Магии
Модератори: hameleona, Модератори
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Понякога се налага да погледнем назад в миналото, за да открием какво ни готви бъдещето, именно поради това магиконските Магове разработили разработили Ярюк - гъста кремава течност в която магат да се видят картини от миналото и настоящето*. За жалост течноста е изключително скъпа, 1 доза (10 мл.) върви по 2-10 сребърника. Също така веднъж използвана (незевисимо от резултата) доза ярюк НЕ може да се използва повторно. Още един недостатък ограничаващ ползването й е "благосклоноста на боговете" - явление при което поне две от луните трябва да са във фаза на пълнолуние или близка до нея. А да, да не забравяме и слабото й разпространение - само в специализирани и добре заредени магически магазини.
Разкриване - 3-то 4-то ниво ако е от някоя школа (но няма идея коя)
Разход: 15 мана + 15 подържка на кратината за рунд (10 секунди)
Усложнение: спрямо фазите на луните от 7 до 20**
Ефект: Разкрива картини от миналото, като колкото е по-голям успеха на заклинанието толкова по ясни са картините в ярюка.
ПРимер: Герой с МА7 се опитва да гадее по ярюк кой е убиеца на префекта Тилонйи, луните са в сравнително благоприятно съотношение - 8 усложнение
7+16 конц+3зара<>16+(3*2)+8 или при среден зар 3л5 това прави 33<>30 - успех 3 - което разкрива случката на местопрестъплението и че убиеца е дребен тип, с доста ловки движения и със зелено наметало.
- при успех под 3: дребен тип с наметало
- при успех над 3: рус елф с белег на брадичката
- при успех над 7: всичко до тук плюс това че от джоба му се подава квитанция за наета стая в едикоясистраноприемница (да речем)
*кой уби Царя, къде скриха златото джуджетата преди да офейкат от пещерата или пък де е в момента информатора който ме пратив тия катакомби пални с немъртви...
** На всеки 15 дни горе долу една от луните е в пълнолуние, тъй че усложнението се определя според нуждите на разказвача
Разкриване - 3-то 4-то ниво ако е от някоя школа (но няма идея коя)
Разход: 15 мана + 15 подържка на кратината за рунд (10 секунди)
Усложнение: спрямо фазите на луните от 7 до 20**
Ефект: Разкрива картини от миналото, като колкото е по-голям успеха на заклинанието толкова по ясни са картините в ярюка.
ПРимер: Герой с МА7 се опитва да гадее по ярюк кой е убиеца на префекта Тилонйи, луните са в сравнително благоприятно съотношение - 8 усложнение
7+16 конц+3зара<>16+(3*2)+8 или при среден зар 3л5 това прави 33<>30 - успех 3 - което разкрива случката на местопрестъплението и че убиеца е дребен тип, с доста ловки движения и със зелено наметало.
- при успех под 3: дребен тип с наметало
- при успех над 3: рус елф с белег на брадичката
- при успех над 7: всичко до тук плюс това че от джоба му се подава квитанция за наета стая в едикоясистраноприемница (да речем)
*кой уби Царя, къде скриха златото джуджетата преди да офейкат от пещерата или пък де е в момента информатора който ме пратив тия катакомби пални с немъртви...
** На всеки 15 дни горе долу една от луните е в пълнолуние, тъй че усложнението се определя според нуждите на разказвача
- Battle_Mage
- Работник
- Мнения: 97
- Регистриран на: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
- Местоположение: Търговище
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Ярюката служи само, като проводник на магията (намалява усложнението два пъти) и та като магическа течност може да отиде на пазара, но в случая тук се опитвам да пласирам самата магия за гледане назад във веремпространството. И въпроса ми е как ви се струва като механика (не че съм дало много от механиката де ) и кое ниво ще е по-подходящо да се запише, евентуално да кажете и школа*.
*винаги мога да я набутам в древни или общи, но ако се впише в някоя ще е по-добре.
