СУ Рицар
Модератори: hameleona, Модератори
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
СУ Рицар
Предварително заявявам, че СУто е най-мазно изкопирано от Класа Knight от PHB2. Ако някой има проблеми да скача от някъде, ама не и да ми надува главата.
СУ Рицар.
Изисквания: Интелект 10, Сила 10, Ловкост10.
(ролевите описания ги дообработвам)
Придобивки:
+СУ/3 към езда.
+СУ/3 към познание Политика.
Придобива умение "Лоялен до смърт", което понижава долната граница на ТЖ със СУ и не му позволява да изпадне в безсъзнание по никакъв начин, докато поне един от съюзниците му на бойното поле е жив.
Придобива способността "Предизвикателство", която му дава +2 Атака, +2 БЩ и +2 БЗ при бой с определен противник. Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.*
На 1ва степен намалява с 1 ОП на Кованите брони, които използва.
На 6та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -2ОП.
На 10та степен повишава Виталността си с +1.
На 11та степен удвоява ефекта на Предизвикателството.
На 12та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -3ОП.
*Предизвикателството може да се осъществи, само срещу равностоен противник с Интелект над 4, или казано иначе - Противник с ниво равно или по-голямо от нивото на Рицаря И с Интелект равен или по-голям от 5. (Я... как ще се навъдят Гиганти-берсерки с Интелект 3 )
СУ Рицар.
Изисквания: Интелект 10, Сила 10, Ловкост10.
(ролевите описания ги дообработвам)
Придобивки:
+СУ/3 към езда.
+СУ/3 към познание Политика.
Придобива умение "Лоялен до смърт", което понижава долната граница на ТЖ със СУ и не му позволява да изпадне в безсъзнание по никакъв начин, докато поне един от съюзниците му на бойното поле е жив.
Придобива способността "Предизвикателство", която му дава +2 Атака, +2 БЩ и +2 БЗ при бой с определен противник. Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.*
На 1ва степен намалява с 1 ОП на Кованите брони, които използва.
На 6та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -2ОП.
На 10та степен повишава Виталността си с +1.
На 11та степен удвоява ефекта на Предизвикателството.
На 12та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -3ОП.
*Предизвикателството може да се осъществи, само срещу равностоен противник с Интелект над 4, или казано иначе - Противник с ниво равно или по-голямо от нивото на Рицаря И с Интелект равен или по-голям от 5. (Я... как ще се навъдят Гиганти-берсерки с Интелект 3 )
- lowstef
- Phantom Lord
- Мнения: 476
- Регистриран на: нед фев 06, 2005 8:00 pm
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Ами... нещо такова, ама не съвсем... Уф... Аз предизвикателството го виждам като атака срещу ПсУ на противника и ако се провали да е длъжен да атакува само теб (или по-скоро да получава наказание при атака срещу някого, освен теб). Съответно ти можеш също да си получаваш бонусите срещу него, но може да имаш и наказание, ако ти атакуваш някого другиго (все пак предизвикваш ли го, или само се ебаваш, а?). Добре е част от ефектите да са СУ/Х, най-добре бонусите от предизвикателството да са СУ/3 или СУ/4.
Който ме харесва е прав! Който не ме харесва е прав! Който не му пука за мен не е прав!
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
The leather armies have prevailed
The Phantom Lord has never failed...
Fall to your knees and bow to the Phantom Lord
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Да, виж предизвикателството и на мен ми беше тънак момент.
Може би нещо от рода на:
СУ +3зара > 16 + ПсУ/2
При успех, двамата се бият само по между си, а при неуспех, рицаря бъхте по ония, а ония по който си иска. Две предизвикателства не могат да се направят едновремено, нито пък в една и съща битка. Бонусите ще са си както сега, само че + СУ/3 и готово май
Може би нещо от рода на:
СУ +3зара > 16 + ПсУ/2
При успех, двамата се бият само по между си, а при неуспех, рицаря бъхте по ония, а ония по който си иска. Две предизвикателства не могат да се направят едновремено, нито пък в една и съща битка. Бонусите ще са си както сега, само че + СУ/3 и готово май
Измисли и някаква история на умението и може и да заприлича на нещо повече от просто бонуси без покритие.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
- Ivan_Helsing
- White & Nerdy
- Мнения: 875
- Регистриран на: вт май 30, 2006 8:23 pm
Ако има добро обяснение защо не? И все пак това умение е доста здраво и не му давам по-малко от от 9 степен. И, Хам, дай по-малко бонус към долната граница.
