Правила
Правила
Правилата на Арената са прости: два отбора, състоящи се от 1 или повече героя, се изправят един срещу друг на арена избрана от Разказвача. Героите започват всяка битка с максимална кръв и мана. Всяка битка трае максимално 2 минути (12 рунда).
За какво се дават точки опит?
-за всеки 10% свалени от кръвта на противника - 150 ТО (крайната сума по този показател се дели на 4)
-за убит противник - 300 ТО
-за ненаранен участник (ТЖ останали над 80%*) - 300 ТО
-за успешно изпълнение на щура или хитра идея - еднократно от 100 до 300 ТО
Арени:
-Бар
-Подземие
-Горска полянка
-Блато
-Изоставено укрепление
-Воден свят
Ако имате някакви въпроси или предложения, моля, споделете ги в тази тема
*За Берсерк влязъл в берсерк по време на боя ТЖ да не са по-малко от 40%
За какво се дават точки опит?
-за всеки 10% свалени от кръвта на противника - 150 ТО (крайната сума по този показател се дели на 4)
-за убит противник - 300 ТО
-за ненаранен участник (ТЖ останали над 80%*) - 300 ТО
-за успешно изпълнение на щура или хитра идея - еднократно от 100 до 300 ТО
Арени:
-Бар
-Подземие
-Горска полянка
-Блато
-Изоставено укрепление
-Воден свят
Ако имате някакви въпроси или предложения, моля, споделете ги в тази тема
*За Берсерк влязъл в берсерк по време на боя ТЖ да не са по-малко от 40%
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Точките опит давани от дуелите по двойки ще са 150 за 10% от сумарната кръв на противниците, като крайната сума се не се дели на 4, а само се разделя между двамата съотборника.
Точкте опит получавани след 3 проведени битки от които поне една е двубой (да се чете 4 или пове) няма да се делят на 4 а само на 2.
%*150=Х/2=получени ТО
Точкте опит получавани след 3 проведени битки от които поне една е двубой (да се чете 4 или пове) няма да се делят на 4 а само на 2.
%*150=Х/2=получени ТО
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Надпиването се провежда по следните правила:
1 чаша пие предизвикалия (мята си поредица от зарове)
2-ра чаша пие предизвикания (мята си заровете)
може да се ползва късмет
Губи този който пръв получи резултат бр. изпити чаши+3 зара>16+УО, като противникът му тряба да гаврътне още една с успех, за де победи официално.
Надпиването се превожда в кръчмата.
Публикуват се ликовете от заровете именувани пръва чаша срещу Чой, втора чаша срещу Чой... полсе ролево се описват резултатите от загубилия, като той трябва максимално цветисто да опише побадана на опунента си!
1 чаша пие предизвикалия (мята си поредица от зарове)
2-ра чаша пие предизвикания (мята си заровете)
може да се ползва късмет
Губи този който пръв получи резултат бр. изпити чаши+3 зара>16+УО, като противникът му тряба да гаврътне още една с успех, за де победи официално.
Надпиването се превожда в кръчмата.
Публикуват се ликовете от заровете именувани пръва чаша срещу Чой, втора чаша срещу Чой... полсе ролево се описват резултатите от загубилия, като той трябва максимално цветисто да опише побадана на опунента си!
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Пуване=СИ/2 - базово
преплува 10*Плуване метра без умора, после по 1 ТУ за всеки допълнителен
гмуркане плуване/10 метра
Плуването се намалява и сна намалената скорост!
плуване 2ТД за метър
гмуркане 10ТД за метър
изплуване 2 Тд за метър
задържане на място за да не потъне 2ТД за 10 секунди
задържане на дъха плуване*10 секунди и после пова прогресивно да генерира ВЩ 1+2+3+4... за всяка следваща секунда.
На весик Х/10 гмуркане се генерира 1 умора, където Хе плуването.
Ако изд спадне до итрицателна то тя дирактно намалява и плуването. Ако спадне до нивото на Плуване героя не може да помръдне и ако няма кой да го спаси потъва. Ако торицателната издр стигне дупостимите за хода ТД ефекта е същия.
При спасяване теглото на давещия се е 1/5
преплува 10*Плуване метра без умора, после по 1 ТУ за всеки допълнителен
гмуркане плуване/10 метра
Плуването се намалява и сна намалената скорост!
плуване 2ТД за метър
гмуркане 10ТД за метър
изплуване 2 Тд за метър
задържане на място за да не потъне 2ТД за 10 секунди
задържане на дъха плуване*10 секунди и после пова прогресивно да генерира ВЩ 1+2+3+4... за всяка следваща секунда.