*винаги мога да я набутам в древни или общи, но ако се впише в някоя ще е по-добре.
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
- Battle_Mage
- Работник
- Мнения: 97
- Регистриран на: вт сеп 27, 2005 12:49 pm
- Местоположение: Търговище
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Може да е скъпо понякога, но еко ти помогне да откриеш имането на джуджетата предполагам си струва разходаHaron the son of Erb написа:Яркюка ~ Кюрая ако не се бъркам. И знам откъде е идеята. Иначе е много яко, и мен винаги много ме е кефило. Но за играчо може да е твърде скъпо
Да я направим тогава 2-ро ниво Древни магии (неможе да се специализира в тази школа)?
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
- Haron the son of Erb
- Работник
- Мнения: 89
- Регистриран на: чет юни 03, 2004 9:10 pm
- Местоположение: Майна таун
- Контакти:
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Опит за една "по-социална" магия:
Пламък в Очите
Школа: Огън
Ниво: 1
Мана: (очаквайте скоро !)
Валидни цели: Магьосника
Разстояние/Обхват: Магьосника
Героят придобива нещо, което поетите в Магландия наричат "Странен пламък в очите" (понякога заменят "странността" с друго определение), което си е... наистина пламък! По този начин героят изглежда още по-борбен и чаровен, като в следствие добавя МУ/3 + 1 към заплахата и МУ/10 към обаянието на магьсника.
Имам още няколко подобни магии, но трябва да ги разпределя както трябва между школите. А да питам - тъй като не ми се вижда удачно героят да си мъмри нещо за да стане изведнъж по-обаятелен и заплашителен, например, то удачно ли е подобни магии да не изискват изричане, за сметка на повече мана, примерно?
Пламък в Очите
Школа: Огън
Ниво: 1
Мана: (очаквайте скоро !)
Валидни цели: Магьосника
Разстояние/Обхват: Магьосника
Героят придобива нещо, което поетите в Магландия наричат "Странен пламък в очите" (понякога заменят "странността" с друго определение), което си е... наистина пламък! По този начин героят изглежда още по-борбен и чаровен, като в следствие добавя МУ/3 + 1 към заплахата и МУ/10 към обаянието на магьсника.
Имам още няколко подобни магии, но трябва да ги разпределя както трябва между школите. А да питам - тъй като не ми се вижда удачно героят да си мъмри нещо за да стане изведнъж по-обаятелен и заплашителен, например, то удачно ли е подобни магии да не изискват изричане, за сметка на повече мана, примерно?
シャマョツィ
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Идеята мен поне ме кефи, вероятно и Зоро би я харесал8), но ТД за използването й са по принцип задължителни:). Може обаче да приемем, че се изрича наум в комбинация със социално приемливи жестове:). Ако обаче персонажът иска да замаскира жестовете, за да не се разбере, че изрича магия, трябва да постигне и комбиниран успех от актьорско майсторство и етикеция:).Shamajotsi написа:Опит за една "по-социална" магия:
Имам още няколко подобни магии, но трябва да ги разпределя както трябва между школите. А да питам - тъй като не ми се вижда удачно героят да си мъмри нещо за да стане изведнъж по-обаятелен и заплашителен, например, то удачно ли е подобни магии да не изискват изричане, за сметка на повече мана, примерно?
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Честно казано тази представа за магьосниците, които за да направят заклинание трябва да ръкомахат и бърборят винаги ми се е виждала прекалено "театрална" и доста смехотворна.
Човек за да се концентрира не става от самосебе си - поспираш малко, кършиш рамене, напъваш се да се съсредоточиш. Това също си изисква ТД макар и да няма "зрелищно" външно проявление.
Човек за да се концентрира не става от самосебе си - поспираш малко, кършиш рамене, напъваш се да се съсредоточиш. Това също си изисква ТД макар и да няма "зрелищно" външно проявление.