http://www.stihovebg.com/Proza/Razkazi/Pisak/45139.html
Кейт лежеше в леглото си будна…
Кейт лежеше в леглото си будна…
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: СУ Рицар
Предлагам СУ/4 за намаляване на ограничението за ковани брони. Аз бих го променил до ограничението за метални брони, понеже рицарят е рицар и в плетена ризница (а и в кожена, но в кожената изглежда бедно и врероятно живее кратко).hameleona написа:а.
Придобива умение "Лоялен до смърт", което понижава долната граница на ТЖ със СУ и не му позволява да изпадне в безсъзнание по никакъв начин, докато поне един от съюзниците му на бойното поле е жив.
Придобива способността "Предизвикателство", която му дава +2 Атака, +2 БЩ и +2 БЗ при бой с определен противник. Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.*
Силно предлагам:) да има изискване за ВИ-посвещаване в рицарски сан, освен физическите показатели, за начучаване на умението.
Предизвикателството вече е уточнено от Ловстеф. Само сложи наказание (може и в Опит), ако избяга от битка след предизивкателство.
Това беше козметиката. Сега, за лоялен до смърт-предполагам, че имаш предвид, че не може да изпадне в безсъзнание, докато не бъде свален под (-СУ) Точки Живот, нали? При това положение ще си оправдае името, защото разликата между умението и границата на смъртта е по-малка и се повишава вероятността последният удар да е наистина последен.
От друга страна, сложи невъзможност да избяга от битка, ако някой от приятелите му не може да го последва. В момента си описал, че Рицарят винаги ще пада последен, независимо на колко ТЖ е останал, което не е така и в ПХБ2-бягството ми се струва по-логично.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Re: СУ Рицар
По ред на номерата:
До тук бива
Второто е малко странно ама пак се ядва
Абсолютно Не - защото описаното тук е 1:1 СУ-то Воля за живот, само дате в случая не изпадаш в несвяст. Ако искаш го промени на бие се докато има поне един съюзник на крака (но за да не се ограничават играчите) добавяш: в противен слючай ПсУ-то му се намалява със СУ за период от СУ*2 дни.
Това в темата ти предложиха някалко по-читави варианта
По добре да го направиш на бонус СУ/4 и толкова
Първото го дава война, няма нужда да го дава и рицаря. Второто трябва да се съобрази с въпросното предизвикателство ама при сегашните +2+2+2 не звучи добре да се удвоява, най-много +1+1+1...
Аз досега не съм попадал на противник с интелект под 4 и то по скоро трябва да е срещо ПсУ-то както каза Стефан, а май мернах и прилична механика.
hameleona написа:Предварително заявявам, че СУто е най-мазно изкопирано от Класа Knight от PHB2. Ако някой има проблеми да скача от някъде, ама не и да ми надува главата.
Код: Избери всички
СУ Рицар.
Изисквания: Интелект 10, Сила 10, Ловкост10.
(ролевите описания ги дообработвам)
Код: Избери всички
Придобивки:
+СУ/3 към езда.
+СУ/3 към познание Политика.
Код: Избери всички
Придобива умение "Лоялен до смърт", което понижава долната граница на ТЖ със СУ и не му позволява да изпадне в безсъзнание по никакъв начин, докато поне един от съюзниците му на бойното поле е жив.
Код: Избери всички
Придобива способността "Предизвикателство", която му дава +2 Атака, +2 БЩ и +2 БЗ при бой с определен противник. Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.*
Код: Избери всички
На 1ва степен намалява с 1 ОП на Кованите брони, които използва.
На 6та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -2ОП.
...
На 12та степен намалява с още +1 ОП на Кованите брони, които използва, до общо -3ОП.
Код: Избери всички
На 10та степен повишава Виталността си с +1.
На 11та степен удвоява ефекта на Предизвикателството.