На весик Х/10 гмуркане се генерира 1 умора, където Хе плуването.
Ако изд спадне до итрицателна то тя дирактно намалява и плуването. Ако спадне до нивото на Плуване героя не може да помръдне и ако няма кой да го спаси потъва. Ако торицателната издр стигне дупостимите за хода ТД ефекта е същия.
При спасяване теглото на давещия се е 1/5
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
В светлината на тези коментари:
Пазенето на поле остава в сила, ако това е последното действие на героя в рунда!
Пример 1:
Тагрун обявява че пази полето пред себе си. Фиоре си бърка в носа, а после прави няколко предпазливи крачки към Тагрун изчаквайки подходящ момент. Тагрун не предприема други действия до края на рунда, което значи, че полето остава пазено.
В новия рунд Фиоре действа пръв и навлиза в охраняваното поле, тъй като Тагрун не е предприемал други дустйствия след обявяване на пазенето той получава правото на предизвикана атака.
Пример 2:
Кой Ли обявява че пази всичките 8 полета около себе си, за което заделя 8ТД. В продължение на 9 рунда той не предприема друго действие, включително бойна готовност.
В десетия рунд в едно от охраняваните полена навлиза Тиукан с 40 реакция който по правило действа пръв, но тъй като Кой Ли вече е платил за пазенето на поле той може да си използва всичките налични ТД и Изд от 10-тия рунд за своята предизвикана атака.
С други думи:
Пазенето на поле е еднократно действие и е в сила докато не се извърши каквото и да било друго действие от страна на героя!
За да се възползва то предизвиканата атака, героя трябва да:
а) разполага с налични ТД в настоящия рунд
б) е в хипотетично съзнание следващия рунд (НК и друго кървене да не го хвърлят под 0-та или да разминат ВЩ и настоящите ТЖ), което му позволява да ползва ТД от следващия рунд, който ще му се приспаднат в последствие.
Може да се пази всяко поле/предмет/създание, което е в обхвата на оръжието стига за това да се заделят нужните ТД.
Пазенето на поле остава в сила, ако това е последното действие на героя в рунда!
Пример 1:
Тагрун обявява че пази полето пред себе си. Фиоре си бърка в носа, а после прави няколко предпазливи крачки към Тагрун изчаквайки подходящ момент. Тагрун не предприема други действия до края на рунда, което значи, че полето остава пазено.
В новия рунд Фиоре действа пръв и навлиза в охраняваното поле, тъй като Тагрун не е предприемал други дустйствия след обявяване на пазенето той получава правото на предизвикана атака.
Пример 2:
Кой Ли обявява че пази всичките 8 полета около себе си, за което заделя 8ТД. В продължение на 9 рунда той не предприема друго действие, включително бойна готовност.
В десетия рунд в едно от охраняваните полена навлиза Тиукан с 40 реакция който по правило действа пръв, но тъй като Кой Ли вече е платил за пазенето на поле той може да си използва всичките налични ТД и Изд от 10-тия рунд за своята предизвикана атака.
С други думи:
Пазенето на поле е еднократно действие и е в сила докато не се извърши каквото и да било друго действие от страна на героя!
За да се възползва то предизвиканата атака, героя трябва да:
а) разполага с налични ТД в настоящия рунд
б) е в хипотетично съзнание следващия рунд (НК и друго кървене да не го хвърлят под 0-та или да разминат ВЩ и настоящите ТЖ), което му позволява да ползва ТД от следващия рунд, който ще му се приспаднат в последствие.
Може да се пази всяко поле/предмет/създание, което е в обхвата на оръжието стига за това да се заделят нужните ТД.
- Vilorp
- Личен Маг На Краля
- Мнения: 4252
- Регистриран на: пон фев 07, 2005 12:42 pm
- Местоположение: Княжево под Копитото
- Контакти:
Оказва се че най-важното правило го няма, а именно за създаване на герои. Затова го публикувам тук:
Герои се създава при среден зар 4
Героя може да похарчи 3 златника за екипировка.
Цените на екипиравката са стандартните от книгата.
Героя трябва да е 3-то ниво, освен по договорка с разказвача (гостуващ)
В битка можете да носите максимум 5 колби, които са по стандартинте рецепти показани в магазинчето на арената.
Герои се създава при среден зар 4
Героя може да похарчи 3 златника за екипировка.
Цените на екипиравката са стандартните от книгата.
Героя трябва да е 3-то ниво, освен по договорка с разказвача (гостуващ)
В битка можете да носите максимум 5 колби, които са по стандартинте рецепти показани в магазинчето на арената.