- Асен
- Гад със стил
- Мнения: 1948
- Регистриран на: съб юни 07, 2003 9:20 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Защото не си виждал магическият жест "показване на среден пръст":). Ако се чудиш:), води се съставна част от магия за вбесяване на опонента:)! Понякога е достатъчен и сам по себе си, ама това са подробности:)!
"When I give food to the poor, they call me a saint. When I ask why the poor have no food, they call me a Communist."
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
-Dom Helder Camara, former Archbishop of Olinda and Recife
Ако с подобна магия се цели да се избяга от познание "Заплаха" просто няма смисъл от такова. Да не говорим, че в даден момент показателя заплаха може да стане от порядъка на 20 и то без особени усилия и вложен ресурс, което обезмисля мускулестия му колега.
"Нищо не променя тъй детето, както космосът и пубертетът!"
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
П.С. Най-мразя да ми трият или променят съобщението!
Да, обаче ние сме пост-модерни хора и сме твърде глупави за да се вживеем в ролята на някакъв бунак незапознат със съвременната култура. Нали виждам с какви глупави очи ме гледат момиченцата, че и някои от по-новите за РИ момченца ако тръгна да правя неразумни(тактически), но напълно логични и смислени от гледна точка на вярванията в игровия свят неща. Да не говорим пък за невъзможността на повечето играчи да осмислят живота в един измислен свят където боговете, духовете и магията са реални, а неспазената клетва наистина води до окапване на ушите.
Или влагането на модерен морал когато на сцената излязат роби, полигамия, религия, монархия, побой или каквото се случи.
Това поне го няма в Аксиом който е достатъчно класически и прост за да не се занимава с подобни сложни проблеми.
Или влагането на модерен морал когато на сцената излязат роби, полигамия, религия, монархия, побой или каквото се случи.
Това поне го няма в Аксиом който е достатъчно класически и прост за да не се занимава с подобни сложни проблеми.
I've had it with these motherfucking vampires in this motherfucking darkness.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
Turn frustration to victory!
Meh, it could be worse you know. They could have magic trains.
Ма хич не ми пука за съвременната култура. Ако играя в някакъв сетинг, основан на определена историческа епоха, аз го правя за да се вживея в тамошната култура, морал, бит, обичаи и каквото дойде. А не за да играя римейк на "Един американец в двора на крал Артур" с вратовързано масовокултурно и политически коректно американско колежанче в главната роля.
И това за невъзможността не мога да го приема - нали все пак ролевите играчи претендираме за високо въображение.
И това за невъзможността не мога да го приема - нали все пак ролевите играчи претендираме за високо въображение.
Ка от тук:
...се стигна до тук:icon написа:Честно казано тази представа за магьосниците, които за да направят заклинание трябва да ръкомахат и бърборят винаги ми се е виждала прекалено "театрална" и доста смехотворна.
Не се ли малко самозабравихте.Andras написа:А не за да играя римейк на "Един американец в двора на крал Артур" с вратовързано масовокултурно и политически коректно американско колежанче в главната роля.
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Първо да отговоря на Вилроп: МУ/10 съм го направил с оглед на това, че МУ 30 е един як магьосник за мен. Поправете ме, ако представите са ми грешни, но това е психологическата бариера пред играча, когато той вече може да научи всички магии от дадената школа. В същото време 30/10 = 3, което е бонусът към обаянието на певеца, тоест, сериозен за мене бонус.
Бонусът към заплахата, да припомня, е не МУ/10, а МУ/3, което наистина е много яко, но се изисква мана (включително за подръжка) - това че не съм я написал до момента, не означава, че магьосниците току-така ще се правят на страшни . Така че един магьосник пред публиката може да се направи на ултра-страшен, но когато героите/ НИГ/ НИП-овете го хванат на тясно по бели гащи ще се получи ситуация подобна на тази със Саруман (от "Властелина") и идентична на много други зли вещери от приказките (юнакът ще разбере, че врагът е просто "въздух под налягане"). И за да се презастрахова, да не стават такива издънки, магът няма изгода да бяга от "мусколестия колега" (предполагам става дума за самото умение), ако разбира се наистина иска постоянно да бъде "лошковецът от тъмната кула".