Код: Избери всички
*Предизвикателството може да се осъществи, само срещу равностоен противник с Интелект над 4, или казано иначе - Противник с ниво равно или по-голямо от нивото на Рицаря И с Интелект равен или по-голям от 5. (Я... как ще се навъдят Гиганти-берсерки с Интелект 3 :D)
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
Виж, за бягството не се бях сетил...
За ТЖ... Да, той ще пукне последен. Ама задължително ще пукне. Така де... Това са 28 ТЖ допълнително. Да, на ниски нива, това са много ТЖ. Но не гарантират чак такава продължителност на живота, каквато ви изглежда. Просто издържа до дупка и пази своите до край... ама наистина до край. Общо взето, забелязал съм тенденцията, когато някой е на ТЖ под 0, но не по -16, противника му да го оставя на мира и да продължава към някой от околните живи. Е, при рицаря няма такъв момент. Няма как да те свалят и да се надяваш, че някое другарче - маг ще ти направи лекуваща магия, че да се включиш пак. Лично съм виждал, как един войн стана и падна пет пъти в битката. Точно този момент е премахнат при рицаря - той умира. И това е. Замислете се, дали бихте искали, дори да сте силни срещу пича отсреща, който сте предизвикали, ако той се окаже по-силен от очакваното, дали не сте прецакани? Победа или смърт в най-точния смисъл на думата.
За ТЖ... Да, той ще пукне последен. Ама задължително ще пукне. Така де... Това са 28 ТЖ допълнително. Да, на ниски нива, това са много ТЖ. Но не гарантират чак такава продължителност на живота, каквато ви изглежда. Просто издържа до дупка и пази своите до край... ама наистина до край. Общо взето, забелязал съм тенденцията, когато някой е на ТЖ под 0, но не по -16, противника му да го оставя на мира и да продължава към някой от околните живи. Е, при рицаря няма такъв момент. Няма как да те свалят и да се надяваш, че някое другарче - маг ще ти направи лекуваща магия, че да се включиш пак. Лично съм виждал, как един войн стана и падна пет пъти в битката. Точно този момент е премахнат при рицаря - той умира. И това е. Замислете се, дали бихте искали, дори да сте силни срещу пича отсреща, който сте предизвикали, ако той се окаже по-силен от очакваното, дали не сте прецакани? Победа или смърт в най-точния смисъл на думата.
Цялото умение е измислено покрай Хоул, на който има рицарски ордени. Два са напълно описани, а третия се описва. Те си имат различни правила и задължения, както и различни условия за членство.Силно предлагам да има изискване за ВИ-посвещаване в рицарски сан, освен физическите показатели, за начучаване на умението.
Да, виж това съм го забравил... но наистина си нямам идея в каква стойност да е наказанието... Може би 10% от натрупания опит? Или 5%?Само сложи наказание (може и в Опит), ако избяга от битка след предизивкателство.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Наказание в опит номожеш да слагаш! Защото тези с по-малко опит ще са едно ниво под другите и следователно ще получават повече в края на сасията - с цел изравняване, тогава де го махаш де го слагаш?
Виж какво ти писах за долния праг на жизнеността, неможеш да го ползваш, защото обесмисляш друго СУ.
Ако просто не му позвалява да изпадне в безсъзнание, това пак е голям бонус, защото му даваш допълнителен живот. И му премахваш всички временни щети, който могат да са достигнат пълния размер на живота ти, та и отгоре забележи. А годовете спират да те ритат щом паднеш в безсъзнание, защото разказвачите не са зверове, както играчите и не им се занимава да се мотаеш докато си правиш нов герой, както би било логично да стане в битка в която веднъж докарал те до туш противника се ще се раздели с още 6ТД за да ти пререже гърлото.
Виж какво ти писах за долния праг на жизнеността, неможеш да го ползваш, защото обесмисляш друго СУ.
Ако просто не му позвалява да изпадне в безсъзнание, това пак е голям бонус, защото му даваш допълнителен живот. И му премахваш всички временни щети, който могат да са достигнат пълния размер на живота ти, та и отгоре забележи. А годовете спират да те ритат щом паднеш в безсъзнание, защото разказвачите не са зверове, както играчите и не им се занимава да се мотаеш докато си правиш нов герой, както би било логично да стане в битка в която веднъж докарал те до туш противника се ще се раздели с още 6ТД за да ти пререже гърлото.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Не не мислиш правилно или поне ти е обягнал смисъла на Временните щети.
