Импове
Модератори: hameleona, Модератори
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Импове
Създал съм ги като противници. Прекалено са слаби, за НИР.
Имп
Сложност: 4
„Беше ранна сутрин и се разхождахме с Джо из един от многобройните върхове в Колоса. Дочух странен, непознат звук. Погледнах надолу, през ръба, и видях непознати създания. Имаха несъразмерни за малкото си телце глави и крила, с чиято помощ правеха дълги подскоци. Около десетина от тези бяха нападнали един смел воин, който със всички сили се отбраняваше, но изглеждаше, че няма да удържи дълго на натиска. Решихме да не се намесваме, за да не пострадаме и ние. След като битката приключи, имаше едва три мъртви създания. След като малките демончета се разотидоха, ние се приближихме и питахме воина какви са тези същества. Той явно говореше само джуджешки и ни каза само една дума „Импис”. От тогава разпространихме историята за тези същества и ги нарекохме импове.”
Имповете са малки и червени на цвят. Главата им тежи 4/7 от тялото. Имат крила, но не могат да летят, защото гравитацията им пречи, а крилата им са прекалено слаби. Имат сиви безизразни очи и дълги, заостени, стърчащи настрани уши. Не се делят на полове.
Ръст: 60-70 см
Размах на крилете: 80-90 см
Тегло: 30-40 кг
Ниво: 3
Скорост: 16
Реакция: 19
Виталност: 1
ТД: 13
ЖТ: 31
Наблюдателност: 4
Сила: 2/6/10*
Ловкост: 5/10/15*
Прецизност: 5/9/15*
Интелект: 1/4/7*
Издръжливост: 3/5/9*
МЗ: 3
Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Ръка------------------ПР;СИ;Л----------5-----------1зар+3--
Опашка---------------ПР;Л;СИ----------8------- ---2зара----
Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от Х/2 към ПсУ, където Х е броят на създанията без конкретния индивид. Като максимумът на този бонус може да е 50.
На ниво покачват по 5 ЖТ и 20 ТР, които основно разпределят за Ловкост и Прецизност. Използват Проста тактика. Нападат непредизвикани от засада, на групи от минимум 10 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне торйно по брой на самите тях(не че са математици да го сметнат просто по инстинкт).
Награди: 3 зара медни монети.
Имповете привързват малка торбичка, в която кътат всички лъскави предмети. Обикновено единственото ценно, което може да се намери за медни монети. По преценка на разказвача може да има и други предмети но рядко.
*Пъровото число е мин. показателя, второто - настоящия за нивото, а третия максималния за расата.
Последна промяна от kartacha на пет мар 07, 2008 12:59 am, променено общо 6 пъти.
- nikestan
- Frozen
- Мнения: 274
- Регистриран на: пет авг 26, 2005 4:11 pm
- Местоположение: В.Търново
- Контакти:
Тъй като създанието е далечко от точната хуманоидна форма смятам, че атаката с ръка и опашка би следвало да се съставя от 3 показателя (описани в секцията с противници:животни, в ПММ). Начина на размножаване нещо куца, не ми се струва подходящ за подобен род същество. Като показатели ми се струват добре, тактически също.
Като цяло има хляб в идеята, ако се дообработи добре.
Зле намирисващ на MMORPG елемент, да не би имповете да носят дрехи и там да си къткат семки, бонбонки и монетки или имат навика да похапват основната парична единица в Магландиум. Леле тежко на икономиката.Награди: 3 зара медни монети
Като цяло има хляб в идеята, ако се дообработи добре.
The superior man is modest in his words, but exceeds in his deeds.
Това с парите е напълно ненужно в едно настолно РПГ. От друга страна, това което си писал за лъскавите предмети го оправдава донякъде. Може би това е причината да нападат.
Сега за описанията и показателите им.
Показателите са слаби, в което няма нищо лошо.
Нападат в групи, но това някак си не води до бонуси, а това е лошо.
Имат криле, но не летят, а и нямат никакво специално умение, свързано с тях.
В описанието им няма опашка, но пък за сметка на това имат такава атака (ясно е, че е пропуск в описанието). От друга страна тя също е неоизползвана - това е природен камшик, който може да им даде интересни тактики и приоми по време на битка.
Съвети:
- Дай им някакви бонуси от това, че са много. Например ПсУ равна на Х+бройката им. Така докато са много са смели, но като опаткаш един двама се разбягват. Могат да имат и други бонуси, но то по подразбиране имат към атака, понеже наобграждат противника.