А иначе ето още няколко магии (да си мислите за тях докато доизкусурим “тихите магии” и проблема с "театралността"):
Наметало на сенките
Мрак
Ниво: 1
Цели: Магьосника
Разстояние: Магьосника
Е, не е точно като магията за невидимост, но има из Магландия крадци, които се посвещават в магьосническото тайнство само заради тази легендарна магия. Докато трае ефекта й, героят има контрол върху сенките, като, в зависимост от тяхното наилчие може да добави до МУ/4 към своето промъкване (по обед на полето тази магия очевидно е безмислена, ама кой къде ще се промъква тогава?).
Поправка
Ред
Ниво: 1
Цели: Предмет
Разстояние: Докосване
Както си личи от името, тази магия връща реда и хармонията, която някога е изпълвала предмета и поправя МУ/6 зара наранявания на предмета.
Пренареждане
Хаос
Ниво: 1
Цели: Нещо, което се използва за държане на други неща (кесии, раници, торби, сандъци и прочие)
Разстояние: Докосване
Магьосниците винаги са били разсеяни и много разхвърляни. Тази магия цели да се изправи този недостатък, но дали наистина става така? При хвърляне на заклинанието се хвърля зар: при 1, 2, 3 – МР на предметите в раницата/ торбата/ каквото е там намалява общо с МУ/5; при 4 вместимостта на целта на магията се увеличава два пъти (! – май не е много балансирано, но играчите ще се радват много); при 5 не става нищо, а при 6 – обемът на предметите се увеличава с МУ/3 – ми кат’ си неподреден, такъв си си и т’ва е!
(Очаквайте скоро продължение на списъка…)
Бонусът към заплахата, да припомня, е не МУ/10, а МУ/3, което наистина е много яко, но се изисква мана (включително за подръжка) - това че не съм я написал до момента, не означава, че магьосниците току-така ще се правят на страшни . Така че един магьосник пред публиката може да се направи на ултра-страшен, но когато героите/ НИГ/ НИП-овете го хванат на тясно по бели гащи ще се получи ситуация подобна на тази със Саруман (от "Властелина") и идентична на много други зли вещери от приказките (юнакът ще разбере, че врагът е просто "въздух под налягане"). И за да се презастрахова, да не стават такива издънки, магът няма изгода да бяга от "мусколестия колега" (предполагам става дума за самото умение), ако разбира се наистина иска постоянно да бъде "лошковецът от тъмната кула".
А иначе ето още няколко магии (да си мислите за тях докато доизкусурим “тихите магии” и проблема с "театралността"):
Наметало на сенките
Мрак
Ниво: 1
Цели: Магьосника
Разстояние: Магьосника
Е, не е точно като магията за невидимост, но има из Магландия крадци, които се посвещават в магьосническото тайнство само заради тази легендарна магия. Докато трае ефекта й, героят има контрол върху сенките, като, в зависимост от тяхното наилчие може да добави до МУ/4 към своето промъкване (по обед на полето тази магия очевидно е безмислена, ама кой къде ще се промъква тогава?).
Поправка
Ред
Ниво: 1
Цели: Предмет
Разстояние: Докосване
Както си личи от името, тази магия връща реда и хармонията, която някога е изпълвала предмета и поправя МУ/6 зара наранявания на предмета.
