Уф, смятах, че няма да ми се налага да пиша повече по въпроса, защото съм бил ясен и изчерпателен, но уви, има нужда от няколко малки уточнения.
1. Новияте правила имат много, ама много слабо отношение по повод, даденият от мен примерен билд. Вече поясних, че промяната е по-скоро за удобство, отколкото, за да балансира ТР.
2. Ако внимателно прочетеш това, което съм написал в "билда" ще видиш, че нужната сила, се постига, с цена на орязване на други неща и на 5 ниво, стига да искаш. Също така би могъл да забележиш, че героят е направен със стартови 180 ТР, а при добро желание, правилата позволяват да се стартира със 196, което веднага компенсира необходимостта от последното ниво, в което се повишава с едно и Сила и Ловкост.
3. Очевидно съм бил прав, в преценката си за теб, че ти е трудно да се пребориш със себе си и да приемеш факта, че не си бил прав, но това не е мой, а твой проблем и наистина, не ти го казвам с цел да се заяждам, защото не искам и да си пълня форума с излишни спорове - казвам го, защото искрено вярвам, че подобна липса на възможност за самооценка на действията не е полезна за хората. Но пък всеки има право да живее живота си както пожелае, така че няма повече да се опитвам да те "поучавам" и се извинявам, ако съм прозвучал назидателно или поучително.
А сга за всички останали, които са прочели дискусията до тук - гледайте, четете и преценяйте сами, дали пък е невъзможно или не да се постигне каквото и да желаете с правилата на Аксиом16. Аз твърдя, че възможностите са много и само собственото ви нежелание да ги изследвата и собствените бариери, които вие си поставяте, могат да ви попречат. Не знам какви са възможностите на другите ролеви системи, с които аз не съм добре запознат, но възможностите за импровизация с Аксиом16 са много. Доказали са го много от играчите, които са постигали комбинации, изненадващи и мен. И именно в тази гъвкавост и многообразие на комбинациите на умения, способности и основнипоказатели е най-голямата сила на Аксиом16, но, за да ги откриете има няколко условия. Да имате желание да пробвате, да не ви е страх от математика (за 5 клас) и да не си поставяте собствени бариери. Целта на темата не беше да споря с Хазалад, а именно да покажа, че може!
Да, не може да направиш велик герой на 0 ниво, но нима не е именно в това половината удоволствие на ролевите игри - да видиш как героят ти израства, от обикновен оръженосец на рицар, самият той до такъв, че и ако вземе да изтегли меча от камъка, още по-добре. Един герой се изгражда до 10+ ниво и колкото по-интересен желаете да е, толкова повече време ще ви е необходимо, но така играта ще ви е ооще по-интересна. Ако ли не ви се чака, просто се договоерете с вашия Разказвач и стартирайте от желаното ниво - в тази тема съм показал, как може да стане набързо това.
И не забравяйте, че това, което би могло да ви попречи, да създадете фентъзи героя на вашето въображение е именно и само вашето въображение!
ПП: Благодаря на Хазалад, за идеята, да поясня някои неща за създаване на различни герои. Хазалад, ако си се почувствал обиден от някого на форума, най-добре е да го споделиш в прав текст, за да има въсможност въпросния човек да ти се извини или да потвърди желанието си да постигне именно това - ако обидата е злонамерена, модераторите ще вземат отношение. Ако считаш, че спорейки с теб и оборвайки мнението ти, аз съм бил неучтив или злонамерен, е най-добре да заостриш внимание за това директно на Аквариус, тъй като едва ли ще се самомодерирам - все пак, аз не съм имал за цел да обижам никого и очевидно не смятам, че съм неучтив