- Дай специално придвижване с подскачане, че да им ползваме тези криле за нещо. За Х ТД прелитат толкова и толкова метра. Имат вградена Акробатика на Х ниво, могат да првят огромни подскоци, салта и т.н.
- Дай по-голяма роля на опашката. Подсечки, оплитания и т.н.
Сега за описанията и показателите им.
Показателите са слаби, в което няма нищо лошо.
Нападат в групи, но това някак си не води до бонуси, а това е лошо.
Имат криле, но не летят, а и нямат никакво специално умение, свързано с тях.
В описанието им няма опашка, но пък за сметка на това имат такава атака (ясно е, че е пропуск в описанието). От друга страна тя също е неоизползвана - това е природен камшик, който може да им даде интересни тактики и приоми по време на битка.
Съвети:
- Дай им някакви бонуси от това, че са много. Например ПсУ равна на Х+бройката им. Така докато са много са смели, но като опаткаш един двама се разбягват. Могат да имат и други бонуси, но то по подразбиране имат към атака, понеже наобграждат противника.
- Дай специално придвижване с подскачане, че да им ползваме тези криле за нещо. За Х ТД прелитат толкова и толкова метра. Имат вградена Акробатика на Х ниво, могат да првят огромни подскоци, салта и т.н.
- Дай по-голяма роля на опашката. Подсечки, оплитания и т.н.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
На мен много ми допада този нов противник - интересен е и определено полезен за разказвача. Аз много критика не бих могъл да дам (освен вече казаното), мога само да предложа две неща:
-да ги направиш значително по-малки, като тогава хем ще отговарят на представата за "колкото дребни, толкоз и вредни", хем ще имат и лек бонус към БЗ, който няма да е излишен. Какво ще кажеш за 40 см?
-това качество за Огнените магии не предполага ли да има и разни спътници на групите от импове, които да ги правят въпросните магии?
-да ги направиш значително по-малки, като тогава хем ще отговарят на представата за "колкото дребни, толкоз и вредни", хем ще имат и лек бонус към БЗ, който няма да е излишен. Какво ще кажеш за 40 см?
-това качество за Огнените магии не предполага ли да има и разни спътници на групите от импове, които да ги правят въпросните магии?
シャマョツィ
Принципно именно това е идеята на противниците, които с епускат в пълчища - като им изпукаш един шамар да умират. Иначе става много сложно следенето кой н аколко ЖТ е останал в момента. А и както си пише в книгата размерите нямат отношение към ЖТ.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Стига бе, 120 с 170 криле... Тея не могат да те свармнът (сори за чуждицата). Много по-опасни ще са ако са по-малки.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Обещахме ви с Картача да кача и импове магове. Малко късно стана и бива да си ходя. Няма да мога днес да ви видя коментарите за жалост.
Имп Маг
Сложност: 5
Почти всяка група от импове има поне един маг. Но никога не може да се срещне маг без група воини, която да го защитава. Имповете моагове са коварни същества. Те ползват основно магии, с които да повалят противника. Магиите са от школата на Огъня, защото имповете получават двоен бонус от магии от тази школа(като демони). При все това, че са демони и Огън им нанася половин щета маговете не жалят и събратята си, когато атакуват с магии - например Огнена топка и Огнен дъх. Имповете не са толкова добри магьосници, за да използват магията Армагедон, нито Куб от лава. Те са простовати магове основно, заради ниския интелект на расата. Маговете не се различават от воините по расови белези, освен, че са малко по големи на ръст и килограми. Единственият им отличителен белез са рогата. Има твърдения, че им са израстнали като страничен ефект от магиите(какво ли не измисля науката?!?).
Ръст: 60-70 см
Размах на крилете: 80-90 см
Тегло: 30-40 кг
Ниво: 4
Скорост: 16
Реакция: 20
Виталност: 1
ТД: 14
ЖТ: 29
Наблюдателност: 5
Сила: 2/4/10*
Ловкост: 5/12/15*
Прецизност: 5/10/15*
Интелект: 1/7/7*
Издръжливост: 3/4/9*
МУ: 13
МА: 4
Мана: 43
МЗ: 3
Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Мини-Тризъбец------ПР;СИ-----------5------------3зара----
Опашка-----------------ПР;Л-----------8------------2зара----
Магии, които знае:
Огнена топка
Огнени ръце
Огнен дъх
Защита от вода
Специални умения:
Магьосник: 10
Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от Х/2 към ПсУ, където Х е броят на създанията без конкретния индивид. Като максимумът на този бонус може да е 50.