Пренареждане
Хаос
Ниво: 1
Цели: Нещо, което се използва за държане на други неща (кесии, раници, торби, сандъци и прочие)
Разстояние: Докосване
Магьосниците винаги са били разсеяни и много разхвърляни. Тази магия цели да се изправи този недостатък, но дали наистина става така? При хвърляне на заклинанието се хвърля зар: при 1, 2, 3 – МР на предметите в раницата/ торбата/ каквото е там намалява общо с МУ/5; при 4 вместимостта на целта на магията се увеличава два пъти (! – май не е много балансирано, но играчите ще се радват много); при 5 не става нищо, а при 6 – обемът на предметите се увеличава с МУ/3 – ми кат’ си неподреден, такъв си си и т’ва е!
(Очаквайте скоро продължение на списъка…)
シャマョツィ
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
За магиитеShamajotsi написа:Първо да отговоря на Вилроп: МУ/10 съм го направил с оглед на това, че МУ 30 е един як магьосник за мен. Поправете ме, ако представите са ми грешни, но това е психологическата бариера пред играча, когато той вече може да научи всички магии от дадената школа. В същото време 30/10 = 3, което е бонусът към обаянието на певеца, тоест, сериозен за мене бонус.
За горните две неща. Първо един магьосник развиван като чист маг може да се докопа до 30 МУ ако не на 0-во или 1-во ниво то на 2-ро със сигурност (МУ 30 в дадена школа). Да с 30 МУ мага вече е наистна силен и има 10 МА в дадената школа.
30/10=3 към обаянието е еднин не лош бонус. Певец на 12-то получава точно такъв и то за „скромните“ 78ТР които е вложил. Това отделен въпрос де 3/2=1 това е чистия бонус който ще получи героя към някой от социалните умения - пазарене, убеждаване...
Бонусът към заплахата, да припомня, е не МУ/10, а МУ/3, което наистина е много яко, но се изисква мана (включително за подръжка) -Базовата заплаха се образува от Воля/2, а волято от (ИН+СИ)/2. Така Гигант със сила 20 и интелект 14 може да добута Воля от 16 или базова заплаха от 8. От своя страна маг може да дигне МУ-то си до нещо от порядака на 120, което по формулата предложена от тебе 120/3= 40 заплаха!!! Я кажи колко мана ще му вземеш за това!? Със този показател на заплахата в момента кв който се опита да я приложи срещу НИП ще се разсмърди на много лошо. дуг е въпроса че и панталони ще трябва да се сменят. това че не съм я написал до момента, не означава, че магьосниците току-така ще се правят на страшни . Така че един магьосник пред публиката може да се направи на ултра-страшен, но когато героите/ НИГ/ НИП-овете го хванат на тясно по бели гащи ще се получи ситуация подобна на тази със Саруман (от "Властелина") и идентична на много други зли вещери от приказките (юнакът ще разбере, че врагът е просто "въздух под налягане"). И за да се презастрахова, да не стават такива издънки, магът няма изгода да бяга от "мусколестия колега" (предполагам става дума за самото умение), ако разбира се наистина иска постоянно да бъде "лошковецът от тъмната кула".
1-вата не си ла механика по която се опредзеля „гъстотата“ на сенките: Обед на полето -10, привечер в града 4, нощем в дъбравата 8...
2-рата ами вижда ми се най четава от трите като идея, нещо ми се струва куца, ама немога да определя точно какво
3-тата Кой би ползвал такава магия? При успех Всичкиет ми дрехи барабар с резервната ризница ще станат с 4 номера по-малки, а при неуспех героя ще се тътри като рапър...
Икон, не мога да си представя, че никога не си гледал демонстрации на "съвременна магия", практикувана от разни там мистични монаси уж от шаолин или други бойни майстори, които показват, че когато се концентрират, те могат да устоят на острието на копие (ами това си е жива магия). Но те като се концентрират не затварят само очи, а пухтят, стягат си крайниците, извършват серия от необходими за тях движения и т.н. Не, движението винаги е било част от магията, най-малкото заеради необходимостта да се "събере енергия от пространството". Лично аз, ползвам в разказите си и двата вида магия - тази, която изисква движения и тази, която идва само от съзнанието и може да се изивика само с концентрация, но за Магландиум, тя не е присъща (причините са най-различин и една от тях е, че е добре да знаеш, че ако вържеш ръцете на един магьоник, той си е обезвреден, като всеки друг, а не всеки път, когато заловят групата да се налага да убият магьоника, за да не би да си "помисли силно" и да скъса въжетата на останалите и да се измъкне).icon написа:Честно казано тази представа за магьосниците, които за да направят заклинание трябва да ръкомахат и бърборят винаги ми се е виждала прекалено "театрална" и доста смехотворна.