Ако героят ти има 60 ТЖ и да речем падне по много гладки стъбли които вкарват само временни щети, накрая на стъблището може да има 86 ВЩ, но пак да е жив.
Умира се само от реалните щети, времените ти докарват кома или в по леките случай тежко замайване.
Във същия пример ако стълбите ръбят и ти вкарат 70 реални щети и 6 временни сметката ти ще гласи:
-10/70 РЩ 6ВЩ. За да дойдеш в съзнание някой трябва да те излекува за 10, а ти да си възтоновиш 6-те временни за да се получи положителна разлика между времените щети и точките живот.
Ти пък весе дно десага не си играл по системата и незнаше...
Ако героят ти има 60 ТЖ и да речем падне по много гладки стъбли които вкарват само временни щети, накрая на стъблището може да има 86 ВЩ, но пак да е жив.
Умира се само от реалните щети, времените ти докарват кома или в по леките случай тежко замайване.
Във същия пример ако стълбите ръбят и ти вкарат 70 реални щети и 6 временни сметката ти ще гласи:
-10/70 РЩ 6ВЩ. За да дойдеш в съзнание някой трябва да те излекува за 10, а ти да си възтоновиш 6-те временни за да се получи положителна разлика между времените щети и точките живот.
Ти пък весе дно десага не си играл по системата и незнаше...
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
честно казано, а какво ставаше, когато ИЗ свърши? При положение, че не можеш да ги асимилираш, не можеш и да припаднеш, какъв е извода? Пукваш. Или си в кома, ако предпочиташ, но според мен трябва да си е директно смърт.
между другото, не малко хора умират, падайки по стълби. И юмруците могат да те убият спокойно, въпреки, че в Аксиом, без Юмручен Бой или висока сила е почти невъзможно...
между другото, не малко хора умират, падайки по стълби. И юмруците могат да те убият спокойно, въпреки, че в Аксиом, без Юмручен Бой или висока сила е почти невъзможно...
Това с долната граница на смъртта наистина дублира Жажда за живот и не е гот да е същото. На мен по ми харесва идеята с припадане след -СУ, а не още на 0. Това би се отразило и на правилото за суотношение на Временни щети и Реални, така че няма да пренебрегне съвсем ВЩ - просто вместо при ВЩ > ЖТ правилото ще гласи, че ВЩ > ЖТ + СУ, за да припаднеш.
Това, както отбеляза Асен е нож с две остриета, тъй като при положение, че не си припаднал на -10 е много вероятно следващият удар с меч направо да те прати при Създателя.
Предизвилатеслството е интересно, но наистина +4 АТ /БЗ и БЩ е твърде много. В момента не съм в кондиция дамисля как точно би следвало да се промени, за да ми хареса, но след време ще дам по-конкретни идеи.
А да, ти си споменал горе-долу какво си представяш, че постига тов СУ, но е добре да го синтезираш в две изречения, че да нагодим бонусите по него.
В момента е малко постно. Да има две интересни идеи, но те някак си не са доразвити и едва ли не умението се върти около това да намаляваме ОП (за която няколко пътиказах, че искам да я махам ) от кованите брони.
Това, както отбеляза Асен е нож с две остриета, тъй като при положение, че не си припаднал на -10 е много вероятно следващият удар с меч направо да те прати при Създателя.
Предизвилатеслството е интересно, но наистина +4 АТ /БЗ и БЩ е твърде много. В момента не съм в кондиция дамисля как точно би следвало да се промени, за да ми хареса, но след време ще дам по-конкретни идеи.
А да, ти си споменал горе-долу какво си представяш, че постига тов СУ, но е добре да го синтезираш в две изречения, че да нагодим бонусите по него.
В момента е малко постно. Да има две интересни идеи, но те някак си не са доразвити и едва ли не умението се върти около това да намаляваме ОП (за която няколко пътиказах, че искам да я махам ) от кованите брони.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами нали затова му викат Лоялен до смърт? Който провъзгласява подобно нещо за себе си, трябва да е наясно с рисковете.BatGojko написа:Това с долната граница на смъртта наистина дублира Жажда за живот и не е гот да е същото. На мен по ми харесва идеята с припадане след -СУ, а не още на 0. Това би се отразило и на правилото за суотношение на Временни щети и Реални, така че няма да пренебрегне съвсем ВЩ - просто вместо при ВЩ > ЖТ правилото ще гласи, че ВЩ > ЖТ + СУ, за да припаднеш.