На ниво покачват по 3 ЖТ и 25 ТР, които основно разпределят за Интелект и Ловкост. Използват Стандартна тактика. Нападат непредизвикани от засада, на групи от минимум 10 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне торйно по брой на самите тях(не че са математици да го сметнат просто по инстинкт). Обикновенно в битка прави Прави магията Огнени ръце на събратята си, после атакува с Огнена топка, ако е по-далеч или Огнен дъх.
Награди: 1 зар сребърни монети
*Пъровото число е мин. показателя, второто - настоящия за нивото, а третия максималния за расата.
Имп Маг
Сложност: 5
Почти всяка група от импове има поне един маг. Но никога не може да се срещне маг без група воини, която да го защитава. Имповете моагове са коварни същества. Те ползват основно магии, с които да повалят противника. Магиите са от школата на Огъня, защото имповете получават двоен бонус от магии от тази школа(като демони). При все това, че са демони и Огън им нанася половин щета маговете не жалят и събратята си, когато атакуват с магии - например Огнена топка и Огнен дъх. Имповете не са толкова добри магьосници, за да използват магията Армагедон, нито Куб от лава. Те са простовати магове основно, заради ниския интелект на расата. Маговете не се различават от воините по расови белези, освен, че са малко по големи на ръст и килограми. Единственият им отличителен белез са рогата. Има твърдения, че им са израстнали като страничен ефект от магиите(какво ли не измисля науката?!?).
Ръст: 60-70 см
Размах на крилете: 80-90 см
Тегло: 30-40 кг
Ниво: 4
Скорост: 16
Реакция: 20
Виталност: 1
ТД: 14
ЖТ: 29
Наблюдателност: 5
Сила: 2/4/10*
Ловкост: 5/12/15*
Прецизност: 5/10/15*
Интелект: 1/7/7*
Издръжливост: 3/4/9*
МУ: 13
МА: 4
Мана: 43
МЗ: 3
Атака-------------------Атака----------ТД-----------Щета----
Мини-Тризъбец------ПР;СИ-----------5------------3зара----
Опашка-----------------ПР;Л-----------8------------2зара----
Магии, които знае:
Огнена топка
Огнени ръце
Огнен дъх
Защита от вода
Специални умения:
Магьосник: 10
Расови способности:
Демон: Намалява двойно всички негативни и удвоява всички положителни ефекти от школата на Огъня.
Груповонападащи: Получават бонус от Х/2 към ПсУ, където Х е броят на създанията без конкретния индивид. Като максимумът на този бонус може да е 50.
На ниво покачват по 3 ЖТ и 25 ТР, които основно разпределят за Интелект и Ловкост. Използват Стандартна тактика. Нападат непредизвикани от засада, на групи от минимум 10 създания. Никога не нападат противник, който не отстъпва поне торйно по брой на самите тях(не че са математици да го сметнат просто по инстинкт). Обикновенно в битка прави Прави магията Огнени ръце на събратята си, после атакува с Огнена топка, ако е по-далеч или Огнен дъх.
Награди: 1 зар сребърни монети
*Пъровото число е мин. показателя, второто - настоящия за нивото, а третия максималния за расата.
Последна промяна от kimbo на пет мар 07, 2008 1:01 am, променено общо 3 пъти.
Някакси доста стандартно ми изглежда този имп маг и група от импове да го пазят. Не че има нещо лошо, но много по-оригинално и интересно според мен щеше да бъде ако доразвиете имповете с идеите на БатГойко.
Много по-забавно би било орда от десетина импчета, които подскачат като луди, трудни са да се уцелят, правят подсечки и други гадости на героите (представих си малкото демонче от новия филм за Костенурките-нинджа, което се беше хванало за врата на единия от тях и го удряше с главата си ).BatGojko написа: Съвети:
- Дай им някакви бонуси от това, че са много. Например ПсУ равна на Х+бройката им. Така докато са много са смели, но като опаткаш един двама се разбягват. Могат да имат и други бонуси, но то по подразбиране имат към атака, понеже наобграждат противника.
- Дай специално придвижване с подскачане, че да им ползваме тези криле за нещо. За Х ТД прелитат толкова и толкова метра. Имат вградена Акробатика на Х ниво, могат да првят огромни подскоци, салта и т.н.