Човек за да се концентрира не става от самосебе си - поспираш малко, кършиш рамене, напъваш се да се съсредоточиш. Това също си изисква ТД макар и да няма "зрелищно" външно проявление.
"Аксиом16" - правилната система
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
Вземете си 2 GB free space in dropbox (и увеличете моето пространство)
https://www.dropbox.com/referrals/NTExNzQxNzY5
- Shamajotsi
- Тапака
- Мнения: 1664
- Регистриран на: ср ное 23, 2005 1:17 pm
- Местоположение: Нангияла
- Контакти:
Предлагам маната за магии, за които е упоменато*, че могат да се правят без да се издава звук, при желание на магьосника това да стане така, да се считат за едно ниво по-вискоко по отношение на маната, която трябва да се плати. Тоест:
Ниво 1: 16 за произнасяне/ 8 за произнасяне + 2 за рунд подръжка
Ниво 2: 22 за произнасяне/ 11 за произнасяне + 4 за рунд подръжка
Ниво 3: 30 за произнасяне/ 15 за произнасяне + 7 за рунд подръжка
Ниво 4: 40 за произнасяне/ 20 за произнасяне + 11 за рунд подръжка
Ниво 5: 52 за произнасяне/ 26 за произнасяне + 16 за рунд подръжка
Ниво 6: 66 за произнасяне/ 33 за произнасяне + 22 за рунд подръжка
Ниво 7: 82 за произнасяне/ 41 за произнасяне + 29 за рунд подръжка
Макар и да не съм убеден, че е добре седмо, а дори и шесто ниво магии да се правят “тихомълком”.
*очевидно не всяка магия би трябвало да се прави така
Ниво 1: 16 за произнасяне/ 8 за произнасяне + 2 за рунд подръжка
Ниво 2: 22 за произнасяне/ 11 за произнасяне + 4 за рунд подръжка
Ниво 3: 30 за произнасяне/ 15 за произнасяне + 7 за рунд подръжка
Ниво 4: 40 за произнасяне/ 20 за произнасяне + 11 за рунд подръжка
Ниво 5: 52 за произнасяне/ 26 за произнасяне + 16 за рунд подръжка
Ниво 6: 66 за произнасяне/ 33 за произнасяне + 22 за рунд подръжка
Ниво 7: 82 за произнасяне/ 41 за произнасяне + 29 за рунд подръжка
Макар и да не съм убеден, че е добре седмо, а дори и шесто ниво магии да се правят “тихомълком”.
*очевидно не всяка магия би трябвало да се прави така
シャマョツィ
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Питане - като гледам, школата на Мрака е запазена за нечестивците. Ще да е нужно голямо и сложно обясенние, защо един елф би изучил тази школа. От друга страна, в Енди то има божество, наречено Риан, което позволява да се играе с тъмнина, сенки и слаба нощна светлина и това да бъде красиво и добро.
Принципно може ли да се направи алтернатива на школата Мрак, която да използва тъмнината, слабата лунна и звездна светлина, свързайки ги с не толкова зловещи ефекти. Примерно ефектите да е свързани с прикриване, приспиване, прехвърляне на отрицателни магии върху неживи обекти, измъкване, заблуда на сетивата - но последното примерно да е по начина, по който принцеса Тинувиел приспива с танц и песен Мелкор и любимия й отрязва единия Силмарион от короната на тъмния Маяр.
