове, които не би следвало да са в него) та ми попречи да го пусна към Ексеса. Утре-вдругиден ще опитам да го оправя (преформатирам) и ще оформя окончателно ПДФ-а - има си илюстрации, таблички и т.н.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
У-у, искам и аз да се включа, ако още набирате доброволци. Само ако може някой да ми прати Класика на мейл (той е посочен по-долу).
http://bshterev@abv.bg
http://bshterev@abv.bg
Последна промяна от Cocaine на ср дек 19, 2007 12:04 am, променено общо 2 пъти.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
Класикът другата седмица ще е на сайта, така че вече няма смисъл да пращам по пощите.Cocaine написа: У-у, искам и аз да се включа, ако още набирате доброволци. Само ако може някой да ми прати Класика на мейл (той е посочен по-долу).
http://bshterev@abv.bg
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5