- Дай по-голяма роля на опашката. Подсечки, оплитания и т.н.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Маг с 43 мана, 7 Ин и само 4 МА? Аз имах гигант войн с по-добри показатели. Та този тип ще свърши маната след първата магийка и после е мъртъв. А и фактът, че получава само по 3 ЖТ на ниво никак не би спомогнал за оцеляването на тези същества.
ПП. Сега видях, с 13 МУ импът не може да научи второ и трето ниво магии.
ПП. Сега видях, с 13 МУ импът не може да научи второ и трето ниво магии.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
Магът е покъртителен. Подозирам, че работи по Мъгландиумските циркове и има общ номер с куция колоездач и евнуха-жиголо.
Бат'Гойко това с ПсУ=# е много чупено. Представи си събереш 300 импчета на едно място, те ще станат е гати издръжливата и неразбиваема гвардия?!
В думите на Илидан има нещо вярно, препоръчвам на авторите да разгледат полуръстовските и гномските бойни специализации в ДнД.
Бат'Гойко това с ПсУ=# е много чупено. Представи си събереш 300 импчета на едно място, те ще станат е гати издръжливата и неразбиваема гвардия?!
В думите на Илидан има нещо вярно, препоръчвам на авторите да разгледат полуръстовските и гномските бойни специализации в ДнД.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Андраш, не съм напълно съгласен със теб, макар и да съзнавам, че опитът ми със системи, които позволяват масов кютек, е несъизмеримо по-малък от твоя (защото на нула не се дели ). Но все пак - при масови сражения, не се ли променя самата механика на играта? В смисъл, то А16 не е предвидена за такива ситуации (макар че - ето идея - можем да преработим, ако въобще се налага, "Битката за Магландия" за целта), но ако беше, то навярно цялата история с ПсУ щеше да се отнася по еди-какъв си начин за цял "взвод" импове, като съответно бонусът щеше да се интерпретира по съвсем различен начин, така че да не се стига до проблема, който посочваш ти.
Естествено, друго такова решение би могло да е да се каже, че "ПсУ=..., до максимум някаква си стойност".
П.П. Абе момче, замисли се преди да говориш . Иначе на риторичния въпрос на Кимбо, кой разказвач би изправил героите пред армия от импове - че аз лично останах с впечатлението, че вашият би го направил.
Естествено, друго такова решение би могло да е да се каже, че "ПсУ=..., до максимум някаква си стойност".
П.П. Абе момче, замисли се преди да говориш . Иначе на риторичния въпрос на Кимбо, кой разказвач би изправил героите пред армия от импове - че аз лично останах с впечатлението, че вашият би го направил.
シャマョツィ
Идеята за модул за масовки е добра. Записвам си я в ТУДУ листа и някой ден ще го има.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- kartacha
- Вечният новак
- Мнения: 987
- Регистриран на: съб дек 22, 2007 5:11 pm
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Нека да се увеличава ПсУ на бройка, да е доволен читателя. Ама имам по-добро предложение, което е хем логично, хем няма да създава проблеми с огромни числа.
Пак ще използвам за пример една стара КРИ(Компютърна Ролева Игра), което ще подразня много хора, но това са рисковете на професията. Предложението ми е да се дава бонус само на бойците и то този бонус да е в степен Х=Бонус ПцУ, където Х е броят на Маговете импове в групата.
Какво мислите?
Пак ще използвам за пример една стара КРИ(Компютърна Ролева Игра), което ще подразня много хора, но това са рисковете на професията. Предложението ми е да се дава бонус само на бойците и то този бонус да е в степен Х=Бонус ПцУ, където Х е броят на Маговете импове в групата.
Какво мислите?
Звучи лесно за прилагане и удобно, но не създава ефекта на "когато сме в тълпа сме силни, когато сме сами сме нищо". Това просто увеличава важността на маговете. Просто когато даваш бонус, трябва да решиш, какво искаш. Иначе така формулиран бонуса си е напълно ОК. А дали ще създава шробелми с големите числа зависи от броя магове А при по-малко магове пък може да се окаже, че е напълно ненужен, тъй като не добавя достатъчно. Идеята на предложението ми беше да се получи именно силната тълпа и слабия индивид, но както съм казал това са само идеи - никой не казва, че това е единственото правилно репение (даже съм сигурен,че не е)
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5