Ако беше фрийстайл можех да ги измисля за пет минути, но още не съм уверен, като работя със системата. Ще се радвам на помощ!
Принципно може ли да се направи алтернатива на школата Мрак, която да използва тъмнината, слабата лунна и звездна светлина, свързайки ги с не толкова зловещи ефекти. Примерно ефектите да е свързани с прикриване, приспиване, прехвърляне на отрицателни магии върху неживи обекти, измъкване, заблуда на сетивата - но последното примерно да е по начина, по който принцеса Тинувиел приспива с танц и песен Мелкор и любимия й отрязва единия Силмарион от короната на тъмния Маяр.
Ако беше фрийстайл можех да ги измисля за пет минути, но още не съм уверен, като работя със системата. Ще се радвам на помощ!
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
"Mалазианска книга на мъртвите" е една страхотна поредица, в която сянката, смъртта и тъмнината са коренно различни "домейни" и трудно може да се акже дали някой от тях е зъл. Т.е. няма го архетипа за черното или тъмнозелено, студено, измамно, тъмно, скрито, подло, смъртоносно зло.
В Магландиум, обаче, од колкот разбирам аз, е обратното. Съответно ако искаш маг, акто описания от тебе, трябва да боравиш ил ис отцепник от школата на мрака (койот обаче въпреки, че е отцепник, ще носи злото на теиз магии), или нова школа с нов "привкус".
В Магландиум, обаче, од колкот разбирам аз, е обратното. Съответно ако искаш маг, акто описания от тебе, трябва да боравиш ил ис отцепник от школата на мрака (койот обаче въпреки, че е отцепник, ще носи злото на теиз магии), или нова школа с нов "привкус".
Отишъл принца при царя:
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
- Изпълних си обещанието, ето главата на дракона! А ще изпълните ли сега вашето?
- Да, ето ръката на принцесата...
-
- Аша'ман
- Мнения: 1333
- Регистриран на: вт май 20, 2003 1:45 pm
- Местоположение: burgas
Тъкмо нова школа имам предвид, но не съм толкова навътре в системата, че да мога да направя магиите балансирани от към цена спрям мощ.
Малазийска книга на мъртвите - за мой срам, не ми говори нищо. Но искам помощ тъкмо за това - да обсъдим школа на мрака, в която тъмнината не е равнозначна на зло. Нещо като богиня Риан в Ендивал. Като песните на Лутиен и Тинувиел в Силмариона - таквиз работи. Нещо елегантно и готино.
Малазийска книга на мъртвите - за мой срам, не ми говори нищо. Но искам помощ тъкмо за това - да обсъдим школа на мрака, в която тъмнината не е равнозначна на зло. Нещо като богиня Риан в Ендивал. Като песните на Лутиен и Тинувиел в Силмариона - таквиз работи. Нещо елегантно и готино.
Обичта е по – силна от омразата. Сърцето е по – силно от огорчението. Усмивката на душата е по – силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
- Cocaine
- Гвардеец
- Мнения: 694
- Регистриран на: вт окт 07, 2003 10:05 am
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако правиш нова школа балнсът ще е сериозен проблем. Най-вече защото няма да има своя противо-школа, изучаването на чиито магии да затруднява. Друг потенциален проблем е, че магиите на тази нова школа, така, както си ги замислил в момента, биха повторили вече съществуващи ефекти - например на магиите "Сън" (светлина), "Объркване" (хаос), "Невидимост" (въздух), Размяна на местата (хаос; представи си ситуация, при която с тази магия излизаш от капан тип вълча яма, а противника ти се озовава в него). Първоначалната концепция на школите е да няма две магии с припокриващо се действие.
И мълком по речното дъно във дълги редици
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.
ний гоним миража на някаква светла страна.
И в нашите ледни и мътнозелени зеници
гори безнадеждния пламък на жълта луна.