Това, както отбеляза Асен е нож с две остриета, тъй като при положение, че не си припаднал на -10 е много вероятно следващият удар с меч направо да те прати при Създателя.
Предизвилатеслството е интересно, но наистина +4 АТ /БЗ и БЩ е твърде много. В момента не съм в кондиция дамисля как точно би следвало да се промени, за да ми хареса, но след време ще дам по-конкретни идеи.
Махни Атаката и според мен не е проблем. БЗ се надхвърля, така или иначе, а БЩ се получава дори поече и от други умения. Атаката, обаче, го прави трудно победим в двубой при равни (средни) нива, ако изклюим магиите.
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Защо си мисля, че тия Предизвикателства са едни филми, в които рицарите сами се вкарват? И врага ако не знае че трябва да се върже (т.е. ако не е дрург рицар) хич ще му е през за предизвикателството на няква консерва. Предизвиканият в момента е в битка за живота си, от де на къде ще слуша кво му говори подкования с метал войн с голям меч? Най много да се уплаши че много бронираният гледа него и да драсне...
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Мисля, че вече имаше предложение за хвърляне срещу Психическа устойчивост, за да се определи дали предизивкателството работи, нали? Ако не, аз го въвеждам:)!
По едно съвпадение-маговете (и стрелците) ще са най-малко вероятни като участници в предизвикателство (високо ПсУ). А и повечето ефекти на въпросното предизивкателство са точно върху рицаря, който се "напомпва" психически как "ше смаже гадното безчестно псе", което си е съвсем реалистично като жариант на самонавиване;).
Виж, ефектите върху опонента ги има само, ако въпросният смята да приеме или не успее да издържи на предизвикателството, което също е достатъчно реалистично8)!
По едно съвпадение-маговете (и стрелците) ще са най-малко вероятни като участници в предизвикателство (високо ПсУ). А и повечето ефекти на въпросното предизивкателство са точно върху рицаря, който се "напомпва" психически как "ше смаже гадното безчестно псе", което си е съвсем реалистично като жариант на самонавиване;).
Виж, ефектите върху опонента ги има само, ако въпросният смята да приеме или не успее да издържи на предизвикателството, което също е достатъчно реалистично8)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Не виждам защо да е тъпо, мислех, че е предложено:)?
Идеята ми беше, ако опонентът не си вземе хвърлянето за устойчивост, да не може да избяга. Това може да се балансира, ако му се позволи да получи същите бонуси като Рицаря (или половината от тях), защото е съзнателен (съ)участник в тържествено предизвикателство:).
Идеята ми беше, ако опонентът не си вземе хвърлянето за устойчивост, да не може да избяга. Това може да се балансира, ако му се позволи да получи същите бонуси като Рицаря (или половината от тях), защото е съзнателен (съ)участник в тържествено предизвикателство:).
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
- hameleona
- Админ
- Мнения: 3214
- Регистриран на: пет яну 30, 2004 12:09 pm
- Местоположение: Somewhere around nothing...
[sblock="Обновен вариант на СУто)"]СУ Рицар.
Изисквания: Интелект 10, Сила 10, Ловкост10.
(ролевите описания ги дообработвам)
Придобивки:
+СУ/3 към езда.
+СУ/3 към познание Политика.
Придобива умение "Лоялен до смърт".
Придобива способността "Предизвикателство". Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.
Намалява ОП на металните брон със СУ/4
На 10та степен повишава Виталността си с +1.
Предизвикателство:
Предизвикателството се отправя срещу противник с ниво равно или по-голямо от това на рицаря и Интелект над 7. Прави се проверка по УФУД:
СУ +3зара > 16 + ПсУ/2 (Където СУ е СУ Рицар, а ПсУ е това на предизвиквания)
При успех, противника на рицаря е задължен да атакува само него. Независимо, дали предизвикателството е успешно или не, рицаря е длъжен да атакува само и единствено предизвикания от него противник. Две предизвикателства не могат да се направят едновремено, нито пък в една и съща битка.
Лоялен до Смърт
При наличието на поне един съюзник, който е в съзнание, рицаря не може да припадне, освен ако неговите ТЖ не паднат под -СУ. (Пример: При СУ Рицар на 8, ТЖ на рицаря трябва да спаднат до -8, за да изпадне в безсъзнание. [/sblock]
Продължавам да:
Твърдя, че предизвикателството трябва да дава хибави бонуси, но може би +4 наистина е доста. Май ще го наглася, подобно на бойния вик на лидера. Макар че, като се има предвид, колко нисък ще е шанса за успех (Инт минимум 8, едва ли другия оказател ще е под 8 и той, значи минимум 9 трябва да се метне с три зара... което не е много лесно) може би бонусите са си добре. Е, определено не виждам, как е предизвикват дракони де
Принципно цялата идея беше за един як, брониран пич, който да стои отпред и да го бият, бият, бият, а докато зад него има някой жив съюзник той да си стои ли стои... и да пукне най-накрая, естествено. Следователно ще му трябват яки брони (така игнорира ОП), много ТЖ (+1 Виталност... е, не е кой-знае какво) и все пак някакъв вариант да смачка тоя и ония гад, защото от своя страна, предизвикателството е приложимо само срещу яките босове, като се замислите. Политиката идва от най-простия факт за рицарите - те са благородници. Смятам, че им е нужна.
Изисквания: Интелект 10, Сила 10, Ловкост10.
(ролевите описания ги дообработвам)
Придобивки:
+СУ/3 към езда.
+СУ/3 към познание Политика.
Придобива умение "Лоялен до смърт".
Придобива способността "Предизвикателство". Предизвикателството отнема 6ТД и трае до смъртта/изпадането в безсъзнание на противника/рицаря.
Намалява ОП на металните брон със СУ/4
На 10та степен повишава Виталността си с +1.
Предизвикателство:
Предизвикателството се отправя срещу противник с ниво равно или по-голямо от това на рицаря и Интелект над 7. Прави се проверка по УФУД:
СУ +3зара > 16 + ПсУ/2 (Където СУ е СУ Рицар, а ПсУ е това на предизвиквания)
При успех, противника на рицаря е задължен да атакува само него. Независимо, дали предизвикателството е успешно или не, рицаря е длъжен да атакува само и единствено предизвикания от него противник. Две предизвикателства не могат да се направят едновремено, нито пък в една и съща битка.
Лоялен до Смърт
При наличието на поне един съюзник, който е в съзнание, рицаря не може да припадне, освен ако неговите ТЖ не паднат под -СУ. (Пример: При СУ Рицар на 8, ТЖ на рицаря трябва да спаднат до -8, за да изпадне в безсъзнание. [/sblock]
Продължавам да:
Твърдя, че предизвикателството трябва да дава хибави бонуси, но може би +4 наистина е доста. Май ще го наглася, подобно на бойния вик на лидера. Макар че, като се има предвид, колко нисък ще е шанса за успех (Инт минимум 8, едва ли другия оказател ще е под 8 и той, значи минимум 9 трябва да се метне с три зара... което не е много лесно) може би бонусите са си добре. Е, определено не виждам, как е предизвикват дракони де
Принципно цялата идея беше за един як, брониран пич, който да стои отпред и да го бият, бият, бият, а докато зад него има някой жив съюзник той да си стои ли стои... и да пукне най-накрая, естествено. Следователно ще му трябват яки брони (така игнорира ОП), много ТЖ (+1 Виталност... е, не е кой-знае какво) и все пак някакъв вариант да смачка тоя и ония гад, защото от своя страна, предизвикателството е приложимо само срещу яките босове, като се замислите. Политиката идва от най-простия факт за рицарите - те са благородници. Смятам, че им е нужна.
Според мен Войн+Лидер+Специалист в Защитата може да даде твоя рицар,уникалното,което виждам в рицаря са точно тези две умения-Лоялен до смърт и Предизвикателство.Смятам,че Рицаря трябва да е съсредоточен около тези неща+естествено броните,които вече Хам е прибавил.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Щом ще се преработва предизвикателството...
Предизвикателството се отправя за 10ТД (аналогично на бойния вик на лидера)
Проверката се извършва по УФУД: СУ+3з.<>16+ПсУ/2, където ПсУ е психическата устойчивост на предизвиквания. При успех рицаря добавя +Успех базови щети, когато се бие срещу предизвикания, а БЗ на предизвикания намалява със същата стойност докато не премине към битка с предизвикващия го рицар. (рицаря се надъхва, а оня се разсейва от непрестанните подвиквания)
Предизвикания може да опита да се освободи от „предизвикателството” за 6ТД по УФУД: ПсУ+3з.<>16+Усп*2, където Усп е успеха на предизвискателството. (един вид му показва среден пръст и продължава да си коли другарчетата му)
На 11-та степен ефекта на предизвикателството се удвоява. (когато се използват само БЩ като бонус ефекта не е толкова страшен ако се удвой)
Пример: Човека Фицко със СУ Рицар на 10-та отправя предизвикателство към планински трол, който тъкмо е стиснал за гушата елфаната стрелец на групата и имащ ПсУ 10
10+3з.<>16+8/2 => 10+11 (среден зар)>20, успех 1 => Фицко получава +1БЗ щом почне да блъска трола, а докато трола не му отвърне неговата БЗ ще е 1 по-ниска.
Трола стиска още веднъж главата на елфаната й я пръска като зряла диня, след което показва среден пръст, дебел колкото бедро, на Фицко 8+3з.<>16+1*2 => 8+11>18 => Успешно отхвърля предизвикателството на рицаря, след което прави салто и му се стоварва на главата като 1563 килограма чакъл.
Предизвикателството се отправя за 10ТД (аналогично на бойния вик на лидера)
Проверката се извършва по УФУД: СУ+3з.<>16+ПсУ/2, където ПсУ е психическата устойчивост на предизвиквания. При успех рицаря добавя +Успех базови щети, когато се бие срещу предизвикания, а БЗ на предизвикания намалява със същата стойност докато не премине към битка с предизвикващия го рицар. (рицаря се надъхва, а оня се разсейва от непрестанните подвиквания)
Предизвикания може да опита да се освободи от „предизвикателството” за 6ТД по УФУД: ПсУ+3з.<>16+Усп*2, където Усп е успеха на предизвискателството. (един вид му показва среден пръст и продължава да си коли другарчетата му)
На 11-та степен ефекта на предизвикателството се удвоява. (когато се използват само БЩ като бонус ефекта не е толкова страшен ако се удвой)
Пример: Човека Фицко със СУ Рицар на 10-та отправя предизвикателство към планински трол, който тъкмо е стиснал за гушата елфаната стрелец на групата и имащ ПсУ 10
10+3з.<>16+8/2 => 10+11 (среден зар)>20, успех 1 => Фицко получава +1БЗ щом почне да блъска трола, а докато трола не му отвърне неговата БЗ ще е 1 по-ниска.
Трола стиска още веднъж главата на елфаната й я пръска като зряла диня, след което показва среден пръст, дебел колкото бедро, на Фицко 8+3з.<>16+1*2 => 8+11>18 => Успешно отхвърля предизвикателството на рицаря, след което прави салто и му се стоварва на главата като 1563 килограма чакъл.
Аз предлагам следните бонуси:
-Предизвикания и рицаря трябва да се бият до смърт
-Не може да има повече от едно предизвикателство
~-По време на битката,рицаря е съсредоточен изцяло върху противника си,което увеличава АТ с ръкопашни оръжия и юмручен бой с +2
~По време на битката,той получава допълнително Воля,примерно в размер на +2.
~Увеличава РЕ с +2 докато е в битка.
-Предизвикания и рицаря трябва да се бият до смърт
-Не може да има повече от едно предизвикателство
~-По време на битката,рицаря е съсредоточен изцяло върху противника си,което увеличава АТ с ръкопашни оръжия и юмручен бой с +2
~По време на битката,той получава допълнително Воля,примерно в размер на +2.
~Увеличава РЕ с +2 докато е в битка.
Всеки хубав миг ще бъде бавно погълнат от мракът и тъмнината на вечността...